Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2012 20:58 - Love.Net - начинът да обичаш омразата
Автор: turb04 Категория: Спорт   
Прочетен: 50535 Коментари: 114 Гласове:
84


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Е, нямаше да истина, ако за две вечери бях изгледал два стойностни български филма. Както снощи писах, филмът "Стъпки в пясъка" ме впечатли дълбоко. Одеве загледах Love.Net. Викам си, ако и тоя е добър, ще взема да реша, че българското кино се пробужда, защото Тилт определено не ми бе харесал, а и за него се лееха разни хвалебствия. Лов.Нет продължава да върви по Нова, но аз станах. По дяволите, какво искат да ми кажат с този филм?! Посланието е тъпо! Зад него стои един фалш и три кофи крокодилски сълзи за това, колко сме се отчуждили, колко сме бездуховни и как се ебем смело, благодарение на интернет. Е, къде другаде да се запознаем, че да се наебем?! Хората си стоят пред РС-тата, търсят някаква топлина, па макар и фалшива и се опитват да си СЪТВОРЯТ ИНТЕРЕСЕН ЖИВОТ! Това е! Какви ценности, какви дивотии?! Чукал съм по-голямата част от жените в списъка ми с приятели и какво?! Употребили сме се взаимно, дали сме си минути на нежност, разочаровали сме се  и сме се захвърлили един друг през рамо! А защо?! Ето това е интересния въпрос! Защо... Защото за 22 години взехме най-пошлото и долното и заровихме дълбоко най-читавото! Защото за да намериш чиста и читава жена, в която да се влюбиш, трябва да гледаш внимателно и дълго в някоя прогимназия! Кой ни направи такива?! Кой наложи педерастията като мислене и поведение?! Кой изхаби двадесетгодишните момичета и ги превърна в употребени и духовно и душевно повехнали лелички?! Кой ни превърна в социални кастрати и психично изкривени егоисти?! Сигурно някой гаден извънземен... Искам да бъда с жена с истински мечти! Не с конфекция в главата, а с мечти! Искам когато се буди първо да погледне очите ми, а не плазмата, или каквото и да е от наредбата на стаята! Искам да мога да живея с нея и в колиба и пак да ми се усмихва! Искам да ми позволи да я обичам докрай, без да се страхува, че може да се обвърже емоционално! Искам да може да износи в утробата си обич! Докато мечтае! Не я намирам и знаете ли защо? Защото някой е убил мечтите й още в детска възраст и на тяхно място е построил мавзолей, облят от светлините на Найт флайт! Но зад тези светлини е мрачно и мирише на мухъл и плесен, защото всичко е само фасада! Не се кефя на фасади.. Не се кефя на фон дю тен! Искам естествена и несъвършена красота, а не крачеща корица от моден журнал! Няма я... Не съм спрял да я търся. Дано и тя ме търси и някога да се намерим! А дотогава? Дотогава червените ми чаршафи ще приютяват фасадите, зад които се крият самотата, болката, страхът и капчицата надежда!



Гласувай:
87



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - .
04.03.2012 21:34
Много тъжна и истинска действителност,но мисля че знаеш,че всяка жена се
обвързва и емоционално,когато е с един мъж,поне при мен е така,може би съм
доста старомодна в това отношение.:(((
цитирай
2. turb04 - Не, жените се страхуват да се обв...
04.03.2012 21:45
Не, жените се страхуват да се обвържат емоционално - направо не мога да го повярвам. Не говоря само спрямо мен, естествено :)
цитирай
3. elinora - Филмът е голяма тъпня.
04.03.2012 22:28
Любовта в нета-също.
цитирай
4. turb04 - Любовта никога не е тъпня (ако на...
04.03.2012 22:40
Любовта никога не е тъпня (ако наистина е любов)
цитирай
5. fabula - [Не срещу любовта, а срещу киното]
04.03.2012 23:03
Не ме изкефи този филм, още като го гледах прeди сега. Много ""сценаризиран.
цитирай
6. str - ....
04.03.2012 23:03
Тя е накъде около теб, просто не си се огледал добре :)
цитирай
7. anibel - Добре си го написал тоя пост... много добре даже...
04.03.2012 23:54
но... не казваш нищо за себе си, освен, че искаш, искаш и пак искаш....
обвинение, че жените не се обвързвали емоционално, при това, че си осъзнал една от причините, а именно , че някой преди теб е убил в тях същественото и те са само фасада... а има още толкова много причини...
А ти? Нима в теб всичко е девствено? Нима в теб никой нищо не е убивал?
И стига моля ви се с тва... ,,ако ме обича, ще живее с мен в колиба,, Е, мамка му не съм материалистка, доскоро и аз вярвах в това... обаче, когато родих децата си... разбрах, колко смешно е било да вярваш в това... Темата ти от поста е доста щекотлива , затова спирам дотук. Поздрав от мен все пак! Дано ме разбираш правилно...
цитирай
8. turb04 - anibel
05.03.2012 00:01
чети и между редовете, моля :)
цитирай
9. turb04 - Не ме изкефи този филм, още като го ...
05.03.2012 00:08
fabula написа:
Не ме изкефи този филм, още като го гледах прeди сега. Много ""сценаризиран.

Стерилно - блудкав...
цитирай
10. turb04 - Тя е накъде около теб, просто не си се ...
05.03.2012 00:09
str написа:
Тя е накъде около теб, просто не си се огледал добре :)


Не съм съгласен...
цитирай
11. str - ?
05.03.2012 00:42
Мислиш, че се намира на другия полюс ли, че да не си съгласен с мен?
"Кой ни превърна в социални кастрати и психично изкривени егоисти?!" Е единственото изречение което запомних и ми се впи в съзнанието. Лошото е, че и съм съгласен с него и го разбирам.
цитирай
12. zabylgarite - Прекрасно си го написал
05.03.2012 06:47
дори и да е тъжно
цитирай
13. turb04 - Мислиш, че се намира на другия полюс ...
05.03.2012 08:16
str написа:
Мислиш, че се намира на другия полюс ли, че да не си съгласен с мен?
"Кой ни превърна в социални кастрати и психично изкривени егоисти?!" Е единственото изречение което запомних и ми се впи в съзнанието. Лошото е, че и съм съгласен с него и го разбирам.


Имах предвид оглеждането - не съм спрял да се оглеждам :)
цитирай
14. turb04 - дори и да е тъжно Благодаря!
05.03.2012 08:43
zabylgarite написа:
дори и да е тъжно


Благодаря!
цитирай
15. ezra - Mнителност, породена от неувер...
05.03.2012 09:39
Mнителност, породена от неувереност и лош предишен опит, предварително залага провалa в емоционалните отношения.
Съмнявам се, че повечето от мъжете, а и жените са в състояние да разпознаят това, което уж цяl живот търсят и единствената причина да него разпознаят е това, че проектират в отсрещния собствените си страхове и патологии.
Предпочитат някаква серийна виртуална, а и реална моногамност лишена от дълбочина. В мига, в който усетят, че губят почва под краката- разбирай- попаднат на лишени от някакъв материален или друг интерес отношения, си бият камшика. Този тип връзки разклащат семплата им представа за емоционалния свят и четирите слона в/у който е стъпил. Предпочитат предвидимото: Аз ще ти сваря 5 картофа, а ти ще ми го върнеш с необходимите калории нежност.
цитирай
16. ve6titsa - Не знам намират ли се такива
05.03.2012 10:00
момичета сега.Пък и ти само искаш,искаш.Какво си готов да направиш за нея!?!Как смяташ да я заслужиш!?!
цитирай
17. turb04 - момичета сега. Пък и ти само искаш, ...
05.03.2012 10:16
ve6titsa написа:
момичета сега.Пък и ти само искаш,искаш.Какво си готов да направиш за нея!?!Как смяташ да я заслужиш!?!


