Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2018 13:10 - Три десетилетия през които намаляхме близо 3 млн души, обедняхме повече от три пъти и отново сме на изходна позиция
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 8574 Коментари: 27 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Преди не малко време написах в мрежата , че не може да сме държава , след като

Борисов ни е премиер, а Нинова алтернатива. Дори подканих генерал Радев  да 

зареже президентството/Йотова ще се справи/ и да слезе при хората и заедно  да

изметат

тази шайка на овластени  негодници и некъдърници .

Днес имаме революционна ситуация-отдолу искат, отгоре не могат и "короната" се

"търкаля" по жълтия паваж. Прилича на десети ноември, но и много се различава-най 

вече исканията са други. През 89та искахме :

-властта да не е монопол и еднолична
-свобода на словото,
-свобода на придвижвания
-премахване на привилегии

В началото на 2019 година искаме

-да не мизерстваме

Мизерията е извадена пред скоби в тези протести, понеже е в ежедневието на повечето 

българи. Погледнете само от какво искат да напълнят фиска управляващите.

-Премахване бонуса да се плаща 50% от данъка за първо жилище. Болшинството

българи са с едно жилище. Мотивът за тази стъпка, е че имало злоупотреби сред хората 

притежаващи повече от едно жилище/някои знаем , че за две години във властта и 

семейството се бе сдобило със 7 жилища, и на две инстанции бе осъдено лице за това

сдобиване/ Тоест да увеличим двойно данъка на 90% от българите с едно жилище,

защото има недобросъвестни , които се възползват от липсата на адекватност и обща

база данни на имотите в България. Тоест общинския чиновник не си върши работа, а 

ще плащаме ние. По тази логика могат и за по лесно в затвора да ни вкарат, че има

лица, които крадът, изнасилват, убиват. .. Вкарват ни и нямат грижа. Спомняте си, че

отказват да диверенцират ДДС отново по същите смешни мотиви-можело да се

възползва някой и да краде или не плаща ДДС и щяло да бъде по труднен контролът.

Отново се грижим за Н В чиновника за сметка на болните/лекарствата/, учениците/

учебниците/ книгите, детските храни и консумативи...Виж Хазартът е друго нещо-за него

бонуси се полагат.

Историята с колите е трагична. Трагична , защото пак с изсмукани от пръстите доводи


искат да приберат едни пари. Някой вярва ли, че с повишаване на данъка въздухът ще

стане по чист. Аз съм съгласен, че автотранспортът е замърсител, но той ли е само?

Една печка/да не говорим за котли и ТЕЦ/за 12 часа горене замърсява толкова колкото 

автомобил без катализатор. Колко са печките, а и какво горим в тях. Качествено ли е

горивото в тях като КПД, като калоричност, като влажност...За гумите които горят

циганите/този наш национален капитал/ никой не смее да обели дума. Истината е, че 

трябва да се попълва фиска и се извиват ръцете на материално затруднените хора.

Безобразие е наистина това , паркът ни на автомобилите да е толкова стар. Но защо

се тръгва от данъците, а не от ограничаване възрастта на внесените коли-да 

ама ще се ограничат автоджампазите, а знаем кои са истинските собственици на 

големите автокъщи и морги. Така по биологични причини след 10 години например

паркът ни ще заприлича на нещо. Много са държавите , които правят това ограничение.

-За още един данък/за който дадоха заден/ се готвеха "мъдреците"-данък върху

дрехите втора употреба-мисля, че е прецедент. Истина е , че този бизнес върви/защо

ли?/  и някак си е независим от властта. Казвам това, защото съм се занимавал с дрехи

втора употреба, но при раздяла със съдружник се разбрахме да вземе дрехите. Явно

натискът на близки до властта фирми за търговия и производство на дрехи са били

причината за тези намерения, но улицата подплаши управниците ни. 

Ще дадът заден и за други фискални намерения, но това няма да ги спаси. И като

казвам Ги , нямам предвид единствено Управляващите , а целия политически спектър

получаващ субсидии за това , че ни натикаха в "блатото" за което говори президентът.

Няма как да не си в "блато" когато са те яхнали случайни, алчни  и бездарни хора. 

Хвалят се, че имаме най нисък данък печалба/да влизат фирми в нас заради данъците

но не оставят нищо, не инвестират , а правят пари доколкото могат и изчезват/, а 

никой не казва , че имаме страшно високи /за дереджето ни / косвени данъци-те пълнят

фиска и "опразват" хладилника.

Властта не чувства, но си отива. Протестите ще се задълбочат и тези протести не са в

подкрепа на някого и против някой друг. Хората искат целият досегашен

политически"елит" вън. В подобно смутно време има според мен

две опасности

-Да се възползва случаен и направен от улицата лидер, който да е зависим от хора 

в сянка, или уплашени от неизбежния им фалит , политическите играчи в момента

да направят "Голяма Коалиция" и да се бетонират за дълъг период. Не е направено

досега единствено заради личната неприязън между Нинова и Борисов. Пред

пропаст обаче, ще го направят.  Това не бива да става и естествения лидер,

който да се опита да морализира управлението и , който има широко доверие сред 

хората е генерал Радев. Симпатична ми е и Манолова, но тя реагира /и донякъде с

право/ като наранен човек, а обидата не е продуктивна-още повече, че е млада,

харесвана и политическото бъдеще е пред нея. Дано този път сме по умни и с

повече късмет. В противен случай ще се затрием като държава







Гласувай:
4



1. apostapostoloff - Грешиш, Вуте!
14.11.2018 15:52
Намаляхме с 12 милиона и обедняхме поне 40 пъти!
цитирай
2. troina - ВВ1951..ужасно е ,вече 5г да те друсат тук..
14.11.2018 16:07
не ти ли е малко неловко..
да ти имам и приятел.кръг, и..левите.. хуманни идеи..
а, днес не усетих никъде..Твоята позиция..
Слави Тр. или.. М.Манолова..що за..избор, дЕбъ
т.н. Президент е една ..удобна марионетка, лява ръка, десен джоб
мисля, че ме разбра..нали си доктор к.и.н..
/ без усмивка, Юлия
може и да ме изтриеш, аз пиша по Небето, от край време..
цитирай
3. blackpredator - Юлке,
14.11.2018 16:36
troina написа:
аз пиша по Небето, от край време..

за теб Небето е землянка, дето единствено грее панагюрската дзвезда
аре не си натрапвай простотията, тя си е черна дупка у блоговите Небеса

та да попитам като Президента
кое, което пише Венци не е вярно?
цитирай
4. germantiger - ...
14.11.2018 16:42
ГРЕШИШ

не сте намалели, а се намножихте по света разждайки навън

направихте си/НАПРАВИХА ВИ гадните западняци училища в шикаго, в лондонм, във франкфурт

позволиха ви хем да им рабоптите и да ви ползват труда, хем да ви плащат и да се замогнете някои

не сте обеднели - мигрантите ви пращат пари на червените си дърти родители - западни пари изкарани с труд, но все пак западни, не руски с които хранят дъртите червени или разноцветни

тази държава трябва да се затрие, защото е руска и циганска - 35 години ви управялва правешкия циганин

И ДА ЗНАЕШ - КАТО ДОЙДЕ НА ВЛАСТ РУСКОТО БСП НИЩО НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ

повтарям

С БСП НАЧЕЛО НИЩО НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ

но е по-хубаво да те язди твой руснак нали венцивалери, аз пък бих яздил президентшата

ПС
твоите деца обедняха ли, защото в един постинг ти демонстрира колко са се замогнали заслужено все пак

предполагам, че и икономиста не е обеднял, ходил бил на лов итн ако добре помня, дано не греша, беше посетил париж

а чолака ако е жив, той нали живееш в португалия или греша?

та кои сте вие обеднелите зачервени?
цитирай
5. troina - Бпърдяторе..на твоите сакати лалаизми, с претенции за каламбури..
14.11.2018 16:46
се чудя..как да отговоря..сериозно..
не знам доколко четеш..дори тук в блога,
за да те приема на равна нога...
аз имамм Време, акъл, Опит и др, вкл Финан ресурси, да те мачкам всеки ден..
ноо, просто не си струваш труда, батка..и двата долара, които си просиш..
Гого има др.претенции за ИТ профи, и има пълнто право..
а, ти?

