Постинг
04.03.2012 20:58 -
Love.Net - начинът да обичаш омразата
Е, нямаше да истина, ако за две вечери бях изгледал два стойностни български филма.
Както снощи писах, филмът "Стъпки в пясъка" ме впечатли дълбоко.
Одеве загледах Love.Net.
Викам си, ако и тоя е добър, ще взема да реша, че българското кино се пробужда, защото Тилт определено не ми бе харесал, а и за него се лееха разни хвалебствия.
Лов.Нет продължава да върви по Нова, но аз станах.
По дяволите, какво искат да ми кажат с този филм?!
Посланието е тъпо! Зад него стои един фалш и три кофи крокодилски сълзи за това, колко сме се отчуждили, колко сме бездуховни и как се ебем смело, благодарение на интернет.
Е, къде другаде да се запознаем, че да се наебем?!
Хората си стоят пред РС-тата, търсят някаква топлина, па макар и фалшива и се опитват да си СЪТВОРЯТ ИНТЕРЕСЕН ЖИВОТ!
Това е!
Какви ценности, какви дивотии?!
Чукал съм по-голямата част от жените в списъка ми с приятели и какво?!
Употребили сме се взаимно, дали сме си минути на нежност, разочаровали сме се и сме се захвърлили един друг през рамо!
А защо?!
Ето това е интересния въпрос! Защо...
Защото за 22 години взехме най-пошлото и долното и заровихме дълбоко най-читавото!
Защото за да намериш чиста и читава жена, в която да се влюбиш, трябва да гледаш внимателно и дълго в някоя прогимназия!
Кой ни направи такива?!
Кой наложи педерастията като мислене и поведение?!
Кой изхаби двадесетгодишните момичета и ги превърна в употребени и духовно и душевно повехнали лелички?!
Кой ни превърна в социални кастрати и психично изкривени егоисти?!
Сигурно някой гаден извънземен...
Искам да бъда с жена с истински мечти! Не с конфекция в главата, а с мечти!
Искам когато се буди първо да погледне очите ми, а не плазмата, или каквото и да е от наредбата на стаята!
Искам да мога да живея с нея и в колиба и пак да ми се усмихва!
Искам да ми позволи да я обичам докрай, без да се страхува, че може да се обвърже емоционално!
Искам да може да износи в утробата си обич! Докато мечтае!
Не я намирам и знаете ли защо?
Защото някой е убил мечтите й още в детска възраст и на тяхно място е построил мавзолей, облят от светлините на Найт флайт! Но зад тези светлини е мрачно и мирише на мухъл и плесен, защото всичко е само фасада!
Не се кефя на фасади.. Не се кефя на фон дю тен! Искам естествена и несъвършена красота, а не крачеща корица от моден журнал!
Няма я...
Не съм спрял да я търся.
Дано и тя ме търси и някога да се намерим!
А дотогава?
Дотогава червените ми чаршафи ще приютяват фасадите, зад които се крият самотата, болката, страхът и капчицата надежда!
1.
анонимен -
.
04.03.2012 21:34
04.03.2012 21:34
Много тъжна и истинска действителност,но мисля че знаеш,че всяка жена се
обвързва и емоционално,когато е с един мъж,поне при мен е така,може би съм
доста старомодна в това отношение.:(((
цитирайобвързва и емоционално,когато е с един мъж,поне при мен е така,може би съм
доста старомодна в това отношение.:(((
Не, жените се страхуват да се обвържат емоционално - направо не мога да го повярвам. Не говоря само спрямо мен, естествено :)
цитирайЛюбовта в нета-също.
цитирайЛюбовта никога не е тъпня (ако наистина е любов)
цитирай
5.
fabula -
[Не срещу любовта, а срещу киното]
04.03.2012 23:03
04.03.2012 23:03
Не ме изкефи този филм, още като го гледах прeди сега. Много ""сценаризиран.
цитирайТя е накъде около теб, просто не си се огледал добре :)
цитирайно... не казваш нищо за себе си, освен, че искаш, искаш и пак искаш....
обвинение, че жените не се обвързвали емоционално, при това, че си осъзнал една от причините, а именно , че някой преди теб е убил в тях същественото и те са само фасада... а има още толкова много причини...
А ти? Нима в теб всичко е девствено? Нима в теб никой нищо не е убивал?
И стига моля ви се с тва... ,,ако ме обича, ще живее с мен в колиба,, Е, мамка му не съм материалистка, доскоро и аз вярвах в това... обаче, когато родих децата си... разбрах, колко смешно е било да вярваш в това... Темата ти от поста е доста щекотлива , затова спирам дотук. Поздрав от мен все пак! Дано ме разбираш правилно...
цитирайобвинение, че жените не се обвързвали емоционално, при това, че си осъзнал една от причините, а именно , че някой преди теб е убил в тях същественото и те са само фасада... а има още толкова много причини...
А ти? Нима в теб всичко е девствено? Нима в теб никой нищо не е убивал?
И стига моля ви се с тва... ,,ако ме обича, ще живее с мен в колиба,, Е, мамка му не съм материалистка, доскоро и аз вярвах в това... обаче, когато родих децата си... разбрах, колко смешно е било да вярваш в това... Темата ти от поста е доста щекотлива , затова спирам дотук. Поздрав от мен все пак! Дано ме разбираш правилно...
чети и между редовете, моля :)
цитирайfabula написа:
Не ме изкефи този филм, още като го гледах прeди сега. Много ""сценаризиран.
Стерилно - блудкав...
str написа:
Тя е накъде около теб, просто не си се огледал добре :)
Не съм съгласен...
Мислиш, че се намира на другия полюс ли, че да не си съгласен с мен?
"Кой ни превърна в социални кастрати и психично изкривени егоисти?!" Е единственото изречение което запомних и ми се впи в съзнанието. Лошото е, че и съм съгласен с него и го разбирам.
цитирай"Кой ни превърна в социални кастрати и психично изкривени егоисти?!" Е единственото изречение което запомних и ми се впи в съзнанието. Лошото е, че и съм съгласен с него и го разбирам.
дори и да е тъжно
цитирайstr написа:
Мислиш, че се намира на другия полюс ли, че да не си съгласен с мен?
"Кой ни превърна в социални кастрати и психично изкривени егоисти?!" Е единственото изречение което запомних и ми се впи в съзнанието. Лошото е, че и съм съгласен с него и го разбирам.
"Кой ни превърна в социални кастрати и психично изкривени егоисти?!" Е единственото изречение което запомних и ми се впи в съзнанието. Лошото е, че и съм съгласен с него и го разбирам.
Имах предвид оглеждането - не съм спрял да се оглеждам :)
zabylgarite написа:
дори и да е тъжно
Благодаря!
Mнителност, породена от неувереност и лош предишен опит, предварително залага провалa в емоционалните отношения.
Съмнявам се, че повечето от мъжете, а и жените са в състояние да разпознаят това, което уж цяl живот търсят и единствената причина да него разпознаят е това, че проектират в отсрещния собствените си страхове и патологии.
Предпочитат някаква серийна виртуална, а и реална моногамност лишена от дълбочина. В мига, в който усетят, че губят почва под краката- разбирай- попаднат на лишени от някакъв материален или друг интерес отношения, си бият камшика. Този тип връзки разклащат семплата им представа за емоционалния свят и четирите слона в/у който е стъпил. Предпочитат предвидимото: Аз ще ти сваря 5 картофа, а ти ще ми го върнеш с необходимите калории нежност.
цитирайСъмнявам се, че повечето от мъжете, а и жените са в състояние да разпознаят това, което уж цяl живот търсят и единствената причина да него разпознаят е това, че проектират в отсрещния собствените си страхове и патологии.
Предпочитат някаква серийна виртуална, а и реална моногамност лишена от дълбочина. В мига, в който усетят, че губят почва под краката- разбирай- попаднат на лишени от някакъв материален или друг интерес отношения, си бият камшика. Този тип връзки разклащат семплата им представа за емоционалния свят и четирите слона в/у който е стъпил. Предпочитат предвидимото: Аз ще ти сваря 5 картофа, а ти ще ми го върнеш с необходимите калории нежност.
момичета сега.Пък и ти само искаш,искаш.Какво си готов да направиш за нея!?!Как смяташ да я заслужиш!?!
цитирайve6titsa написа:
момичета сега.Пък и ти само искаш,искаш.Какво си готов да направиш за нея!?!Как смяташ да я заслужиш!?!
За теб тези отношения са като тръжна процедура ли? :))
Харесаха ми мислите или поне повечето от тях.
Не споделям началото. На мен филма ми хареса и не мисля, че за да е добър един филм трябва да съдържа някакво трайно и разтърсващо послание. Даже си мисля, че изобщо може да отсъства такова. Какъв е смисълът тогава да се прави филм? Ами не знам. Но на love.net изпитах удоволствие от гледането. Само толкова.
Мисля, че някои филми се правят, просто за да доставят приятно усещане 90 минути. Без претенции, без послания.
цитирайНе споделям началото. На мен филма ми хареса и не мисля, че за да е добър един филм трябва да съдържа някакво трайно и разтърсващо послание. Даже си мисля, че изобщо може да отсъства такова. Какъв е смисълът тогава да се прави филм? Ами не знам. Но на love.net изпитах удоволствие от гледането. Само толкова.