За теб тези отношения са като тръжна процедура ли? :))
цитирай
18. yaskata - добре написано, но...
05.03.2012 10:17
Харесаха ми мислите или поне повечето от тях.
Не споделям началото. На мен филма ми хареса и не мисля, че за да е добър един филм трябва да съдържа някакво трайно и разтърсващо послание. Даже си мисля, че изобщо може да отсъства такова. Какъв е смисълът тогава да се прави филм? Ами не знам. Но на love.net изпитах удоволствие от гледането. Само толкова.
Мисля, че някои филми се правят, просто за да доставят приятно усещане 90 минути. Без претенции, без послания.
цитирай
19. turb04 - Mнителност, породена от неувер...
05.03.2012 10:18
ezra написа:
Mнителност, породена от неувереност и лош предишен опит, предварително залага провалa в емоционалните отношения.
Съмнявам се, че повечето от мъжете, а и жените са в състояние да разпознаят това, което уж цяl живот търсят и единствената причина да него разпознаят е това, че проектират в отсрещния собствените си страхове и патологии.
Предпочитат някаква серийна виртуална, а и реална моногамност лишена от дълбочина. В мига, в който усетят, че губят почва под краката- разбирай- попаднат на лишени от някакъв материален или друг интерес отношения, си бият камшика. Този тип връзки разклащат семплата им представа за емоционалния свят и четирите слона в/у който е стъпил. Предпочитат предвидимото: Аз ще ти сваря 5 картофа, а ти ще ми го върнеш с необходимите калории нежност.


Често ли вариш картофи? :)
цитирай
20. turb04 - Харесаха ми мислите или поне пов...
05.03.2012 10:20
yaskata написа:
Харесаха ми мислите или поне повечето от тях.
Не споделям началото. На мен филма ми хареса и не мисля, че за да е добър един филм трябва да съдържа някакво трайно и разтърсващо послание. Даже си мисля, че изобщо може да отсъства такова. Какъв е смисълът тогава да се прави филм? Ами не знам. Но на love.net изпитах удоволствие от гледането. Само толкова.
Мисля, че някои филми се правят, просто за да доставят приятно усещане 90 минути. Без претенции, без послания.


Виждаш ли - на теб ти е харесало, а на мен не... Това му е хубавото на живота :)
цитирай
21. voxpop - Има такива жени. . . истински, за ...
05.03.2012 10:21
Има такива жени...истински, за каквито ти се оглеждаш.
С неподправена и чиста физическа и духовна красота.
Не прецъфтели и мухлясали "романтички", въздишащи за мъж, вечно нещастни и страдащи, но криещи се в ъгъла на някой прашасал рафт от миналото, а
прекрасни и топли жени, които живеят тук и в този миг!
Продължавай да се оглеждаш!

А що се отнася до филма, очаквах много повече като се има предвид, че е по действителни случаи.
Поздрави!
цитирай
22. turb04 - Има такива жени. . . истински, за ...
05.03.2012 10:22
voxpop написа:
Има такива жени...истински, за каквито ти се оглеждаш.
С неподправена и чиста физическа и духовна красота.
Не прецъфтели и мухлясали "романтички", въздишащи за мъж, вечно нещастни и страдащи, но криещи се в ъгъла на някой прашасал рафт от миналото, а
прекрасни и топли жени, които живеят тук и в този миг!
Продължавай да се оглеждаш!

А що се отнася до филма, очаквах много повече като се има предвид, че е по действителни случаи.
Поздрави!


Благодаря ти, поздрави и на теб!
Зная, че ги има и търся :)
цитирай
23. ezra - Не мисля, че филмът е имал особени ...
05.03.2012 10:31
Не мисля, че филмът е имал особени претенции за висока кинематография. По-скоро е намигване, че дори в сферата на чувствата предпочитаме джънк фуд като по-щадящ емоционалното ни здраве ако и да бяха показани някакви "драми".
Май имаме нужда от мечти.
цитирай
24. turb04 - Не мисля, че филмът е имал особени ...
05.03.2012 10:40
ezra написа:
Не мисля, че филмът е имал особени претенции за висока кинематография. По-скоро е намигване, че дори в сферата на чувствата предпочитаме джънк фуд като по-щадящ емоционалното ни здраве ако и да бяха показани някакви "драми".
Май имаме нужда от мечти.


Самият филм е като МакДонълдс...
цитирай
25. ezra - Дали ще са компири или други овощия ...
05.03.2012 10:47
Дали ще са компири или други овощия няма значение. Важното е, че се влиза в схема на вземане-даване и рядко проявяваме доверие ако отсъства едното от двете. Не е в "естеството" на нещата. :)
Уж все искаме отдаденост, ама не ни се вярва, че я заслужаваме. Търсим други скрити мотиви, призраци някакви.:)
цитирай
26. turb04 - В една връзка има поне двама :) Аз не ...
05.03.2012 10:49
В една връзка има поне двама :) Аз не търся призраци, но от другата страна има доста интересни дирения.... ;)
цитирай
27. ezra - В една връзка няма какда не са два...
05.03.2012 10:55
В една връзка няма какда не са двама:) макар да са познати и други конфигурации.:)
Едни дирят неангажиращ секс. Втори-страст. Трети-компания. Диренията могат да бъдат всякакви.
цитирай
28. becksss - Колкото и да е неприятно и тъжно, ...
05.03.2012 11:03
Колкото и да е неприятно и тъжно, това е естествен процес при хората. Ние просто сме програмирани да се отчуждаваме. То си е част от еволюцията ни като индивиди. След време човек осъзнава, че чувствата (каквито и да са те) носят само разочарование и предпочитат да потънат в себе си. Това важи не само за Мрежата, а изобщо. Изискването от другия да бъде такъв или онакъв (т.е., какъвто на нас ни се иска) е чисто и просто власт, която не осъзнаваме. То си е деспотизъм на душата - няма никакво лекарство за него. Взаимовръзките са доста сложни и, в по-голямата си част, абсолютно непонятни, затова лично аз отдавна съм спрял да мисля по тази тема. Няма никакъв смисъл. Оставяш нещата да се развият от самосебе си и след време те сами си показват какво, кога, дали и как.
цитирай
29. turb04 - В една връзка няма какда не са два...
05.03.2012 11:05
ezra написа:
В една връзка няма какда не са двама:) макар да са познати и други конфигурации.:)
Едни дирят неангажиращ секс. Втори-страст. Трети-компания. Диренията могат да бъдат всякакви.


Важното е да има дирене и дирници, а конфигурациите са отворени :)))
цитирай
30. turb04 - Колкото и да е неприятно и тъжно, ...
05.03.2012 11:06
becksss написа:
Колкото и да е неприятно и тъжно, това е естествен процес при хората. Ние просто сме програмирани да се отчуждаваме. То си е част от еволюцията ни като индивиди. След време човек осъзнава, че чувствата (каквито и да са те) носят само разочарование и предпочитат да потънат в себе си. Това важи не само за Мрежата, а изобщо. Изискването от другия да бъде такъв или онакъв (т.е., какъвто на нас ни се иска) е чисто и просто власт, която не осъзнаваме. То си е деспотизъм на душата - няма никакво лекарство за него. Взаимовръзките са доста сложни и, в по-голямата си част, абсолютно непонятни, затова лично аз отдавна съм спрял да мисля по тази тема. Няма никакъв смисъл. Оставяш нещата да се развият от самосебе си и след време те сами си показват какво, кога, дали и как.