/ Това не бива да става и естествения лидер,

който да се опита да морализира управлението и , който има широко доверие сред

хората е генерал Радев./

това са емоционални..лозунги и дитирамби..
писах вкратце ,защо така мисля..
а, мога и...подробно..
НИКОЙ не ми плаща..пиша за МОЙ кефф
айде, довечера.. и не бързай с ракията..
цитирай
6. blackpredator - като прочетеш два пъти варнънтайгъра
14.11.2018 16:53
ти става ясно, че не президентшата иска да язди, а Мента Стоянова...
цитирай
7. germantiger - ментемъжо
14.11.2018 16:55
с мента или минда нямам опит

с рускини обаче опит бол и всичките са били доволни
цитирай
8. germantiger - +
14.11.2018 16:57
я кажи ти колко си обеднял и намалял блеки :D

нямаш пари за бензин, нафта или за такси и билетче за среща с жоро?
цитирай
9. blackpredator - ЖуФке,
14.11.2018 16:57
твоите претенции за нещо са колкото нечии претенции за ИТ профи
аре дайте си координатите да ви пратя Коледен подарък

огледало..
цитирай
10. get - - Венци, май за теб и "мамин...
14.11.2018 18:10
- Венци, май за теб и "мамин-чехлю-blackpredator" го е казал Х. Хайне?

„И свободата ще има свойте езуити.“

- Да и борбата на България и Българина - за БЪЛГАРЩИНА, ще има във лицето на вас, псевдо-левите, като повечето ни "леви-ентелектектуалци" - своите иезуити!

Междувпрочем - Сръбската църква, в тези дни, на своя събор - обяви в съгласие с по-голямата си посестрима, Руската "православна" църква - намерение за схизма с Фенерската вселенска патриаршия - Защо ли?!

Прав си, че Нинова не е алтернатива на Бойка - такава алтернатива според съветския генерал Решетников е марионетката им (без генерал) Румен Радев!
Да видим дали и Неофит - ще покаже, че е заслужил титлата, на Патриарх Български - пред името си?
цитирай
11. planinitenabulgaria - Товарищ венцИ, Вие сте пример за промит мозък, няма да коментирам по същество.
14.11.2018 18:55
Симптомите на обект промит мозък са никакво реално възприемане на света дори след сезиране върху него, защото той така е програмиран, да не може да мисли. Обещава и нищо. Аз съм по-възрастен от Вас и поради това по-умен - човек поумнява с възрастта, а жената от извънбрачните връзки - и съм Ви казвал много пъти, че написаното от Вас просто не прави смисъл. Вие си знаете своето, един агент-провокатор, отдельонният Ви, наново накоментирал постинга Ви е доволен от Вас, Вие друго и не можете. И с дамите го закъсахте - една поиска от Вас съвет какво да прави когато заклещи партньора си, защото го боли, Вие, както е отразено в сводката на набюдаващия Ви оперативен работник сте отговорил, че не знаете, защото сте моногамен. Друга една искаше да Ви налети като F 16, Вие й побегнахте като ракета на Путин. Сега не смее е да Ви коментира, защото коментариите й към Вас са живо путканване. Пълни глупости, Товарищ венцИ, това правите.
Каня Ви на академията на най-известния творец на култура по света, която ще се състои на 14. 12. т. г. както съм описал в постинга си. Точно там е мястото Ви,
Товарищ костЯ
http://planinitenabulgaria.blog/izkustvo/2018/11/10/nai-velikoto-kulturno-sybitie-v-bylgariia-predstoi.1634678
Заповядайте на академията в Зала "Армеец", ще бъда и аз.
цитирай
12. troina - №3/ ..ето, кое не е вярно/ да не говорим за унизителната Аудиенция на Патриарха КГБеец
14.11.2018 19:19
Румен Радев беше успешно лансиран за президент на България с хибридното твърдение, че е натовски генерал, понеже е учил в САЩ, но същевременно не е изневерил на русофилството си. Проамерикански русофил? Има такова животно. Достойно е за хибридният герб на Русия, “заимствания” от от Византия двуглав орел с претенцията да легитимира евразийската империя като Третия Рим.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Юлия,
14.11.2018 20:48
Вие така и не разбрахте за какво не сте желана в блога ми. Ще го кажа-заради изказа

Ви. Аз този мач съм го "играл"-все пак имам баба сръбкиня и с куп братовчеди

подържам добри отношения. Нали разбираш, че твоят сленг с който се опитваш да

изглеждаш по хард/ а на практика виждаме една невъзпитана, агресивна и самотна

скандалджийка/ си е направо академично говорене спрямо това което съм чувал и

чувам от тамошната рода, а и мога да влеза в изказа. Не искам да го правя защото

имам съпруга , дъщеря , внучка , които обичам, а и внуци , които не бих искал да ми

подражават. Тук аз изказвам своето мнение-приемам , че може частично или из цяло

че не съм прав. Отворен съм за разговор по темата, стига да е уважителен. С теб

такъв разговор не може да се води и за това ти написах, че нямаш място тук. Да , ще

изтрия единия ти коментар, най малкото от уважение към самата теб

troina написа:
не ти ли е малко неловко..
да ти имам и приятел.кръг, и..левите.. хуманни идеи..
а, днес не усетих никъде..Твоята позиция..
Слави Тр. или.. М.Манолова..що за..избор, дЕбъ
т.н. Президент е една ..удобна марионетка, лява ръка, десен джоб
мисля, че ме разбра..нали си доктор к.и.н..
/ без усмивка, Юлия
може и да ме изтриеш, аз пиша по Небето, от край време..

цитирай
14. vencivaleri1951 - Много съжалявам, че не бях на линия да дебатираме
14.11.2018 21:23
по темата, но по всичко личи че продуктивен разговор в блог бг, вече не може да се проведе. Впрочев така ни и искат-нахъсани един срещу друг, да ни стрижат, не сткригането вече мина, да ни дерат по лесно. Ние отиваме на избори не да изберем визионерите , не лидерите , които имат идеи, достойнство и коректност, а кварталните биячи , които ще "смачкат " противницети ни , които мразим. Готови сме на всякакви лишения и унижения, само и само да сме " господин за един ден"-изборната нощ и махмурлука след нея. За това избираме Нинова и Борисов.
Никъде не съм писал, че искам Слави Трифонов за лидер-напротив, опасявам се , че улицата може да го наложи или такъв като него. Манолова ми е симпатична наистина и като политик и като дама. Тя е и лидер, но все още според мен няма капацитета да е лидер на страната, а и е обидена. С право е обидена, защото хората на БСП избраха нея за кандидат в президентския вот и това е безспорен факт. Ръководството в случая наложи втория по предпочитания кандидат и мисля, че бе един от редките моменти
в които прояви мъдрост и днес имаме според мен силен, честен и смел държавник
цитирай
15. apostapostoloff - Колко пъти ще ти го повтарям, бе?
14.11.2018 21:48
Като тук не ти харсева, хващай си хуя под мишка и пайдос! Върви в Русия!
цитирай
16. troina - нещо, май изтърваш контрол....а този дЖувко.. що не го изтриеш?
14.11.2018 21:55
9. blackpredator - ЖуФке,...
16:57
твоите претенции за нещо са колкото нечии претенции за ИТ профи
аре дайте си координатите да ви пратя Коледен подарък

огледало..
цитирай
17. get - До 14. vencivaleri1951
14.11.2018 22:03
vencivaleri1951 написа:
по темата, но по всичко личи че продуктивен разговор в блог бг, вече не може да се проведе. Впрочев така ни и искат-нахъсани един срещу друг, да ни стрижат, не сткригането вече мина, да ни дерат по лесно. Ние отиваме на избори не да изберем визионерите , не лидерите , които имат идеи, достойнство и коректност, а кварталните биячи , които ще "смачкат " противницети ни , които мразим. Готови сме на всякакви лишения и унижения, само и само да сме " господин за един ден"-изборната нощ и махмурлука след нея. За това избираме Нинова и Борисов.
Никъде не съм писал, че искам Слави Трифонов за лидер-напротив, опасявам се , че улицата може да го наложи или такъв като него. Манолова ми е симпатична наистина и като политик и като дама. Тя е и лидер, но все още според мен няма капацитета да е лидер на страната, а и е обидена. С право е обидена, защото хората на БСП избраха нея за кандидат в президентския вот и това е безспорен факт. Ръководството в случая наложи втория по предпочитания кандидат и мисля, че бе един от редките моменти
в които прояви мъдрост и днес имаме според мен силен, честен и смел държавник


Три десетелетия време вече, не ви увират главите - та да започнете САМОСТОЯТЕЛНО БЕЗ ПОДСКАЗКИ - да мислите!
Но не би!

