Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2012 21:47 - Не ни съдете, ние сме роби
Автор: turb04 Категория: Спорт   
Прочетен: 14125 Коментари: 29 Гласове:
55


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Навън е топло-мръсно.

Малкото останал сняг жълтее грозно под силните светлини на булеварда.

Зимата си отива, но е тъжно.

Пролетта идва, но ще донесе болка и глад в очите.

Всеки от нас е като хамстер, който тича в смешното си колело и си мисли, че върши нещо, а всъщност тъпче на едно място.

И празникът е сив и гаден.

Сиви физиономии на чернодуши политици, употребени като вестник в градски клозет преминаха през деня в траурно шествие, следвайки ковчега на българщината.

Децата замръзнаха от страх, а балоните им заприличаха на настръхнали бомбардировачи.

Малодушието и страхът надничат от всеки затворен прозорец като срамна болест.

Всеки се е пременил като евтина проститутка и сервилно се навежда, все едно търси нещо по калните немити с десетилетия плочки.

Там ли сте?

Гледате ли ни?

Да, това сме ние... Онези, за които се борихте да са свободни.

Онези, които и тогава ви предаваха, защото не бяхте мишки като тях и те не можеха да го понесат.

Не ни съдете...

Ние бавно гаснем.

Затваряме се, зазиждаме отвътре прозорците и вратите си и искаме да се задушим, да усетим агонията, но не и да се борим!

Не ни съдете...

Ние сме роби и след малко, когато в небето заблестят ярките звезди на зарята, ние няма да се сетим за вас.

Ние вече не се сещаме...




Гласувай:
56


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. krivoshapkova - ...
03.03.2012 22:03
Поздрав!
цитирай
2. turb04 - Поздрав и на теб!
03.03.2012 22:04
Поздрав и на теб!
цитирай
3. apostapostoloff - Някои наистина
04.03.2012 05:51
СТЕ роби. И пролетарии на умствения труд.
цитирай
4. анонимен - Откакто нямаме армия, а банда на...
04.03.2012 07:08
Откакто нямаме армия, а банда наемни убийци, оттогава нямаме и гордост. За мен това беше повратния момент. Вчера гледах сегашните псевдо генерали облечени в черни кожи като есесовци. Отврат! И най-гадното беше, че се правеше всичко възможно да не се споменава Русия, която дате 70 000 жертви за свободата ни. Но тъй като сме НАТО-вци, ближем гъзовете на вечните си врагове.
цитирай
5. turb04 - СТЕ роби. И пролетарии на умствения ...
04.03.2012 07:50
apostapostoloff написа:
СТЕ роби. И пролетарии на умствения труд.


А ти какъв си бе, калъф?
цитирай
6. turb04 - Откакто нямаме армия, а банда на...
04.03.2012 07:51
kushel написа:
Откакто нямаме армия, а банда наемни убийци, оттогава нямаме и гордост. За мен това беше повратния момент. Вчера гледах сегашните псевдо генерали облечени в черни кожи като есесовци. Отврат! И най-гадното беше, че се правеше всичко възможно да не се споменава Русия, която дате 70 000 жертви за свободата ни. Но тъй като сме НАТО-вци, ближем гъзовете на вечните си врагове.

Дали ще е Русия, или НАТО - все господари...
цитирай
7. анонимен - Мисля, че не е все едно. Русия ни о...
04.03.2012 13:11
Мисля, че не е все едно. Русия ни осигуряваши пазари и работа, както и евтини суровини а тия само гледат как да ни приключат по-бързо. Или мислиш, че умират от любов към нас? Те обичат само себе си и парите.
цитирай
8. ka4ak - Грозен,но справедлив размисъл Марине!:(
04.03.2012 13:13
Характерен за безвремието и безхаберието,обзело нацията ни!:(
Явно трябва да се върнем,към корените си и да усетим,че ножа почти е стигнал кокала!Само тогава,сме показвали,че сме неудържима сила,за която няма ,НЕ МОЖЕМ!!!
Зяпането през джама,е като секс с презерватив,предпазен си,но нищо няма да се роди!!!:(
Не свалим ли кондомите,гибелта е на прага!!!:(((
цитирай
9. turb04 - Характерен за безвремието и без...
04.03.2012 13:16
ka4ak написа:
Характерен за безвремието и безхаберието,обзело нацията ни!:(
Явно трябва да се върнем,към корените си и да усетим,че ножа почти е стигнал кокала!Само тогава,сме показвали,че сме неудържима сила,за която няма ,НЕ МОЖЕМ!!!
Зяпането през джама,е като секс с презерватив,предпазен си,но нищо няма да се роди!!!:(
Не свалим ли кондомите,гибелта е на прага!!!:(((


Владо, не съм се отчаял докрай и затова съм още тук, но много станаха скопците, брато...
цитирай
10. turb04 - Мисля, че не е все едно. Русия ни о...
04.03.2012 13:18
kushel написа:
Мисля, че не е все едно. Русия ни осигуряваши пазари и работа, както и евтини суровини а тия само гледат как да ни приключат по-бързо. Или мислиш, че умират от любов към нас? Те обичат само себе си и парите.


