Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2013 18:43 - Обичта, която убива
Автор: turb04 Категория: Спорт   
Прочетен: 3993 Коментари: 16 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не мога да ги разбера някои жени...

Зор да имаш дете, ако нямаш - зор да си осиновиш и накрая го убиваш...

Тъпо, непростимо тъпо.

Ако ги питаш тези жени, те ще кажат, че обичат децата си, но с каква обич?

С обичта на обсебването.

С обичта на постоянното налагане и мрънкане, на претенциите и обвиненията от типа "Аз толкова много те обичам, а ти..." - и така нататък.

Горките деца!

Те наистина обичат майките си и се опитват да бъдат всичко онова, което задушаващите родителки очакват от тях! Но всуе! Няма угодия!

Защо пиша това?

Защото ми е мъчно и ме боли!

Защото едно ненавършило 22 години момиче е на път да си отиде от този свят, намразило себе си и живота си, покрай "грижите" на майка си!

Мамка му!

Познавам я добре, харесвам я и си я обичам...

Гадно ми е това, което й се случва, но приемам решението й не за друго, а защото поне аз искам да й дам усещането за свобода!

Анорексия...

Представяте ли си едно здраво и красиво момиче да се докара до това състояние, да повръща кръв и да не иска да живее!

Не се заблуждавайте! Това не е анорексия с цел "модел"!

Тук анорексията е израз на свобода и средство за свобода, защото никой не може да те застави да се храниш насила! Не и това!

Как може някой да ти отрови живота до степен да зачеркнеш мечтите си и да искаш да умреш?!

Какъв енергиен вампир трябва да си, за да можеш да изцедиш така детето си!

Като не си могла да имаш деца и съдбата те е дарила с възможността по друг начин да имаш рожба, защо, мамка ти, не си завряла шибания си характер някъде, та сега това момиче да не си отива, още преди да е осъзнало, че е живяло?!

Аз обожавам дъщеря си и зная, че мога да й дам само любов!

Детето става нормален човек само и единствено, ако се гледа с любов!

С много и безпрекословна любов!

Децата трябва да са щастливи!

Мамка му!!!

Не убивайте децата си!




Гласувай:
31



1. axlaxl - Майките НЕ винаги са виновни за а...
09.09.2013 19:26
Майките НЕ винаги са виновни за анорексията. Има случаи за анорексия отключена след безобидни подигравки от страна на съученици.
Лично аз си мисля, че това е психично заболяване и при определени условия се отключва. Също отношения майка- дете...няма правила и критерий колко да се обича. Има нормални отношения майка- дете и ненормални отношения, които включват обсебване на майката и др. такива.
Наистина не е само черно-бял проблема ...
цитирай
2. turb04 - Аз говоря за конкретен случай, к...
09.09.2013 19:29
Аз говоря за конкретен случай, който наблюдавам от години.
цитирай
3. valben - Тъжно ми е, приятелю!
09.09.2013 19:33
Тъжно ми е защото това, което пишеш, е толкова близко до моето ежедневие, че не можеш да си го представиш. Това не е поезия, приятелю, това е сбъркан живот. Това е майка и дъщеря, застанали срещу мен. Майката, да ти я описвам ли? Готова за поезия. Дъщерята - само очи, огромни, чакащи нещо очи и нищо друго. Надежда ли? Ами дано! Повтарям думите ти, приятелю! Децата трябва да са щастливи! Мамка му!
цитирай
4. turb04 - Децата трябва да са щастливи, а к...
09.09.2013 19:35
Децата трябва да са щастливи, а колко родители реално го осъзнават?
Егото не възпитава, в това съм напълно убеден! Егото на родителя проваля живота на детето!
цитирай
5. axlaxl - Всеки случай е конкретен. Забол...
09.09.2013 19:52
Всеки случай е конкретен. Заболяването е много трудно лечимо. И в конкретния случай, мисля, че майката не разбира своята вина и вероятно обвинява "друг"...и докато се обвиняват един друг, ще стане късно :(
цитирай
6. turb04 - Майката просто е непоправима. . . И ...
09.09.2013 19:54
Майката просто е непоправима...
И както често се случва, майката се разболя тежко и познай кой се грижи за нея....
цитирай
7. анонимен - Нали има доктори и клиники, бе Ту...
10.09.2013 08:12
Нали има доктори и клиники, бе Турбоч. А има и социални служби. Как така ще оставят детето да умре. Не го разбирам.
цитирай
8. turb04 - Не могат да я оправят докторите - ...
10.09.2013 08:19
Не могат да я оправят докторите - пълнолетна е и службите също нищо не могат да направят...
цитирай
9. tera - Напомня ми историята на Василия Стоилова - внучката на Васил Стоилов, великият художник
10.09.2013 10:42
Бях на нейна посмъртна изложба преди няколко месеца в една софийска галерия. Имаше и една нейна снимка като анорексичка - направо потресаващо, кожа и кости.
Със сигурност има в случая психични проблеми, но дали само и единствено майката е виновна, кой може да каже...

