Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2014 08:18 - Дядо Добри и глупостта
Автор: turb04 Категория: Спорт   
Прочетен: 11027 Коментари: 39 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дядо Добри изпросил един милион и го дарил на църквата.
Дядо Добри е светец.
Дядо Добри това, дядо Добри онова.
Много се извинявам, но публикуването на подобни идиотски материали е обидно!
Кое му е умилителното на това? Че някакъв човек проси, за да дарява на една паразитна институция, която и без това не се занимава с нищо друго, освен да трупа средства?!
Ако въпросният дядо Добри беше поне малко нормален и смислен, можеше преспокойно да даде тези пари за лечение на деца, което би било и далеч по-достойна за уважение постъпка!
А въпросната църква, нали служи на добра кауза? Тогава защо не дари въпросното дарение за лечение на деца? Та нали техният измислен Христос издига децата на пиедестал и ги поставя непосредствено под техния бог?! Или нека ние си богатеем, пък децата и хората - майната им! Фалш и лицемерие от страна на някакви нещастници, които носят дрехи отпреди две хилядолетия и които не са мръднали и на йота в развитието си, нищо, че светът е някъде далеч напред!
Дядо Добри е глупак!
Дядо Добри не е наред с главата!
Дядо Добри е поредната малоумна жертва на манипулативната политика на една архаична и абсолютно безполезна за хората институция, която е като паразит и се интересува само от собственото си оцеляване, а леещите дитирамби за "богоугодната" постъпка на дядо Добри са или напълно безмозъчни хора, или са осъзнати провокатори и радетели на манипулациите!



Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karaiany - Не я разбирам тази злоба, бога ми...
10.01.2014 08:46
Не я разбирам тази злоба, бога ми!
Това е все едно да стъпчеш с крак най- беззащитното същество на планетата. И да го правиш злостно.
Какво лошо ти е направил чевека, не разбирам?!
Много жалко...
Та той ли е, койтo ще спаси всички ви в тази нещастна страна?!
Защо ти не седнеш и да попросиш за няколко дни на някой ъгъл и да дариш за любимата cи кауза?
Неговата вяра е в църквата.
Нека видим твойта вяра, защото досега виждаме само злоба. Аз знам, че има много скрито добро в теб, но явно не смееш да го извадиш навън и това е толкова тъжно...
цитирай
2. turb04 - Дрън-дрън. . . Глупостта не е доб...
10.01.2014 08:52
Дрън-дрън... Глупостта не е добродетел!
А и нали знаеш - когато правиш добро, лявата да не знае какво прави дясната.
Аз правя така, а не да ходят да ме пишат и да леят шербети и крокодилски сълзи.
Това е.
Църквата.. Ти в час ли си какво става там?
цитирай
3. milady - ++++++
10.01.2014 08:53
ЧНГ..:))))
цитирай
4. karaiany - Та той ли се показва?! Аз се съм...
10.01.2014 09:22
Та той ли се показва?!
Аз се съмнявам, че той дори знае да пише, камо ли да осъзнава нещото в което ти си повярвал, т.е,. че се "показва" като благодетел.
Той дори не осъзнава постъпката си, защотои е воден единствено от чувството си да прави добро.
Невежеството не е порок, особено когато е неафиширано.
Не отговори на призива ми. Ти какво правиш за твойта кауза?! Афишираната от теб скромност е просто прикритие и нищо друго. Когато дадеш цялото си имущество за децата, тогава ше можеш да застанеш някъде близо до нивото на на този човек.
За църквата и мърсотиите там знам. Навсякъде има циреи, така както има има и тук. Но защо трябва да бъдем едни от тях!?
цитирай
5. turb04 - Айде, първо да четеш внимателно, ...
10.01.2014 09:29
Айде, първо да четеш внимателно, става ли?
Не ми се правят анализи на написаното от мен - просто чети внимателно и без предразсъдъци.
цитирай
6. freeoldmen - Последното изречение казва всичко!
10.01.2014 11:36
Човекът е прост. Тарикатите не само му взеха парите, но си направиха и ПР кампания за негова сметка, ограбиха го двойно.
Предлагам следващите пари, които събере, да ги дари на КРИБ. Там ще са по благодарни...
цитирай
7. zryncho - турбоч, ти си ебахти олигофрена
10.01.2014 11:45
турбоч, ти си ебахти олигофрена
цитирай
8. turb04 - по-добре олигофрен, отколкото ...
10.01.2014 11:56
по-добре олигофрен, отколкото импотентен шофьор на такси.
цитирай
9. vishnichka - Не си много прав,
10.01.2014 12:19
човекът е безкористен и даряващ пари с надеждата, че ще бъдат употребени богоугодно. За бедните, за болните, за страдащите...