Мисля, че някои филми се правят, просто за да доставят приятно усещане 90 минути. Без претенции, без послания.
ezra написа:
Mнителност, породена от неувереност и лош предишен опит, предварително залага провалa в емоционалните отношения.
Съмнявам се, че повечето от мъжете, а и жените са в състояние да разпознаят това, което уж цяl живот търсят и единствената причина да него разпознаят е това, че проектират в отсрещния собствените си страхове и патологии.
Предпочитат някаква серийна виртуална, а и реална моногамност лишена от дълбочина. В мига, в който усетят, че губят почва под краката- разбирай- попаднат на лишени от някакъв материален или друг интерес отношения, си бият камшика. Този тип връзки разклащат семплата им представа за емоционалния свят и четирите слона в/у който е стъпил. Предпочитат предвидимото: Аз ще ти сваря 5 картофа, а ти ще ми го върнеш с необходимите калории нежност.
Съмнявам се, че повечето от мъжете, а и жените са в състояние да разпознаят това, което уж цяl живот търсят и единствената причина да него разпознаят е това, че проектират в отсрещния собствените си страхове и патологии.
Предпочитат някаква серийна виртуална, а и реална моногамност лишена от дълбочина. В мига, в който усетят, че губят почва под краката- разбирай- попаднат на лишени от някакъв материален или друг интерес отношения, си бият камшика. Този тип връзки разклащат семплата им представа за емоционалния свят и четирите слона в/у който е стъпил. Предпочитат предвидимото: Аз ще ти сваря 5 картофа, а ти ще ми го върнеш с необходимите калории нежност.
Често ли вариш картофи? :)
yaskata написа:
Харесаха ми мислите или поне повечето от тях.
Не споделям началото. На мен филма ми хареса и не мисля, че за да е добър един филм трябва да съдържа някакво трайно и разтърсващо послание. Даже си мисля, че изобщо може да отсъства такова. Какъв е смисълът тогава да се прави филм? Ами не знам. Но на love.net изпитах удоволствие от гледането. Само толкова.
Мисля, че някои филми се правят, просто за да доставят приятно усещане 90 минути. Без претенции, без послания.
Не споделям началото. На мен филма ми хареса и не мисля, че за да е добър един филм трябва да съдържа някакво трайно и разтърсващо послание. Даже си мисля, че изобщо може да отсъства такова. Какъв е смисълът тогава да се прави филм? Ами не знам. Но на love.net изпитах удоволствие от гледането. Само толкова.
Мисля, че някои филми се правят, просто за да доставят приятно усещане 90 минути. Без претенции, без послания.
Виждаш ли - на теб ти е харесало, а на мен не... Това му е хубавото на живота :)
21.
voxpop -
Има такива жени. . . истински, за ...
05.03.2012 10:21
05.03.2012 10:21
Има такива жени...истински, за каквито ти се оглеждаш.
С неподправена и чиста физическа и духовна красота.
Не прецъфтели и мухлясали "романтички", въздишащи за мъж, вечно нещастни и страдащи, но криещи се в ъгъла на някой прашасал рафт от миналото, а
прекрасни и топли жени, които живеят тук и в този миг!
Продължавай да се оглеждаш!
А що се отнася до филма, очаквах много повече като се има предвид, че е по действителни случаи.
Поздрави!
цитирайС неподправена и чиста физическа и духовна красота.
Не прецъфтели и мухлясали "романтички", въздишащи за мъж, вечно нещастни и страдащи, но криещи се в ъгъла на някой прашасал рафт от миналото, а
прекрасни и топли жени, които живеят тук и в този миг!
Продължавай да се оглеждаш!
А що се отнася до филма, очаквах много повече като се има предвид, че е по действителни случаи.
Поздрави!
voxpop написа:
Има такива жени...истински, за каквито ти се оглеждаш.
С неподправена и чиста физическа и духовна красота.
Не прецъфтели и мухлясали "романтички", въздишащи за мъж, вечно нещастни и страдащи, но криещи се в ъгъла на някой прашасал рафт от миналото, а
прекрасни и топли жени, които живеят тук и в този миг!
Продължавай да се оглеждаш!
А що се отнася до филма, очаквах много повече като се има предвид, че е по действителни случаи.
Поздрави!
С неподправена и чиста физическа и духовна красота.
Не прецъфтели и мухлясали "романтички", въздишащи за мъж, вечно нещастни и страдащи, но криещи се в ъгъла на някой прашасал рафт от миналото, а
прекрасни и топли жени, които живеят тук и в този миг!
Продължавай да се оглеждаш!
А що се отнася до филма, очаквах много повече като се има предвид, че е по действителни случаи.
Поздрави!
Благодаря ти, поздрави и на теб!
Зная, че ги има и търся :)
Не мисля, че филмът е имал особени претенции за висока кинематография. По-скоро е намигване, че дори в сферата на чувствата предпочитаме джънк фуд като по-щадящ емоционалното ни здраве ако и да бяха показани някакви "драми".
Май имаме нужда от мечти.
цитирайМай имаме нужда от мечти.
ezra написа:
Не мисля, че филмът е имал особени претенции за висока кинематография. По-скоро е намигване, че дори в сферата на чувствата предпочитаме джънк фуд като по-щадящ емоционалното ни здраве ако и да бяха показани някакви "драми".
Май имаме нужда от мечти.
Май имаме нужда от мечти.
Самият филм е като МакДонълдс...
Дали ще са компири или други овощия няма значение. Важното е, че се влиза в схема на вземане-даване и рядко проявяваме доверие ако отсъства едното от двете. Не е в "естеството" на нещата. :)
Уж все искаме отдаденост, ама не ни се вярва, че я заслужаваме. Търсим други скрити мотиви, призраци някакви.:)
цитирайУж все искаме отдаденост, ама не ни се вярва, че я заслужаваме. Търсим други скрити мотиви, призраци някакви.:)
В една връзка има поне двама :) Аз не търся призраци, но от другата страна има доста интересни дирения.... ;)
цитирайВ една връзка няма какда не са двама:) макар да са познати и други конфигурации.:)
Едни дирят неангажиращ секс. Втори-страст. Трети-компания. Диренията могат да бъдат всякакви.
цитирайЕдни дирят неангажиращ секс. Втори-страст. Трети-компания. Диренията могат да бъдат всякакви.
Колкото и да е неприятно и тъжно, това е естествен процес при хората. Ние просто сме програмирани да се отчуждаваме. То си е част от еволюцията ни като индивиди. След време човек осъзнава, че чувствата (каквито и да са те) носят само разочарование и предпочитат да потънат в себе си. Това важи не само за Мрежата, а изобщо. Изискването от другия да бъде такъв или онакъв (т.е., какъвто на нас ни се иска) е чисто и просто власт, която не осъзнаваме. То си е деспотизъм на душата - няма никакво лекарство за него. Взаимовръзките са доста сложни и, в по-голямата си част, абсолютно непонятни, затова лично аз отдавна съм спрял да мисля по тази тема. Няма никакъв смисъл. Оставяш нещата да се развият от самосебе си и след време те сами си показват какво, кога, дали и как.
цитирайezra написа:
В една връзка няма какда не са двама:) макар да са познати и други конфигурации.:)
Едни дирят неангажиращ секс. Втори-страст. Трети-компания. Диренията могат да бъдат всякакви.
Едни дирят неангажиращ секс. Втори-страст. Трети-компания. Диренията могат да бъдат всякакви.
Важното е да има дирене и дирници, а конфигурациите са отворени :)))
becksss написа:
Колкото и да е неприятно и тъжно, това е естествен процес при хората. Ние просто сме програмирани да се отчуждаваме. То си е част от еволюцията ни като индивиди. След време човек осъзнава, че чувствата (каквито и да са те) носят само разочарование и предпочитат да потънат в себе си. Това важи не само за Мрежата, а изобщо. Изискването от другия да бъде такъв или онакъв (т.е., какъвто на нас ни се иска) е чисто и просто власт, която не осъзнаваме. То си е деспотизъм на душата - няма никакво лекарство за него. Взаимовръзките са доста сложни и, в по-голямата си част, абсолютно непонятни, затова лично аз отдавна съм спрял да мисля по тази тема. Няма никакъв смисъл. Оставяш нещата да се развият от самосебе си и след време те сами си показват какво, кога, дали и как.
Човече, нещата бяха различни, хората бяха различни... превърнахме се обитатели на крипти, луксозни гробници и мавзолеи...
Мдаа, няма как да не се замеси и темата за властта и как обичаме да я упражняваме на лично ниво. Повечето смятат/смятаме, че е загуба на време да оставиш естествения ход на нещата. Процесът ни се струва дълъг и прецакващ личните ни услия/егоизъм. По тази причина ще има джънк фуд и неудовлетворение.
цитирайтурбо, ще вложиш ли лично време, търпение и доверие, за да оставиш една връзка естествено да се развие с всичките й ъпс енд даунс. НЕ! По тази причина не е необходимо да се реве в/у погребаната чиста емоционалност. Лицемерно е.
цитирайТемата за доминацията е неизбежна - ривалитетът присъства по съвсем естествен начин и всеки се опитва да се наложи. Това е :)
цитирайezra написа:
турбо, ще вложиш ли лично време, търпение и доверие, за да оставиш една връзка естествено да се развие с всичките й ъпс енд даунс. НЕ! По тази причина не е необходимо да се реве в/у погребаната чиста емоционалност. Лицемерно е.