Човече, нещата бяха различни, хората бяха различни... превърнахме се обитатели на крипти, луксозни гробници и мавзолеи...
цитирай
31. ezra - Мдаа, няма как да не се замеси и те...
05.03.2012 11:08
Мдаа, няма как да не се замеси и темата за властта и как обичаме да я упражняваме на лично ниво. Повечето смятат/смятаме, че е загуба на време да оставиш естествения ход на нещата. Процесът ни се струва дълъг и прецакващ личните ни услия/егоизъм. По тази причина ще има джънк фуд и неудовлетворение.
цитирай
32. ezra - турбо, ще вложиш ли лично време, ...
05.03.2012 11:11
турбо, ще вложиш ли лично време, търпение и доверие, за да оставиш една връзка естествено да се развие с всичките й ъпс енд даунс. НЕ! По тази причина не е необходимо да се реве в/у погребаната чиста емоционалност. Лицемерно е.
цитирай
33. turb04 - Темата за доминацията е неизбежна - ...
05.03.2012 11:11
Темата за доминацията е неизбежна - ривалитетът присъства по съвсем естествен начин и всеки се опитва да се наложи. Това е :)
цитирай
34. turb04 - турбо, ще вложиш ли лично време, ...
05.03.2012 11:13
ezra написа:
турбо, ще вложиш ли лично време, търпение и доверие, за да оставиш една връзка естествено да се развие с всичките й ъпс енд даунс. НЕ! По тази причина не е необходимо да се реве в/у погребаната чиста емоционалност. Лицемерно е.


Напротив! Точно това искам и бих й се отдал! Само че и от отсрещната страна трябва да го искат :) Аз съм осъзнал фактора време :)
цитирай
35. ezra - Ами за един е 1 седмица. За друг-м...
05.03.2012 11:16
Ами за един е 1 седмица. За друг-месец. За трети-година. За Вселената всичко това е незначителна част от мига, а за нас- пропуснати ползи.:)
цитирай
36. turb04 - Ами за един е 1 седмица. За друг-м...
05.03.2012 11:16
ezra написа:
Ами за един е 1 седмица. За друг-месец. За трети-година. За Вселената всичко това е незначителна част от мига, а за нас- пропуснати ползи.:)


Аз съм Бог - имам време бол :)
Сега ще ида до подведомствената ми Божествена Била да си взема нещо, че пригладнях съвсем божествено :)
цитирай
37. ezra - турбо, ще вложиш ли лично време, ...
05.03.2012 11:17
turb04 написа:
ezra написа:
турбо, ще вложиш ли лично време, търпение и доверие, за да оставиш една връзка естествено да се развие с всичките й ъпс енд даунс. НЕ! По тази причина не е необходимо да се реве в/у погребаната чиста емоционалност. Лицемерно е.


Напротив! Точно това искам и бих й се отдал! Само че и от отсрещната страна трябва да го искат :) Аз съм осъзнал фактора време :)

Искаш/искаме- таратанци. Само леем херци в ефира. Оп, драскаме.:)

цитирай
38. turb04 - турбо, ще вложиш ли лично време, ...
05.03.2012 11:18
ezra написа:
turb04 написа:
ezra написа:
турбо, ще вложиш ли лично време, търпение и доверие, за да оставиш една връзка естествено да се развие с всичките й ъпс енд даунс. НЕ! По тази причина не е необходимо да се реве в/у погребаната чиста емоционалност. Лицемерно е.


Напротив! Точно това искам и бих й се отдал! Само че и от отсрещната страна трябва да го искат :) Аз съм осъзнал фактора време :)

Искаш/искаме- таратанци. Само леем херци в ефира. Оп, драскаме.:)



Моля, моля... Аз не искам таратанци, а цъцърки... ;)
цитирай
39. demonwind - Здравей, колега!
05.03.2012 11:42
Да ти кажа честно, и двата филма ме изненадаха приятно. Макар че "Стъпки в пясъка" си беше направо тежък, но истински. Другият също, но някак си засяга проблемите на цяло едно поколение по целия свят. Като изключим някои свежи филми, макар иронично комични, мога да кажа само, че нашето кино заприличва на белгийското - тежки тъжни филми, вдъхновени от сивото и безцелно ежедневие. Като цяло обаче не съжалявам, че изгледах и двата филма. След вчерашния започна поредният американски "блокбастър" с Брус Уилис - ненормалник застреля като кучета жена с детенце, после се гръмна, а детенцето умря в мъки в ръцете на "героя"... И то защото същия този герой не разреши на полицаите да влязат в къщата и (с цената на живота на майката, все пак) да разпердушинят изрода. Нашите филми все пак са донякъде истински, американските показват тъпотата и изродщината, особено що се касае до "спасяване на заложници". Целият свят видя как се прави в Беслан и в театъра в Москва - когато настъпи такъв момент, без невинни жертви не може, но колкото по-рано бъдат избити като псета гадовете, толкова по-малко ще бъдат невинните жертви. Добре поне, че не сме започнали да правим и ние такива филми, че не ми се мисли... Иначе сюжети бол - кеф ти "Наглите", кеф ти "Пешо Сумиста"... ;)
Иначе за жените си страхотно прав - почти всички са обзети от мисли за молове, скъпи дрешки (които обличат обикновено по един път) и какво ли още не...

Поздрави!
цитирай
40. undichi - Чета и невярван на очите си, как може ...
05.03.2012 11:46
Чета и невярван на очите си ,как може да си задаваш въпрос на който знаеш отговора ,да го задаваш искайки друг да произнесе думите ,които се въртят в главата ти.Как кой ,ти и всички останали мъжи,направихте жените да са лесни и комерсиални. Първото което е най-баналното и истъркано нещо като вътрешна красота ,вие съвсем го отписахте ,казвате че е глупост и гледате само външната обвивка.Ето ти отговор ,момичетата вече вярват че стига да изглеждат добре ,могът да имамт всеки мъж,и не си дават много зор да четат ,да се образоват и предпочитат вместо да седят в библиотеките ,да обикалят моловете ,не че имат какво да търсят там ,ама ей тъй ,защото такав е разпространения модела в момента.С колкото повече мъже се срещам,толкова повече се обеждавам ,че вие търсите връзка ,но само на приказки. Уверявам те всяка жена дълбоко в себе си търси сигурност ,не само секс,но уви знае че не всеки може а и иска да и я даде.Засъжаление по пътя към щастието и 'принца' среща само просяци,комплексари,и заблудени 'рицъри'.В сички тези сайтове за запознанства,както е посочено и във филма ,който коментира ,е показано точно това ,един каталог със снимки ,и как мъжете търсят ,пошлото ,разголеното и лесното,само поради това че ги мързи да полойат малко усилия да опознаят човека и се задоволват с вуншноста.Вие направихте жените ефтини ,ден след ден наложихте един определен модел на търсене , а на пазара върви само това което се търси от потребителя. Има качествени жени ,просто на мъжете не им стиска да бъдат с такива....
цитирай
41. kalinag - Поздрави ,
05.03.2012 11:49
пожелавам ти да я намериш.....
цитирай
42. undichi - Виждам че не побликуваш коментара ...
05.03.2012 12:09
Виждам че не побликуваш коментара ми,значи съм права ,задаваш въпроси ,но неискаш отговори ,типично за мъжете.
цитирай
43. ezra - Не само не им стиска, но не имсе вя...
05.03.2012 12:26
Не само не им стиска, но не им се вярва, че им се е случило когато вземе, че ги връхлети. :)
Кой? На мен ли? Ама наистина ли? Няма начин да нямаш някакви други мотиви?:):)))))
Под вола теле търсят.
Ами..няма го телето или по-точно има го само във фрустрираната ти главица.
цитирай
44. turb04 - Виждам че не побликуваш коментара ...
05.03.2012 12:40
undichi написа:
Виждам че не побликуваш коментара ми,значи съм права ,задаваш въпроси ,но неискаш отговори ,типично за мъжете.


Сложи си очилата, моля - двата ти коментара са един под друг :)
цитирай
45. turb04 - Не само не им стиска, но не им се вя...
05.03.2012 12:42
ezra написа:
Не само не им стиска, но не им се вярва, че им се е случило когато вземе, че ги връхлети. :)
Кой? На мен ли? Ама наистина ли? Няма начин да нямаш някакви други мотиви?:):)))))
Под вола теле търсят.
Ами..няма го телето или по-точно има го само във фрустрираната ти главица.


