Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2012 18:24 - Кратък разказ с поука:
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2356 Коментари: 3 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Колко бях щастлив! Срещах се с нея цяла година и накрая решихме да се оженим. Родителите ни помагаха по всякакъв начин, приятелите ни поддържаха. А приятелката ми? Тя беше просто приказна! 
Единственото нещо, което ме смущаваше беше по-малката и сестра. Тя беше на 20 години и носеше мини полички и тесни блузки с големи деколтета. Тя винаги се навеждаше когато беше близо до мен и ми демонстрираше бельото си. Сигурен 
съм, че това не беше случайно, понеже впоследствие не съм я виждал да го прави пред никого. 
В едни прекрасен ден сестра и ми се обади и ме помоли да отида да погледна сватбените покани. Когато отидох, тя беше сама. Каза ми, че скоро ще се женя, но тя има чувства и желания към мен, които не може да преодолее.Тя каза, че иска да прави любов с мен само веднъж преди да се оженя. Бях много изненадан и не знаех какво да отговоря. 
Тя ми каза: "Аз се качвам горе, а ти ако искаш просто се качи при мен и да правим секс". Бях шокиран. Бях застинал в учудване, докато тя се качваше по стълбите. Когато се качи, тя си свали бикините и ми ги хвърли. Постоях известно време, после се обърнах и се отправих право към входната врата. 
Отворих вратата, излязох от къщата и тръгнах към колата си. Моя бъдещ тъст стоеше на улицата със сълзи в очите, прегърна ме и ми каза: 
"Много се радваме, че ти премина през нашия малък тест. Сега знаем със сигурност, че няма по-подходящ мъж за дъщеря ни! Добре дошъл в нашето семейство! " 
Поуката от разказа: Винаги си оставяй презервативите в колата...



Гласувай:
10



1. анонимен - Де го чукаш, де се пука...
05.02.2012 18:43
:-))))))
цитирай
2. li4kata - Мнооого добре! :-)))))))
05.02.2012 18:51
Мнооого добре! :-)))))))
цитирай
3. turb04 - Интересно ми е само, колко време са ...
05.02.2012 18:54
Интересно ми е само, колко време са издържали след сватбата зетят и балдъзата, преди да се изчукат :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2658428
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930