Напротив! Точно това искам и бих й се отдал! Само че и от отсрещната страна трябва да го искат :) Аз съм осъзнал фактора време :)
Ами за един е 1 седмица. За друг-месец. За трети-година. За Вселената всичко това е незначителна част от мига, а за нас- пропуснати ползи.:)
цитирайezra написа:
Ами за един е 1 седмица. За друг-месец. За трети-година. За Вселената всичко това е незначителна част от мига, а за нас- пропуснати ползи.:)
Аз съм Бог - имам време бол :)
Сега ще ида до подведомствената ми Божествена Била да си взема нещо, че пригладнях съвсем божествено :)
turb04 написа:
Напротив! Точно това искам и бих й се отдал! Само че и от отсрещната страна трябва да го искат :) Аз съм осъзнал фактора време :)
ezra написа:
турбо, ще вложиш ли лично време, търпение и доверие, за да оставиш една връзка естествено да се развие с всичките й ъпс енд даунс. НЕ! По тази причина не е необходимо да се реве в/у погребаната чиста емоционалност. Лицемерно е.
Напротив! Точно това искам и бих й се отдал! Само че и от отсрещната страна трябва да го искат :) Аз съм осъзнал фактора време :)
Искаш/искаме- таратанци. Само леем херци в ефира. Оп, драскаме.:)
ezra написа:
Искаш/искаме- таратанци. Само леем херци в ефира. Оп, драскаме.:)
turb04 написа:
Напротив! Точно това искам и бих й се отдал! Само че и от отсрещната страна трябва да го искат :) Аз съм осъзнал фактора време :)
ezra написа:
турбо, ще вложиш ли лично време, търпение и доверие, за да оставиш една връзка естествено да се развие с всичките й ъпс енд даунс. НЕ! По тази причина не е необходимо да се реве в/у погребаната чиста емоционалност. Лицемерно е.
Напротив! Точно това искам и бих й се отдал! Само че и от отсрещната страна трябва да го искат :) Аз съм осъзнал фактора време :)
Искаш/искаме- таратанци. Само леем херци в ефира. Оп, драскаме.:)
Моля, моля... Аз не искам таратанци, а цъцърки... ;)
Да ти кажа честно, и двата филма ме изненадаха приятно. Макар че "Стъпки в пясъка" си беше направо тежък, но истински. Другият също, но някак си засяга проблемите на цяло едно поколение по целия свят. Като изключим някои свежи филми, макар иронично комични, мога да кажа само, че нашето кино заприличва на белгийското - тежки тъжни филми, вдъхновени от сивото и безцелно ежедневие. Като цяло обаче не съжалявам, че изгледах и двата филма. След вчерашния започна поредният американски "блокбастър" с Брус Уилис - ненормалник застреля като кучета жена с детенце, после се гръмна, а детенцето умря в мъки в ръцете на "героя"... И то защото същия този герой не разреши на полицаите да влязат в къщата и (с цената на живота на майката, все пак) да разпердушинят изрода. Нашите филми все пак са донякъде истински, американските показват тъпотата и изродщината, особено що се касае до "спасяване на заложници". Целият свят видя как се прави в Беслан и в театъра в Москва - когато настъпи такъв момент, без невинни жертви не може, но колкото по-рано бъдат избити като псета гадовете, толкова по-малко ще бъдат невинните жертви. Добре поне, че не сме започнали да правим и ние такива филми, че не ми се мисли... Иначе сюжети бол - кеф ти "Наглите", кеф ти "Пешо Сумиста"... ;)
Иначе за жените си страхотно прав - почти всички са обзети от мисли за молове, скъпи дрешки (които обличат обикновено по един път) и какво ли още не...
Поздрави!
цитирайИначе за жените си страхотно прав - почти всички са обзети от мисли за молове, скъпи дрешки (които обличат обикновено по един път) и какво ли още не...
Поздрави!
Чета и невярван на очите си ,как може да си задаваш въпрос на който знаеш отговора ,да го задаваш искайки друг да произнесе думите ,които се въртят в главата ти.Как кой ,ти и всички останали мъжи,направихте жените да са лесни и комерсиални. Първото което е най-баналното и истъркано нещо като вътрешна красота ,вие съвсем го отписахте ,казвате че е глупост и гледате само външната обвивка.Ето ти отговор ,момичетата вече вярват че стига да изглеждат добре ,могът да имамт всеки мъж,и не си дават много зор да четат ,да се образоват и предпочитат вместо да седят в библиотеките ,да обикалят моловете ,не че имат какво да търсят там ,ама ей тъй ,защото такав е разпространения модела в момента.С колкото повече мъже се срещам,толкова повече се обеждавам ,че вие търсите връзка ,но само на приказки. Уверявам те всяка жена дълбоко в себе си търси сигурност ,не само секс,но уви знае че не всеки може а и иска да и я даде.Засъжаление по пътя към щастието и 'принца' среща само просяци,комплексари,и заблудени 'рицъри'.В сички тези сайтове за запознанства,както е посочено и във филма ,който коментира ,е показано точно това ,един каталог със снимки ,и как мъжете търсят ,пошлото ,разголеното и лесното,само поради това че ги мързи да полойат малко усилия да опознаят човека и се задоволват с вуншноста.Вие направихте жените ефтини ,ден след ден наложихте един определен модел на търсене , а на пазара върви само това което се търси от потребителя. Има качествени жени ,просто на мъжете не им стиска да бъдат с такива....
цитирайпожелавам ти да я намериш.....
цитирайВиждам че не побликуваш коментара ми,значи съм права ,задаваш въпроси ,но неискаш отговори ,типично за мъжете.
цитирайНе само не им стиска, но не им се вярва, че им се е случило когато вземе, че ги връхлети. :)
Кой? На мен ли? Ама наистина ли? Няма начин да нямаш някакви други мотиви?:):)))))
Под вола теле търсят.
Ами..няма го телето или по-точно има го само във фрустрираната ти главица.
цитирайКой? На мен ли? Ама наистина ли? Няма начин да нямаш някакви други мотиви?:):)))))
Под вола теле търсят.
Ами..няма го телето или по-точно има го само във фрустрираната ти главица.
undichi написа:
Виждам че не побликуваш коментара ми,значи съм права ,задаваш въпроси ,но неискаш отговори ,типично за мъжете.
Сложи си очилата, моля - двата ти коментара са един под друг :)
ezra написа:
Не само не им стиска, но не им се вярва, че им се е случило когато вземе, че ги връхлети. :)
Кой? На мен ли? Ама наистина ли? Няма начин да нямаш някакви други мотиви?:):)))))
Под вола теле търсят.
Ами..няма го телето или по-точно има го само във фрустрираната ти главица.
Кой? На мен ли? Ама наистина ли? Няма начин да нямаш някакви други мотиви?:):)))))
Под вола теле търсят.
Ами..няма го телето или по-точно има го само във фрустрираната ти главица.
Готино е, когато интелигентен човек зорлем се прави на задник - на мен лично ми е забавно :)
Профилът ти е регистриран конкретно за коментарите, но ми е интересно докъде ще стигнеш :))
46.
lisichka -
Филмът е много слаб откъм сюжет, но ...
05.03.2012 12:42
05.03.2012 12:42
Филмът е много слаб откъм сюжет, но няма как да бъде друг , защото това е един филм репортаж, с главна цел реклама на лаптопи Sony Vaio.
За да влезе в главите на хората , трябваше сюжета да се концентрира върху едно семейство и какво се случва в него или една история или най-много две. Така както е направен, е точно като репортаж от мястото на събитието, журналиста си отеба и накрая се заби при най-големия боклук като намери в него маждувременно любовта. Той не беше с нищо по-различен от другите герои, само службичката му го оправдаваше. До края докато науча героите и филма свърши, точно като новинарска емисия. Най ми беше интересен детито от коневръза, но така и не разбрах накрая какво ги свързваше тези двамата. Разочарована съм. Добре че не си дадох парите за голям екран.
цитирайЗа да влезе в главите на хората , трябваше сюжета да се концентрира върху едно семейство и какво се случва в него или една история или най-много две. Така както е направен, е точно като репортаж от мястото на събитието, журналиста си отеба и накрая се заби при най-големия боклук като намери в него маждувременно любовта. Той не беше с нищо по-различен от другите герои, само службичката му го оправдаваше. До края докато науча героите и филма свърши, точно като новинарска емисия. Най ми беше интересен детито от коневръза, но така и не разбрах накрая какво ги свързваше тези двамата. Разочарована съм. Добре че не си дадох парите за голям екран.
lisichka написа:
Филмът е много слаб откъм сюжет, но няма как да бъде друг , защото това е един филм репортаж, с главна цел реклама на лаптопи Sony Vaio.
За да влезе в главите на хората , трябваше сюжета да се концентрира върху едно семейство и какво се случва в него или една история или най-много две. Така както е направен, е точно като репортаж от мястото на събитието, журналиста си отеба и накрая се заби при най-големия боклук като намери в него маждувременно любовта. Той не беше с нищо по-различен от другите герои, само службичката му го оправдаваше. До края докато науча героите и филма свърши, точно като новинарска емисия. Най ми беше интересен детито от коневръза, но така и не разбрах накрая какво ги свързваше тези двамата. Разочарована съм. Добре че не си дадох парите за голям екран.