Правилно го казва един мъдър българин за положение подобно на сегашното, още през 20-те години на миналия век?
"Чужда жажда - българската кръв пие!" ... но за колаборационисти - каквито са се доказали, че са българските комунисти - това е непостижимо, като визия!?
цитирай
18. vencivaleri1951 - Омръзна ми езно и също да "дъвчеме"
15.11.2018 10:22
Разбирам те , че десетилетия си живял под пагон, съобразявал си се и безприкословно си изпълнявал заповеди/и си давал такива/ на тези с по високо звание или длъжност, но престани да вменяваш на опонентите си твои си очаквания за тях, които са само в главата ти.
Ако се съобразявах с баща си например щях да мъча " униформа", ако се съобразявах с майка ми, щях да мъча науката. Избрах си нещо което харесвам-строителството. Вероятно щях да завърша ПГС, ако наш зет в Ленинград и мой асистент по геодезия не бе забелязъл, че ще имам проблем с инженерството/виждам 1 Д така да се каже/ и ми препоръча да се прехвърля в Университета , където имаше "икономика на строителството" Послушах го и не съжалявам.
В цялата ми трудова биография решенията съм си взимал предимно аз -от 92ра само аз. Така , че последното нещо , което можеш да ми вмениш е каквато и да е зависимост
Аз нямам пряко отношение с темата/мизерията/ на постинга, но не мога да остана и равнодушен. За мен абсолютно са изразходвани и са без всякакъв ресурс
партиите в парламента. Мисля си дори, че ние нямаме националния интелект и характер за парламентарна държава. Точно за това гледаме да изберем начело , човек който ни обещава , че ще накаже противниците ние и винаги сме против диалогичните и "събиращи камъните " политици.
Има или няма защо, ние винаги искаме мъст, пък ако ще това да донесе и нашата гибел. Как да харесвам нинова например като евентуален бъдещ премиер. Тя е човек, който разделя-агресивна и "креслива селска пръчка" Как да харесвам Борисов , като премиер през 21ви век-премиер в ЕС. Та той две думи не може да си каже с някой колега без преводач. Това е човек, който се хвалеше на времето, че е чел само Винету, който сам си призна по тв , че ако не е била Бориславова е щял да свърши в някоя канавка!?
На теб ли да обяснявам каква структура беше СИК?
Не казвам , че Борисов е престъпник/нямам дянни/, но той гравитираше около тях, имаше съвместни фирми с Маджо и Пашата-и това го имаще във фирмения регистър. И сленгът с който спечели голяма част от електората си бе именно на езикът на който се говори в подобни образувания. Как да го искам и него за премиер. Защо да ми е необходимо някой да ми подсказва за тези мои мисли, а те не са само мои. Кажи ми една причина заради която този тъй наречен политически елит да си стои на мястото.
Какъв проблем е решил тной в последните 10 години?
Погледни как вървят Чехия, Словакия, Унгария, Полша. Първите три имат далеч по добри отношения с РФ, несравнимо по голям стокооборот. Митата им с руснаците са символични и стабилно са на пазара им.
Заеха между впрочем нишите , които ние изпуснахме.
Защо на чехите някой не им каза да спрат изграждането на руска централа, на унгарците защо също не им казаха...На финландци и турци пак!?
Защо руският газ директно през нас е вреден, но през турция с надценка е ОК. Защо германия два газопровода изгради и изгражда, а ние се спряхме?
Защо продължаваме да държим високи мита с Русия и поради това сме в сериозен търговски дефицит с федерацията-около 2 млрд лева. Ако не знаеш, то длъжни сме да държим в резерв 2 млрд, с който покриваме дефицита-ето държим пари всяка година за ескадрила от съвременни изтребители.
Нямам ли право да бъда недоволен и това недоволство да не ми е подсказано. "Народът има право на бунт" Ти обичаш да цитираш Знаеш ли къде е записан този израз



get написа:
vencivaleri1951 написа:
по темата, но по всичко личи че продуктивен разговор в блог бг, вече не може да се проведе. Впрочев така ни и искат-нахъсани един срещу друг, да ни стрижат, не сткригането вече мина, да ни дерат по лесно. Ние отиваме на избори не да изберем визионерите , не лидерите , които имат идеи, достойнство и коректност, а кварталните биячи , които ще "смачкат " противницети ни , които мразим. Готови сме на всякакви лишения и унижения, само и само да сме " господин за един ден"-изборната нощ и махмурлука след нея. За това избираме Нинова и Борисов.
Никъде не съм писал, че искам Слави Трифонов за лидер-напротив, опасявам се , че улицата може да го наложи или такъв като него. Манолова ми е симпатична наистина и като политик и като дама. Тя е и лидер, но все още според мен няма капацитета да е лидер на страната, а и е обидена. С право е обидена, защото хората на БСП избраха нея за кандидат в президентския вот и това е безспорен факт. Ръководството в случая наложи втория по предпочитания кандидат и мисля, че бе един от редките моменти
в които прояви мъдрост и днес имаме според мен силен, честен и смел държавник


Три десетелетия време вече, не ви увират главите - та да започнете САМОСТОЯТЕЛНО БЕЗ ПОДСКАЗКИ - да мислите!
Но не би!

Правилно го казва един мъдър българин за положение подобно на сегашното, още през 20-те години на миналия век?
"Чужда жажда - българската кръв пие!" ... но за колаборационисти - каквито са се доказали, че са българските комунисти - това е непостижимо, като визия!?
цитирай
19. germantiger - финално
15.11.2018 12:23
Зададох ти няколко лесни въпроса венцивалери

1. КОЛКО СА ОБЕДНЕЛИ ДЕЦАТА И ВНУЦИТЕ ТИ, ЩОТО ВИДЯХ ЧЕ СА СЕ ЗАМОГНАЛИ НА ЗАПАД В ЕДИН ПОСТИНГ НЯКОИ ОТ ТЯХ ?

2. КОЛКО Е ОБЕДНЯЛ ИКОНОМИСТА ПОСЕЩАВАЛ ПАРИЖ, ЕВРОПА ИТН ?

3. КОЛКО Е ОБЕДНЯЛ ЧОЛАКОВ ЖИВЕЩ В ПОРТУГАЛИЯ, НО НЕ В МАТУШКА РУСЬ ?

за отговор на тези три въпроси не е нужен дебат, а малко ЧЕСТНОСТ !
цитирай
20. troina - Защо ли , питаш ВВ51..Защото така ИСКА ПУТКИН../как да съм любезна, м?
15.11.2018 12:36

Защо руският газ директно през нас е вреден, но през турция с надценка е ОК. Защо германия два газопровода изгради и изгражда, а ние се спряхме?
Защо продължаваме да държим високи мита с Русия и поради това сме в сериозен търговски дефицит с федерацията-около 2 млрд лева. /

Руската Империя тъпче МАЙКА БЪЛГАРИЯ..около 5-5 Века
даже и повече, да ги смятат Историците... тук са бол..
няма да пиша повече, успокой се..
ще пиша..на НЕБЕТО..
защото съм БЪЛГАРКА...
цитирай
21. get - 18. vencivaleri1951 - Омръзна ми едно и също да "дъвчеме" - Отговор: След като ти е омръзнало ... ?
15.11.2018 15:03
... Защо, ме връщаш отново в "темата: Кой - кого предаде?"
- Защо не желаете да признаете, че цялата разсипия на България, като държава, икономика и промишленост - започна след наложената от Москва, "перестройка" и при нас?

Да питам?
- Само в Русия ли се народиха "червени-олигарси" ... а нямаме ли си и нашите подобни, "български", родени в недрата на червената партийна-номенклатура?

Тъй като този бандитско-приватизационен процес не можеше да се извърши при една ЗДРАВА държавност - равнозначно на законност, здрав морал и личностно-ценостна система - превърнахте ОБЩЕСТВЕНИЯ МОРАЛ - в чалга?

Венци, Венци - без мой, твой - наш(!) катарзис - няма просветление! Без просветление - ще липсва и елемантарна самооценка(чувство)! Без искане на прошка, от виновниците за държавният и обществен провал на България, държава и народ - няма да има и помирение!

Замисли се първо над горното - пък после говори порочно-дихотомните "истини" за "социална справедливост" - за "класова борба" между богатите и бедните, тоест болни и други българи изпаднали в социална и лична безпътица?
Ако не излезеш(излезете) от логическо-дихотомната от там и порочна псевдо-лява, пропгандна безпътица, присъща за БЪЛГАРСКИТЕ КОЛАБОРАЦИОНИСТИ ще си оставате - банални демагози? Демагози, играещи (си) чрез "класовата" пропаганда, върху примитивните, инстинкти, чувства и представи за истина-неистина - у опростачения от вас български чалгарски "плебс"!
Ще се явявате проводник или "пета колона" - за чужди имперски интереси!
Ще се явявате моралните виновници - за наглед "безизходната" трагедия на България, като държава и народ!

