Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2014 10:23 - Учителски бисери
Автор: turb04 Категория: Спорт   
Прочетен: 1370 Коментари: 3 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "Ще видиш "тли" през крив проводник" 

"Георги, моето момче, гледай ме внимателно, ако искаш да разбереш поне нещичко за маймуните!" 

"Сега се смеете вие, смея се и аз, но на края на срока ще си разменим ролите!" 

"Ти, ти и топката, и тримата при директора." 

"Ще изгоня всички и ще работя с останалите." 

"Изплюй дъвката в кошчето, да не я изплюя аз!" 

"Тук е написано черно на бяло със зелено." 

"Имам да казвам нещо на някои от вас, но първо ще го кажа на всички." 

"Това съчинение е написано с левия крак, и то с мазола!" 

"Отдавна съм установила, че ви липсват първите седем години, а на някои от вас и повече, така че няма нужда да ме убеждавате в това!" 

"Счупеното имущество се удвоява в троен размер..." 

"Внимавай, че си вързал три пъти и цъфнал четири пъти по френски език!" 

"Нито едно природно явление не може да ме спре да ви напиша отсъствията!" 

"Конят, освен всичко друго, е и средство за удоволствие..." 

"Да направим квадратен чертеж с известна правоъгълност..." 

"Ученици, начертайте окръжност с формата на кръг!" 

"През 1742 година, както си спомняте..." 

"Цял час чукам ли чукам, а вие - нито "Ах!", нито "Ох!"!" 

"Да знаете! На парченца ще ви нарежа, в бурканчета ще ви затворя! И всичко това от любов към вас." 

"Когато часовникът удари 13 пъти, не само че последният е грешен, но и поражда съмнение в останалите дванайсет..." 

"Не ме гледайте какво говоря! Следете мисълта ми там, където я има." 

"Има отсъстващи - виждам ги!" 

"Говорете си наум, че притеснявате изпитваните!" 

"Браво бе! Вие много учите! Вчера влизам в едната стая - двама четат, двама спят, влизам после в другата - точно обратното." 

"Казала съм: като се прозяваш, да си затваряш устата." 

"В българската възрожденска къща е имало три вида стаи - големи, малки и двор." 

"Ако Йовков беше жив, щеше да се обърне в гроба." 

"Подчертайте с кръгче!" 

"Последните два чина да излизат моментално, утре да си доведат и родителите!" 

"Какво ми се мъкнете на тумби един по един?!" 

"Ами така е като с едното ухо слушате, а с другото приказвате." 

"По коя тема ще говориш, Петко? Забележи, че само на теб давам избор по какво да те скъсам!" 

"Ученици, тъй като утре е събота и неделя..." 

"Деца, много сте ми умнички, ама що тъй простейте, бе келеши." 

"Погледни се на какво приличаш! Панталонът ти смачкан, обувките - мръсни, не си се обръснал. Все едно си петгодишен..." 

"Защо си нарисувал такъв неравен квадрат бе? Да не си далтонист?" 

"... И ако някой ще се разболява, да ми се обади предварително." 

"Представете си, че съм триъгълник и се въртя около оста си..." 

"Ученици, виждате ли невидимите ъгли на пирамидата..." 

"Това тука е пила - с нея се пили, а това тука е чук - с него се чука... Ама не всичко." 

"Ученици, сега ще взема две метални топчета... Едното от желязо, а другото от дърво..." 

"Когато човек се задави, може да умре много сериозно." 

"Това е масата на масата, която е в покой." 

"Всички да се строят зад шведската стена!" 

"Преведете думите, които не знаете." 

"Тази редица има залитания в търсене на околен ръб." 

"Той бил бедна душица - имал само едни гащи на гърба си." 

"Никой да не ми пипа топките!" 

"Момичета, събличайте се, аз ей сега идвам." 

"Начертайте две безкрайно дълги прави с дължина 3 метра!" 

"Следвайте ме, аз ще ви настигна..." 

"Ако ти ударя един шамар, ще започнеш да трептиш хармонично..."



Гласувай:
18



1. milady - turbooo....;))) Благодаря ,ФРенд
02.08.2014 11:09
Е тва е Съботна закуска....

"Представете си, че съм триъгълник и се въртя около оста си..."
цитирай
2. aip55 - Уникален си
03.08.2014 10:30
Турбич, та чак и готин пич......Развесели ме! Хубава неделя!
цитирай
3. turb04 - Хубава и на теб! :)
03.08.2014 10:33
Хубава и на теб! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2655802
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930