Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2013 11:20 - Лилаво
Автор: turb04 Категория: Спорт   
Прочетен: 3370 Коментари: 18 Гласове:
28



Лилав сумрак и млечнобяла рокля,

преметната старателно на стола...

Докосваш ме със пръстите си топли,

застанала пред мен смирено гола...

 

Очите ти са меки и големи.

В очакване поглеждаш боязливо

и сливаш с мене твоите вселени,

разкъсвайки ме тихо, нежно, диво...

 

а устните ми в твоите се впиват

изпръхнали, кървящи, ненаситни

от твоята невинност да отпият...

телата ни се втурват в адски ритми!

 

Слънца изригващи, вулкани, лава!

Забавен миг и времето е спряло!

Дъхът ни спира... малко ни остава...

Нощта загръща ни в лилаво-бяло...




Гласувай:
28



1. anin - Ето, личи си, че
10.10.2013 11:26
Има влюбеност, страст, копнеж...въображение...
цитирай
2. turb04 - Жени. . . Понякога събуждат и ром...
10.10.2013 11:28
Жени... Понякога събуждат и романтиката у нас :)
цитирай
3. lovertosimplicity - Ха! Анета!
10.10.2013 11:34
На Миладинка байонета!
Как така ме тя предвари?!
Тичах бърза като хала...
Ама явно те не спят...
търсят нещо да кълвят!

Кога ти без задни намерения...
Кога обаче с предверения...
Радвам се на тез жени...
Дет о време Провидението си ни раздели!

Прощавай ме Марине, ме така...
Изкоментирах те сега...
Но просто не можах аз да се въздържа...
И аз да клъвна "дружчица" една!

Иначи стихото си е на шес/т/!
И гласувам с палец "Йес!"
Не, че дреме ти за него...
Щото той си е за друго... его!

цитирай
4. turb04 - Пич, ти заради тази дружчица три ...
10.10.2013 11:42
Пич, ти заради тази дружчица три моите коментари и тези на Пепи, а това не е много мъжко...
цитирай
5. lovertosimplicity - Грешиш... пич!
10.10.2013 11:50
Изтрих ги заради себе си!
Не заради "тая" или "оная"!
Винаги правя това, което смятам, че е правилно!
/"можеш да поразпиташ наоколо"/
Без да си втълпявам, че не греша естествено!
Но да подчертая, че изтрих ВСИЧКО - не твоите коментари и тези на Пепи...
Просто като вид почистване на къщата - от време на време дори нещо, което преди ти е харесвало - като вече не е... актуално го... "сваляш от ефир"!

Толкова е просто!

/освен това - може пък да е имало и друг, по-сложен замисъл.../

/например като коментарчето, което ти казах онзи ден да задържиш и не съм ти навирал в очите после, че ти писах /при мен/ да го активираш//
цитирай
6. turb04 - Не ме кефи, когато някой си върти ...
10.10.2013 11:54
Не ме кефи, когато някой си върти непрекъснато задника насам-натам.
Или оставяш хората да пишат и не ги триеш (още повече, че тези коментари бяха на практика в твоя защита), или си пускаш модерация и обявяваш, че този, или определени коментари няма да се допускат и тогава всичко е ясно.
цитирай
7. lovertosimplicity - Байдуей
10.10.2013 11:57
тогава казах "на Пепи":
Ние не постъпихме мъжки!
/мое мнение, немъжко!/
"Жената" тогава просто се беше "усмихнала".
Да да знаеш?!...
Вярно, че овцата... товааа вълка кожата си мени, но нрава не!
Но я си представи, че примерно я беше някаква падаща саксия халосала по главата и взела, че се оправила?!
Нима да я вкараме пак в мен... таковата рецесия?!
Не е мъжко според мен!
Теглиш и една на ум, ако ти е кеф и си свиркаш!

Дреме ми на перодръжката кво пише!
И "Пепи", ако ме послуша и на него да не му дреме - ще си е тип-топ!
ЛудА умора нЕма!
Но ще видиш, че ще се самопрегърне накрая.

Лек ден!
Отдавам се на програмирането, щото тея женуря скъпи!
Пък и много, баси...
/така де - нека дразнителствувателствуваме/
цитирай
8. turb04 - Е, аз точно затова ти пожелах успех с ...
10.10.2013 12:00
Е, аз точно затова ти пожелах успех с бабата, щото видях, че нещо не можеш да приключиш там нещата, но това са си ваши неща и повече не ме интересуват.
цитирай
9. lovertosimplicity - Reply 8. turb04
10.10.2013 12:54
Ха! Ново 20!
"Наши" били! И аз да не знам!
А приключва нещо, което е започвало поне!
Но в случая /както и с другата тук пеперудка/ не е, щото просто не са от моя сой!
Но пък те се намериха!

Радващо!

