Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2013 10:28 - Ха, здравейте, значи
Автор: turb04 Категория: Спорт   
Прочетен: 4886 Коментари: 21 Гласове:
21



Ами, не съм се отказал и не съм си тръгнал, а просто в петък блог.бг-то, в частност полето за писане на постинги, ми показаха един голяяяям среден пръст, като полето се превърна в непревземаемо и по никакъв начин не можех и запетайка да изпиша.
Брейййй, викам си, нещо ме мега драматично се е случило, щото забелазах, че и мегапродуктивния Лавър Рей се изтрил окончателно и безвъзвратно... Навярно иде минимум апокалипсис плюс черна чума и ебола....
Цели три дни се надявах аз да проработи чудото, ама нъцки...
Вчера рано-рано звъннах аз в блог.бг-то и там най-възпитано и учтиво ми съобщиха, че Хром е обявил война на блог.бг-ейския софтуер и по никакъв начин не рачи да се съешава с него, ама щели да се пробват да го оправят, щото аз не съм бил единствения потърпевш....
Чаках аз целия ден, спах цялата нощ, а тази сутрин пак звъннах и ми казаха, че работят, а пък аз взех, че метнах една Мозила и сега писателствам през нея.
Малко ще стане каша от браузърите, ама нейсе...
Важното е, че вече мога да си дращя на воля и да радвам милионите си почитатели ;)
Хайде, със здраве и очаквайте велики дела от мен и Мозилата.



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Здрасти!
22.10.2013 10:38
И аз имам същия проблем.
В началото на годината ловнах нежелана програма и ми увреди звуковата карта на лаптопа, може би и др. неща...и тогава си изтрих Мозилата и минах на Гугъл Хром. Харесва ми повече, но си прав, че не колаборират добре с Блог. бг.
Сега пиша от таблет. Има някои неща, които не стават от него, но колкото...
Уж го плюем Блогбегето, а се не отказваме от него :)
Пристрастяване? - Възможно!
цитирай
2. tanyaivanova - Аз имах същия проблем. САмо че и и...
22.10.2013 10:39
Аз имах същия проблем. САмо че и интернет ехплоръра също не функтионира.
цитирай
3. turb04 - И аз имам същия проблем. В началото ...
22.10.2013 10:41
anin написа:
И аз имам същия проблем.
В началото на годината ловнах нежелана програма и ми увреди звуковата карта на лаптопа, може би и др. неща...и тогава си изтрих Мозилата и минах на Гугъл Хром. Харесва ми повече, но си прав, че не колаборират добре с Блог. бг.
Сега пиша от таблет. Има някои неща, които не стават от него, но колкото...
Уж го плюем Блогбегето, а се не от казваме от него :)
Пристрастяване? -Възможно!


не е пристрастяване, ама като искаш да пишеш, а не можеш - това дразни :)
цитирай
4. turb04 - Танче, сега съм с 2 браузъра. . . по ...
22.10.2013 10:42
Танче, сега съм с 2 браузъра... по неволя
цитирай
5. theeconomist - Прасто изтрий стария "хромащ" "хром" и от Гуглето си изтегли и
22.10.2013 11:47
инсталирай новата версия. И при мен беше така и го оправих за 20 мин. колкото да се източи....:-))
цитирай
6. turb04 - Благодарско. Аз уж новата версия ...
22.10.2013 11:54
Благодарско. Аз уж новата версия ъпгрейднах, ама знаеш ли...
цитирай
7. vishnichka - Извинете,
22.10.2013 12:14
оказа се, че и аз имам такъв проблем с хрома!:)
Да попитам, за да не оплескам нещо - може ли с обикновено изтриване, тези програми не изискват ли първо деинстал?
цитирай
8. turb04 - Деинсталирах хром и пак го качих и ...
22.10.2013 12:24
Деинсталирах хром и пак го качих и пак не работи с блог.бг
цитирай
9. mt46 - Щом имаш Мозила,
22.10.2013 12:40
може да деинсталираш Хрома /заема доста място/...
Виши - деинсталиране от контролния панел...
цитирай
10. pvdaskalov - Така е тя!
22.10.2013 12:47
Който го може - може!
Ама какво е това, дето казваш "метнах една Мозила".
Може би имаш предвид "мазило"?
Извинявай, ако е научен, т.е. РС-термин...
Поздрави от Пи-Ер (Той токова разбира, горкият...)
цитирай
11. turb04 - Мозила Файърфокс е браузър като ...
22.10.2013 12:53
Мозила Файърфокс е браузър като Интернет експлорър и Хром
цитирай
12. vishnichka - Много мерси за уточнението!
22.10.2013 13:12
Альоо, Икономисте, ше се глобяваме, значи!:)
цитирай
13. theeconomist - Виши, готово, само уточни вида, размера и
22.10.2013 15:45
vishnichka написа:
Альоо, Икономисте, ше се глобяваме, значи!:)