Не мисли, че движен от лична неприязън - водя своеобразна контра-пропаганда-Не!
Мога с примери от близко и по-далечно минало да обоснова правилността, на това, в което укорявайките те - ти/ви обяснявам?

Жив и здрав да си ... а и по-мъдър, тоест, не илюстративен-пример за площаден левичар-пропагандист, тоест демагог!
цитирай
22. get - 20. troina - Неправилно формулирате въпроса си реплика ... Която трябва да бъде ?
15.11.2018 17:22
troina написа:

Защо ли , питаш ВВ51..Защото така ИСКА ПУТКИН../как да съм любезна, м?

Защо руският газ директно през нас е вреден, но през турция с надценка е ОК. Защо германия два газопровода изгради и изгражда, а ние се спряхме?
Защо продължаваме да държим високи мита с Русия и поради това сме в сериозен търговски дефицит с федерацията-около 2 млрд лева. /

Руската Империя тъпче МАЙКА БЪЛГАРИЯ..около 5-5 Века
даже и повече, да ги смятат Историците... тук са бол..
няма да пиша повече, успокой се..
ще пиша..на НЕБЕТО..
защото съм БЪЛГАРКА...


- Защо е необходимо на България, ДА СТРОИ "ЮЖЕН ПОТОК" ?
Тъй като в момента годишно СТРАНАТА потребява 2.86 млрд. куб. метра синьо гориво годишно, като най-големият консуматор е столичната топлофикация, след като „Кремиковци“ фалира.
Защо България НЕ ПОЛЗВА - изграденият още през 80-те години на миналия век, СЕВЕРЕН ПОТОК с капацитет 17.8 млрд. куб. метра метан - а трябва да СТРОИ НОВА ГАЗОПРЕНОСНА МРЕЖА - известна ни като "Южен поток"?

Да питам и нашите патоци но не газови и журналисти?
Защо всички в хор започнаха да повтарят лъжата на Путин, че след като сме построели "Южен поток" - България щяла да започне да получава - Цитат:
"63 млрд. куб. м. и ще получаваме 2,4 милиарда долара. От което следва, че транзитната такса ще бъде 38 095 238,05 долара на един милиард кубически метра."

Което означава, че примерно към 2014 г. когато сме транзитирали през старата (северна) газопреносна мрежа ... Русия ни плаща близо десет пъти по-малко за транспортиране на един милиард кубометра-природен газ?
Тава на база отново Пут(.)иновото изказване, че към посочения период - Цитат:
"транзитирали 13 млрд. куб. м. руски газ и таксите, които ни плаща "Газпром", били около 60 млн."??!

Време е - перефразирайки заглавието на популярен руски филм София"... да престане да вярва на сълзи(те)"(?) на руският президент-крокодил Гена-Путин!

Венци за "ямбургската спогодба" - все още няма да говоря(им)?!
цитирай
23. vencivaleri1951 - На въпросите съм отговорил лаконично в коментар към гет
15.11.2018 17:25
Нямам пряко отношение към темата на постинга/мизерията/, но не мога да остана равнодушен

И ще ти дам пример където ми идеше да потъна в дън земя от неудобство.

Срещу ВИАС има пазар -наричат го "Римската стена" защото има запазен елемент от

нея/стената/ Та редя се аз за храна за кучетата си-пускат не лоши обрезки, карантии, фенери...
Срещнах на опашката и колега-знатен строител, герой на труда и много готин човек.
Гледахме го като месия ние хлапаците по разпределение в комбината. Както си говорехме го попитах какви са животинките му, а той ми отговори , че няма животни. Неразбиращо го погледнах и чак след това схванах, че ще купува храна за него и съпругата му-те деца нямат. Искаше ми се земята да се разтвори под мен-до там се срамувах заради гафа си, а и дори почувствах някаква вина пред този човек Вгледах се и в други. Видях , че вякои от хората посочваха кое парче да им се даде, питаха карантиите дали са наши или вносни-тоест купуваха и те за себе си. До този момент не бях се замислял по въпроса-аз купувам за животните, мисля, че и всички други го правят.

Писал съм го и друг път. Адептите на социализма по правило са заможни хора/някои неприлично заможни/ и с блестящо образование. Като изключим Кейнс хората които оставиха значима теория и творчество в пазара тръгват в общи линии като клеркове във финансови и правни кантори и мечта та им/Фридман споделя за себе си/ е била да имат собствени клеркове в своя фирма. Адептите на социализма изповядат максимата , че " твое е това което си дал" и нищо друго. Те и аз заради тях не можем да примем , че ако благата се преразпределят в същите пропорции като днес и когато дойде ден че 5, 10, фамилии/ или дори само една / ще притежават в буквалния смисъл целия свят, то този ден ще бъде най-щастлив за цивилизацията. А нещата вървят на там. Все повече се разширява обемът на притежание на този 1% от човечеството. Ако през 20те най богатите хора са притежавали 20% от имуществото на света, през 70те 40%, то днес процентите са над 60. Не едалеч денят когато ще притежават приблизително всичко.


germantiger написа:
Зададох ти няколко лесни въпроса венцивалери

1. КОЛКО СА ОБЕДНЕЛИ ДЕЦАТА И ВНУЦИТЕ ТИ, ЩОТО ВИДЯХ ЧЕ СА СЕ ЗАМОГНАЛИ НА ЗАПАД В ЕДИН ПОСТИНГ НЯКОИ ОТ ТЯХ ?

2. КОЛКО Е ОБЕДНЯЛ ИКОНОМИСТА ПОСЕЩАВАЛ ПАРИЖ, ЕВРОПА ИТН ?

3. КОЛКО Е ОБЕДНЯЛ ЧОЛАКОВ ЖИВЕЩ В ПОРТУГАЛИЯ, НО НЕ В МАТУШКА РУСЬ ?

за отговор на тези три въпроси не е нужен дебат, а малко ЧЕСТНОСТ !

цитирай
24. get - - На въпросите съм отговорил л...
15.11.2018 21:28
vencivaleri1951 написа:

- На въпросите съм отговорил лаконично в коментар към гет ...!


Нищо НЕ "отговаряш на Гет" - Венци!
Само търсиш да СЕ скриеш САМ от себе си, от чувството за ВИНА ЗА СТАНАЛО И СТАВАЩО - зад някаква псевдо-либерална, с плакатни призиви, за "филантропия", демагогия!

Венци - още на времето, при спора на "анархиста" Бакунин, критикуващ Маркс - заявява за него, че: " ... е с единия крак в "банката"!"?
Не-научния комунист, "анархиста" Бакунин, предрича - до какво ще докара Маркс обществото, с неговият "научен-социализъм", казвайки(пишейки ?):

„Свободата без социализъм — е привелигированост и несправедливост;
социализма без свобода - е робство и животинско съществуване.".

- Това донесе на народите ЕКСПЕРИМЕНТА, с Марксовия "социализъм" - робство и безропотно съществуване, близко до това на животното!

Именно поради това, "животинското" - комунистическия апологет Иво Христов - нарича 80% от народа ми "дебили" ... но не уточнява:
Кои и чрез Какво доведоха тези хора, до състояния близки до слабоумието?
цитирай
25. germantiger - ...
16.11.2018 10:38
Хубаво е, че не си развнодушен, аз също намирам в теб нещо хуманно за разлика то други руски блогъри в блог.бг

сега нещо от семейния ми опит - майка ми работеше като волнонаемен служител във военно поделение специално строително, не строителни войски, но най-просто казано така

като дойде вашата руско-червена демокрация нейните началници и техни хора от поделението скрапираха, окрадаха и продадоха строителната техника и лека механизация най-просто казано или окрупнено