За да влезе в главите на хората , трябваше сюжета да се концентрира върху едно семейство и какво се случва в него или една история или най-много две. Така както е направен, е точно като репортаж от мястото на събитието, журналиста си отеба и накрая се заби при най-големия боклук като намери в него маждувременно любовта. Той не беше с нищо по-различен от другите герои, само службичката му го оправдаваше. До края докато науча героите и филма свърши, точно като новинарска емисия. Най ми беше интересен детито от коневръза, но така и не разбрах накрая какво ги свързваше тези двамата. Разочарована съм. Добре че не си дадох парите за голям екран.
Е, ти все пак си издържала да го изгледаш :) Аз го усетих още рано-рано и го отебах, но ми е чудно друго - кой е финансирал този филм и какво е очаквал. Ако са от Сони, всичко си идва на място :)))
undichi написа:
Чета и невярван на очите си ,как може да си задаваш въпрос на който знаеш отговора ,да го задаваш искайки друг да произнесе думите ,които се въртят в главата ти.Как кой ,ти и всички останали мъжи,направихте жените да са лесни и комерсиални. Първото което е най-баналното и истъркано нещо като вътрешна красота ,вие съвсем го отписахте ,казвате че е глупост и гледате само външната обвивка.Ето ти отговор ,момичетата вече вярват че стига да изглеждат добре ,могът да имамт всеки мъж,и не си дават много зор да четат ,да се образоват и предпочитат вместо да седят в библиотеките ,да обикалят моловете ,не че имат какво да търсят там ,ама ей тъй ,защото такав е разпространения модела в момента.С колкото повече мъже се срещам,толкова повече се обеждавам ,че вие търсите връзка ,но само на приказки. Уверявам те всяка жена дълбоко в себе си търси сигурност ,не само секс,но уви знае че не всеки може а и иска да и я даде.Засъжаление по пътя към щастието и 'принца' среща само просяци,комплексари,и заблудени 'рицъри'.В сички тези сайтове за запознанства,както е посочено и във филма ,който коментира ,е показано точно това ,един каталог със снимки ,и как мъжете търсят ,пошлото ,разголеното и лесното,само поради това че ги мързи да полойат малко усилия да опознаят човека и се задоволват с вуншноста.Вие направихте жените ефтини ,ден след ден наложихте един определен модел на търсене , а на пазара върви само това което се търси от потребителя. Има качествени жени ,просто на мъжете не им стиска да бъдат с такива....
Мъжете били направили жените еФтини. Сега остава да кажеш и, че мъжете са направили теб неграмотна и ще убиеш всичко детско в мен. :)))))))
becksss написа:
Мъжете били направили жените еФтини. Сега остава да кажеш и, че мъжете са направили теб неграмотна и ще убиеш всичко детско в мен. :)))))))
undichi написа:
Чета и невярван на очите си ,как може да си задаваш въпрос на който знаеш отговора ,да го задаваш искайки друг да произнесе думите ,които се въртят в главата ти.Как кой ,ти и всички останали мъжи,направихте жените да са лесни и комерсиални. Първото което е най-баналното и истъркано нещо като вътрешна красота ,вие съвсем го отписахте ,казвате че е глупост и гледате само външната обвивка.Ето ти отговор ,момичетата вече вярват че стига да изглеждат добре ,могът да имамт всеки мъж,и не си дават много зор да четат ,да се образоват и предпочитат вместо да седят в библиотеките ,да обикалят моловете ,не че имат какво да търсят там ,ама ей тъй ,защото такав е разпространения модела в момента.С колкото повече мъже се срещам,толкова повече се обеждавам ,че вие търсите връзка ,но само на приказки. Уверявам те всяка жена дълбоко в себе си търси сигурност ,не само секс,но уви знае че не всеки може а и иска да и я даде.Засъжаление по пътя към щастието и 'принца' среща само просяци,комплексари,и заблудени 'рицъри'.В сички тези сайтове за запознанства,както е посочено и във филма ,който коментира ,е показано точно това ,един каталог със снимки ,и как мъжете търсят ,пошлото ,разголеното и лесното,само поради това че ги мързи да полойат малко усилия да опознаят човека и се задоволват с вуншноста.Вие направихте жените ефтини ,ден след ден наложихте един определен модел на търсене , а на пазара върви само това което се търси от потребителя. Има качествени жени ,просто на мъжете не им стиска да бъдат с такива....
Мъжете били направили жените еФтини. Сега остава да кажеш и, че мъжете са направили теб неграмотна и ще убиеш всичко детско в мен. :)))))))
Нали знаеш, че винаги трябва да има виновен за пропуснатата лична реализация, независимо от сферата ;)
50.
lisichka -
Мда. Добра двучасова реклама на Sony
05.03.2012 12:53
05.03.2012 12:53
Реализмът се губеше , както в диалозите, така и в интериорите, така и в героите.
Избиване на комплекси по български. Е да, не може да отвориш лаптоп за 2500 лева в някаква къщурка от соц реализма. Дори с мъжът ми обсъждахме този факт докато го гледахме и ми вика , Те софиянци забогатяха ма от нас ма , не им се чуди.
А доктора с тази скръбна физиономия въобще не ми даде внушение на голям ебач. Това беше най-неубедителната роля. Иначе жена му беше най-добрата актриса .
цитирайИзбиване на комплекси по български. Е да, не може да отвориш лаптоп за 2500 лева в някаква къщурка от соц реализма. Дори с мъжът ми обсъждахме този факт докато го гледахме и ми вика , Те софиянци забогатяха ма от нас ма , не им се чуди.
А доктора с тази скръбна физиономия въобще не ми даде внушение на голям ебач. Това беше най-неубедителната роля. Иначе жена му беше най-добрата актриса .
51.
lisichka -
Оооооо Бекс
05.03.2012 12:56
05.03.2012 12:56
Ти ли си му режисьор на филма? Обяснимо е защо тогава сега ни го разясняваш ,както и епопеята ти разкази от есента.
Да не сме на опера бе момче?
цитирайДа не сме на опера бе момче?
Нашите актьори се понаучиха да играят, но когато сценарият е насран нищо не може да се направи :)
А Шопов е страхотен актьор, но тук изглеждаше като след тежка депресия от андропауза.
Има и друго нереалистично - пишат си две приказки и вече са на телефона, а след пет минути тя му прави свирка...
Нещата никога не са такива, дори и с най-развратните жени - казвам ти го от опит. Винаги има малко игра, пък ако щеш и малко предпазливост!
Някой е пресолил манджата, само и само да има "интрига" :)
цитирайА Шопов е страхотен актьор, но тук изглеждаше като след тежка депресия от андропауза.
Има и друго нереалистично - пишат си две приказки и вече са на телефона, а след пет минути тя му прави свирка...
Нещата никога не са такива, дори и с най-развратните жени - казвам ти го от опит. Винаги има малко игра, пък ако щеш и малко предпазливост!
Някой е пресолил манджата, само и само да има "интрига" :)
lisichka написа:
Ти ли си му режисьор на филма? Обяснимо е защо тогава сега ни го разясняваш ,както и епопеята ти разкази от есента.
Да не сме на опера бе момче?
Да не сме на опера бе момче?
Е ся стана интересно :)))))))))))))
Аз ли се правя на задник?
Интериорите във филма бяха ОК, но няма да крия, че не са норма в масовото БГ жилище,където по соц секции се редят всякакви сантименти и прочие продукти на кича.
цитирайИнтериорите във филма бяха ОК, но няма да крия, че не са норма в масовото БГ жилище,където по соц секции се редят всякакви сантименти и прочие продукти на кича.
ezra написа:
Аз ли се правя на задник?
Интериорите във филма бяха ОК, но няма да крия, че не са норма в масовото БГ жилище,където по соц секции се редят всякакви сантименти и прочие продукти на кича.
Да, ти :)
Ерудиран и умен човек, който се опитва да се представи като по-различен :) Нямам идея каква е целта :)
Интериорите във филма бяха ОК, но няма да крия, че не са норма в масовото БГ жилище,където по соц секции се редят всякакви сантименти и прочие продукти на кича.
Да, ти :)
Ерудиран и умен човек, който се опитва да се представи като по-различен :) Нямам идея каква е целта :)
Докторът си беше ОК и от към визия, и от към емоции- познавам хирурзи (множественото число не е случайно).:))
Диалозите, ами едва 2-3% от реещите се в нета са в състояние да ги произведат точно по този начин.
цитирайДиалозите, ами едва 2-3% от реещите се в нета са в състояние да ги произведат точно по този начин.
Никаква цел. Чеша сиезика точно като Вас.
Не съм от екипа на филма- ако ви минават такива мсли.
Щях да го направя по друг начин ..филма де.:)
цитирайНе съм от екипа на филма- ако ви минават такива мсли.
Щях да го направя по друг начин ..филма де.:)
ezra написа:
Докторът си беше ОК и от към визия, и от към емоции- познавам хирурзи (множественото число не е случайно).:))
Диалозите, ами едва 2-3% от реещите се в нета са в състояние да ги произведат точно по този начин.
Диалозите, ами едва 2-3% от реещите се в нета са в състояние да ги произведат точно по този начин.
Сподели ми за сценария и за "хард рок връзката", моля ;)
ezra написа:
Никаква цел. Чеша сиезика точно като Вас.
Не съм от екипа на филма- ако ви минават такива мсли.
Щях да го направя по друг начин ..филма де.:)
Не съм от екипа на филма- ако ви минават такива мсли.