Виж, ние изобщо не сме излизали от сферата на руското влияние...
Работата на американците е малко като в онзи виц - Отиди оттатък и се скарай на децата, за това, което правят, или не правят!
Американците нямат интерес в България и това се видя от разговорите на техния представител с Бирюзов, след като разсекретиха наскоро докладите до Конгреса...
цитирай
11. bale6 - Прав си!
04.03.2012 13:33
Напълно си прав във всяко едно изречение! Но пък е важно да се отбележи един позитивен факт - никой от нас не е убил майка си!
цитирай
12. анонимен - Но имат интерес от нашите контин...
04.03.2012 13:40
Но имат интерес от нашите контингети наемници, на които между другото се плаща с нашите пари, а не с американски. Руснаците не ни взеха да воюваме в Афганистан. Ходихме в Чехия, когато НАТО се опитваше да я откъсне. Това е.
цитирай
13. turb04 - Напълно си прав във всяко едно из...
04.03.2012 15:03
bale6 написа:
Напълно си прав във всяко едно изречение! Но пък е важно да се отбележи един позитивен факт - никой от нас не е убил майка си!


Психо, ти не само си я убил, ами доколкото съм чувал и друго си правил :))
Колко пъти ти казваха да си пиеш хапчетата, ама ти - не, здрав съм :)))
цитирай
14. turb04 - Но имат интерес от нашите контин...
04.03.2012 15:04
kushel написа:
Но имат интерес от нашите контингети наемници, на които между другото се плаща с нашите пари, а не с американски. Руснаците не ни взеха да воюваме в Афганистан. Ходихме в Чехия, когато НАТО се опитваше да я откъсне. Това е.


При руснаците е въпрос на манталитет - те не обичат да имат съюзници :))
цитирай
15. анонимен - Но имат интерес от нашите контин...
04.03.2012 15:20
turb04 написа:
kushel написа:
Но имат интерес от нашите контингети наемници, на които между другото се плаща с нашите пари, а не с американски. Руснаците не ни взеха да воюваме в Афганистан. Ходихме в Чехия, когато НАТО се опитваше да я откъсне. Това е.


При руснаците е въпрос на манталитет - те не обичат да имат съюзници :))


Шегуваш се, нали? Всеки търси съюзници, даже и аз, който съм вълк единак.
цитирай
16. turb04 - Защо да се шегувам - виж им истори...
04.03.2012 15:22
Защо да се шегувам - виж им историята. Кой им беше съюзник при войната с Наполеон? А срещу Хитлер при Москва? Съюзниците им се появиха по-късно и то за да не стане така, че да завладеят Европа
цитирай
17. iidresidual - готин пост
04.03.2012 15:46
само тези коментари за русия и нато не ги разбирам. какво общо имат тези неща с атрофирането на духа, описано в поста?
без да съм голям фен на западната либерална система, Русия е най-голямото бедствие за Бг в новата ни история. всъщност точно това е общото!
жалко за хилядите руски войничета, които са умрели тука, залъгани, че идват да помагат на братски народ!
цитирай
18. tili - Леле!
04.03.2012 15:50
Добре че съм си вроден екзистенциалист, та никога не се чувствам роб.
Ти вчера ходи ли да пояхаш нещо?;-)))
цитирай
19. turb04 - само тези коментари за русия и нато ...
04.03.2012 16:44
iidresidual написа:
само тези коментари за русия и нато не ги разбирам. какво общо имат тези неща с атрофирането на духа, описано в поста?
без да съм голям фен на западната либерална система, Русия е най-голямото бедствие за Бг в новата ни история. всъщност точно това е общото!
жалко за хилядите руски войничета, които са умрели тука, залъгани, че идват да помагат на братски народ!


Всеки си пише онова, което мисли, а че няма връзка с поста ми - факт :)
цитирай
20. turb04 - Добре че съм си вроден екзистенц...
04.03.2012 16:45
tili написа:
Добре че съм си вроден екзистенциалист, та никога не се чувствам роб.
Ти вчера ходи ли да пояхаш нещо?;-)))