От друга страна, когато си майка угодия няма - все за нещо ще си виновна, защото е най-лесно. Понеже не съм обгрижващо-задушаваща майка, синът ми като ученик ме обвини в незаинтересованост. Тогава ми попадна едно писание за една точно такава "обгрижващо-задушаваща майка", която беше докарала сина си до наркомания с прекалената си "обич". Показах му статията и го питам - до там ли искаше да те докарам?...
Така че - сложни са тези работи. И вината едва ли е само на майката, сигурно има куп други фактори. То отстрани винаги е много лесно да се съди.
цитирай
10. turb04 - Е, не. Аз говоря за конкретен слу...
10.09.2013 11:10
Е, не. Аз говоря за конкретен случай, който познавам много добре и в случая наистина вината е само на майката.
цитирай
11. tera - Виж сега - ние разсъждаваме тук по казуса като цяло, няма как да знаем конкретиката
10.09.2013 13:41
Всъщност да се върна на изложбата на Василия. Съдейки по нейните картини, които са били представени преди време в Италия на библейска тематика, ми се стори, че момичето се е било самообрекло още много отдавна. Била е тогава малко над 20-тина годишна, а картините са толкова мрачни и като че безизходни.
Още тогава момичето си е било за психологическа помощ. Но после нещата са станали явно много сериозни...

А ти като познаваш този случай не се ли опитваш да помогнеш? Момичето е пълнолетно, не е залепено за полата на майка си. Дори можеш да й разкажеш тази история за Василия, защото историята е отскоро - починала е миналата година. Пусни си търсачка, ако те е заинтригувала. Дано да помогне това на познатото ти момиче.
цитирай
12. turb04 - Е, как да не се опитвам да й помогн...
10.09.2013 13:48
Е, как да не се опитвам да й помогна!
Тя е едно прекрасно същество, което беше толкова слънчево, спонтанно и обичащо живота!
Дори в момента си говорим с нея. :)
Аз й говоря, но не се опитвам да я принуждавам, защото именно от това са й проблемите. От това и от факта, че все на някого е виновна за нещо, а е страшно точен човек!
Историята я зная много добре, но не е пример, който ще помогне.
Номерът е да я накарам да поиска да живее, а не да я заставям да го прави...
цитирай
13. tera - Последен коментар, защото покрай тази изложба ми е болно за такива хора
10.09.2013 13:52
Виж това:

http://temadaily.bg/publication/11546-%D0%AF%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%A1%D1%82%D0%BE%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0:-%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0-%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0/
цитирай
14. turb04 - Виж, ако си човек няма как да не ти е ...
10.09.2013 13:54
Виж, ако си човек няма как да не ти е болно, защото тези момичета и жени са с изострена чувствителност и с финес...
цитирай
15. mominasylza - мдаам, колко познато
10.09.2013 15:32
за съжаление!
Единственото спасение на това девойче е безрезервната и безусловна обич. От някой на нейните години и с безкрайно търпение към нея и проблема. И с един голем меч между нея и **обичащата мама**. И за половин година нема да я познаете. По приятелски малко може да се помогне.Накрая всеки си отива у дома, а там вече всеки сам си знае какъв му е **ада**. поздрави
цитирай
16. turb04 - Съгласен на 100%!!!!
10.09.2013 16:57
Съгласен на 100%!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2650348
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031