Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2013 11:04 - Поздрав за нашето мило и разбунено блог.бг :)
Автор: turb04 Категория: Спорт   
Прочетен: 3087 Коментари: 12 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Понеже тук има всякакви хора с бръмбари в главата, та рекох, че това ще е най-удачният поздрав.
Онези, които се разпознаят могат веднага да напишат по един-два постинга за първа. Не, че визирам неуморната миладинка и травеститът, който се бара принцеса... Да не си помислите такова нещо...




Гласувай:
13



1. lovertosimplicity - ха ха ха
05.09.2013 11:32
Здрасти, Френд!
Една поправка, ако може.
И бръмбарите дори са улетели вече.
Просто е останало ехото, което се бълска м/у стените на празната пещера.
Но за принцесата грешиш - тя ми харесва.
Прибързва с изводите и взема грешната страна в случая, но поне има някакъв идеал, бори се за нещо, което е достойно за Уважение.
Виж някои други...
Позволиха си дори хора на по 70 години да докарват до състояние да се срамуват и да ме питат дали да си деактивират блога.
То не са били ултиматуми...
Не са били разголени снимки...
Но споко - в Анталия съм, щото ми казаха, че тук Жените са дашни, а аз нали съм си клоцкар...
На 12-ти се връщам и ги почвам:
От Хло, през Ин до Лейдито.
И то така, че те да спечелят.
На тоя народ /"не народ, а мърша" - Вапцаров го е казал/ му трябва Шамар.
И ще му го дам!
На мен ми дреме на перодръжката - ще ги накарам те да ме вкарат в съда и да ме осъдят, за да види народа Начина.
Но ще ги направя за смях!
Няма вече с мекия брус.
Като се върна ще разкривам лични данни: Имена, адреси, месторабота, мобилни телефони, голи снимки, записи на разговори, заплахи и ултиматуми на лични, обидни СМСи...
Нека колегите им ги знаят какви ги вършат!
Нека Децата им ги знаят!
Телевизията само чака да подхване сагата на друго ниво.
И ще им я дам.
Защото просто нищо не могат да ми направят - една глоба ще отнеса.
ха ха ха
Комар ме е захапал - мога да ги купя, ако реша.
Пък те нека се изцепят, че не се продават.
Просто ето и тук ти го повтарям Ин - ти си си пълно НПИ!
И не само това:
Завистлива си!
Злобна!
Отмъстителна!
Супер любопитна!!
Защото всичко е документирано.
Защото тази война я подготвям от преди две години.
А Вие си мислите, че сте хванали Бога за рога.
Е не познахте, милички - досега си следвате отредените Ви роли.
Казах Ви - не Вие гледате Театъра - Вие сте шутовете в него!

Рей
Казах веднъж, че колкото съм добър - два пъти съм по-лош!
цитирай
2. turb04 - "Не народ, а мърша!" го е ...
05.09.2013 11:40
"Не народ, а мърша!" го е казал дядо Славейков :)
Аз се забавлявам :)
цитирай
3. pvdaskalov - ЕХ, ТУРБО4!
05.09.2013 11:50
ТЪКМО НАПИСАХ РАЗКОШЕН КОМЕНТАР, НО СЕ ПОЯВИ ЛЕЛЯ ТИ ЛИДА, ПУСНАХ НА НЕЯ "БРЪМБАРИТЕ", ТЯ КАЗА, ЧЕ ИЗПЪЛНЕНИЕТО Е ЧУДЕСНО, НО МОЖЕЛО ДА БЪДЕ ПО-"ПОРТАТО" (ПО-ОТЧЕТЛИВО)... СЕГА ЩЕ СЕ ОПИТАМ ДА ВЪЗПРОИЗВЕДА КОМЕНТАРА, ТЪЙ КАТО ЗА ЖАЛОСТ ИЗЧЕЗНА:
ТА, ИСКРЕНО СЪЖАЛЯВАМ ХОРАТА С БРЪМБАРИ В ГЛАВАТА. СИГУРНО НЕ СЕ ЧУВСТВАТ НИКАК КОМФОРТНО И ЗАТОВА ГИ ИЗБИВА НА ЛУДОСТ. НЕ ГИ ИСКАМ ПРЕД ОЧИТЕ СИ, ТЪЙ КАТО НЕПРЕМЕННО ЩЕ МЕ ЗАВЕДАТ НА Л - - - -. НАБЛЮДАВАЛ СЪМ ГИ В ЛИБИЯ, В ПОЛУПУСТИННИЯ РАЙОН НА РАС ЛАНУФ (ПРИ ГОЛЯМАТА ИЗВИВКА МЕЖДУ БЕНГАЗИ И ТРИПОЛИ). СТАРАТЕЛНО СИ ТИКАТ КЪЛБЕНЦА ОТ КАМИЛСКИ И МАГАРЕШКИ... И МНОГО, МНОГО НЕ ПАРАДИРАТ ЗА ДЕЙНОСТТА СИ. ТЪЙ КАТО В ДРЕВНИЯ ЕГИПЕТ СКАРАБЕИТЕ СА БИЛИ ПОЧИТАНИ КАТО ТВОРЦИ НА СЪВЪРШЕНСТВО, ПРЕДПОЛАГАМ ЗАТОВА ХОРАТА С БРУМБАРИ В ГЛАВАТА СЕ МИСЛЯТ ЗА ВСЯ И ВСЬО И ЧЕ ВСИЧКО ИМ Е ПОЗВОЛЕНО. АЗ СЪЩО МОЛЯ НИКОЙ ДА НЕ СЕ ИДЕНТИФИЦИРА С ГЕРОЙЧЕТАТА, ЗА КОИТО РАЗКАЗАХ.
цитирай
4. turb04 - ти пък. . . Нека си се идентифицират ...
05.09.2013 11:52
ти пък... Нека си се идентифицират ;)
Кой ги е спрял :)
Нещо травеститът със синя кръв ми затихна тези дни, ама вероятно пак ще се появи ;)
цитирай
5. lovertosimplicity - Reply 2. turb04
05.09.2013 12:07
Славейков ли беше?
Ами извинявай!
Но ето им доказателство, че аз не стоя зад ГълГъл. Нека се разберем, че аз съм нарекъл Гугъл така още преди години, а те копират, щото друго и не могат! Ако не вярват - можем да питаме Българите, работещи в ГълГъл. 8 човека са, 3-ма от които на по-ключови позиции. 5-има от 8-те ги познавам. Сигурно щото съм празнолей като някои... телефонистки, например.
Поздрав с едно мое клипо, накрая на което е и цитата.