Нещо ли? Че аз да не съм фетишист, или зоофил :)))))))))
цитирай
21. pin777 - Кой каза, че америка няма интереси тук...
04.03.2012 18:06
Що ли ми се струва, че скоро пак ще има недоволство /разбираемо де/ заради шистовия газ..Това е капака на бързовара ми се струва, и то повредения от прекомерна употреба..Я се замислете, ами нали всячески се опитват да ни използват по какъв ли не начин.Нас и земята ни. На какво прилича България ?! Оглозган кокал в зъбите на измършавелите кучета гонени от милиони клошари незнайно защо ...
Не съм голям защитник на 'животните' както и много голяма част от мнозинството .. само за процедурата
цитирай
22. turb04 - Ние не сме пазар, нямаме кой знае ...
04.03.2012 18:31
Ние не сме пазар, нямаме кой знае какви ресурси - защо да се напрягат за нас?
цитирай
23. pin777 - 22. turb04
04.03.2012 18:42
Не съм съгласен, най-малкото сме кръстопът с изключително стратегическо разположение.
цитирай
24. turb04 - Това важи за едни по-стари времена. ...
04.03.2012 18:45
Това важи за едни по-стари времена. В момента тези понятия са доста размити
цитирай
25. secretcodes - Когато ревем, олеква ли или пак същото?
04.03.2012 22:11
Когато някой се вайка, ми идва да го сритам по кокалчетата. Не защото не е така на пръв поглед, а защото това е една илюзия, която ни мачка фасоните. Ако сме позволили това. Кажа ли аз съм роб, значи по добре да съм Ахил. Той казва:"По-добре роб на земята, отколкото цар в царството на сенките". Светът е илюзия момчета. Отстрадах му се. Предпочитам да съм едно наблюдаващо отстрани "нищо". Защо ли? Чакам камбаните. Не се поддавам на психоатаки. Наблюдавам ги. Спрятат ми номера, радвам им се. Правя се на онова, което се очаква от мен. Те едва ли искат да се чувстваме роби, ние сме избрали да се чувстваме така. Лишаваме ги от внимание и стават "нищо". Нямате ли по-добри занимания? Левски ми е скъп на сърцето. Един ден и на тях ще е скъп, но ще е късно. Ако си мислят, че днешните им приятели ще им бършат сълзите, лъжете се. Искаха пари и злато, да си го дъвчат. "Човек предполага, Господ разполага". Вие ревете, нали и ние ръкопляскахме и това искахме. Да му мислят децата. После техните деца. Каквото посяхме, това пожънахме. Омръзна ми да се дърля и говоря, никой не чува. Е, нищо съм, но ми е кеф. Цялата планета е тръгнала натам. Нали сме отбор юнаци, ще караме след Водачите на епохата. Сега е новото старо. Ура, хип, хип, ура.
цитирай
26. turb04 - Казваме едно и също, но по различен ...
04.03.2012 22:17
Казваме едно и също, но по различен начин - просто слънцето е на различна височина на небосклона в твоя и в моя ден :)
цитирай
27. karaiany - На мен пък ми хареса позицията на ...
05.03.2012 00:35
На мен пък ми хареса позицията на Турбото .
Свободата не може да бъде дар и които вярва в поодобни глупости е абсолютен глупак . Свободата е състояние на духа и за нея се воюва . Този , които идва , зас да ти подари свобода , обикновено те зазижда обратно в клетката. Толкова е просто и човек се чуди как хората не го виждат .
За свободата никога не се благодари .Ако това се налага , това значи , че не си свободен ! Това са елементарни истини и аз се учудвам ,че на този народ му се предлагт съмнителни теории за свободата , които четох през последните 2 дни .
цитирай
28. ok3223 - Казваш верни
08.03.2012 19:29
неща. Дразни това НИЕ, което набиваш в очите на четящия като НЕЩО,което се разбира от само себе си, и този СТРАХ, СТРАХ, който повтаряш многократно.
НИКОЙ НЕ ТЕ Е УПЪЛНОМОЩИЛ, НАЙ-МАЛКО АЗ, ДА ГОВОРИШ ОТ МОЕ ИМЕ, ОТ ИМЕТО НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД. Всички не се чувстваме роби...Някои може да ни вземат за такива, но това си е тяхна грешка.
Не се чувствам хамстер, а и хората около мен не се виждат такива.
Правим каквото можем, за да се променят нещата към добро.
Ако и такива като теб го правеха, нещата щяха да са с по-весели багри.
Поздрави: ок
цитирай
29. turb04 - неща. Дразни това НИЕ, което наб...
08.03.2012 19:36
ok3223 написа:
неща. Дразни това НИЕ, което набиваш в очите на четящия като НЕЩО,което се разбира от само себе си, и този СТРАХ, СТРАХ, който повтаряш многократно.
НИКОЙ НЕ ТЕ Е УПЪЛНОМОЩИЛ, НАЙ-МАЛКО АЗ, ДА ГОВОРИШ ОТ МОЕ ИМЕ, ОТ ИМЕТО НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД. Всички не се чувстваме роби...Някои може да ни вземат за такива, но това си е тяхна грешка.
Не се чувствам хамстер, а и хората около мен не се виждат такива.
Правим каквото можем, за да се променят нещата към добро.
Ако и такива като теб го правеха, нещата щяха да са с по-весели багри.
Поздрави: ок


А ти знаеш ли какво правя?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2656673
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930