Готино е, когато интелигентен човек зорлем се прави на задник - на мен лично ми е забавно :)
Профилът ти е регистриран конкретно за коментарите, но ми е интересно докъде ще стигнеш :))
цитирай
46. lisichka - Филмът е много слаб откъм сюжет, но ...
05.03.2012 12:42
Филмът е много слаб откъм сюжет, но няма как да бъде друг , защото това е един филм репортаж, с главна цел реклама на лаптопи Sony Vaio.
За да влезе в главите на хората , трябваше сюжета да се концентрира върху едно семейство и какво се случва в него или една история или най-много две. Така както е направен, е точно като репортаж от мястото на събитието, журналиста си отеба и накрая се заби при най-големия боклук като намери в него маждувременно любовта. Той не беше с нищо по-различен от другите герои, само службичката му го оправдаваше. До края докато науча героите и филма свърши, точно като новинарска емисия. Най ми беше интересен детито от коневръза, но така и не разбрах накрая какво ги свързваше тези двамата. Разочарована съм. Добре че не си дадох парите за голям екран.
цитирай
47. turb04 - Филмът е много слаб откъм сюжет, но ...
05.03.2012 12:44
lisichka написа:
Филмът е много слаб откъм сюжет, но няма как да бъде друг , защото това е един филм репортаж, с главна цел реклама на лаптопи Sony Vaio.
За да влезе в главите на хората , трябваше сюжета да се концентрира върху едно семейство и какво се случва в него или една история или най-много две. Така както е направен, е точно като репортаж от мястото на събитието, журналиста си отеба и накрая се заби при най-големия боклук като намери в него маждувременно любовта. Той не беше с нищо по-различен от другите герои, само службичката му го оправдаваше. До края докато науча героите и филма свърши, точно като новинарска емисия. Най ми беше интересен детито от коневръза, но така и не разбрах накрая какво ги свързваше тези двамата. Разочарована съм. Добре че не си дадох парите за голям екран.


Е, ти все пак си издържала да го изгледаш :) Аз го усетих още рано-рано и го отебах, но ми е чудно друго - кой е финансирал този филм и какво е очаквал. Ако са от Сони, всичко си идва на място :)))
цитирай
48. becksss - Леле майкооуууу!!! :))))
05.03.2012 12:50
undichi написа:
Чета и невярван на очите си ,как може да си задаваш въпрос на който знаеш отговора ,да го задаваш искайки друг да произнесе думите ,които се въртят в главата ти.Как кой ,ти и всички останали мъжи,направихте жените да са лесни и комерсиални. Първото което е най-баналното и истъркано нещо като вътрешна красота ,вие съвсем го отписахте ,казвате че е глупост и гледате само външната обвивка.Ето ти отговор ,момичетата вече вярват че стига да изглеждат добре ,могът да имамт всеки мъж,и не си дават много зор да четат ,да се образоват и предпочитат вместо да седят в библиотеките ,да обикалят моловете ,не че имат какво да търсят там ,ама ей тъй ,защото такав е разпространения модела в момента.С колкото повече мъже се срещам,толкова повече се обеждавам ,че вие търсите връзка ,но само на приказки. Уверявам те всяка жена дълбоко в себе си търси сигурност ,не само секс,но уви знае че не всеки може а и иска да и я даде.Засъжаление по пътя към щастието и 'принца' среща само просяци,комплексари,и заблудени 'рицъри'.В сички тези сайтове за запознанства,както е посочено и във филма ,който коментира ,е показано точно това ,един каталог със снимки ,и как мъжете търсят ,пошлото ,разголеното и лесното,само поради това че ги мързи да полойат малко усилия да опознаят човека и се задоволват с вуншноста.Вие направихте жените ефтини ,ден след ден наложихте един определен модел на търсене , а на пазара върви само това което се търси от потребителя. Има качествени жени ,просто на мъжете не им стиска да бъдат с такива....


Мъжете били направили жените еФтини. Сега остава да кажеш и, че мъжете са направили теб неграмотна и ще убиеш всичко детско в мен. :)))))))
цитирай
49. turb04 - Чета и невярван на очите си, как може ...
05.03.2012 12:53
becksss написа:
undichi написа:
Чета и невярван на очите си ,как може да си задаваш въпрос на който знаеш отговора ,да го задаваш искайки друг да произнесе думите ,които се въртят в главата ти.Как кой ,ти и всички останали мъжи,направихте жените да са лесни и комерсиални. Първото което е най-баналното и истъркано нещо като вътрешна красота ,вие съвсем го отписахте ,казвате че е глупост и гледате само външната обвивка.Ето ти отговор ,момичетата вече вярват че стига да изглеждат добре ,могът да имамт всеки мъж,и не си дават много зор да четат ,да се образоват и предпочитат вместо да седят в библиотеките ,да обикалят моловете ,не че имат какво да търсят там ,ама ей тъй ,защото такав е разпространения модела в момента.С колкото повече мъже се срещам,толкова повече се обеждавам ,че вие търсите връзка ,но само на приказки. Уверявам те всяка жена дълбоко в себе си търси сигурност ,не само секс,но уви знае че не всеки може а и иска да и я даде.Засъжаление по пътя към щастието и 'принца' среща само просяци,комплексари,и заблудени 'рицъри'.В сички тези сайтове за запознанства,както е посочено и във филма ,който коментира ,е показано точно това ,един каталог със снимки ,и как мъжете търсят ,пошлото ,разголеното и лесното,само поради това че ги мързи да полойат малко усилия да опознаят човека и се задоволват с вуншноста.Вие направихте жените ефтини ,ден след ден наложихте един определен модел на търсене , а на пазара върви само това което се търси от потребителя. Има качествени жени ,просто на мъжете не им стиска да бъдат с такива....


Мъжете били направили жените еФтини. Сега остава да кажеш и, че мъжете са направили теб неграмотна и ще убиеш всичко детско в мен. :)))))))


Нали знаеш, че винаги трябва да има виновен за пропуснатата лична реализация, независимо от сферата ;)
цитирай
50. lisichka - Мда. Добра двучасова реклама на Sony
05.03.2012 12:53
Реализмът се губеше , както в диалозите, така и в интериорите, така и в героите.
Избиване на комплекси по български. Е да, не може да отвориш лаптоп за 2500 лева в някаква къщурка от соц реализма. Дори с мъжът ми обсъждахме този факт докато го гледахме и ми вика , Те софиянци забогатяха ма от нас ма , не им се чуди.
А доктора с тази скръбна физиономия въобще не ми даде внушение на голям ебач. Това беше най-неубедителната роля. Иначе жена му беше най-добрата актриса .
цитирай
51. lisichka - Оооооо Бекс
05.03.2012 12:56
Ти ли си му режисьор на филма? Обяснимо е защо тогава сега ни го разясняваш ,както и епопеята ти разкази от есента.
Да не сме на опера бе момче?
цитирай
52. turb04 - Нашите актьори се понаучиха да и...
05.03.2012 12:58
Нашите актьори се понаучиха да играят, но когато сценарият е насран нищо не може да се направи :)
А Шопов е страхотен актьор, но тук изглеждаше като след тежка депресия от андропауза.
Има и друго нереалистично - пишат си две приказки и вече са на телефона, а след пет минути тя му прави свирка...
Нещата никога не са такива, дори и с най-развратните жени - казвам ти го от опит. Винаги има малко игра, пък ако щеш и малко предпазливост!
Някой е пресолил манджата, само и само да има "интрига" :)
цитирай
53. turb04 - Ти ли си му режисьор на филма? Обя...
05.03.2012 12:59
lisichka написа:
Ти ли си му режисьор на филма? Обяснимо е защо тогава сега ни го разясняваш ,както и епопеята ти разкази от есента.
Да не сме на опера бе момче?


Е ся стана интересно :)))))))))))))
цитирай
54. ezra - Аз ли се правя на задник? Инт...
05.03.2012 12:59
Аз ли се правя на задник?

Интериорите във филма бяха ОК, но няма да крия, че не са норма в масовото БГ жилище,където по соц секции се редят всякакви сантименти и прочие продукти на кича.

