Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2014 17:34 - Бог пак победи?! Да живее смъртта!
Автор: turb04 Категория: Спорт   
Прочетен: 1995 Коментари: 1 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Готово.
Негова непогрешимост, всевишния измислен бог на юдеи, християни и мюсюлмании пак победи! Да се слави името му и да се спазват заветите му, зер той управлява живота человечески...
В Иран бе изпълнена смъртната присъда над Рейанех Джаббари - жената, която просто се опита да запази честта си и уби онзи, който се опита да я изнасили... Как така ще си позволява да убива агент?! Нека си я изнасилва и накрая убие - та той е прав според повелите на кретенския бог, нали?!
Срам!
Друго няма да кажа.
А за онези, които още вярват в глупостите на онзи малоумен египтянин Моисей, публикувам част от писмото на Джаббари до майка й. Предсмъртното й писмо...


"В тази злокобна нощ аз трябваше да бъда убита. Моето тяло трябваше да бъде изхвърлено в някой ъгъл на града и след няколко дни полицията щеше да те повика в офиса на следователя да разпознаеш тялото ми и щеше да научиш, че съм била и изнасилена. Убиецът никога нямаше да бъде открит, защото нямаме тяхното богатство и власт. Щеше да се наложи да продължиш живота си в страдание и срам и след няколко години щеше да умреш от това страдание”, казва Рейхани на майка си.

„Но с този проклет удар историята се промени. Тялото ми не е захвърлено някъде, а в гробището на затвора „Елвин” и отдалечените му гробове, а сега в затвора, който е като гробище за мен Шар-е-Рей. Но се отдай на съдбата и не се оплаквай. Знаеш по-добре, че смъртта не е край на живота”, споделила още осъдената на смърт.

След това тя моли майка си за една последна услуга. „Още един път ще трябва да страдаш заради мен. Това е единственото нещо, за което, ако тръгнеш да молиш, няма да се разстроя, въпреки че съм ти казвала много пъти да не молиш да ме спасят от екзекуция”. Рейхани не желае органите й да бъдат погребани без полза.

„Не искам да изгния под земята. Не искам окото ми или младото ми сърце да се превърне в пепел. Помоли се нещата така да бъдат уредени, че веднага след обесването ми моето сърце, бъбрек, око, кости и всичко, което може да бъде трансплантирано, да бъде взето от тялото ми и да бъде дадено на някого, който се нуждае от тях като дар. Не искам получателят да знае името ми, да ми купува цветя и дори да се моли за мен”, настоявала жената.

По-нататък тя благодари на майка си за житейските уроци, но смята, че тя не е била права за някои неща. „Научих, че понякога трябва да се отвърне на удара”, казва тя и допълва: „Твоят опит е бил неправилен. Когато този инцидент се случи, поученията не ми помогнаха. Да бъда показана в съда ме направи да изглеждам като хладнокръвен убиец и безмилостен престъпник. Избухнах в сълзи. Не се молех. Не оплаквах себе си, защото имах доверие в закона”.

Тя споделя и разочарованието от страната си, която е възпитана да обича, и в която никой не я защитил, дори напротив – чувала най-вулгарни изрази по свой адрес. Затова тя решила да протестира, като обръснала красивата си коса. „Първият път, когато полицай ме удари заради маникюра ми, разбрах, че красотата не е нещо, което се търси в тази ера. Външната красота, красотата на мислите и желанията, красивото писане, красотата в погледа и дори красотата на един хубав глас. Скъпа майко, идеологията ми се промени и ти не си виновна за това”.

„Светът не ни обича. Не исках съдбата си. И сега я предавам в прегръдките на смъртта. Защото пред съда на Бог аз ще обвиня инспекторите, ще обвиня инспектор Шамлу, ще обвиня съдията, съдиите от Върховния съд, които ме биеха, когато се будех, и не спираха да ме тормозят. Пред съда на създателя аз ще обвиня д-р Фарванди, ще обвиня Касем Шабани и всички онези, които с лъжите и пренебрежението си ме объркаха и потъпкаха правата ми и не обръщаха внимание на факта, че понякога това, което се вижда, е различно от истината.

Скъпа, сърдечна Шоле, в другия свят аз и ти ще сме обвинителите и други – обвинените. Да видим какво иска господ. Искам да те прегърна, докато умра”, завършва обръщението към майка си Рейхани.

image




Гласувай:
13



1. freeoldmen - В тези средновековни страни няма закон.
28.10.2014 18:40
Всичко се прави за угодата на кръвожадният им Бог.
Такива изродщини са ежедневие в мюсюлманските общества, където
уважението към човека е заменено от преклонението към измислена
античовешка същност.
Ако в развитите общества не бяха сложили намордник на
религиозните ненормалници, и при нас щеше да е така...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2650551
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031