http://vbox7.com/play:8d6c5573f3&r=emb

Едно от любимите ми е!
Химна ми ако щете!
Има го още в другия ми блог, който ще разкрия като се върна - първо искам да скрия една Приятелка там, щото ако посегнат да я омаскарят - бог ми е свидетел ще зашивам усти.
Не се шегувам!
Нито пък ме е страх!
Повтарям го, за да е ясно, че го казвам в абсолютно съзнание: Намесите ли Момичето, на което безкрайно много държа ще ви отеснее планетата.

Аз казах!

Рей
цитирай
6. turb04 - Добреее, аз отивам да си колониз...
05.09.2013 12:19
Добреее, аз отивам да си колонизирам друга планета :)
цитирай
7. lovertosimplicity - ха ха ха
05.09.2013 13:33
Ти си стой тук!
Там ще е пълно с веганки ли беше онази, месоядните!

Говорех за милейдита и разни гей-дита!
Тях ще ги ритам, докато някъде там след Плутон се уморя и остана без въздух!

Айде да си гледам почивката, щото сили за тях да събера!

А ти...
Ти ей тук

http://lovertosimplicity.blog.bg/technology/2013/09/05/ei-taka-malka-razhodchica.1145902http://lovertosimplicity.blog.bg/technology/2013/09/05/ei-taka-malka-razhodchica.1145902

на бира си поканен!

Рей
цитирай
8. turb04 - ОК, става :)
05.09.2013 13:58
ОК, става :)
цитирай
9. qga - Здравейте!!!
05.09.2013 14:34
Харесах много с финес и чувство за хумор поднесеното им шамарче, както казва Пиер при Рей. Тези хора (ако въобще хора можем да ги наричаме) прекалиха.
От коментара на Пиер разбирам, че са поели сега с/у него инициатива. Нали Рей им не върза и не се покри, както предполагам са си мислели, че ще стане и хората започнаха да прозират истината, и те сега са решили горкия ни Пиер да дъвчат.
Това наистина както казва Рей е недопустимо. Срамно е. Не проумявам и аз що за човек (и то жена) може да си, че да си позволиш такова поведение? Рей и Пиер са прави-тези хора ги четат децата ни. Не можем да си позволим лукса да замърсяват съзнанията им. Защото после се чудим как така не ни почитат по света. Ами много просто, и тук, където е лесно и достъпно от цял свят просто ни гледат сеира. И именно за това разбирам Рей, защото той според мен това иска-да видят хората отвън, че се обидиняваме с/у такива чудовища, а не да си налягаме парцалите и съответно това да говори ща за нация сме, която търпи простаците да властват и правят каквото си искан безнаказано.
И в момента на "първа" е отново същата тази "простакеса", както прочетох Рей да ги нарича. Това "Инвестор" допустимо ли е? Не е ли в разрез с правилата на блога? Или важен е рейтинга на сайта, а моралните ценности не? Поне променете правилата. Или от блог го преименувайте на сайт за оргии и интриги.
Беба
цитирай
10. turb04 - Аз и на Пепи му казах одеве, че това ...
05.09.2013 14:45
Аз и на Пепи му казах одеве, че това тук сега е просто забавачница, в сравнение с нещата от 2007 докъм 2009-2010...
Тогава тук шестваха откровени олигофрени, а тъпото беше, че един админ, който беше пълен задник, беше на тяхна страна и всяко нещо, различно от свинщината или осмиващо я, бе трито.
Тогава стратегията на Инвестор беше да стават патаклами, да има невероятни гадости, а броячът да се върти...
Е, накрая сами си забиха ножа, защото не дооцениха появата на фейсбук и това, че на нормалните ще им писне и ще се изнесат, а след като се изнесоха нормалните, изродите също си тръгнаха, защото вече нямаше кого да тероризират.
Четейки травестита със синя кръв ми се струва, че това е бивш потребител на блог.бг-то, който се е преродил. Твърде познато ми звучи, но може и да греша...
цитирай
11. tili - Добрютру :)))
06.09.2013 08:15
Леле мале, тук наистина става убежище на "особено" население. Чета и не вярвам на ушите си.
Със здраве, Марине! ;)
цитирай
12. turb04 - Със здраве и на теб! :)
06.09.2013 08:22
Със здраве и на теб! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2650530
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031