цитирай
55. turb04 - Аз ли се правя на задник? Инт...
05.03.2012 13:01
ezra написа:
Аз ли се правя на задник?

Интериорите във филма бяха ОК, но няма да крия, че не са норма в масовото БГ жилище,където по соц секции се редят всякакви сантименти и прочие продукти на кича.

Да, ти :)
Ерудиран и умен човек, който се опитва да се представи като по-различен :) Нямам идея каква е целта :)

цитирай
56. ezra - Докторът си беше ОК и от към визия, и ...
05.03.2012 13:02
Докторът си беше ОК и от към визия, и от към емоции- познавам хирурзи (множественото число не е случайно).:))
Диалозите, ами едва 2-3% от реещите се в нета са в състояние да ги произведат точно по този начин.
цитирай
57. ezra - Никаква цел. Чеша сиезика точно ...
05.03.2012 13:04
Никаква цел. Чеша сиезика точно като Вас.
Не съм от екипа на филма- ако ви минават такива мсли.
Щях да го направя по друг начин ..филма де.:)
цитирай
58. turb04 - Докторът си беше ОК и от към визия, и ...
05.03.2012 13:04
ezra написа:
Докторът си беше ОК и от към визия, и от към емоции- познавам хирурзи (множественото число не е случайно).:))
Диалозите, ами едва 2-3% от реещите се в нета са в състояние да ги произведат точно по този начин.


Сподели ми за сценария и за "хард рок връзката", моля ;)
цитирай
59. turb04 - Никаква цел. Чеша сиезика точно ...
05.03.2012 13:05
ezra написа:
Никаква цел. Чеша сиезика точно като Вас.
Не съм от екипа на филма- ако ви минават такива мсли.
Щях да го направя по друг начин ..филма де.:)


Ние не си чешем езика, защото не сме го оставяли да ни засърби - това не е препоръчително :)
цитирай
60. becksss - Лисиченценце мое ненагледно,
05.03.2012 13:07
въпросният филм дори не съм го чувал, камо ли да го гледам, а какво остава аз да съм му режисьор. :))) Всъщност, изобщо не разбрах като как така успя да направиш връзка между него и мен, че и операта да намесиш, но... простено ти е, чадо.
цитирай
61. lisichka - :)))))))
05.03.2012 13:07
Точно и това мен ме шокира, защото изкараха българката свиркаджийка, която само търси тайно местенце да налапа нечия пишка. А свирката като едностранен ак, се практикува, само от духачка на шеф с комерсиални подбуди. И проститутки срещу заплащане. Тук някой яко си е реализирал фантазиите. Явно свирка не му е правена. Да стане шеф и ще му се отще от музикантки. Иначе всяка жена си търси якото чукане и когато си търси кефа, последното нещо, което ще направи е да лапа пишка, без да и изпукат дънцето на слънцето.
Ами малко ме обижда такова представяне на българската жена.
цитирай
62. undichi - Аз съм склонна да приема че допускам ...
05.03.2012 13:11
Аз съм склонна да приема че допускам ргешки били то и правописни. На теб стиска ли ти да си признаеш че си комплексар„и единствения начин да се покажеш е като критикуваш другите. човек ,който умее само да търси чуждите грешки за мен е непълноценен,и има огромна липса на личен живот. ако откриеш още правописни грешки освен да ти кажа браво друго няма .Безинтересен си ми:)
цитирай
63. lisichka - Вярно е че съм ненагледна но не съм твоя!~Бекс /това име на куче ли е ?/
05.03.2012 13:17
Имам сензорни способности и те надуших.
Само ще ти кажа, че от нещата , които знам, че са твои , не те виждам за голямата сцена.
цитирай
64. ezra - неестесвена беше. първо трябваше ...
05.03.2012 13:26
неестесвена беше.първо трябваше да има близост на чисто личностно ниво.
някак си отчаяни изглеждаха "старците".:) Дамите може и да обичат да утешават, но старите рок динозаври трябва да са хем стари, хем..секси.
цитирай
65. ezra - Неестествена беше и "връз...
05.03.2012 13:32
Неестествена беше и "връзката" на журналистчето с момата на повикване. Един секс и влезе в правия път. Риъли?
Този Бахаров трябва да е много "убедителен". Една нощ и край на платеният секс.

цитирай
66. turb04 - Неестествена беше и "връз...
05.03.2012 13:35
ezra написа:
Неестествена беше и "връзката" на журналистчето с момата на повикване. Един секс и влезе в правия път. Риъли?
Този Бахаров трябва да е много "убедителен". Една нощ и край на платеният секс.



За актьора не зная, ама сценаристът явно е смесил евтините фантазии с незадоволените мераци ;)
цитирай
67. becksss - Лисиченценце,
05.03.2012 13:35
lisichka написа:
Имам сензорни способности и те надуших.
Само ще ти кажа, че от нещата , които знам, че са твои , не те виждам за голямата сцена.

А ти защо си мислиш, че аз изобщо имам претенции за "голямата сцена"? Струва ми се, че сериозно ме бъркаш с някой друг.
цитирай
68. apostapostoloff - На всичко отгоре
05.03.2012 13:36
цялата работа силно намирисва на ПЛАГИАТСТВО. Не помните ли "Имаш поща" с Том Ханкс и Мег Райън? Сюжетът май е откраднат от този филм. А финалът си е един глуповат хепи енд, който никак, ама никак не е убедителен.
цитирай
69. becksss - undichi
05.03.2012 13:42
undichi написа:
Аз съм склонна да приема че допускам ргешки били то и правописни. На теб стиска ли ти да си признаеш че си комплексар„и единствения начин да се покажеш е като критикуваш другите. човек ,който умее само да търси чуждите грешки за мен е непълноценен,и има огромна липса на личен живот. ако откриеш още правописни грешки освен да ти кажа браво друго няма .Безинтересен си ми:)