Но пък в момента се забавлявам на техен гръб и не си мълча!
И само гледам умозаключения, братче!
От тъпи по-тъпи!
Не говоря за теб, да не си помислиш - говоря отново за тях!
Примерно понеже не пиша - бил съм с БАН!
Абе има нещо такова, ама то и katana е със същото, а интересно, че не само при мен, ако реша си пиша - а и при него.
Нееее, Бабетке /както я наричаш ти/ - не ми е n-тия клонинг!
Потърси ме човека за съдействие и просто показах на... някои, че "не се гаси туй що не гасне!"
Тоя "Правец" може да цъфне във всеки профил тук!
Но не това е начина да доказваш Интелект и показваш Посредственост!

/новият ми алгоритъм ще го кръстя "Баба" - обичам да се гаргаркам със себе си.../

Отивам да го досдялквам!
Касае ГълГъл и дори вече има демонстрация при мен!
/"Красавицата и Звяра"/
Доказваща наистина Простите Неща!
цитирай
10. turb04 - Много са ти сложни историите, брат. ...
10.10.2013 12:56
Много са ти сложни историите, брат... Аз си падам по простичките неща :)
цитирай
11. lovertosimplicity - Напротив, брат!
10.10.2013 13:51
В Средите /програмистките и... други/ съм известен с простотата на Решенията!
нЕма майтап!
Ето ти пример:
Сложно го пише ТУК:
http://kozme.blog.bg/technology/2013/10/08/pylna-promiana-nov-algoritym-na-google.1189688
човек, който не ги разбира нещата!
Тоест не сложно, а високопарно!
А аз просто /и с прости средства, които ВСЕКИ може да направи без да е Хай-Тех/ в коментара си ето ТУК:
http://lovertosimplicity.blog.bg/technology/2013/08/18/krasavicata-i-zviara.1140487
дни преди това показвам, че прехваленото "колибри" си е още гола вода!
Опитай:
Маркирай там нещо си и пусни търсене!
Ще кажеш "Ами намира го! Точно при теб си дори на първо място!"
Да... ама не!

Защото не го намира примерно ето ТУК:
http://blondinkas4uk09.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/10/04/po-be-da-po-be-da.1156974
където пък, ако направиш същото - ще го намери и на двете места!

Елегантно и просто решено!
Но пък... "Новините такива, каквито са!"
Хах!
С ограничени коментари!
От човек, който не прави разлика що е Хакер и що е Кракер, а ги слага под един знаменател!

И виж ся...
Не те карам да го правиш това горе...
Просто е - на мен ми плащат /от друга моя работа/, за да тествам и аз просто го правя И тук, забавлявайки се!

За теб сложно... за Колеги не само просто, а и както каза един онзи ден "Интересно как не сме се сетили..."

Ами нали затова ми плащате - да Ви подсещам!
Нека и аз да живея покрай Ваш'то несещане!

Та така, Марине!
Просто в момента ти правя И SEO.
Обичам с един кОршум - поне два заека!
Пести мОниции!
Дааа
цитирай
12. turb04 - това SEO какво ще ми донесе? :) Аз ...
10.10.2013 13:57
това SEO какво ще ми донесе? :)
Аз нямам напъни блогът да става всеизвестен - просто си дращя и се забавлявам :)
цитирай
13. lovertosimplicity - Reply 12. turb04
10.10.2013 14:34
Ти па ся...
Ми ще ти донесе примерно нови "приятели"...
Но най-вече /надявам се/ - нови идеи за ДРАСкане!

Щото наистина колкото повече се ДРАСка - толкова по-блЯсва Истината!
/каквато и да е и където и да е/

Така, че - ДРАщи си!
Нал и аз туй правя помежду другото...
цитирай
14. turb04 - Брех, нови приятели :) Ха, да видим ...
10.10.2013 14:42
Брех, нови приятели :) Ха, да видим :)
цитирай
15. анонимен - Абе, Турбоч, я я мани тая модерация, ...
10.10.2013 17:39
Абе, Турбоч, я я мани тая модерация, че малко ми е ... нали разбираш. Като гледам каква бездарна глупост си пуснал, защо изобщо я слагаш. :)

Все по-вече ме впечатляваш. Голяма работа си. Аз съм тук от началото на 2010. Ти къде беше през това време.
цитирай
16. turb04 - Абе, Турбоч, я я мани тая модерация, ...
10.10.2013 19:15
kushel написа:
Абе, Турбоч, я я мани тая модерация, че малко ми е ... нали разбираш. Като гледам каква бездарна глупост си пуснал, защо изобщо я слагаш. :)

Все по-вече ме впечатляваш. Голяма работа си. Аз съм тук от началото на 2010. Ти къде беше през това време.


Точно щото си дошъл 2010 не разбираш защо ми е модерацията :)
Както и да е - тя отказа голям брой олигофрени, ама чат-пат още се връщат и ще си седи тук :)
мерси за голямата работа, но през последните три години рядко влизах. Върнах се за един човек, ама и това не си струваше в крайна сметка, но останах :)
цитирай
17. анонимен - Добър си. Тук ти е мястото. Вече съм ...
11.10.2013 10:37
Добър си. Тук ти е мястото. Вече съм ти фен.
цитирай
18. turb04 - Мерси, мерси :)
11.10.2013 10:40
Мерси, мерси :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2658030
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930