всичките тия които го свършиха бяха военни, комунисти и руски българи любещи русията
цитирай
26. vencivaleri1951 - Не четеш а цитираш
16.11.2018 16:10
При теб в коментара си написах, че темата мизерия в личен план не съществува и за това не счетох за необходимо да отговоря на "тигъра" на въпросите му.
Да , съпругата на Маркс е от банкерско семейство, но като казваш а, кажи и Б. Къде отиват парите на жени-не отиват ли до пфенинг за нуждите на Парижката комуна.
Виж гет-Платон е принц, Волтер е от богато семейство, Херцен е княз и неприлично богат, Плеханов също е заможен, самият Бакунин не е беден, не е беден и Ленин. Състоянието задължително ли е пречка за определен вид нагласа. Когато Маркс говори, че "Битието определя съзнанието" няма предвид отделния човек/Бакунин за това не е прав в критиката си/, а битието на класата , прослойката като цяло. Срещу диктатурата на Капитала по това време е могла да се противоростави единствено диктатурата на просветения пролетариат. Той критикува остро не осъзнатия наемен работник/лумпен пролетариата/ сравнявайки ги с весела и фриволна вдовица. Маркс обаче е категоричен, че социалистическата държава би успяла само , ако изгради базата. Той е виждал социализма преди всичко в най-развитите страни. И това днес е факт-най щастливите държави са тези където БВП се преразпределя над 50%, тоест социалистическа икономика-поне така е по учебник. СССР в началото преразпределя близо 35 %, той така и не сможа за 70години да надхвърли 50%. За това възникна термина Държавен капитализъм. Чаркс за това не е виновен, но и нещата там се случиха съвсем случайно. Ленин през 15та година го знаят тесен кръг хора, през 17 та е явление.
Аз гет не се чувствам виновен за станалото. Работил съм честно и голяма част от направеното и днес радва хората-работят или живеят хора. Случват се много неща-хубави и тъжни, но построеното остава. При Соца съм работил на три места-и трите стоят и се развиват. След като животът не ги е изхвърлил , значи са нужни и за какво ми е катарзиса за който ми говориш. Иначе се чувствам виновен за много други неща, че не съм обръщал внимание/в този бяг за пари/ достатъчно на близки и които днес ги няма. Че съм нагрубил и разкарал приятел. Двата вълка се борят и в мен, както и във всеки от нас. В последно време съм се замислил дали заради идеите които защитавам бих се разделил с имущество, позиция в социума...Това са въпроси на които нямам отговор.
Аз съм живял повече с родата на майка ми-от София са щеше да ми е по лесно да живея след промените с биографията на тази част отсемейството Нито щяха да ме уволняват-напротив щяха да ме издигат. Сърцето обаче "говори" друго. Винаги съм се отнасял с досада към партийните задължения-особено в института. Партийните членова бяха малко/кадрово безумие беше това/ и бяхме като Барбарони. Уреждал съм си командировка в чужбина за отчетната конференция и съм чел след командировката , как съм приел със задоволство изборната позиция за която съм предложен След 10 станах Председател на районна организация от неудобство, че разните помияри се разбягаха и скриха като мишки. За други ми е било неудобно, не за мен

get написа:
vencivaleri1951 написа:

- На въпросите съм отговорил лаконично в коментар към гет ...!


Нищо НЕ "отговаряш на Гет" - Венци!
Само търсиш да СЕ скриеш САМ от себе си, от чувството за ВИНА ЗА СТАНАЛО И СТАВАЩО - зад някаква псевдо-либерална, с плакатни призиви, за "филантропия", демагогия!

Венци - още на времето, при спора на "анархиста" Бакунин, критикуващ Маркс - заявява за него, че: " ... е с единия крак в "банката"!"?
Не-научния комунист, "анархиста" Бакунин, предрича - до какво ще докара Маркс обществото, с неговият "научен-социализъм", казвайки(пишейки ?):

„Свободата без социализъм — е привелигированост и несправедливост;
социализма без свобода - е робство и животинско съществуване.".

- Това донесе на народите ЕКСПЕРИМЕНТА, с Марксовия "социализъм" - робство и безропотно съществуване, близко до това на животното!

Именно поради това, "животинското" - комунистическия апологет Иво Христов - нарича 80% от народа ми "дебили" ... но не уточнява:
Кои и чрез Какво доведоха тези хора, до състояния близки до слабоумието?
цитирай
27. vencivaleri1951 - Абсолютно си прав-строителните фирми в голямата си част бяха разграбени
16.11.2018 17:00
и персоналът прокуден. Едни измряха, други отидоха в Чужбина. Ръководният състав например на Метрострой в голямата си част са над 70години. Бързат да построят каквото могат , защото след тях няма никой. Не само кражби са причината за тези безумия в строителството, а и крещяща липса на кадри.
Ако трябва да бъдем честни и аз първите си по голями пари видях от материали за спец производството. В планова комисия/ по късно министерство на икономиката8 отговарях и за някои военни предприятия и поделения. Та щяхме да строим втори команден пункт под земята в Стара планина и имахме да получаваме специална арматура от Съюза. Бяха изпратили част, а за да изпратят втората трябваше да платим първата. Казах на министъра/ професор Пушкаров/ и той докладва на Филип димитров. Онзи му казал, че не иска да го занимават с държава , която имала По малък БВП от Холандия./ Жорови приказки/ Като разбрах че няма да пусне пари, попитах министъра дали мога да потърся човек, който да купи метала, че отива зян-не го плащаме и ще изгние или разкраде на отговорно пазене. Той разреши-намерих клиент за тези 299тона , платихме го по 150долара тона, продадохме го по 900 и на мен за сътрудничеството ми платиха 50 000. С тях издържах семейство и разни други , докато завърших за "заклет" счетоводител. Нямам вина за безхаберието на Димитров, но се възползвах от него-

germantiger написа:
Хубаво е, че не си развнодушен, аз също намирам в теб нещо хуманно за разлика то други руски блогъри в блог.бг

сега нещо от семейния ми опит - майка ми работеше като волнонаемен служител във военно поделение специално строително, не строителни войски, но най-просто казано така

като дойде вашата руско-червена демокрация нейните началници и техни хора от поделението скрапираха, окрадаха и продадоха строителната техника и лека механизация най-просто казано или окрупнено

всичките тия които го свършиха бяха военни, комунисти и руски българи любещи русията

цитирай
28. get - До 26. vencivaleri1951 - Венци, колко пъти да казвам и доказвам не смущаващатото ти - а непростимо ... ?
17.11.2018 10:52
... НЕ ПРОСТИМО непознаване - елементарни неща от социализма и история НА работническото движение!?
Казваш ... ?

vencivaleri1951 написа:

Да , съпругата на Маркс е от банкерско семейство, но като казваш а, кажи и Б. Къде отиват парите на жени-не отиват ли до пфенинг за нуждите на Парижката комуна.


... с което КАКВО ВНУШАВАШ НА ПУБЛИКАТА СИ - която ни чете? Че Маркс и Жени Вестфален, са дали наследството на същата(или най-общо казано: всички пари на семейство Маркс) на парижките комунари - ли ... и вероятно самият Маркс "се е бил на барикадите" ... :))) ?!
- Само опровергавайки те, ще кажа: НИКАКВИ ПАРИ (негови) или от наследството на жена си - НЕ Е ДАВАЛ Маркс в полза на парижките комунари!

Второ:
Поне ДА МИ БЕ СПЕСТИЛ това свое изказване - та малко от малко, да повярвам в твоята лична почтенност и присъствие на морал при теб - като човек?
- Това имам в предвид?

vencivaleri1951 написа:
germantiger написа:
...

аз първите си по голями пари видях от материали за спец производството. В планова комисия/ по късно министерство на икономиката8 отговарях и за някои военни предприятия и поделения. Та щяхме да строим втори команден пункт под земята в Стара планина и имахме да получаваме специална арматура от Съюза. Бяха изпратили част, а за да изпратят втората трябваше да платим първата. Казах на министъра/ професор Пушкаров/ и той докладва на Филип димитров. Онзи му казал, че не иска да го занимават с държава ...
Като разбрах че няма да пусне пари, попитах министъра дали мога да потърся човек, който да купи метала, че отива зян-не го плащаме и ще изгние или разкраде на отговорно пазене. Той разреши-намерих клиент за тези 299тона , платихме го по 150долара тона, продадохме го по 900 и на мен за сътрудничеството ми платиха 50 000. ...
Нямам вина за безхаберието на Димитров, но се възползвах от него.


Венци, предвид всичко от горе казаното в своя защита ПРЕД БЕЗХАБЕРНИТЕ (ни/ти) читатели?
Аз като полицай-милиционер ЩЕ ТИ КАЖА - ЗА ЗАТВОРА СИ !!!