Ако това не се случва, не е проблем на неговата вяра, а на чуждата!
цитирай
10. turb04 - За каква вяра ми говориш, след като ...
10.01.2014 12:21
За каква вяра ми говориш, след като всички знаем какво прави Църквата?
Тук не става въпрос за вяра, а за трезва преценка.
Просто е глупав, съжалявам.
Със същия успех можеше да ги прати на Дядо Коледа в Лапландия.
цитирай
11. turb04 - Най-богатата, неплащаща данъци и ...
10.01.2014 14:16
Най-богатата, неплащаща данъци и осигуровки, абсолютно непрозрачна и с невероятен финансов ресурс институция.
Ако някой може да ми обясни какво реално върши Църквата в момента и кому наистина е нужна, ще съм му много благодарен...
Тази странна организация строи храмове, в които почти никой не влиза (то във вече построените няма хора, та в новите..). Някакви брадати и космясали типове говорят глупости и небивалици, които съвременната наука отдавна е опровергала, но те продължават да мелят глупости и лъжи с двухилядолетна давност и продължават да плашат и заблуждават лековерните с някакви тъпотии като ад и дяволи и всякакви други подобни дивотии...
Е, хората, повярвали на подобни небивалици също не са уважение, но и самата институция е напълно излишна и вредна...
В католическата църква поне помагат на хората. Имат ордени, които се грижат в болничните заведения за настанените там, организират кухни и подслон за бездомни и хора в материално затруднение, изобщо , там част от парите наистина отива за някакви благородни цели, докато в "православната" църква си е просто грабеж и натрупване на средства.
Какво толкова прави някаква килимявка, че ще иска стотина лева за кръщене?! Нали уж техния бог вършел тайнството?!
цитирай
12. turb04 - Сега си направих труда да сметна. ...
10.01.2014 14:25
Сега си направих труда да сметна. Ако дядо Добри проси от зората на демокрацията (защото преди нея това бе подсъдно), за всеки един ден от тези 23 години е трябвало да изпросва по 120 лева. На мен ми се струва твърде много, а и с нещо все пак е трябвало да се прехранва и да си плаща, но дори да е отделял всичко, лично за мен това е непосилна сума... Макар че кой знае... А какво ли изкарват професионалните цигани-просяци?
Значи и тук журналистите са мазали с голямата баданарка...
цитирай
13. blackpredator - Слагам ти пръстче плюс,
10.01.2014 16:10
за разлика от фарисеите.
Тия и възкресения Христос ще обесят, за Лазара да не говорим.
Праведни...
С измити ръце...
цитирай
14. blackpredator - да ти пикая
10.01.2014 16:12
на педерацията дядо турбо
лицемерно, като това, срещу което пишеш
палче нема
цитирай
15. apostapostoloff - Казвал съм го и пак ще повторя:
10.01.2014 16:32
Религията е най- добре организираното мошеничество в човешката история, а църквата е акционерно дружество за експлоатация на човешката глупост.
цитирай
16. shtaparov - Всъщност нашата църква не е твърде ...
10.01.2014 16:32
Всъщност нашата църква не е твърде паразитна,за разлика от фенерската,мюсюлманската и еврейската. Нашата все пак е инициирала началото на Българското възраждане и на борбите за освобождение,благодарение на които днес си имаме свой дом.
цитирай
17. ne6tataotjivota - Колкото и да не ми се иска да приема това, до някъде си прав
10.01.2014 17:15
В това да вярваш, че над теб има по-висша сила няма нищо лошо, напротив обратното те прави доста циничен. В това, че човекът се е борил за достойна за неговите разбирания кауза също няма нищо лошо. Няма лошо и в това, че някой редактор някъде се е събудил с мисълта, че за следващият брой му е необходим добър човек и някой журналист е поокрасил историята. Но е безспорен факт, че църквата е доста пошла институция не помагашта, а отблъскваща хората от вярата им и е кръщенетата и погребенията са скъпа непосилна за мнозина екстра...
цитирай
18. turb04 - на педерацията дядо турбо лиц...
10.01.2014 18:06
blackpredator написа:
на педерацията дядо турбо
лицемерно, като това, срещу което пишеш
палче нема


