Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2018 22:44 - Радост е...
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 4094 Коментари: 15 Гласове:
12

Последна промяна: 11.01.2018 16:20


 
image




                                                    Радост е
                                                    когато в мрака
                                                    срещнеш светлина
                                                    и топлина
                                                    раздават твойте ласки!

                                                    Радост е,
                                                    когато в самота
                                                    свалим фалшивите си маски!

                                                    И огънят във нас без дим
                                                    изгаря ненужните ни мисли
                                                    и без никого да нараним
                                                    изплакваме сълзите чисти! 

      
                                        image






Тагове:   радост,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - хУБАВО Е.
09.01.2018 23:01
ПОКАЖИ Я И НАДОЛУ КРАСАВИЦАТА, ДЕ. Ти ги откриваш.
цитирай
2. krassko - Добре де ,Роси!
09.01.2018 23:20
Ето ти я цялата.
Следващия път ще пусна неин клип
да я чуеш и как пее:)
цитирай
3. vesever - Краси, тази песничка много я обичам ...
10.01.2018 10:12
Краси, тази песничка много я обичам :))
Имах клип с нея и една от приятелките ми, аз мия подовете на тази песен и пристига приятелката ми, тя е на 10, и взема втория моп и почваме двете да мием и да танцуваме, ех, че веселба )))
Поздрави, и стихът е много приятен!

цитирай
4. ard - Стихотворението е много хубаво
10.01.2018 12:58
Като зов за любов, така го възприемам.

А клипът с Meghan Trainor на песента "All about that bass'' е от първия й албум "Тitle''.
Тя е също много талантлива, преди да започне самостоятелно като певица е писала текстове за Fifth Harmony, Дженифър Лопес, Rascal Flatts, и др.
Имам този й първи албум, снимала се е с едно електриково пухено жилетче, с лак зелен електрик, но това не е най-важното. По-важното е, че тя самата си е executive producer на албума, издаден през 2015 от Epic Records.
цитирай
5. troia - Привет!
10.01.2018 16:22
Много е хубаво. Усещам, че те е целунала Музата, за да го напишеш.:)

Имаш чудесен вкус за красиви момичета. И аз ги одобрявам.:) Естествени са, имат интелигентно излъчване, нежни лица и си личи, че не са от "бранша".

Поздрави, Краско!
цитирай
6. krassko - Весе, песента наистина е много впечатляваща :)
10.01.2018 17:57
Голямо подскачане, кълчене и друсане - Какво по вдъхновяващо от това...
Шегувам се разбира се, но напоследък слушам много музика,
а с гледането на клиповете или нищо не разбирам, или съм много претенциозен.
Но те вече задминаха "Виктория сикрет":)
И се радвам че стихчето ти хареса, но дано си изпълни задачата и да помогне на тази заради която го написах да се измъкне от паяжините в които се е оплела.

цитирай
7. krassko - ard - Благодаря за оценката на стиха.
10.01.2018 18:17
Не зная дали е зов за любов, но той е антипод на болката която някои носят в душата си и не намират сили да я превъзмогнат.
Впечатлен съм от всичко което знаеш за изпълнителите. Винаги съм слушал музика за удоволствие вез да си правя труда дори да запомня имената на изпълнителите. Но музиката ме вдъхновява в писането, така както и картините и така се ражда музиката в думите.
ПП. А позна ли момичето на снимката?
Прекрасната двадесетгодишна кубинка...:)
цитирай
8. krassko - Кати, за съжаление не позна за целувките...
10.01.2018 18:32
Побеснях, хванаха ме дяволите когато прочетох:"Болка е..."
И просто написах: "Радост е..."
А снимката и клипа ме върнаха от Ада който видях за миг...

Колкото до вкуса ми към красивото - ще ти споделя,
че го дължа на момичетата от балетното училище
когато бях в девети клас. Това е страхотна школа:)
цитирай
9. vesever - Ами не знам, Краси, всеки има мом...
10.01.2018 22:00
Ами не знам, Краси, всеки има моменти на болка, както и на радост...
Аз също съм за радостта и за недопускане на болката да разрушава човешката душа...
Ето защо е хубаво да си създаваме колкото се може повече радостни мигове. Пожелавам го всекиму!
Вярно, че съвременните клипове са доста по-разкрепостени, аз харесвам старите шлагери, много по-стойностни и като визия, и като смисъл...
Лека!

цитирай
10. rosiela - Пу-у-у-у-у, как закъснях. Ама я съзрях. Красива е. Ти си откривател, спорняма.
10.01.2018 23:03
krassko написа:
Ето ти я цялата.
Следващия път ще пусна неин клип
да я чуеш и как пее:)

цитирай
11. ard - Май не :)
11.01.2018 10:41
krassko написа:

ПП. А позна ли момичето на снимката?
Прекрасната двадесетгодишна кубинка...:)


Май не я познах :). Отначало помислих, че това е Rihanna, но тя сега е на 29, а не на 20, и е от Barbados, не от Куба. Въпреки, че приликата е поразителна.
цитирай
12. vesever - От първата снимка и аз я помислих за ...
11.01.2018 11:50
От първата снимка и аз я помислих за Риана, но от втората определено се вижда, че не е тя.
Обади коя е, Краси ;))
цитирай
13. krassko - ard -vesever - Добре нетърпеливи дами:)
11.01.2018 16:18

Рождено име Карла Камила Кабело Естрабао
Родена 3 март 1997 г. (20-годишна възраст)
Coijar , Източна Хавана , Куба
живее в Маями, Флорида , САЩ
Ще сложа клипа и - чудесен глас без демонстрации на гащи и сутиени...
Който може да пее си го може...
цитирай
14. troia - Краско,
11.01.2018 20:41
понякога Музата включва и да побеснееш и да те хванат дяволите. :)) Тогава пишеш на един дъх. Поне при мен е така.:)
Дано да си помогнал. Една различна гледна точка винаги действа успокояващо. Все пак любовта е радост и тъга, а болката често е неизбежна.
Приятна вечер!
цитирай
15. vesever - Много е добра, Краси, плътен глас. . ...
11.01.2018 21:39
Много е добра, Краси, плътен глас...
супер!
Сега, аз нали съм претенциозна, да видим и нейн танц, а?!
Или много искам )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208350
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031