къде и как искаш да си получиш глобата...:-))

п.п. "изтриване" за мен значи деинсталация.....и при мен на лаптопа проработи веднага!
цитирай
14. turb04 - Не съм бил блокиран - просто Хром не ...
22.10.2013 16:27
Не съм бил блокиран - просто Хром не работи със софтуера на блог.бг както трябва
цитирай
15. vishnichka - Абе, вие ме размислихте,
22.10.2013 16:33
няма логика в тия преинсталации и така да се "повреждат" браузърите, баш пък в блог.бг ... смущаващо е ... аз поне се замислям сериозно, защото наистина ми липсва разумното обяснение на проблема!

цитирай
16. turb04 - Въпрос на качество на софтуера на ...
22.10.2013 16:41
Въпрос на качество на софтуера на сайта - това е. Ако има умишлени проблеми, нямаше да мога да пиша през един браузър, а през другия - не.
цитирай
17. turb04 - Въпрос на качество на софтуера на ...
22.10.2013 16:42
Въпрос на качество на софтуера на сайта - това е. Ако има умишлени проблеми, нямаше да мога да пиша през един браузър, а през другия - не.
цитирай
18. turb04 - Въпрос на качество на софтуера на ...
22.10.2013 16:48
Въпрос на качество на софтуера на сайта - това е. Ако има умишлени проблеми, нямаше да мога да пиша през един браузър, а през другия - не.
цитирай
19. hopfen - Правилно си забелязал, колега
22.10.2013 19:57
turb04 написа:
Въпрос на качество на софтуера на сайта - това е. Ако има умишлени проблеми, нямаше да мога да пиша през един браузър, а през другия - не.

блогът е занемарен в програмно отношение..един колега беше си дал труда да състави програма за авт.регистрация..използвайки действащи аватари, част от постинги, понякога цели.../доста загубено време- но пък негово си/, същия този колега атакува защитата на блога на няколко пъти...е за сега миряса, но докога.
А проблема, не е в търсачките-- сафари, интер.експл., мозилката, гугал-хром, операта, те нямат тези проблеми с другите блогови пространства, само с БГ-то :)
Наздраве!
цитирай
20. stela50 - И аз имам същия проблем ...
22.10.2013 20:58
Вчера случайно пробвах и заработи, приятно се изненадах,
но за кратко. Спретнах набързо един постинг за проба
и го изпратих в чернови, само след два часа вече се беше върнало
старото положение, ако сте забелязали липсва последния ред
от панела с инструменти. И сега работя през Мозила.
Поздрав !

цитирай
21. turb04 - Въпрос на качество на софтуера на ...
23.10.2013 09:20
hopfen написа:
turb04 написа:
Въпрос на качество на софтуера на сайта - това е. Ако има умишлени проблеми, нямаше да мога да пиша през един браузър, а през другия - не.

блогът е занемарен в програмно отношение..един колега беше си дал труда да състави програма за авт.регистрация..използвайки действащи аватари, част от постинги, понякога цели.../доста загубено време- но пък негово си/, същия този колега атакува защитата на блога на няколко пъти...е за сега миряса, но докога.
А проблема, не е в търсачките-- сафари, интер.експл., мозилката, гугал-хром, операта, те нямат тези проблеми с другите блогови пространства, само с БГ-то :)
Наздраве!


По това спор няма, а за твоя колега, дето направи кашите, мога да кажа само едно - егоцентрик с комплекси, защото той издразни не блог.бг-то, а потребителите. :) Но какво да се прави... Когато в реалния живот гравитираш около незабележимото нищо, няма как да не те напъне да се правиш на мъж там, където си анонимен :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2654149
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930