Виж, ся. Боли ме кура дали има палче или няма. Не пиша нито за палчета, нито за някакви подобни. Който чел - чел. На който му харесало - харесало. Това е.
Тук е пълно с идиоти, които се вълнуват от какво ли не.
Както аз не идвам да ти давам акъл какво да правиш с блога си, не си разрешавай и ти да ми даваш, ок?
цитирай
19. анонимен - Абсолютно съм съгласен с теб, а тоя ...
10.01.2014 18:11
Абсолютно съм съгласен с теб, а тоя Караяни почва да става досаден.
цитирай
20. mileidi46 - АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ!!!!!
10.01.2014 20:20
И хич да не ти пука какво мислят тези с чистите ръце!!
за дядото има прошка ,разбиране и състрадание..защото той не знае къде и за кого отиват парите,а няма да го разбере ,ако му обясниш! И за това има оправдание,защото е много стар..но как да прости човек на тези ,умни,красиви и интелигентни българи ,който виждат и знаят къде им отиват гласовете и бюлетините ..и пак тичат ,,кату улави" към урните,да си дадат гласа пак за тези...който ги крадат 24 години!!
Е има ли прошка за тях??НЕМАаааа!!така им се пада!!
какво ще коментираме стареца...не му остава много..също както и на нас..така ще си идеме безславно от историята -само с безпочвени илюзии КОЛКО сме Велик народ...
цитирай
21. saadi - Чета колко пари сте дарили самите вие , за смислени и благородни каузи и си мисля :
10.01.2014 21:20
- Ето го значи дядо Добри , а ето я и Глупостта ...
цитирай
22. turb04 - Ти си кривак. . Кво ми дреме кво ми...
10.01.2014 21:27
Ти си кривак.. Кво ми дреме кво мислиш... Да ви еба у мъдреците, дето все ходите да се правите на извънредно дълбокомислени и умни.
И ти си една такава дрисня, ама що ти трябваше да идваш тук и да се правиш на умен?
цитирай
23. darktales - Всъщност нашата църква не е твърде ...
10.01.2014 21:55
shtaparov написа:
Всъщност нашата църква не е твърде паразитна,за разлика от фенерската,мюсюлманската и еврейската. Нашата все пак е инициирала началото на Българското възраждане и на борбите за освобождение,благодарение на които днес си имаме свой дом.


Имаме си дом благодарение на руската калъчка, независимо на кой му харесва тоя факт, на кой не. Без руската калъчка дядо ви Добри щеше да дреме пред някоя наполовина вкопана в земята църквица и всяка минаваща гъжва щеше да може да му отпаря по един шамар в болната глава.
цитирай
24. born - То си му личи на човека, че не е с вс...
10.01.2014 23:58
То си му личи на човека, че не е с всичкия си, ама чак пък толкова ... Преди малко пък четох , че някаква си жена сънувала къде имало икона на Богородица
и като се събудила
и казала на съответните попове
и те разбили съответното място в черквата
и намерили съответната икона
и т.н. /нарочно спазвам стилистичния библейски изказ/
та с две думи история за малоумници от рода на дедо ти Добри ли беше.
цитирай
25. mailo76 - религията
11.01.2014 00:25
А,ако религията.....вярата не съществуваше и човечеството нямаше да просъществува през вековете.
Харесва ви или не всички сме подвластни на религията.
Странното е,че ние хората вярваме винаги в несъществуващи неща....неща които не сме докосвали и виждали,а когато трябва да повярваме в човека до нас-ние се обръщаме на другата страна.....
Относно Дядо Добри-аз лично не обичам просяците.Може би е трябвало да избере друг път в живота си за постигане на целта си-благоденствието на църквата.Тогава може би щеше да ме впечатли повече.Още повече,че Българската църква за мен е една клоака-наред с парламент,здравеопазване и т.н.
цитирай
26. lado - Дарктейл, да фанем и
11.01.2014 01:19
направим Църква на руската калъчка, и да канонизираме Путин (респективно руските царе), да издигнем във върховен бог цар Освободител, а Путин - за негов пророк ?
цитирай
27. apostapostoloff - Мине, не мине и журналята лансират
11.01.2014 03:42
някоя "партенка". Нали все пак трябва да запълнят с нещо страниците на своите издания... Но проф. Лозанов е напълно прав като твърди, че в нашата журналистика вече не останаха интелигентни хора. Само журналя бе, журналя. Затова техните измишльотини станаха убийствено тъпи. Истината е, че дядо Добри през целия си дълъг живот е дарил около 34 000 лева на БПЦ. Знам със сигурност обаче, че има българи, които са дарили повече.