П.П.
Венци, за безстопанствени валутни ценности или собственост - има СПЕЦИАЛНО ОПРЕДЕЛЕНА (!) Наредба: ... за РАЗПОРЕЖДАНЕ СЪС СЪЩИТЕ!?
По силата на същата процедура в моята практика АЗ ЛИЧНО - като милионер-полициай НЕ СЪМ ВЗЕМАЛ ХОНОРАРИ ... а всичко до цент - съм внасял "В полза на Републиканския бюджет"
Така че в качеството ми на държавен служител и Частност, име на човек - ПО ЕДНА СМЕТКА в БНБанка - се водят ПРИХОДИ, в размер от 48(четиридесет и осем) хиляди долара(американски)!

Венци, вероятно, ще ме осмееш, казвайки:
Будала си бил - че си ги внесъл в ползу Народу - а не в ползу на-Роду ? :(((( ... и вероятно множеството от четящите ни - ще се съгласят в правотата(ти), че съм "Будала" ?!
Прави ще бъдете - защото често са ме обвинявали в:
"Ти си тъпо ченге !" - предвид, този ми наивитет на "моралист" от който изпадаш до ... "вода да газиш - жаден да бъдеш!"?
цитирай
29. vencivaleri1951 - Хайде сега и за затвора съм-това Ви е мечтата -в затвора всичко което мърда без
17.11.2018 11:14
Ваше позволение за затвора е. Тази приказка я чух преди тридесетата си годишнина от твой колега.
И хайде сега да обясним защо съм за затвора?

Имаше 300тона специална арматура на склад в " Арсенал" /един тон беше изчезнал, когато осъществихме продажбата/, където бе складиран за направата на команден пункт. По договор желязото трябваше да се плати до втората пратка чрез Кинтекс, но Филип Димитров се разпорежда за прекратяване на сделката. Тоест ние трябваше да върнем метала на руснаците , плащайки неустойка и разходи по транспорта. След като получих разрешение от проф Пушкаров да потърся фирма, която да ни отърве от метала/а и съответно от разходите/ се задействах. Познавах , а и близък бях дори с шефа на фирма която се занимаваше с метали, познавах и хора от руското търговско представителство. Срещнах двете страни и те сключиха договор по между си. Българинът ми плати нормална комисионна. Впрочем подписах и граждански договор-е ако трябва да бъдем честни не вкарах сбор равен на полученото, но през 92ра колко бяха тези, които плащаха данъци. През 92ра парите ни бяха вече конвертируеми, така че наредбата за валутата по първо и второ направление беше отпаднала. Дори стоях пред диалема, дали да уча за заклет счетоводител и получа лиценз за одит или да платя лиценз за сараф. Бях на ръба/полакомих се за "лесни " пари и жена ми много трудно ме разубеди/
да си докарам проблеми в бъдеще, но се разминах
Та обясни ми къде е съставът, ако се абстрахираме от
обстоятелството, че данъчно обложих друга сума във време когато никой не плащаше данъци

get написа:
... НЕ ПРОСТИМО непознаване - елементарни неща от социализма и история НА работническото движение!?
Казваш ... ?

vencivaleri1951 написа:

Да , съпругата на Маркс е от банкерско семейство, но като казваш а, кажи и Б. Къде отиват парите на жени-не отиват ли до пфенинг за нуждите на Парижката комуна.


... с което КАКВО ВНУШАВАШ НА ПУБЛИКАТА СИ - която ни чете? Че Маркс и Жени Вестфален, са дали наследството на същата(или най-общо казано: всички пари на семейство Маркс) на парижките комунари - ли ... и вероятно самият Маркс "се е бил на барикадите" ... :))) ?!
- Само опровергавайки те, ще кажа: НИКАКВИ ПАРИ (негови) или от наследството на жена си - НЕ Е ДАВАЛ Маркс в полза на парижките комунари!

Второ:
Поне ДА МИ БЕ СПЕСТИЛ това свое изказване - та малко от малко, да повярвам в твоята лична почтенност и присъствие на морал при теб - като човек?
- Това имам в предвид?

vencivaleri1951 написа:
[quote=germantiger] ...

аз първите си по голями пари видях от материали за спец производството. В планова комисия/ по късно министерство на икономиката8 отговарях и за някои военни предприятия и поделения. Та щяхме да строим втори команден пункт под земята в Стара планина и имахме да получаваме специална арматура от Съюза. Бяха изпратили част, а за да изпратят втората трябваше да платим първата. Казах на министъра/ професор Пушкаров/ и той докладва на Филип димитров. Онзи му казал, че не иска да го занимават с държава ...
Като разбрах че няма да пусне пари, попитах министъра дали мога да потърся човек, който да купи метала, че отива зян-не го плащаме и ще изгние или разкраде на отговорно пазене. Той разреши-намерих клиент за тези 299тона , платихме го по 150долара тона, продадохме го по 900 и на мен за сътрудничеството ми платиха 50 000. ...
Нямам вина за безхаберието на Димитров, но се възползвах от него.


Венци, предвид всичко от горе казаното в своя защита ПРЕД БЕЗХАБЕРНИТЕ (ни/ти) читатели?
Аз като полицай-милиционер ЩЕ ТИ КАЖА - ЗА ЗАТВОР
цитирай
30. vencivaleri1951 - За Маркс:
17.11.2018 12:16
Неоспорим факт е , че Жени получава сериозна зестра, а и наследство. Чел съм , че семейството дарява семейните финанси за "Комуната". Дали е истина или не не знам-не е моя отговорността. По натам публично известно е , че Енгелс издържа изцяло семейство Маркс. Публикувани са писма в които Маркс моли за по голяма сума, поради непредвидени разходи. Немски колега дори ми разказа, че в такова писмо до Енгелс Маркс описва как покрил дупето на някаква дама с банкноти-какво да се прави, пак непредвидени разходи. И много други пикантерии има в отношенията на Енгелс със семейство Маркс. Реплекирах те заради погрешната критика на Бакунин спрямо Маркс. Ще разширя малко темата.

Борисов онзи ден се опита да настрои хората срещу Радев, като оповести заплатата му/каквато е и на тримата големи магистрати, но информацията за тях спести по обясними причини/-11 хиляди лева. Не направи обаче и другата сметка. Всичко друго може да е, но Радев е ас в летенето и по това няма коментар. В много пъти би бил по висок доходът му , ако си потърсил работа в някоя водеща компания като пилот/а щеше да бъде взет на минутата и като пилот , и като ръководител/ или в администрацията. Борисов обаче на километър зад Калотина в западна посока би загинал от глад
Точно толкова е прав и Бакунин. Маркс е явление и надареността му никой не отрича. Пред него и заради личните си способности, и заради семейството на жена му, при желание е можел да постигне блестяща кариера и като финансист, и като учен, и като журналист. Прав или не, но той избира труден и пълен с удари път. Той дори не е очаквал, че зад него ще застанат повече хора отколкото , който и да е друг роден от майка. Каквото и да мислите вие от РПУтата Маркс се е изучавал, изучава се, и ще се изучава във всички престижни университети.
За внушенията ти:
Аз съм ляво устроен човек, но това не значи , че съм глупак т с , "когато живееш сред вълци, ще виеш по вълчи" Нагласата ми е едно, отказът да се пролетаризирам и да стана зависим от кого ли не е съвсем друго. Било е и при социализма, още повече днес Няма как да се случеше да гъна кръст пред недоразуменията които се наричаха министър председатели, или креативни личности , като Жорко наш-аз разбира се не вярвам на нито една негова дума, но да приемем , че е капиталистът /с прислужниците/ за които се представя. Тоест моята съдба, а и на приятели е като на професионалните футболисти-не играем задължително в отбора на сърцето си
цитирай
31. get - До 29. vencivaleri1951 - Хайде сега и за затвора съм
17.11.2018 12:36
vencivaleri1951 написа:

Ваше позволение за затвора е. Тази приказка я чух преди тридесетата си годишнина от твой колега.
И хайде сега да обясним защо съм за затвора?
Имаше 300тона специална арматура на склад в " Арсенал". По договор желязото трябваше да се плати до втората пратка чрез Кинтекс.
... близък бях дори с шефа на фирма която се занимаваше с метали, познавах и хора от руското търговско представителство. Срещнах двете страни и те сключиха договор по между си. Българинът ми плати нормална комисионна. Впрочем подписах и граждански договор-е ако трябва да бъдем честни не вкарах сбор равен на полученото, но през 92ра колко бяха тези, които плащаха данъци. През 92ра парите ни бяха вече конвертируеми, така че наредбата за валутата по първо и второ направление беше отпаднала.


Венци, който по повод и във връзка ЗЛОУПОТРЕБИ СЪС СЛУЖЕБНОТО СИ ПОЛОЖЕНИЕ ... втората хипотеза допълва: ... с цел да извлече МАТЕРИАЛНА ОБЛАГА ЗА СЕБЕ СИ - се наказва?