Самата реакция на коментара ми, говори за неадекватност и безпричинна агресия. Страшно ми е смешно, когато някой нарече някого "комплексар". С това обясняваш само собствената си глупост, мислейки си, че ще засегнеш обекта, към когото е насочено въпросното определение. Още повече, когато изобщо не познаваш човека отсреща - в случая мен. Доста дълго ще има да гадаеш какъв съм, докато твоята неграмотност лъсва още с първата написана дума - така че, в случая, предимството е мое.
Що се отнася до чуждите грешки, дето съм търсел - погледни си коментар номер 40 и ми кажи къде в него виждаш собствените си грешки. Лично аз разбрах, че за всичко са ти виновни мъжете, които били направили жените еФтини. По-еФтина тъпотия отдавна не бях чувал, честно да ти кажа.
И да - неграмотна си. Няма как една теза да си тежи на мястото, когато е написана с по две грешки на дума.
цитирай
70. lubara - Поздрави, turbo04!
05.03.2012 13:50
Много слаб филм, накрая хепиенд, като в приказките. И кой го рекламира в десетте най-добри филми за всички времена, голяма тъпотия.
Моят разказ е няколко пъти по-добър от този сценарии. Макар, че не му отдавам кой-знае какво значение.
http://lubara.blog.bg/izkustvo/2009/03/13/dve-istorii-s-razlichen-krai-razkaz.303998
цитирай
71. ezra - Вярно е, че мъжете обичат да се пр...
05.03.2012 13:58
Вярно е,че мъжете обичат да се правят на рицари и то по отношение на най-неподходящите жени, НО..фльорцата си е фльорца.
Тъжно провинциално детство дрън-дрън ..и се намира един благороден мъж, който и подава щедрата си и любвеобилна десница и я измъква от блатото на похотта, случайните и безперспективни връзки, които освен спортна кола и наем на луксозен апартамент, нищо друго не могат да предложат...:))
Любовта победи :)))
цитирай
72. ezra - Американският "Имате пощ...
05.03.2012 14:11
Американският "Имате поща" значително по-добре пресъздава този род комуникации и залжените им изначално подводни камъни.
цитирай
73. gothic - Хм...
05.03.2012 14:16
Гледам че дамите наскачаха. Та ще се наложи да пиша повече огколкото мислех. Изгледах целия филм. И си зададох разни въпроси. Как става така, че хора, дето са провили спалнята на бойно поле да спят с гръб един към друг? И знам отговора, защото съм го преболедувал. Защото негово величество Егото, което сме поставили на пиедестала на собствените си комплекси ни ебе толкова здраво, като никой друг не може. И вместо, когато страстите изстинат, да се обърнем един към друг и да използваме една даденост, дето само ние я имаме (отваряш устни, движиш ги, издаваш звуци - говорене се казва): предпочитаме да се заровим в нета или да поемем към таваните и евтините хотели. А най-якото чукане е до теб, мамка му! Обаче ние сме куул и няма да клекнем пред тъпата кучка (заспалия задник), дето ни лази по нервите ежедневно. Имаше една уникална сцена във филма - докторчето и жена му в спалнята, тя посегна да го помилва и когато той се размърда, тя бързо се отдръпна и се направи на заспала. ЕТО ТОВА Е ЕСЕНЦИЯТА НА ФИЛМА, МАМКА МУ! Че ни е шубе да пощажем чувствата и емоциите си пред този, който най-много има нужда от тях и ги заслужава най-много. И предпочитаме да се задоволяваме с въображаеми такива, на калъп с поредния (поредната). Забелязали ли сте какви снимки се ценят във фейса, в гепи ме, в елмаз? Да сте видели там лица в едър план? НЕ! Защото се виждат очите. А в тях има страх, объркване, комплекси...Затова се виждат бицепси, лимузини, могоциклети, прашки, силикон. И после: Защо мъжете гледат на жените като на стока? Защо жените гледат на мъжете като на хибрид между банкомат и вибратор? Ами то е ясно защо - защото на ткакива се правим, мамка му! Щото, пак повтарям, ни е под нивото на егото да се обърнем отново към човека, които е карал слепоочията ни да пулсират лудо, а днес е превърнат в част от мебелировката. А когато дойде Видовден: няма "прости ми" а има "ти си виновен (виновна)". Развод, вечна болка по загубеното и - нова връзка. В която правиш много повече компромиси...
цитирай
74. ezra - Готик, прав сте. :) Качественият ...
05.03.2012 14:25
Готик, прав сте.:)
Качественият секс е на една ръка разстояние (това за задомените). И не е просто секс, а себеотдаване без да е необходимо да изпитваш вина.
цитирай
75. undichi - Толкова много думи, и то само за да се ...
05.03.2012 14:32
Толкова много думи ,и то само за да се оправдаеш.Какво повече да кажа. Вместо да дадеш адекватен коментар по разискваната тема ,ти се захвана да търсиш с кого да се заяждаш. Щом това те радва продължавай ,на мен не ми пречиш.
цитирай
76. turb04 - Не зная как става, но в крайна сметка ...
05.03.2012 14:47
Не зная как става, но в крайна сметка винаги се стига до лични нападки :))
цитирай
77. gothic - Като стана
05.03.2012 15:00
дума за филми, горещо препоръчвам Fireproof. Наистина е прохристиянски с много силнирелигиозни внушения, но в него ще се познаят 7-8 от всеки 10 семейства. И се вижда ясно колко лесно се трошат нещата и колко е мъчително лепенето им...
цитирай
78. lisichka - Не те бъркам бе Бекс, както не те б...
05.03.2012 15:00
Не те бъркам бе Бекс, както не те бъркам и че пишеш под ник Готик.
Начина ти на философстване ми е до болка познат. Както и да е ...
Не ме вълнува какво правят хората в нета и как и защо с кого си лягат. Гледам себе си. Някой като не ме кефи се дистанцирам от него. Дреме ми дали хора , които въобще не ме вълнуват ще ме причисляват към някаква си тяхна социална група /на курви, използвачки или прочие етикети/.
Също не ми дреме какво си мисли за мен някой от обкръжението ми. Бедността до такава степен ни срина нравствените ценности, че хич даже вече не очаквам някой да мисли с главата си , а не с тумбака и онази си работа. Битието определяло съзнанието. Тези теми за разискване , кой кого довел до деградация , са плява. И все пак благодарение на многото ПЕС жените станаха кучки. Не може да очакваш да си дявол и някой да се държи с теб безкрайно като ангел.
Метафорите ми са малко сложни за средностатистическия мъж. Сори!
цитирай
79. turb04 - Не те бъркам бе Бекс, както не те б...
05.03.2012 15:04
lisichka написа:
Не те бъркам бе Бекс, както не те бъркам и че пишеш под ник Готик.
Начина ти на философстване ми е до болка познат. Както и да е ...
Не ме вълнува какво правят хората в нета и как и защо с кого си лягат. Гледам себе си. Някой като не ме кефи се дистанцирам от него. Дреме ми дали хора , които въобще не ме вълнуват ще ме причисляват към някаква си тяхна социална група /на курви, използвачки или прочие етикети/.
Също не ми дреме какво си мисли за мен някой от обкръжението ми. Бедността до такава степен ни срина нравствените ценности, че хич даже вече не очаквам някой да мисли с главата си , а не с тумбака и онази си работа. Битието определяло съзнанието. Тези теми за разискване , кой кого довел до деградация , са плява. И все пак благодарение на многото ПЕС жените станаха кучки. Не може да очакваш да си дявол и някой да се държи с теб безкрайно като ангел.
Метафорите ми са малко сложни за средностатистическия мъж. Сори!


Бекс и Готик нямат нищо общо помежду си освен това, че и двамата пишат в блог.бг :)
цитирай
80. lisichka - Мда. Многониковия Шиба се обади
05.03.2012 15:11
Ти на мен тези не ми ги разправяй. Освен че съм лисица, съм от стара коза яре.
Где ли се бутам и аз измежду такива видни режисьори.
Направо се засрамих.
Чао.
цитирай
81. turb04 - Не може да ме светкаш на кюфтетата за ...
05.03.2012 15:12
Не може да ме светкаш на кюфтетата за хора, които познавам лично :)
Значи си хищна коза-кокошкарка :)))
Чао
цитирай
82. miralyub - тъкмо се чудех къде да изкоментирам ...
05.03.2012 15:14
тъкмо се чудех къде да изкоментирам филма. добре,че си го зачекнал.
за мен, да- слабичка е лентата. въобще не отговори на очакванията ми.

цитирай
83. gothic - lisichka
05.03.2012 15:20
lisichka написа:
Не те бъркам бе Бекс, както не те бъркам и че пишеш под ник Готик.
Начина ти на философстване ми е до болка познат. Както и да е ...
Не ме вълнува какво правят хората в нета и как и защо с кого си лягат. Гледам себе си. Някой като не ме кефи се дистанцирам от него. Дреме ми дали хора , които въобще не ме вълнуват ще ме причисляват към някаква си тяхна социална група /на курви, използвачки или прочие етикети/.
Също не ми дреме какво си мисли за мен някой от обкръжението ми. Бедността до такава степен ни срина нравствените ценности, че хич даже вече не очаквам някой да мисли с главата си , а не с тумбака и онази си работа. Битието определяло съзнанието. Тези теми за разискване , кой кого довел до деградация , са плява. И все пак благодарение на многото ПЕС жените станаха кучки. Не може да очакваш да си дявол и някой да се държи с теб безкрайно като ангел.
Метафорите ми са малко сложни за средностатистическия мъж. Сори!



Така. Първо влез и метни по един поглед в профилите на колегата Бекссс и моя. И ще видиш разликата. И второ, това че не ти дреме си е за твоя сметка. Не знам защо скачаш нака на коментара ми, който по никакъв начин не е насочен съм теб. Но..сигурно има защо, след като прочетох написаното. "И все пак благодарение на многото ПЕС жените станаха кучки" Есецията на жанра "Мъжете са виновни". Но проблема си е твой. Събуждането обаче е болезнено, да знаеш...
цитирай
84. turb04 - тъкмо се чудех къде да изкоментирам ...
05.03.2012 15:24
miralyub написа:
тъкмо се чудех къде да изкоментирам филма. добре,че си го зачекнал.
за мен, да- слабичка е лентата. въобще не отговори на очакванията ми.



