Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2014 21:31 - Бисери от женски форум
Автор: turb04 Категория: Спорт   
Прочетен: 3171 Коментари: 6 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Говори се, че правописът и граматиката са оригинални: 

С мъжа ми си направихме всички изследвания, добри са, но пак не може да имаме деца. Да сменя ли мъжа си?! 

Бременна съм вече от 24 седмици. Ако сурово месо е стояло в хладилника до сиренето, а на сутринта съм изяла това сирене мога ли да се заразя от някаква инфекция от месото? 

Вчера се лиших от девственоста си. Може ли вече да имам овулация? 

Какво да направя за да премахна разтягането ми на ануса? 

Вчера имах секс. Приятелят ми се изпразни на гърдите ми. Аз отидох в банята и се изкъпах. Може ли спермата му при миенето да е стигнала до влагалището и да забременея? Все пак имах овулация. 

Вчера започнах да пия хапчета против забременяване. Но веднага след първото хапче си глътнах и сополите. Ще повлияе ли това на контрацептивният ефект? 

Целувах се с приятелят ми, а той беше ползвал балсам за след бръснене “Нивея”. Нализах се с този балсам. Възможно ли е той да свали ефективноста на хапчетата ми против забременяване? Все пак в него има много химия! 

Във влагалището ми, леко вляво, горе-долу по средата периодически ми се появява едно такова чувство, все едно муха трепери с крилца по вереме на полов акт. Нормално ли е това? 

Как да лекувам камъни в гърдите? 

На гушата ми расте един косъм. Ако спя с мъжа си без презерватив ще ми се появят ли още косми там? Защо? 

На моето момиче са простудени яйчниците. Мога ли да се заразя от нея? 

Ако съм девствена мога ли да забременея ако приятелят ми е свършил във ваната, където се къпахме заедно? 

Вече два месеца съм бременна. Вчера на мъжа ми правиха рентгенова снимка. Той опасен ли е за мен в момента? Има ли радиоактивно излъчване? Как да се предпазя от него? Мога ли да имам полов живот с него? Или да изчакам? 

Мога ли да си върна с операция девственоста за първата ми брачна нощ и мъжът ми да не се досети? Къде правят такива операции? 

Вчера във ваната си вкарах един пръст във влагалището. Ами много е малък този отвор! Няма ли да ме боли много първият път? 

Може ли от това, че спя по корем да не ми пораснат големи гърдите? 

Чисто естетически не ми харесва цвета на половите ми устни. Леко е тъмен. Как да го променя на по-светъл? 

кажете ми какъв е оптималният размер на мъжкият член за дефлорация? На приятелят ми е 26х6 см. Добре ли е за пръв път? 

Миналата седмица се лиших от девственост. Нашите не знаят за това. Вярно ли е, че ако не се занимаваш със секс девствената ципа може пак да израстне? 

На 22 години съм. Скоро започнах полов живот. Вчера забелязах, че ми се появява целулоит. Това свързано ли е с началото на половият ми живот? 

Може ли да забременея, ако спермата във влагалището ми е попаднала от уста? 

Занимавам се активно със спорт от 4 години. Бях на преглед при гинеколог и той ми каза, че девствената ми ципа се е разтеглила от шпагатите, които правя. Какво да правя сега?! 

Забременях миналата седмица. Има ли начин тези дни пак да забременея, за да родя близнаци? 

Какво да правя!!! Като си вземам вана много вода ми влиза във влагалището почти половин водна чаша)! И после почти час бавно изтича оттам! 

Възможно ли е забременяване по време на оргазъм? 

Влагалището може ли да се износва? 

Винаги съм си мислил, че жените имат само два отвора долу. А те са три! Обяснете ми, моля! 

Вярно ли е, че при гинекологичен преглед докторът си вмъква цялата ръка вътре, заедно с фенерче? 

Как девственоста влияе на състоянието на здравето?



Гласувай:
24



1. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
01.08.2014 22:39

"... На гушата ми расте един косъм. Ако спя с мъжа си без презерватив ще ми се появят ли още косми там?..."

Аааа, това никога не бих се сетил, ха-ха ...



цитирай
2. turb04 - Яко, нали?! :) :) :)
01.08.2014 23:06
Яко, нали?! :) :) :)
цитирай
3. gogi6666 - Как девственоста влияе на състоянието на здравето?
02.08.2014 08:41
Ами зле, особено на мозъка. ;Р
цитирай
4. turb04 - Е, то мозък и девственост съчетават ...
02.08.2014 08:54
Е, то мозък и девственост съчетават ли се? :)
цитирай
5. merlin68 - :)))
02.08.2014 12:11
:)))
цитирай
6. silviia - ...
02.08.2014 17:49
Някои от въпросите съвсем не са толкова глупави и са съвсем закономерни. А на въпроса - може ли да се зарази с нещо от сиренето, стояло до месото в хладилника, отговорът е категорично ,,да,,. Ако месото е сурово или недопечено.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2656283
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930