Щях да го направя по друг начин ..филма де.:)
Ние не си чешем езика, защото не сме го оставяли да ни засърби - това не е препоръчително :)
въпросният филм дори не съм го чувал, камо ли да го гледам, а какво остава аз да съм му режисьор. :))) Всъщност, изобщо не разбрах като как така успя да направиш връзка между него и мен, че и операта да намесиш, но... простено ти е, чадо.
цитирай
61.
lisichka -
:)))))))
05.03.2012 13:07
05.03.2012 13:07
Точно и това мен ме шокира, защото изкараха българката свиркаджийка, която само търси тайно местенце да налапа нечия пишка. А свирката като едностранен ак, се практикува, само от духачка на шеф с комерсиални подбуди. И проститутки срещу заплащане. Тук някой яко си е реализирал фантазиите. Явно свирка не му е правена. Да стане шеф и ще му се отще от музикантки. Иначе всяка жена си търси якото чукане и когато си търси кефа, последното нещо, което ще направи е да лапа пишка, без да и изпукат дънцето на слънцето.
Ами малко ме обижда такова представяне на българската жена.
цитирайАми малко ме обижда такова представяне на българската жена.
Аз съм склонна да приема че допускам ргешки били то и правописни. На теб стиска ли ти да си признаеш че си комплексар„и единствения начин да се покажеш е като критикуваш другите. човек ,който умее само да търси чуждите грешки за мен е непълноценен,и има огромна липса на личен живот. ако откриеш още правописни грешки освен да ти кажа браво друго няма .Безинтересен си ми:)
цитирай
63.
lisichka -
Вярно е че съм ненагледна но не съм твоя!~Бекс /това име на куче ли е ?/
05.03.2012 13:17
05.03.2012 13:17
Имам сензорни способности и те надуших.
Само ще ти кажа, че от нещата , които знам, че са твои , не те виждам за голямата сцена.
цитирайСамо ще ти кажа, че от нещата , които знам, че са твои , не те виждам за голямата сцена.
неестесвена беше.първо трябваше да има близост на чисто личностно ниво.
някак си отчаяни изглеждаха "старците".:) Дамите може и да обичат да утешават, но старите рок динозаври трябва да са хем стари, хем..секси.
цитирайнякак си отчаяни изглеждаха "старците".:) Дамите може и да обичат да утешават, но старите рок динозаври трябва да са хем стари, хем..секси.
Неестествена беше и "връзката" на журналистчето с момата на повикване. Един секс и влезе в правия път. Риъли?
Този Бахаров трябва да е много "убедителен". Една нощ и край на платеният секс.
цитирайТози Бахаров трябва да е много "убедителен". Една нощ и край на платеният секс.
ezra написа:
Неестествена беше и "връзката" на журналистчето с момата на повикване. Един секс и влезе в правия път. Риъли?
Този Бахаров трябва да е много "убедителен". Една нощ и край на платеният секс.
Този Бахаров трябва да е много "убедителен". Една нощ и край на платеният секс.
За актьора не зная, ама сценаристът явно е смесил евтините фантазии с незадоволените мераци ;)
lisichka написа:
Имам сензорни способности и те надуших.
Само ще ти кажа, че от нещата , които знам, че са твои , не те виждам за голямата сцена.
Само ще ти кажа, че от нещата , които знам, че са твои , не те виждам за голямата сцена.
А ти защо си мислиш, че аз изобщо имам претенции за "голямата сцена"? Струва ми се, че сериозно ме бъркаш с някой друг.
цялата работа силно намирисва на ПЛАГИАТСТВО. Не помните ли "Имаш поща" с Том Ханкс и Мег Райън? Сюжетът май е откраднат от този филм. А финалът си е един глуповат хепи енд, който никак, ама никак не е убедителен.
цитирайundichi написа:
Аз съм склонна да приема че допускам ргешки били то и правописни. На теб стиска ли ти да си признаеш че си комплексар„и единствения начин да се покажеш е като критикуваш другите. човек ,който умее само да търси чуждите грешки за мен е непълноценен,и има огромна липса на личен живот. ако откриеш още правописни грешки освен да ти кажа браво друго няма .Безинтересен си ми:)
Самата реакция на коментара ми, говори за неадекватност и безпричинна агресия. Страшно ми е смешно, когато някой нарече някого "комплексар". С това обясняваш само собствената си глупост, мислейки си, че ще засегнеш обекта, към когото е насочено въпросното определение. Още повече, когато изобщо не познаваш човека отсреща - в случая мен. Доста дълго ще има да гадаеш какъв съм, докато твоята неграмотност лъсва още с първата написана дума - така че, в случая, предимството е мое.
Що се отнася до чуждите грешки, дето съм търсел - погледни си коментар номер 40 и ми кажи къде в него виждаш собствените си грешки. Лично аз разбрах, че за всичко са ти виновни мъжете, които били направили жените еФтини. По-еФтина тъпотия отдавна не бях чувал, честно да ти кажа.
И да - неграмотна си. Няма как една теза да си тежи на мястото, когато е написана с по две грешки на дума.
Много слаб филм, накрая хепиенд, като в приказките. И кой го рекламира в десетте най-добри филми за всички времена, голяма тъпотия.
Моят разказ е няколко пъти по-добър от този сценарии. Макар, че не му отдавам кой-знае какво значение.
http://lubara.blog.bg/izkustvo/2009/03/13/dve-istorii-s-razlichen-krai-razkaz.303998
цитирайМоят разказ е няколко пъти по-добър от този сценарии. Макар, че не му отдавам кой-знае какво значение.
http://lubara.blog.bg/izkustvo/2009/03/13/dve-istorii-s-razlichen-krai-razkaz.303998
Вярно е,че мъжете обичат да се правят на рицари и то по отношение на най-неподходящите жени, НО..фльорцата си е фльорца.
Тъжно провинциално детство дрън-дрън ..и се намира един благороден мъж, който и подава щедрата си и любвеобилна десница и я измъква от блатото на похотта, случайните и безперспективни връзки, които освен спортна кола и наем на луксозен апартамент, нищо друго не могат да предложат...:))
Любовта победи :)))
цитирайТъжно провинциално детство дрън-дрън ..и се намира един благороден мъж, който и подава щедрата си и любвеобилна десница и я измъква от блатото на похотта, случайните и безперспективни връзки, които освен спортна кола и наем на луксозен апартамент, нищо друго не могат да предложат...:))
Любовта победи :)))
Американският "Имате поща" значително по-добре пресъздава този род комуникации и залжените им изначално подводни камъни.
цитирайГледам че дамите наскачаха. Та ще се наложи да пиша повече огколкото мислех. Изгледах целия филм. И си зададох разни въпроси. Как става така, че хора, дето са провили спалнята на бойно поле да спят с гръб един към друг? И знам отговора, защото съм го преболедувал. Защото негово величество Егото, което сме поставили на пиедестала на собствените си комплекси ни ебе толкова здраво, като никой друг не може. И вместо, когато страстите изстинат, да се обърнем един към друг и да използваме една даденост, дето само ние я имаме (отваряш устни, движиш ги, издаваш звуци - говорене се казва): предпочитаме да се заровим в нета или да поемем към таваните и евтините хотели. А най-якото чукане е до теб, мамка му! Обаче ние сме куул и няма да клекнем пред тъпата кучка (заспалия задник), дето ни лази по нервите ежедневно. Имаше една уникална сцена във филма - докторчето и жена му в спалнята, тя посегна да го помилва и когато той се размърда, тя бързо се отдръпна и се направи на заспала. ЕТО ТОВА Е ЕСЕНЦИЯТА НА ФИЛМА, МАМКА МУ! Че ни е шубе да пощажем чувствата и емоциите си пред този, който най-много има нужда от тях и ги заслужава най-много. И предпочитаме да се задоволяваме с въображаеми такива, на калъп с поредния (поредната). Забелязали ли сте какви снимки се ценят във фейса, в гепи ме, в елмаз? Да сте видели там лица в едър план? НЕ! Защото се виждат очите. А в тях има страх, объркване, комплекси...Затова се виждат бицепси, лимузини, могоциклети, прашки, силикон. И после: Защо мъжете гледат на жените като на стока? Защо жените гледат на мъжете като на хибрид между банкомат и вибратор? Ами то е ясно защо - защото на ткакива се правим, мамка му! Щото, пак повтарям, ни е под нивото на егото да се обърнем отново към човека, които е карал слепоочията ни да пулсират лудо, а днес е превърнат в част от мебелировката. А когато дойде Видовден: няма "прости ми" а има "ти си виновен (виновна)". Развод, вечна болка по загубеното и - нова връзка. В която правиш много повече компромиси...
цитирайГотик, прав сте.:)
Качественият секс е на една ръка разстояние (това за задомените). И не е просто секс, а себеотдаване без да е необходимо да изпитваш вина.
цитирайКачественият секс е на една ръка разстояние (това за задомените). И не е просто секс, а себеотдаване без да е необходимо да изпитваш вина.
Толкова много думи ,и то само за да се оправдаеш.Какво повече да кажа. Вместо да дадеш адекватен коментар по разискваната тема ,ти се захвана да търсиш с кого да се заяждаш. Щом това те радва продължавай ,на мен не ми пречиш.
цитирайНе зная как става, но в крайна сметка винаги се стига до лични нападки :))
цитирайдума за филми, горещо препоръчвам Fireproof. Наистина е прохристиянски с много силнирелигиозни внушения, но в него ще се познаят 7-8 от всеки 10 семейства. И се вижда ясно колко лесно се трошат нещата и колко е мъчително лепенето им...