Е аз за теб съм го написал, че да имаш мегдан да си кажеш :)
Много слаба лента....
цитирай
85. total - уф...
05.03.2012 16:13
Толкова много исках да гледам "стъпки в пясъка",на рекламата ме впечатли много.Но не издържах до 23:00 часа и заспах,сега съжалявам.LOVe.net го гледах-ми кво да кажа както се вика "много шум за нищо"...
цитирай
86. babaelenica - Повече от денонощие бях лишена от нет, та се превърнах по неволя в телезрителка :)))
05.03.2012 17:21
Понеже съм научена да се обосновавам, ще ви кажа и моето мнение.
Филмът наистина е с недотам изпипан сценарий, аз лично улових три преплитания на герои, които се срещат в мрежата и което е практически невъзможно, точно пък на нашите герои да се случи.
Първото е хирургът и жена му.
Второто е майката и дъщерята.
Третото е дъщерята и синът на хирурга.
Множко ми идват на мен такива съвпадения.
Да, има известно схоство с "Имате поща ", но дотолкова, доколкото запознанствата стават в мрежата, а паралелно съществуват и реални отношения с героите. И толкова.
Мисля, че филмът съвсем съзнателно е построен върху много сюжетни линии, с цел да се опита да пресъздаде многообразието от възможни отношения, произтичащи в нета. Друго – прилича ми на фестивален филм, затова вътрешното обзавеждане навсякъде е блестящо, външните сцени също, само красиви сгради се виждат от олющената и сива София.:))) Нали като се показва тук и там по чужбината, да рекламира България, че не е някоя изостанала страна. Напоследък стана модно да се правят такива филми, като онова недоразумение "Мисия Лондон", но както и да е.
Друго необичайно съвпадение е, ма как, моля ви се, точно една българска режисьорка, с хоби – рок от 70-те, попада на Джон Лоутън и го вижда, говори с него по скайп, а не може да го познае.
Нали другото ми име е мис Марпъл, откривам всякакви пропуски и дефекти в каквите си пожелаете сценарии. :)))
Отчуждението е съвременният бич божий и колкото и да го пренебрегваме, действа си като природен закон.
Няма да коментирам избора на актьорите, ще говоря за играта им.
Христо Шопов беше неубедителен. Знаем чудеснте му възможности от други филми.
Лилия Маравиля съм гледала в няколко театрални постановки и изобщо не я харесах там. Но в този филм, тя май най-добре се справи с ролята си.
Обратно на нея – Койна Русева е по-добра на театралната сцена.
Диана Добрева сякаш изобщо не е чувала за Станиславки. Играе неестествено, гласът й е с необичайно за българския език повдигане в края на фразите, не е лошо, че се е посветила на режисурата. Да си кажа, привлича ме естественото поведение пред камерата, може би и затова харесвам младите актриси Елен Колева и Радина Кърджилова.
Диляна Попова разчита единствено на външния си вид, който не мога да не отбележа, че е перфектен.
Мнението ми за Захари Бахаров е противоречиво. Личи си, че е приел ролята твърде близко, но можеше и по-добре. Ако започне да се изживява като секс-символ, каквито леки податки има … а бе да я докара до… Обещаващ актьор е, вече има няколко попадения. С добри заложби е, дано има късмет да играе в много и все подходящи филми.
Накратко, филмът не е отличен, но не е и твърде лош. Поставям го някъде в началото на средата.:)))

Доколкото съм те разбрала Турбо4, искаш хората (в частност жените), да се обърнат към себе си, да разберат какво искат и чак тогава да се втурнат да натрапват несъвършенствата си, независимо от какъв характер са, на мъжете. Ако греша – поправи ме.

Извинявам се, че не употребих думи като адмирация, концепция, фабула, интериор и екстериор, ама съм старо и задръстено бабе, и толкова си мога.
:)))))
цитирай
87. gocho52 - Не го гледах.
05.03.2012 18:00
Трябваше ли?
цитирай
88. kundalini - за филма - боза, дори не е резлива:)
05.03.2012 18:04
няма дори малка провокация към мисълта или въображението;
действието се развива предсказуемо;
модните джинджифлюшки задържат вниманието - интериор, елитни г-да и дами, модни професии и прочие подробности, които стават важности:(
да имаше поне бегло разминаване в емоционалната интелигентност на героите, ако не повече:))) или по-интригуващи ситуации, в които да бъдат поставени, за да има развитие на характери...
е, аз като една застаряваща леля сигурно съм доста прИтенциозна:)))

в твоя текст харесах едно бисерче:)
"Искам да може да износи в утробата си обич! Докато мечтае!"

дълго ме замисли как се учим да мечтаем и дали има неистински мечти?
"Искам да бъда с жена с истински мечти!"

поздрави!
цитирай
89. becksss - Хахахахаа!
05.03.2012 18:04
Лисичката се разподскача яко - аз и Готик сме били едно и също лице. Вярно ще се окаже, че лудницата в този сайт е дошла малко в повече. Обяснявал съм преди и пак ще го обясня - аз имам само два профила - единият е becksss, а другият е sins. Създадох втория профил, за да споделям в него преживени истории, но се отказах от това към средата на миналата година. Оттогава до сега пиша само и единствено от becksss. Естествено, аз няма как да изкарам мухата от главата ти, за да те убедя, а и не ми е работа да те убеждавам, щото не ми дреме за кого ме мислиш, но, когато твърдиш нещо, е хубаво да го докажеш, а не само да джафкаш глупости из блога.
Затова, аз много ще се радвам, когато представиш на блогонаселението реалното доказателство, че аз и готик сме едно и също лице. В противен случай твърдението ти увисва във въздуха като непрани гащи.
цитирай
90. kirilcypress12 - Привет!
05.03.2012 18:22
Много добър постинг,напълно споделям написаното в него....))
А по отношение на филмите,"Стъпки в пясъка" е наистина много добре направен филм,точно от тези които "хващат за гърлото"....
Поздрави!!)))
цитирай
91. turb04 - Много добър постинг, напълно сп...
05.03.2012 18:26
kirilcypress12 написа:
Много добър постинг,напълно споделям написаното в него....))
А по отношение на филмите,"Стъпки в пясъка" е наистина много добре направен филм,точно от тези които "хващат за гърлото"....
Поздрави!!)))


Поздрави и на теб! "Стъпки в пясъка" е много човешки филм, защото е по истинска история. Описателен е и има дълбочината на изразните средства на Радичков.
цитирай
92. priqtel73 - Браво за прекрасния постинг !
05.03.2012 19:59
Поздравявам те за написаното и за това което чустваш , виждаш и усещаш :)
цитирай
93. miroslavg - super
05.03.2012 20:07
bravo bratle,dobre napisano!!!
цитирай
94. turb04 - Благодаря ви за хубавите думи!
05.03.2012 20:53
Благодаря ви за хубавите думи!
цитирай
95. iulianvasilev - Късмет!
05.03.2012 20:54
Доста смислено!Пожелавам ти да я намериш ,аз вече успях. :)
цитирай
96. turb04 - Доста смислено!Пожелавам ти да я ...
05.03.2012 20:58
iulianvasilev написа:
Доста смислено!Пожелавам ти да я намериш ,аз вече успях. :)


поздравления! Това е повече от щастие!
цитирай
97. dilopes - Точно в това е силата на Love.net
05.03.2012 21:04
Казва ти истината и ти дава отговора. Докато чукаш безогледно "търсейки топлина" пред PC то и в найт клуб, любовта ти стои някъде негримнирана неслушаща чалга и нищо неподозираща за твоя лишен от смисъл живот, и усещане че любовта е в гениталите. Гледай пак филма и се намери. И ти си в него.
цитирай
98. ezra - Takaааа, ами успех на търсещите и ...
05.03.2012 21:05
Takaааа, ами успех на търсещите и постоянство на намерилите.:)
цитирай
99. turb04 - Казва ти истината и ти дава отгов...
05.03.2012 21:07
dilopes написа:
Казва ти истината и ти дава отговора. Докато чукаш безогледно "търсейки топлина" пред PC то и в найт клуб, любовта ти стои някъде негримнирана неслушаща чалга и нищо неподозираща за твоя лишен от смисъл живот, и усещане че любовта е в гениталите. Гледай пак филма и се намери. И ти си в него.


