Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2014 11:48 - Смешки някакви...
Автор: turb04 Категория: Спорт   
Прочетен: 2880 Коментари: 2 Гласове:
19



Влиза кралят в кралската спалня и заварва шута да ебе кралицата: - Е много смешно!

Жена ми довечера ще излиза с приятелки... Значи тя има право да излиза с курви, а аз - не!

Само българин може да изпие парите си заедно с човека, от когото ги е взел назаем.

А пеперудите дали си татуират курви?

С умна жена можеш да правиш много повече глупости, от колкото с глупава..

Толкова много те искам, че ако тръгнеш с друга и аз ще дойда с вас.

Тя чакаше принца, но на принца втори кон не му трябваше.

Скъпи, кажи ми нещо да се почувствам истинска жена! - Не можеш да паркираш.

Човек не винаги плаче, защото е слаб. Понякога плаче, защото е дебел.

За мен най-гадното нещо в началото на връзка е, че отново трябва да се уча да пърдя безшумно...

Учителят по математика пита класа: - Какво следва след 69? Иванчо: - Жабуркане.

Бедата на мастурбацията е, че не се срещаш с интересни хора.

Да пиеш за здраве е като да воюваш за мир.

Животът е твърде кратък за да танцуваш с дебели момичета !!!

Някои жени си мислят, че са умни, само защото са грозни.

Не е луд тоя, който яде баницата, а тоя, който си говори с нея.

- Какво Ви кара да пиете?
- Нищо не ме кара. Аз съм доброволец.

Тя се опита да си обуе летния панталон, но се оказа че все още е със зимния задник.

Бареков:
Не ме бъркайте с някои хора, които обикалят по площадите и раздават кебапчета.

Истинският мъж е мъж от стомана - не можеш да го пречупиш! Затова на жената и остава само едно - да пили!

Еврейски педофил: "По-полека с бонбоните моето дете..."

Идеалната жена е като хлебарка - виждаш я само през нощта или в кухнята.



Гласувай:
20



1. apostapostoloff - С една жена- била тя умна или
30.09.2014 19:06
глупава, по принцип може да се прави само едно нещо.
цитирай
2. sullltan - !
30.09.2014 23:09
Това е то, цар с чувство за хумор.
А някои твърдят, че царете били лоши.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2649688
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031