Изобщо, откъде идват несметните богатства на БПЦ? Нашата църква е най- богатата институция в страната, защото тя притежава имоти за МИЛИАРДИ! Тези имоти са дарени от всички български владетели, които са искали от чернокапците само едно нещо в замяна- да твърдят, че властта на царя му е дадена от БОГА. Толкова простичко, пошличко и гадничко е всичко.
цитирай
28. анонимен - Абсолютно не одобрянвам казаното в постинга!
11.01.2014 12:36
http://christof.blog.bg/zabavlenie/2014/01/11/syjaliavam-turb04-no-ne-mojah-da-se-styrpia.1227294
Ето тук дадох моя коментар - не мисля да се повтарям.
Нещо повече - криво ми е дори за това, че някой гласува /колкото и това с гласуването да е смешно/ положително за подобен постинг, само защото видиш ли си му "приятел".
Като човек, който не псува смея да изразя недоволство и за каруцарските изрази.
Касае се все пак за нещо Духовно.
Вътре в нас, а не някъде си.
Храмът трябва да е вътре в нас, а не ние да влизаме в него и то именно както в посочения от мен линк колегата казва двулично.

цитирай
29. aip55 - Ако имаше възможност да
11.01.2014 12:55
ти дам всичките +++++++++++ на вселената за постинга ти! Браво разнищи ги религиозните болни мозъци! Поздрав Турбич.....
цитирай
30. tanya7713 - България е светска държава и не т...
11.01.2014 17:23
България е светска държава и не трябва да се дава нито лев на българската православна църква, нито да насърчава по какъвто и да е начин дейността й. Каквото е отношението към католиците, мюсюлманите, такова трябва и да е към нея. Стига са ревали поповете за пари. Нали уж 85% от българите са православни - като са толкова вярващи да си плащат църковния десятък.
За морала на нашите попове няма какво да говорим. За тях религията е бизнес, а църквите са нещо като бакалници. Последната грижа на поповете са християнските добродетели и поддържането на вярата.
Църквата е изиграла средновековната си роля и е време държавата да си прибере имотите и версиите ,да спре напъните им за влизане в учебните програми и т.н., като същевременно я остави сама да отстоява позициите си сред българските православни християни :и тогава "жертвите" на такива хора, като дядо Добре няма да ни изпълват с недоумение и объркване, нас грешниците.
цитирай
31. kasnaprolet9999 - Дядо Добри не е глупак, просто не е ...
11.01.2014 18:28
Дядо Добри не е глупак, просто не е обикновен човек, той духом е близо до бога и живее като отшелник-свят човек е. В това лично се убедих, когато преди две години посетих Байлово, заедно с един приятеля с когото ходихме в околностите му да берем смрадлика. Един негов познат ни показа пристройката в двора на местната църква, където дядо Добри живее. Разказа ми също, как той пътува всеки ден с влака до София и се връща вечер за да събира пари за църквата. Аз също се изумих, когато разбрах, че ги е дал за най-богатата ни църква и то такава огромна сума. Като видях в каква бедна обстановка живее го сравних с пешерните отшелници. Нашият познат рече, че зимата дядо Добри кара без отопление и даже една крушка не иска да си купи с парите, изкарани от просия, та като изгори той му подарявал следващата. Във влака не му искали билет и така не харчел пари за нищо друго. Такива като него са били и отшелниците, но никой не ги е наричал глупави и са имали уважението на хората, които са ги посещавали в техните убежища.
Не съди за да не бъдеш съден. Христос не е измислица, просто църквата го употребява за свои цели от векове.За всичко останало си прав, църквата не е това, което трябва да бъде, но ти изхвърли бебето заедно с мръсната вода.
цитирай
32. turb04 - Христос, така както е представен, е ...
11.01.2014 19:39
Христос, така както е представен, е измислица и събирателен образ от различни езически вярвания. Четете бе, хора...
И престанете да ми обяснявате, че нормален човек ще се трогне от църква и нещо измислено, а не от страдащо дете!
Тук е място да кажа, че през 2012, когато Марина береше душа, големи "християни" ме триеха и блокираха, защото не съм вярвал в техния бог. Повече от това няма какво да коментирам.
Имаше дори такива, които ми разправяха, че Марина няма да оживее, защото техния бог щял да ме накаже... Няма такива олигофрени.
цитирай
33. pvdaskalov - Привет на всички!
11.01.2014 22:11
Четох внимателно... Почти всеки има своите основания в заключенията си, макар и те да са разнородни. Това означава, че монархиите и църквите, макар и отживелици, ще оцеляват през вековете като традиция, както... карнавалите във Венеция, Рио..., както кукерите, мартениците и т.н.
Заспивам понякога с мисълта: Ако има Бог, той само със Земята ли се занимава или и с ней подобните светове из разлитащата се на всички посоки Вселена?
Подкрепям най вече две идеи или твърдения тук:
"Храмът трябва да е вътре в нас, а не ние да влизаме в него." (от коментар 33)
"Христос, така както е представен, е измислица и събирателен образ от различни езически вярвания." (от коментар 37)
цитирай
34. mailo76 - :)
11.01.2014 23:13
Христос каквото и да е....където и да е е довел света такъв какъвто е до днешния ден:)
Мисля,че без
вярата в него нищо нямаше да е същото.
А,тези които отричат съществуването му-дълбоко в себе си му се прекланят-може би от страх....защото всички вярват,а те-не.....
Страх от това -да не ги застигне проклятието на невярващите:)