цитирай
78.
lisichka -
Не те бъркам бе Бекс, както не те б...
05.03.2012 15:00
05.03.2012 15:00
Не те бъркам бе Бекс, както не те бъркам и че пишеш под ник Готик.
Начина ти на философстване ми е до болка познат. Както и да е ...
Не ме вълнува какво правят хората в нета и как и защо с кого си лягат. Гледам себе си. Някой като не ме кефи се дистанцирам от него. Дреме ми дали хора , които въобще не ме вълнуват ще ме причисляват към някаква си тяхна социална група /на курви, използвачки или прочие етикети/.
Също не ми дреме какво си мисли за мен някой от обкръжението ми. Бедността до такава степен ни срина нравствените ценности, че хич даже вече не очаквам някой да мисли с главата си , а не с тумбака и онази си работа. Битието определяло съзнанието. Тези теми за разискване , кой кого довел до деградация , са плява. И все пак благодарение на многото ПЕС жените станаха кучки. Не може да очакваш да си дявол и някой да се държи с теб безкрайно като ангел.
Метафорите ми са малко сложни за средностатистическия мъж. Сори!
цитирайНачина ти на философстване ми е до болка познат. Както и да е ...
Не ме вълнува какво правят хората в нета и как и защо с кого си лягат. Гледам себе си. Някой като не ме кефи се дистанцирам от него. Дреме ми дали хора , които въобще не ме вълнуват ще ме причисляват към някаква си тяхна социална група /на курви, използвачки или прочие етикети/.
Също не ми дреме какво си мисли за мен някой от обкръжението ми. Бедността до такава степен ни срина нравствените ценности, че хич даже вече не очаквам някой да мисли с главата си , а не с тумбака и онази си работа. Битието определяло съзнанието. Тези теми за разискване , кой кого довел до деградация , са плява. И все пак благодарение на многото ПЕС жените станаха кучки. Не може да очакваш да си дявол и някой да се държи с теб безкрайно като ангел.
Метафорите ми са малко сложни за средностатистическия мъж. Сори!
lisichka написа:
Не те бъркам бе Бекс, както не те бъркам и че пишеш под ник Готик.
Начина ти на философстване ми е до болка познат. Както и да е ...
Не ме вълнува какво правят хората в нета и как и защо с кого си лягат. Гледам себе си. Някой като не ме кефи се дистанцирам от него. Дреме ми дали хора , които въобще не ме вълнуват ще ме причисляват към някаква си тяхна социална група /на курви, използвачки или прочие етикети/.
Също не ми дреме какво си мисли за мен някой от обкръжението ми. Бедността до такава степен ни срина нравствените ценности, че хич даже вече не очаквам някой да мисли с главата си , а не с тумбака и онази си работа. Битието определяло съзнанието. Тези теми за разискване , кой кого довел до деградация , са плява. И все пак благодарение на многото ПЕС жените станаха кучки. Не може да очакваш да си дявол и някой да се държи с теб безкрайно като ангел.
Метафорите ми са малко сложни за средностатистическия мъж. Сори!
Начина ти на философстване ми е до болка познат. Както и да е ...
Не ме вълнува какво правят хората в нета и как и защо с кого си лягат. Гледам себе си. Някой като не ме кефи се дистанцирам от него. Дреме ми дали хора , които въобще не ме вълнуват ще ме причисляват към някаква си тяхна социална група /на курви, използвачки или прочие етикети/.
Също не ми дреме какво си мисли за мен някой от обкръжението ми. Бедността до такава степен ни срина нравствените ценности, че хич даже вече не очаквам някой да мисли с главата си , а не с тумбака и онази си работа. Битието определяло съзнанието. Тези теми за разискване , кой кого довел до деградация , са плява. И все пак благодарение на многото ПЕС жените станаха кучки. Не може да очакваш да си дявол и някой да се държи с теб безкрайно като ангел.
Метафорите ми са малко сложни за средностатистическия мъж. Сори!
Бекс и Готик нямат нищо общо помежду си освен това, че и двамата пишат в блог.бг :)
80.
lisichka -
Мда. Многониковия Шиба се обади
05.03.2012 15:11
05.03.2012 15:11
Ти на мен тези не ми ги разправяй. Освен че съм лисица, съм от стара коза яре.
Где ли се бутам и аз измежду такива видни режисьори.
Направо се засрамих.
Чао.
цитирайГде ли се бутам и аз измежду такива видни режисьори.
Направо се засрамих.
Чао.
Не може да ме светкаш на кюфтетата за хора, които познавам лично :)
Значи си хищна коза-кокошкарка :)))
Чао
цитирайЗначи си хищна коза-кокошкарка :)))
Чао
тъкмо се чудех къде да изкоментирам филма. добре,че си го зачекнал.
за мен, да- слабичка е лентата. въобще не отговори на очакванията ми.
цитирайза мен, да- слабичка е лентата. въобще не отговори на очакванията ми.
lisichka написа:
Не те бъркам бе Бекс, както не те бъркам и че пишеш под ник Готик.
Начина ти на философстване ми е до болка познат. Както и да е ...
Не ме вълнува какво правят хората в нета и как и защо с кого си лягат. Гледам себе си. Някой като не ме кефи се дистанцирам от него. Дреме ми дали хора , които въобще не ме вълнуват ще ме причисляват към някаква си тяхна социална група /на курви, използвачки или прочие етикети/.
Също не ми дреме какво си мисли за мен някой от обкръжението ми. Бедността до такава степен ни срина нравствените ценности, че хич даже вече не очаквам някой да мисли с главата си , а не с тумбака и онази си работа. Битието определяло съзнанието. Тези теми за разискване , кой кого довел до деградация , са плява. И все пак благодарение на многото ПЕС жените станаха кучки. Не може да очакваш да си дявол и някой да се държи с теб безкрайно като ангел.
Метафорите ми са малко сложни за средностатистическия мъж. Сори!
Начина ти на философстване ми е до болка познат. Както и да е ...
Не ме вълнува какво правят хората в нета и как и защо с кого си лягат. Гледам себе си. Някой като не ме кефи се дистанцирам от него. Дреме ми дали хора , които въобще не ме вълнуват ще ме причисляват към някаква си тяхна социална група /на курви, използвачки или прочие етикети/.
Също не ми дреме какво си мисли за мен някой от обкръжението ми. Бедността до такава степен ни срина нравствените ценности, че хич даже вече не очаквам някой да мисли с главата си , а не с тумбака и онази си работа. Битието определяло съзнанието. Тези теми за разискване , кой кого довел до деградация , са плява. И все пак благодарение на многото ПЕС жените станаха кучки. Не може да очакваш да си дявол и някой да се държи с теб безкрайно като ангел.
Метафорите ми са малко сложни за средностатистическия мъж. Сори!
Така. Първо влез и метни по един поглед в профилите на колегата Бекссс и моя. И ще видиш разликата. И второ, това че не ти дреме си е за твоя сметка. Не знам защо скачаш нака на коментара ми, който по никакъв начин не е насочен съм теб. Но..сигурно има защо, след като прочетох написаното. "И все пак благодарение на многото ПЕС жените станаха кучки" Есецията на жанра "Мъжете са виновни". Но проблема си е твой. Събуждането обаче е болезнено, да знаеш...
miralyub написа:
тъкмо се чудех къде да изкоментирам филма. добре,че си го зачекнал.
за мен, да- слабичка е лентата. въобще не отговори на очакванията ми.
за мен, да- слабичка е лентата. въобще не отговори на очакванията ми.
Е аз за теб съм го написал, че да имаш мегдан да си кажеш :)
Много слаба лента....
Толкова много исках да гледам "стъпки в пясъка",на рекламата ме впечатли много.Но не издържах до 23:00 часа и заспах,сега съжалявам.LOVe.net го гледах-ми кво да кажа както се вика "много шум за нищо"...
цитирай
86.
babaelenica -
Повече от денонощие бях лишена от нет, та се превърнах по неволя в телезрителка :)))
05.03.2012 17:21
05.03.2012 17:21
Понеже съм научена да се обосновавам, ще ви кажа и моето мнение.
Филмът наистина е с недотам изпипан сценарий, аз лично улових три преплитания на герои, които се срещат в мрежата и което е практически невъзможно, точно пък на нашите герои да се случи.
Първото е хирургът и жена му.
Второто е майката и дъщерята.
Третото е дъщерята и синът на хирурга.
Множко ми идват на мен такива съвпадения.
Да, има известно схоство с "Имате поща ", но дотолкова, доколкото запознанствата стават в мрежата, а паралелно съществуват и реални отношения с героите. И толкова.
Мисля, че филмът съвсем съзнателно е построен върху много сюжетни линии, с цел да се опита да пресъздаде многообразието от възможни отношения, произтичащи в нета. Друго – прилича ми на фестивален филм, затова вътрешното обзавеждане навсякъде е блестящо, външните сцени също, само красиви сгради се виждат от олющената и сива София.:))) Нали като се показва тук и там по чужбината, да рекламира България, че не е някоя изостанала страна. Напоследък стана модно да се правят такива филми, като онова недоразумение "Мисия Лондон", но както и да е.
Друго необичайно съвпадение е, ма как, моля ви се, точно една българска режисьорка, с хоби – рок от 70-те, попада на Джон Лоутън и го вижда, говори с него по скайп, а не може да го познае.
