Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2012 19:03 - Ала бала
Автор: lelya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1651 Коментари: 0 Гласове:
0



         Изобщо не съм компетента по каквито и да е въпроси свързани със съдебната система. ИИиииии точно за това и ще се изхвърля тук като видна, българка-балканка, т. е. за нищо не става, но от всичко разбира.
         Новините свързани с избора на каквито и да е висши магистрати (ВСС, шеф на следствието, гл. прокурор) минават лежерно покрай ушите ми, все пак не съм юрист. Не че не е важно що за хора са, но все едно да кажа дали един кардиохирург е добър, преценявайки го както казваме на нашия професионален жаргон на "външен оглед".
          И тук една новинка в един сайт ми вдигна кръвното, а именно, че г-жа Марковска поискала от Цветан Цветавов да издири онзи човек пуснал сигнал срещу  нея.
           Не я знам госпожата и не искам да я знам, но Г-жо, Вие като съдия трябва да сте стожер на реда в републиката и моля да не шикалкавите с текстове от конституцията, а да кажете къде пише, че трябва да се репресира по какъвто и да е начин гражданин подал сигнал. Когато има сигнал се случва едно просто нещо с два възможни изхода. Извършва се проверка и след нея вариантите са 2 - или се потвърждава сигнала или не. Вярно е, че аз не знам точно за какво е Вашия случай, но май някакви документи "Едва ли ще повярвате" се оказали не в подходящ човек. Аз като съвестна гражданка искам да Ви информирам следното: два пъти съм се оказавала без лични документи (веднъж ги загубих, веднъж ми ги откраднаха) и тутакси се озовавах пред районното за да съобщя на компетентните власти. Понеже тук не ства въпрос за лична карта, а май за някакъв пропуск ще ви кажа също, че като загубих личния си не можех да вляза на работа, защото той беше за чекиране и ми го възстановиха след надлежно написан доклад, а работя в мижава агенцийка, държавна. И като постъпят при нас сигнали от граждани информираме засегнатите лица, но не им даваме информация, свързана със защита на личните данни, нали така?
          Абе хора, съграждани, вие срам нямате ли? Омаскарено Ви е името, заслужено или не. Ами отстъпете назад. Тази службичка май Ви е твърде скъпа. Елементарно човешко достойнство някой ще прояви ли? Аз на Ваше място щях да се скрия вдън земя, пък ако някой ме е набедил щях тихичко да си потърся правата и като получа справедливост тогава да се афиширам в медийното пространство.


Тагове:   съдебва система,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lelya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293222
Постинги: 92
Коментари: 664
Гласове: 3477
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031