Аз лично мисля,че от момента на раждането сме сами.....до края:)
Но,въпреки всичко имам едно на ум:)
цитирай
35. milady - ре 39...м.76...
12.01.2014 12:35
Сами сме даа , и така е правилно!!
БОГ го е казал, хора ....
ДАВАМ ВИ СВОБОДНАТА ВОЛЯ!!
ТВОРЕТЕ ..КАТО МЕН !!
амин ,ко пове4е искате;))
цитирай
36. darktales - направим Църква на руската калъ...
12.01.2014 16:08
lado написа:
направим Църква на руската калъчка, и да канонизираме Путин (респективно руските царе), да издигнем във върховен бог цар Освободител, а Путин - за негов пророк ?

Целият ми род с всички съседи е щял да бъде изклан от гюсовския башибозук през август 1877, ако между тях не се е изпречил един гвардейски полуескадрон, оставяйки със слаба охрана своя лазарет, част от чиито ранени пък били изклани от настъпващите в авангарда на Сюлейман паша черкези.
Ние сме решили, че проявата на признателност не намаляава достоинството на човека и затова от него време в рода ни е останало името на тогавашния руски император - първият е бил прадядо ми, чиято бременна майка нямало да стигне далеч без онези два-три часа, които й спечелили гвардейците.
После, като сме се върнали, сме пооправили подпалената за пореден път църква в горната махала и сме решили да погребем насред двора й, в най-свещената земя, която имаме, един лекар на гвардейците, загинал да селото. Единственият друг човек, който лежи там, е свещеникът, който ни е кръщавал и опявал цели седемдесет години - още от края на кърджалийските времена. Той същият е опял и погребал и Х.Димитър и дугарите му, обезглавени пак от ония пусти гюсовски читаци, а Бузлуджа се пада в нашето землище. Решили сме, че този руски гроб в двора на църквата също няма да ни навреди на достойнството, и те още си лежат един до друг, двама човеци, но и два символа на неща, които мислим все още за важни.
Църквицата си стои още в нашата махала, сега е малко пооправена, но и като беше с опушени греди и избодени очи на светците, пак си я харесвахме. Там намерихме и Енинския Апостол. Мисля, че не сме го и губили, просто в един момент сме го били забравили, малко ли нещо ни е минало за толкова време през главите.

цитирай
37. darktales - rumyn
12.01.2014 16:20
Виж, аз самият съм вярващ. Не се опитвам никого да съдя, даже нямам нищо против дядо Добри, просто ми се струва, че човекът всъщност е болен.
цитирай
38. batogo - !!!:)))
13.01.2014 10:54
Да заклеймяваш добротата и вярата на един бездомен старец, според мен, не е най-адекватното отношение към човещината в живота...
цитирай
39. apostapostoloff - Най- накрая да цитираме и Стендал:
03.02.2014 17:31
"Единственото оправдание е на Бог е фактът, че той не съществува."
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2649979
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031