Нали другото ми име е мис Марпъл, откривам всякакви пропуски и дефекти в каквите си пожелаете сценарии. :)))
Отчуждението е съвременният бич божий и колкото и да го пренебрегваме, действа си като природен закон.
Няма да коментирам избора на актьорите, ще говоря за играта им.
Христо Шопов беше неубедителен. Знаем чудеснте му възможности от други филми.
Лилия Маравиля съм гледала в няколко театрални постановки и изобщо не я харесах там. Но в този филм, тя май най-добре се справи с ролята си.
Обратно на нея – Койна Русева е по-добра на театралната сцена.
Диана Добрева сякаш изобщо не е чувала за Станиславки. Играе неестествено, гласът й е с необичайно за българския език повдигане в края на фразите, не е лошо, че се е посветила на режисурата. Да си кажа, привлича ме естественото поведение пред камерата, може би и затова харесвам младите актриси Елен Колева и Радина Кърджилова.
Диляна Попова разчита единствено на външния си вид, който не мога да не отбележа, че е перфектен.
Мнението ми за Захари Бахаров е противоречиво. Личи си, че е приел ролята твърде близко, но можеше и по-добре. Ако започне да се изживява като секс-символ, каквито леки податки има … а бе да я докара до… Обещаващ актьор е, вече има няколко попадения. С добри заложби е, дано има късмет да играе в много и все подходящи филми.
Накратко, филмът не е отличен, но не е и твърде лош. Поставям го някъде в началото на средата.:)))
Доколкото съм те разбрала Турбо4, искаш хората (в частност жените), да се обърнат към себе си, да разберат какво искат и чак тогава да се втурнат да натрапват несъвършенствата си, независимо от какъв характер са, на мъжете. Ако греша – поправи ме.
Извинявам се, че не употребих думи като адмирация, концепция, фабула, интериор и екстериор, ама съм старо и задръстено бабе, и толкова си мога.
:)))))
цитирайФилмът наистина е с недотам изпипан сценарий, аз лично улових три преплитания на герои, които се срещат в мрежата и което е практически невъзможно, точно пък на нашите герои да се случи.
Първото е хирургът и жена му.
Второто е майката и дъщерята.
Третото е дъщерята и синът на хирурга.
Множко ми идват на мен такива съвпадения.
Да, има известно схоство с "Имате поща ", но дотолкова, доколкото запознанствата стават в мрежата, а паралелно съществуват и реални отношения с героите. И толкова.
Мисля, че филмът съвсем съзнателно е построен върху много сюжетни линии, с цел да се опита да пресъздаде многообразието от възможни отношения, произтичащи в нета. Друго – прилича ми на фестивален филм, затова вътрешното обзавеждане навсякъде е блестящо, външните сцени също, само красиви сгради се виждат от олющената и сива София.:))) Нали като се показва тук и там по чужбината, да рекламира България, че не е някоя изостанала страна. Напоследък стана модно да се правят такива филми, като онова недоразумение "Мисия Лондон", но както и да е.
Друго необичайно съвпадение е, ма как, моля ви се, точно една българска режисьорка, с хоби – рок от 70-те, попада на Джон Лоутън и го вижда, говори с него по скайп, а не може да го познае.
Нали другото ми име е мис Марпъл, откривам всякакви пропуски и дефекти в каквите си пожелаете сценарии. :)))
Отчуждението е съвременният бич божий и колкото и да го пренебрегваме, действа си като природен закон.
Няма да коментирам избора на актьорите, ще говоря за играта им.
Христо Шопов беше неубедителен. Знаем чудеснте му възможности от други филми.
Лилия Маравиля съм гледала в няколко театрални постановки и изобщо не я харесах там. Но в този филм, тя май най-добре се справи с ролята си.
Обратно на нея – Койна Русева е по-добра на театралната сцена.
Диана Добрева сякаш изобщо не е чувала за Станиславки. Играе неестествено, гласът й е с необичайно за българския език повдигане в края на фразите, не е лошо, че се е посветила на режисурата. Да си кажа, привлича ме естественото поведение пред камерата, може би и затова харесвам младите актриси Елен Колева и Радина Кърджилова.
Диляна Попова разчита единствено на външния си вид, който не мога да не отбележа, че е перфектен.
Мнението ми за Захари Бахаров е противоречиво. Личи си, че е приел ролята твърде близко, но можеше и по-добре. Ако започне да се изживява като секс-символ, каквито леки податки има … а бе да я докара до… Обещаващ актьор е, вече има няколко попадения. С добри заложби е, дано има късмет да играе в много и все подходящи филми.
Накратко, филмът не е отличен, но не е и твърде лош. Поставям го някъде в началото на средата.:)))
Доколкото съм те разбрала Турбо4, искаш хората (в частност жените), да се обърнат към себе си, да разберат какво искат и чак тогава да се втурнат да натрапват несъвършенствата си, независимо от какъв характер са, на мъжете. Ако греша – поправи ме.
Извинявам се, че не употребих думи като адмирация, концепция, фабула, интериор и екстериор, ама съм старо и задръстено бабе, и толкова си мога.
:)))))
Трябваше ли?
цитирайняма дори малка провокация към мисълта или въображението;
действието се развива предсказуемо;
модните джинджифлюшки задържат вниманието - интериор, елитни г-да и дами, модни професии и прочие подробности, които стават важности:(
да имаше поне бегло разминаване в емоционалната интелигентност на героите, ако не повече:))) или по-интригуващи ситуации, в които да бъдат поставени, за да има развитие на характери...
е, аз като една застаряваща леля сигурно съм доста прИтенциозна:)))
в твоя текст харесах едно бисерче:)
"Искам да може да износи в утробата си обич! Докато мечтае!"
дълго ме замисли как се учим да мечтаем и дали има неистински мечти?
"Искам да бъда с жена с истински мечти!"
поздрави!
цитирайдействието се развива предсказуемо;
модните джинджифлюшки задържат вниманието - интериор, елитни г-да и дами, модни професии и прочие подробности, които стават важности:(
да имаше поне бегло разминаване в емоционалната интелигентност на героите, ако не повече:))) или по-интригуващи ситуации, в които да бъдат поставени, за да има развитие на характери...
е, аз като една застаряваща леля сигурно съм доста прИтенциозна:)))
в твоя текст харесах едно бисерче:)
"Искам да може да износи в утробата си обич! Докато мечтае!"
дълго ме замисли как се учим да мечтаем и дали има неистински мечти?
"Искам да бъда с жена с истински мечти!"
поздрави!
Лисичката се разподскача яко - аз и Готик сме били едно и също лице. Вярно ще се окаже, че лудницата в този сайт е дошла малко в повече. Обяснявал съм преди и пак ще го обясня - аз имам само два профила - единият е becksss, а другият е sins. Създадох втория профил, за да споделям в него преживени истории, но се отказах от това към средата на миналата година. Оттогава до сега пиша само и единствено от becksss. Естествено, аз няма как да изкарам мухата от главата ти, за да те убедя, а и не ми е работа да те убеждавам, щото не ми дреме за кого ме мислиш, но, когато твърдиш нещо, е хубаво да го докажеш, а не само да джафкаш глупости из блога.
Затова, аз много ще се радвам, когато представиш на блогонаселението реалното доказателство, че аз и готик сме едно и също лице. В противен случай твърдението ти увисва във въздуха като непрани гащи.
цитирайЗатова, аз много ще се радвам, когато представиш на блогонаселението реалното доказателство, че аз и готик сме едно и също лице. В противен случай твърдението ти увисва във въздуха като непрани гащи.
Много добър постинг,напълно споделям написаното в него....))
А по отношение на филмите,"Стъпки в пясъка" е наистина много добре направен филм,точно от тези които "хващат за гърлото"....
Поздрави!!)))
цитирайА по отношение на филмите,"Стъпки в пясъка" е наистина много добре направен филм,точно от тези които "хващат за гърлото"....
Поздрави!!)))
kirilcypress12 написа:
Много добър постинг,напълно споделям написаното в него....))
А по отношение на филмите,"Стъпки в пясъка" е наистина много добре направен филм,точно от тези които "хващат за гърлото"....
Поздрави!!)))
А по отношение на филмите,"Стъпки в пясъка" е наистина много добре направен филм,точно от тези които "хващат за гърлото"....
Поздрави!!)))
Поздрави и на теб! "Стъпки в пясъка" е много човешки филм, защото е по истинска история. Описателен е и има дълбочината на изразните средства на Радичков.
Поздравявам те за написаното и за това което чустваш , виждаш и усещаш :)
цитирайbravo bratle,dobre napisano!!!
цитирайБлагодаря ви за хубавите думи!
цитирайДоста смислено!Пожелавам ти да я намериш ,аз вече успях. :)
цитирайiulianvasilev написа:
Доста смислено!Пожелавам ти да я намериш ,аз вече успях. :)
поздравления! Това е повече от щастие!
Казва ти истината и ти дава отговора. Докато чукаш безогледно "търсейки топлина" пред PC то и в найт клуб, любовта ти стои някъде негримнирана неслушаща чалга и нищо неподозираща за твоя лишен от смисъл живот, и усещане че любовта е в гениталите. Гледай пак филма и се намери. И ти си в него.