ти май не прочете коментарите :) Само твоето мнение е различно, в което няма нищо лошо, естествено :)
цитирай
100. dilopes - Трябваше да чета коментарите или статията ти??
05.03.2012 21:56
Заради теб написах статия. за филма. Заповядай да я коментираш
цитирай
101. turb04 - Заради теб написах статия. за фи...
05.03.2012 21:58
dilopes написа:
Заради теб написах статия. за филма. Заповядай да я коментираш


Нямаше да е лошо да прочетеш и коментарите :)
Идвам :)
цитирай
102. dilopes - предледах коментарите
05.03.2012 22:02
На диагонал..ясно. Сенките:-))) Не ме учудват. Много са, еднакви са. Но не са мойта истина
цитирай
103. turb04 - Истината е разнолика :)
05.03.2012 22:03
Истината е разнолика :)
цитирай
104. lisichka - Дюнер, с твойте лафчета за подск...
05.03.2012 22:07
Дюнер, с твойте лафчета за подскачащи баби въобще не си ми актуален. Толкова за тебе!
А сега към настоящият ти ник. Приемете вие новите българи, че не можете да правите разтърсващо кино нито музика. И знаете ли защо? Защото ви липсва индивидуалност. Докато се опитвате да творите , непрекъснато ползвате за еталон вече нещо направено и до болка втръснало на аудиторията. Това го дадох и като съвет на този черен прилеп -караконджул , но той освен да ме плюе , да ми мъсти и да ми вреди , друго не може. Той ако можете, нямаше точно аз да му давам съвети, ами щях да стоя на крака и да го аплодирам.
И само да вметна нещо за интериора, понеже една оса си помислила , че завиждам на имотните. Това като го споменах, за интериора, беше само от чувство за реализъм, понеже в такива обширни студия и мезонети живеят сигурно само 2% от българите. И като сравним с филма , че точно тези 2% от българите си умират от скука и се шибат виртуално , тогава кво ме интересуват като не представляват средностатистическа извадка?
И все пак аз съм обидена за образа който се налага на българската жена, като някаква духачка дето няма търпение да лапне нечия пишка.
цитирай
105. letisi - нета е нашето отражение...
05.03.2012 22:42
като далеч не е причината за това в което сме се превърнали...всяко време си има своите нрави пороци и страсти...технологиите се развиват..но май за равновесие ние деградираме:)))просто трябва да престанем да дирим вината за това другаде освен в самите нас...поздрави за поста зодийни
цитирай
106. turb04 - Ти отдавна си го надраснала, Лин...
05.03.2012 22:45
Ти отдавна си го надраснала, Лин!
И аз те обичам :)
цитирай
107. poema - turb04, и аз те обичам!
06.03.2012 13:16
Обичам и becksss, мъжете обичам! Истинските ТЯХ!
цитирай
108. denijane - Не съм съгласна, че няма качествени ...
06.03.2012 13:51
Не съм съгласна, че няма качествени жени, напротив има. Но те не са заинтересовани от това, което могат да им предложат хора които са спали с всичките си контакти и които могат само да искат. Защото те също искат, те също мечтаят и мечтите им не се свеждат до това да обслужват поредния самовлюбен в себе си мъжкар. Те искат да бъдат обичани, обожавани, като кралици. Мислиш, че думата "кралица" е смешна? Вероятно. Но така наричат латиноамериканците възлюбените си. И то не защото са по-малко мъжкари (или по-малко женкари), а защото знаят как да накарат една жена да се чувства обичана.
Много сте ми интересни българските мъже. Постоянно попадам на разни постове колко меркантилни били БГ жените и колко празни и незаинтересувани от истинската любов. Ето, ти казваш, че са опустошени. А кой ги е опустошил? Не бяхте ли точно вие, мъжете. Тези които си търсят гаджета в прогимназията. Тези които си намират някоя ученичка и я ползват вместо носна кърпичка, докато си имат жена и деца или още няколко тийн-гадженца. А за едно момиче разликата между това да я ползват безплатно и платено не е кой знае каква - поне като ти плащат знаеш за какво го правиш!
Не сте ли вие тези които унищожихте българските момичета? Избирайки кифлите, пред стойностните жени, поставяйки жената златотърсачка на пиедестал? И въздишате по напомпаните силиконови създания, които естествено не ви обръщат внимание, защото само прическата им струва повече от колата ви.
Ти може и да си различен. Може и да знаеш какво е да обичаш и искрено да търсиш любовта на живота си. Но ако не й позволиш тя да те намери, просто няма как да стане тази работа.
А нормални момичета има, в това не се съмнявай. Познавам такива. И ми е мъчно за светът, в който тези 18 годишни момичета ще попаднат, за мъжете които ще се възползват от тях, за хората, които ще разбият мечтите им. Но поне знам че ги има. Има и качествени мъже. Дано и ти да си от тях. В който случай ти пожелавам скорошна изпепеляваща и силно-обвързваща любов. :)
цитирай
109. ddiaries - много ми хареса
06.03.2012 13:58
дано повече хора си дават сметка, за всичко, за което и ти.....и все някога и някак си ще се намерим!
цитирай
110. turb04 - Никой мъж не търси само секс, просто ...
06.03.2012 15:30
Никой мъж не търси само секс, просто има жени които друго не могат да дадат!
цитирай
111. kass - turb04
07.03.2012 10:12
Какво да кажа... Излез навън и се огледай... ще видиш всякакви мъже - бедни, хипита, татуирани, твърде дебели, твърде слаби, епилирани, пънкари, дългокоси, плешиви и т.н. и т.н.... и всичките с гадже под ръка... не се ли питаш как става така??? Е, според мен отговорът е прост - или не търсиш на правилното място, или списъкът от качества, които искаш жената да притежава е твърде дълъг... Хората се делят на типажи и интереси, не налучквай, а разбери какъв тип жена най-много ти харесва, тогава ще я намериш лесно...
Поздрави и успех.
цитирай
112. turb04 - Какво да кажа. . . Излез навън и се ...
07.03.2012 10:15
kass написа:
Какво да кажа... Излез навън и се огледай... ще видиш всякакви мъже - бедни, хипита, татуирани, твърде дебели, твърде слаби, епилирани, пънкари, дългокоси, плешиви и т.н. и т.н.... и всичките с гадже под ръка... не се ли питаш как става така??? Е, според мен отговорът е прост - или не търсиш на правилното място, или списъкът от качества, които искаш жената да притежава е твърде дълъг... Хората се делят на типажи и интереси, не налучквай, а разбери какъв тип жена най-много ти харесва, тогава ще я намериш лесно...
Поздрави и успех.


Аз зная какво ми харесва, но не мога да я намеря :)
цитирай
113. optimum2 - Здравей Марине
07.03.2012 19:29
Чета коментарите... и нещо ми се губи в споровете и многопосочните мнения.
...Сещам за онзи селски израз:"Да спориш с полу-интелигентна жена е все едно да стрижиш прасе...викове, цирикания... а вълна няма".
цитирай
114. turb04 - Чета коментарите. . . и нещо ми се ...
07.03.2012 20:36
optimum2 написа:
Чета коментарите... и нещо ми се губи в споровете и многопосочните мнения.
...Сещам за онзи селски израз:"Да спориш с полу-интелигентна жена е все едно да стрижиш прасе...викове, цирикания... а вълна няма".


Много добро сравнение, приятелю :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2650383
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031