- Да си чувал за КОНФЛИКТ НА ИНТЕРЕСИ - явно не?
Така, че няма да те питам за малко или много АБСТРАКТНОТО - явяващо се не от полето на правото а на етиката понятие МОРАЛ?

А относно ТЕЗИ ТИ СОФИСТИЧНИ УПРАЖНЕНИЯ - тъй като и Борисов и Радев - са от деца(та) на Партията, - ПОРАДИ КОЕТО Е БЕЗПРЕДМЕТНО да коментирам ситуацията при двамата ... тъй като народа ни го е казал - Хвани единия - удари другия :))))

- А за този ти белитристичен бисер((?):
vencivaleri1951 написа:

Неоспорим факт е , че Жени получава сериозна зестра, а и наследство. Чел съм , че семейството дарява семейните финанси за "Комуната". Дали е истина или не не знам-не е моя отговорността. По натам публично известно е , че Енгелс издържа изцяло семейство Маркс. Публикувани са писма в които Маркс моли за по голяма сума, поради непредвидени разходи. Немски колега дори ми разказа, че в такова писмо до Енгелс Маркс описва как покрил дупето на някаква дама с банкноти-какво да се прави, пак непредвидени разходи.

- Отново казвам - съзнателно или поради посредствена теоритичана подготовка - ТВЪРДИШ НЕИСТИНА!

Както и ЗА ВТОРОТО - Бакунин (срещу) Маркс ... "който стои с единият си крак в БАНКАТА (ама знаеш ли Чия е Банка(та) ?) - Не! А аз знам, поне малкото име на собственика - той и настоятел на Бритиш лайбръри - с малко име Лайънъл ... ?
Поради това(принадлежност на Маркс към "Банката") и поради начената съзнателно ФРАКЦИОННА БОРБА от Маркс?
- Първият интернационал е РАЗПУСНАТ(се разпада !) - за твое сведение като "теоритик" на Работническото движение! Което НИТО ЗАПОЧВА - НИТО завършва с "учението" на Маркс ... както се опитваш да ни(ме) убедиш?
цитирай
32. radostinalassa - Достойно е за хибридният герб на Русия, “заимствания” от от Византия двуглав орел с претенцията да легитимира евразийската империя като Третия Рим.
17.11.2018 12:50
Двуглавият орел е един от четирите белега на ариите. Той не може да бъде византийски или по- точно римски. Както и гърците нямат букви като в, ш, щ, и пр. не защото са били пирати и не са тренирали много говоренето, а защото са имали несъвършен говорен апарат.Оттам идва и джендърството им, характерно за смесените соеве.
цитирай
33. get - До 32. radostinalassa - герб на Русия, “заимствания” от от Византия двуглав орел с претенцията да легитимира евразийската империя като Третия Рим.
17.11.2018 13:08
- Символа "двуглав орел" - при МОСКОВИТИЯ е останал В НАСЛЕДСТВО на МОСКОВИТСКОТО КНЯЖЕСТВО, от живелият през 14-ти век УЗБЕК ХАН(!) - ТО Московитското е И политически ПРАВОПРИЕМНИК на ТАРТАРСКАТА "Златна орда" ... така че, "византийския" орел е подобно като "шапката на Мономах" НАСЛЕДСТВО - СЪЩАТА е ОТНОВО подарък на МОСКОВИТСКИЯ КНЯЗ - обявен за "велик", от същият УЗБЕК-ХАН !?

radostinalassa написа:

Достойно е за хибридният герб на Русия, “заимствания” от от Византия двуглав орел с претенцията да легитимира евразийската империя като Третия Рим.
хибридният герб на Русия, “заимствания” от от Византия двуглав орел с претенцията да легитимира евразийската империя като Третия Рим.

Двуглавият орел е символ на АРИИТЕ - дял от които сме и ние БЪЛГ-АРИИте ... които нямаТ нито общ ДЖИНС(?) нито СОЙ(?) с татаро-угро-фините, ТОЕСТ САМООБЯВЯЛИ се за СЛАВЯНИ - МОСКОВИТИ !?

radostinalassa написа:

Двуглавият орел е един от четирите белега на ариите. Той не може да бъде византийски или по- точно римски.
...


- Типично като за водоплаващите П(.)ТИЦИ - поведение:))) - Защото с КОМЕНТАРА си флуудваш Радостинке-помакинке :))) ... тъй като - флууд(ване) означава: Заливане с КОМЕНТАРИ нямащи пряко отношение КЪМ РАЗГЛЕЖДАНАТА - конкретиката НА ТЕМАТА?

АнадънмуМ - заарско-руска ПОМАКИНКЕ ? :)))
цитирай
34. vencivaleri1951 - гетьо,
17.11.2018 13:58
Конликтът е много косвен/собственик на метала бе руски завод представляван от руското представителство, а МО бе страна , която развали сделката. Тоест странат ни не бе ощетена ни на цент.
Просто помогнах от една страна да се освободим от метала/на нас вече нямаше да ни е нужен дълго време/ и на приятел да го купи и препродаде. Дори сега като пиша не виждам и грам конфликт на интереси. Законът за конфликт на интереси е съвсем нов-от няколко години е само.
Гет аз не съм безгрешен-нарушавал съм имбарго например, но в многократно по малки количества отколкото Елена Костова или сегашния премиер и възлюбената му. На него и за това му сложиха бомба, но пострада гаджето. Всички иронизираха бай Пенчо за фразата " Такива бяха времената", но тя е абсолютно вярна. В годините в които аз гледах деца, родители и домашни любимци ако съвсем бях "тревопасен " какво се предлагаше на сергията на чистофайниците?
Ще ти кажа какво липсваше:
-добро образование
-добро здвавоопазване
-достойно живеещи възрастни хора
уважително отношение във всяка институция
/вкл и МВР/ ако в портмонето ти живее "ЕХО"
Баща ми например нямаше никакво отношение към собствеността и може да се каже , че бе левичар до мозъка на костите. Уважавам го за това, но той не наруши ни на ьота навиците си-абонамент за купища вестници и списания/с четмо в ръка почена/, всяка събота водеше мама в България или ЦДНА, а и пак там редовно си пиеше питието с приятели, без да се интересуват как могат да си го позволят с пенсиите. Тоест , някой трябва и да плати всичко това-тоест тези старци си имаха някакъв малък енгелс...
Ще завърша , както обикновено с пример.
От реституцията делим и жилище заедно с един братовчед-той живее в Австрия. Там обаче живееха семейство-майка, баща и син. Синът работеше в БАН
и бе фанатичен седесар-парадокс фанатик и подкрепящ тези които го изхвърлиха на улицата. както и да е. Договорихме се за наем равностойността на 101 долар -100 зя брятавчед ми, един за мен за да не загубя по давност жилището.
Дъщеря ми като се върна от Холандия имаха идея сд приятелка да правят кантора-работеха по проекти , но искаха да станат и собственици на кантора занимаваща се с това. Една вечер дъщерята ми подхвърли, че иска тя да пренаеме жилището. Казах и, че е отлична идея и да отиде да обясни на хората и да им даде предизвестие. Повъртя се, повъртя се и си намериха друг адрес. Как свършиха нещата обаче е по интересно. Аз престанах да ходя за наема, защото онзи "банаджията" непрекъснато ми правеше скандали на тема " Вие комунистите , съсипахте държавата", при положение че живееше в жилище много по скъпо от 200долара , а и плащаше 101. Казах му да събира наемите и лятото когато братовчед ми дойде да му ги даде. Лятото той направи ина братовчед ми сканадал и онзи без да ми даде право на коментар ми донесе да подпиша предизвестие. Онзи му се изсмял и му казал да си завре предизвестието на едно място и след месец твой колега в компанията на съдия изпълнител му почука на вратата...Заради родителите на онзи льохман уговорих роднината да изчакаме зва месеца, а през това време успях някак си/познай как/ да ги уредя с общинско жилище.

get написа:
[quote=vencivaleri1951]
Ваше позволение за затвора е. Тази приказка я чух преди тридесетата си годишнина от твой колега.
И хайде сега да обясним защо съм за затвора?
Имаше 300тона специална арматура на склад в " Арсенал". По договор желязото трябваше да се плати до втората пратка чрез Кинтекс.
... близък бях дори с шефа на фирма която се занимаваше с метали, познавах и хора от руското търговско представителство. Срещнах двете страни и те сключиха договор по между си. Българинът ми плати нормална комисионна. Впрочем подписах и граждански договор-е ако трябва да бъдем честни не вкарах сбор равен на полученото, но през 92ра колко бяха тези, които плащаха данъци. През 92ра парите ни бяха вече конвертируеми, така че наредбата за валутата по първо и второ направление беше отпаднала.


Венци, който по повод и във връзка ЗЛОУПОТРЕБИ СЪС СЛУЖЕБНОТО СИ ПОЛОЖЕНИЕ ... втората хипотеза допълва: ... с цел да извлече МАТЕРИАЛНА ОБЛАГА ЗА СЕБЕ СИ - се наказва?

- Да си чувал за КОНФЛИКТ НА ИНТЕРЕСИ - явно не?
Така, че няма да те питам за малко или много АБСТРАКТНОТО - явяващо се не от полето на правото а на етиката понятие МОРАЛ?

А относно ТЕЗИ ТИ СОФИСТИЧНИ УПРАЖНЕНИЯ - тъй като и Борисов и Радев - са от деца(та) на Партията, - ПОРАДИ КОЕТО Е БЕЗПРЕДМЕТНО да коментирам ситуацията при двамата ... тъй като народа ни го е казал - Хвани единия - удари другия :))))

- А за този ти белитристичен бисер((?):
vencivaleri1951 написа:

Неоспорим факт е , че Жени получава сериозна зестра, а и наследство. Чел съм , че семейството дарява семейните финанси за "Комуната". Дали е истина или не не знам-не е моя отговорността. По натам публично известно е , че Енгелс издържа изцяло семейство Маркс. Публикувани са писма в които Маркс моли за по голяма сума, поради непредвидени разходи. Немски колега дори ми разказа, че в такова писмо до Енгелс Маркс описва как покрил дупето на някаква дама с банкноти-какво да се прави, пак непредвидени разходи.

- Отново казвам - съзнател
цитирай
35. radostinalassa - Моля чаршафа да не ми опонира като няма знания
17.11.2018 18:11
Да си чаршафосва с историци от неговото котило. И да не яде сол, а да си пие лекарствата.
цитирай
36. get - До 34. vencivaleri1951 -
17.11.2018 20:20
vencivaleri1951 написа:

Гет аз не съм безгрешен-нарушавал съм имбарго например ... бай Пенчо за фразата " Такива бяха времената", но тя е абсолютно вярна.


Венци, като на(юрист) и най-вече разследващ полицай, МИ СЕ НАЛОЖИ ДА СЕ ЗАПОЗНАЯ с Логика и Риторика - като СЪДЪРЖАНИЕ: принципи и приложение!

Така, че горе-цитираните твои думи са ИЛЮСТРАЦИЯ НА ТОВА, което се разбира в риториката, като един безобиден ПАРАЛОГИЗЪМ ... за разлика от ДОЛНИЯТ СИЛОГИЗЪМ НА "голямата бяла водоплаваща п(.)тица :))):
radostinalassa написа:

Да си чаршафосва с историци от неговото котило. И да не яде сол, а да си пие лекарствата.


... демонстрираща ДЕМАГОГСКА СОФИСТИКА(силогизми Ad hominem) - от което можем да направим изводи - както за интелекта i, така и доколко и какъв е морал-А при нея!?

От целият ни досегашен разговор установявам - при теб не е налично в достатъчна степен понятийно-оценъчен апарат(база) от което да осмислиш ПО ДОСТОЙНСТВО - обвинението на Бакунин към Маркс във вече цитираната мисъл ???

„Свободата без социализъм — е привелигированост и несправедливост;
социализма без свобода - е робство и животинско съществуване.".

Това, което досадно повтарям - е базата, която ме прави чужд и неприемлив, както за вас псевдо-левите - така също и за псевдо-десните не само в блог бг а и в живота?

цитирай
37. radostinalassa - ... демонстрираща ДЕМАГОГСКА СОФИСТИКА(силогизми Ad hominem) - от което можем да направим изводи - както за интелекта i, така и доколко и какъв е морал-А при не
17.11.2018 20:44
Типично като за водоплаващите П(.)ТИЦИ - поведение:))) - Защото с КОМЕНТАРА си флуудваш Радостинке-помакинке :))) ... тъй като - флууд(ване) означава: Заливане с КОМЕНТАРИ нямащи пряко отношение КЪМ РАЗГЛЕЖДАНАТА - конкретиката НА ТЕМАТА?

АнадънмуМ - заарско-руска ПОМАКИНКЕ ? :)))

Това може да е написано от пиян милиционер, нали? Вижте какъв морал има. Търси го като изтрезнее. Ако не е пиян, не ми се мисли повече.
С една дума - по - далече стой, Чаршафе.
Аз репликирах Юлия, който е на много по - високо морално ниво от Гетчо.
цитирай
38. radostinalassa - Гетчо, не съм чела как си стигнал до извода, че аз съм...
18.11.2018 14:24
помакиня и не ме интересува. Но аз съм македонка и не съм от Зарата. Това дали ще промени теорията ти или тя е валидна само при определен достигнат от теб градус?
Аз не се интересувам от личния ти живот, но си доста изпростял всл. на огнената вода. И никога не си го отрекъл.
цитирай
39. get - До 38. radostinalassa - Тогава си СРАМ за едни такива светли имена-примери за БЪЛГАРЩИНА ... ?
18.11.2018 20:37
radostinalassa написа:
помакиня и не ме интересува. Но аз съм македонка и не съм от Зарата. Това дали ще промени теорията ти или тя е валидна само при определен достигнат от теб градус?
Аз не се интересувам от личния ти живот, но си доста изпростял всл. на огнената вода. И никога не си го отрекъл.


... каквито се явяват ЕДНИ такива ГОЛЕМИ БЪЛГАРКИ - Менча Кърничева или М. Бунева ... без претенции за изчерпателност?

А ти - наследничката им от Пиринско - си банален пример за помакиня-сърбашка от ОМО Илинден - доказваща, чрез "славянството", че по-скоро си рускиня или всичко друго ... но не и да си БЪЛГАРКА!?

С такива персони сърбо-руски-помакинки и на ока, изпита ракия - НЕ СЪМ СКЛОНЕН да правя компромиси !

- Анадънмум сърбо-руска-помакинке ?

Това го пише човек - който има в рода си комити от Леринско и Костурско, от време преди ГЪРЦИ ДА ГО ПОРОБЯТ С РУСКА ПОМОЩ - там все славяни са живеели, според такива като теб - Нали? :((( !

П.П.
На човек - който нищо не примърдва в сърцето от тази песен на пресветлата ни - Л. Рондова - той БЪЛГАРИН НЕ МОЖЕ ДА СЕ ЗОВЕ!

https://www.youtube.com/watch?v=xEHyy51LG9U
цитирай
40. radostinalassa - Какво разбираш под помакиня, бе чифут?!
18.11.2018 21:17
Ти не си нормален. Живей си живота и не се занимавай с нормалните хора.
цитирай
41. radostinalassa - Под славяни се разбира народи, които говорят на този език
18.11.2018 21:19
Ти на какъв език говориш? На иврит? Азбуката ви е само от 22 букви, за да не губите време за друго, освен за търгашество. А и повече едва ли ще възприемете с тия дефицити.
цитирай
42. radostinalassa - 97 % от негрите в Камерун са Р1б ...
18.11.2018 21:21
като саксите. Е, те англичани ли са? Или ти си ментално увреден? Кое е вярното?
цитирай
43. get - Какво разбираш под помакиня, бе ...
18.11.2018 22:28
radostinalassa написа:

Какво разбираш под помакиня, бе чифут?!


Под ПОМАК-иня, в българският значението е ?
Човек или жена - с объркана национална СЕБЕ-ИДЕНТИЧНОСТ!

radostinalassa написа:

97 % от негрите в Камерун са Р1б ...?!


След като при датчаните половината от населението носи "руската" R1 a ... втората камерунската R1 b - то според "логиката ти" - в ДАНИЯ ЖИВЕЯТ негро-руснаци - шъ знайш :))) ?

А по отношение постоянните задявки, че съм "чифут" - това можеш да установиш, ПО ЕДИНСТВЕНО КАТЕГОРИЧЕН НАЧИН - знаеш предполагам?! :)))) !

Радостинке - явно не си македонка а си ШИПТЪРКА - много бавно ти "СГРЯВА РЕОТАНА" :)) ?
цитирай
44. radostinalassa - Върви тогава при помаците
19.11.2018 17:56
Те ще ти се зарадват, Джендьо
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060613
Постинги: 1353
Коментари: 19560
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031