цитирайTakaааа, ами успех на търсещите и постоянство на намерилите.:)
цитирайdilopes написа:
Казва ти истината и ти дава отговора. Докато чукаш безогледно "търсейки топлина" пред PC то и в найт клуб, любовта ти стои някъде негримнирана неслушаща чалга и нищо неподозираща за твоя лишен от смисъл живот, и усещане че любовта е в гениталите. Гледай пак филма и се намери. И ти си в него.
ти май не прочете коментарите :) Само твоето мнение е различно, в което няма нищо лошо, естествено :)
Заради теб написах статия. за филма. Заповядай да я коментираш
цитирайdilopes написа:
Заради теб написах статия. за филма. Заповядай да я коментираш
Нямаше да е лошо да прочетеш и коментарите :)
Идвам :)
На диагонал..ясно. Сенките:-))) Не ме учудват. Много са, еднакви са. Но не са мойта истина
цитирайИстината е разнолика :)
цитирай
104.
lisichka -
Дюнер, с твойте лафчета за подск...
05.03.2012 22:07
05.03.2012 22:07
Дюнер, с твойте лафчета за подскачащи баби въобще не си ми актуален. Толкова за тебе!
А сега към настоящият ти ник. Приемете вие новите българи, че не можете да правите разтърсващо кино нито музика. И знаете ли защо? Защото ви липсва индивидуалност. Докато се опитвате да творите , непрекъснато ползвате за еталон вече нещо направено и до болка втръснало на аудиторията. Това го дадох и като съвет на този черен прилеп -караконджул , но той освен да ме плюе , да ми мъсти и да ми вреди , друго не може. Той ако можете, нямаше точно аз да му давам съвети, ами щях да стоя на крака и да го аплодирам.
И само да вметна нещо за интериора, понеже една оса си помислила , че завиждам на имотните. Това като го споменах, за интериора, беше само от чувство за реализъм, понеже в такива обширни студия и мезонети живеят сигурно само 2% от българите. И като сравним с филма , че точно тези 2% от българите си умират от скука и се шибат виртуално , тогава кво ме интересуват като не представляват средностатистическа извадка?
И все пак аз съм обидена за образа който се налага на българската жена, като някаква духачка дето няма търпение да лапне нечия пишка.
цитирайА сега към настоящият ти ник. Приемете вие новите българи, че не можете да правите разтърсващо кино нито музика. И знаете ли защо? Защото ви липсва индивидуалност. Докато се опитвате да творите , непрекъснато ползвате за еталон вече нещо направено и до болка втръснало на аудиторията. Това го дадох и като съвет на този черен прилеп -караконджул , но той освен да ме плюе , да ми мъсти и да ми вреди , друго не може. Той ако можете, нямаше точно аз да му давам съвети, ами щях да стоя на крака и да го аплодирам.
И само да вметна нещо за интериора, понеже една оса си помислила , че завиждам на имотните. Това като го споменах, за интериора, беше само от чувство за реализъм, понеже в такива обширни студия и мезонети живеят сигурно само 2% от българите. И като сравним с филма , че точно тези 2% от българите си умират от скука и се шибат виртуално , тогава кво ме интересуват като не представляват средностатистическа извадка?
И все пак аз съм обидена за образа който се налага на българската жена, като някаква духачка дето няма търпение да лапне нечия пишка.
като далеч не е причината за това в което сме се превърнали...всяко време си има своите нрави пороци и страсти...технологиите се развиват..но май за равновесие ние деградираме:)))просто трябва да престанем да дирим вината за това другаде освен в самите нас...поздрави за поста зодийни
цитирайТи отдавна си го надраснала, Лин!
И аз те обичам :)
цитирайИ аз те обичам :)
Обичам и becksss, мъжете обичам! Истинските ТЯХ!
цитирайНе съм съгласна, че няма качествени жени, напротив има. Но те не са заинтересовани от това, което могат да им предложат хора които са спали с всичките си контакти и които могат само да искат. Защото те също искат, те също мечтаят и мечтите им не се свеждат до това да обслужват поредния самовлюбен в себе си мъжкар. Те искат да бъдат обичани, обожавани, като кралици. Мислиш, че думата "кралица" е смешна? Вероятно. Но така наричат латиноамериканците възлюбените си. И то не защото са по-малко мъжкари (или по-малко женкари), а защото знаят как да накарат една жена да се чувства обичана.
Много сте ми интересни българските мъже. Постоянно попадам на разни постове колко меркантилни били БГ жените и колко празни и незаинтересувани от истинската любов. Ето, ти казваш, че са опустошени. А кой ги е опустошил? Не бяхте ли точно вие, мъжете. Тези които си търсят гаджета в прогимназията. Тези които си намират някоя ученичка и я ползват вместо носна кърпичка, докато си имат жена и деца или още няколко тийн-гадженца. А за едно момиче разликата между това да я ползват безплатно и платено не е кой знае каква - поне като ти плащат знаеш за какво го правиш!
Не сте ли вие тези които унищожихте българските момичета? Избирайки кифлите, пред стойностните жени, поставяйки жената златотърсачка на пиедестал? И въздишате по напомпаните силиконови създания, които естествено не ви обръщат внимание, защото само прическата им струва повече от колата ви.
Ти може и да си различен. Може и да знаеш какво е да обичаш и искрено да търсиш любовта на живота си. Но ако не й позволиш тя да те намери, просто няма как да стане тази работа.
А нормални момичета има, в това не се съмнявай. Познавам такива. И ми е мъчно за светът, в който тези 18 годишни момичета ще попаднат, за мъжете които ще се възползват от тях, за хората, които ще разбият мечтите им. Но поне знам че ги има. Има и качествени мъже. Дано и ти да си от тях. В който случай ти пожелавам скорошна изпепеляваща и силно-обвързваща любов. :)
цитирайМного сте ми интересни българските мъже. Постоянно попадам на разни постове колко меркантилни били БГ жените и колко празни и незаинтересувани от истинската любов. Ето, ти казваш, че са опустошени. А кой ги е опустошил? Не бяхте ли точно вие, мъжете. Тези които си търсят гаджета в прогимназията. Тези които си намират някоя ученичка и я ползват вместо носна кърпичка, докато си имат жена и деца или още няколко тийн-гадженца. А за едно момиче разликата между това да я ползват безплатно и платено не е кой знае каква - поне като ти плащат знаеш за какво го правиш!
Не сте ли вие тези които унищожихте българските момичета? Избирайки кифлите, пред стойностните жени, поставяйки жената златотърсачка на пиедестал? И въздишате по напомпаните силиконови създания, които естествено не ви обръщат внимание, защото само прическата им струва повече от колата ви.
Ти може и да си различен. Може и да знаеш какво е да обичаш и искрено да търсиш любовта на живота си. Но ако не й позволиш тя да те намери, просто няма как да стане тази работа.
А нормални момичета има, в това не се съмнявай. Познавам такива. И ми е мъчно за светът, в който тези 18 годишни момичета ще попаднат, за мъжете които ще се възползват от тях, за хората, които ще разбият мечтите им. Но поне знам че ги има. Има и качествени мъже. Дано и ти да си от тях. В който случай ти пожелавам скорошна изпепеляваща и силно-обвързваща любов. :)
дано повече хора си дават сметка, за всичко, за което и ти.....и все някога и някак си ще се намерим!
цитирайНикой мъж не търси само секс, просто има жени които друго не могат да дадат!
цитирайКакво да кажа... Излез навън и се огледай... ще видиш всякакви мъже - бедни, хипита, татуирани, твърде дебели, твърде слаби, епилирани, пънкари, дългокоси, плешиви и т.н. и т.н.... и всичките с гадже под ръка... не се ли питаш как става така??? Е, според мен отговорът е прост - или не търсиш на правилното място, или списъкът от качества, които искаш жената да притежава е твърде дълъг... Хората се делят на типажи и интереси, не налучквай, а разбери какъв тип жена най-много ти харесва, тогава ще я намериш лесно...
Поздрави и успех.
цитирайПоздрави и успех.
kass написа:
Какво да кажа... Излез навън и се огледай... ще видиш всякакви мъже - бедни, хипита, татуирани, твърде дебели, твърде слаби, епилирани, пънкари, дългокоси, плешиви и т.н. и т.н.... и всичките с гадже под ръка... не се ли питаш как става така??? Е, според мен отговорът е прост - или не търсиш на правилното място, или списъкът от качества, които искаш жената да притежава е твърде дълъг... Хората се делят на типажи и интереси, не налучквай, а разбери какъв тип жена най-много ти харесва, тогава ще я намериш лесно...
Поздрави и успех.
Поздрави и успех.
Аз зная какво ми харесва, но не мога да я намеря :)
Чета коментарите... и нещо ми се губи в споровете и многопосочните мнения.
...Сещам за онзи селски израз:"Да спориш с полу-интелигентна жена е все едно да стрижиш прасе...викове, цирикания... а вълна няма".
цитирай...Сещам за онзи селски израз:"Да спориш с полу-интелигентна жена е все едно да стрижиш прасе...викове, цирикания... а вълна няма".
optimum2 написа:
Чета коментарите... и нещо ми се губи в споровете и многопосочните мнения.
...Сещам за онзи селски израз:"Да спориш с полу-интелигентна жена е все едно да стрижиш прасе...викове, цирикания... а вълна няма".
...Сещам за онзи селски израз:"Да спориш с полу-интелигентна жена е все едно да стрижиш прасе...викове, цирикания... а вълна няма".
Много добро сравнение, приятелю :))
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене