Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2012 11:48 - На блог.бг-то бе.гейщините
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 3328 Коментари: 14 Гласове:
15

Последна промяна: 04.02.2012 12:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ето това му харесвам на блог.бг-то, че за колкото и време да се махна, когато се върна са ми необходими около 40 минути за да вляза в час, какви бълбукания са протичали в този любим мой казан по време на отсъствието ми.
Общо взето няма нещо ново и неочаквано, освен някой нов персонаж, или персонажица, заредени с необяснимия ентусиазъм, който блог.бг-то незнайно как генерира.
Другото, което ме умили бе плуващият в най-горните слоеве на класациите постинг на Фейзула (Стефчо Твореца), а заглавието намекваше за някакви голи интимности.
Реших, че това си струва главоболието и влязох да го прочета.
Момчето сериозно ще кандидатства за приза "Луд за връзване"...
Апропо, видях, че се е снимал с едно симпатично куче и според мен вече е прехвърлил изработката (щото това неговото си е неподправено занаятчийство), на готиния пес.
Когато Шаро напълно поеме контрола, най-вероятно ще започна да чета редовно профила на Фейзула...
За другите какво да кажа - все същата пастърма - кой с една кукувица в главата, кой с цяла гора.
Аморето се върна в същия ден, в който и аз се върнах и то без да сме се наговаряли, пък аморето е много светъл лъч, надявам се не само за мен.
Сега ще се озъртам два-три дни, та да натрупам преки впечатления, даже и поезия ще чета, пък после ще се забавлявам да се закачам ;)
И за да не се обидите, че в заглавието има някакви обратни, а пък тук не - педалите в блог.бг твърдо отстояват позиции, дори да се намират в братски нам държави.
Хайде, сполай ви и да четете редовно Фейзула, щото момъкът е надървящо-поучителен.
(Бях чел някаква студия, че пишещите за голотии, перверзии и сходни били немощни... Дали е вярно?)



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pantaleev - Ама Марине
04.02.2012 14:15
то момчето с кучето е имало празник на 2.02. Какво да напише горкото за празника и измислило поредната гейщина. От вътре му идва. Както съм казвал не веднъж - душичката му е ляво насочена. Това е за цял живот! :)
цитирай
2. turb04 - Абе, не съм се замислял по въпроса, ...
04.02.2012 14:22
Абе, не съм се замислял по въпроса, ама този пич е за лечение...
А странното е, че някой виждат в тези драсканици гениални творби.
Ако бяха гениални, при напористия и егоцентричен нрав не Фейзула, отдавна да беше станал светило, но се успокоявам, че не съм единственият, който вижда несъстоятелността и неграмотността на въпросните драсканици...
И пак да повторя - нямам нищо против този човек! Просто такова замърсяване на езиковата среда е недопустимо!
цитирай
3. joysii - Иде ми да те разцелувам! Почти ...
04.02.2012 16:08
Иде ми да те разцелувам!
Почти същото си помислих като прочетох поредната простотия на наш Цеф.И...верно - добре ,че е хубавото куче на снимката до него ,че иначе плаши хората.Денонощно пред очите ни на Първа ,бълващ нов постинг на всеки пет минути-тъпотия след тъпотия.
Турбо, коментарът ми не е особено любезен. Рискуваш да те баннат заради такива откровения. Затова няма да се сърдя ако го изтриеш.
Поздрави.
цитирай
4. lidislidis - Здрасти, Марине! Ако позволиш едно "стихоплетство"
04.02.2012 16:25
Кой със пес
и кой със мачка
е "кадърен" днес
в блога другите да мачка...
Не, че има интерес"-
хлопа му една капачка
и се пени във унес
денонощно в компа бачка...
цитирай
5. анонимен - Марине, тоя запърътък над тебе е в пъти по-замърсителен от Цефула.
04.02.2012 18:34
turb04 написа:
Абе, не съм се замислял по въпроса, ама този пич е за лечение...
А странното е, че някой виждат в тези драсканици гениални творби.
Ако бяха гениални, при напористия и егоцентричен нрав не Фейзула, отдавна да беше станал светило, но се успокоявам, че не съм единственият, който вижда несъстоятелността и неграмотността на въпросните драсканици...
И пак да повторя - нямам нищо против този човек! Просто такова замърсяване на езиковата среда е недопустимо!

Да ти кажа, борците за чистота би трябвало да се борят за абсолютна чистота. Иначе се получава, че нашия боклук не е боклук. Ти, зарежи тая работа. :-)))
Че и се прави на сексолог. Ще те помоля да си озаптяваш детската градина. Или поне да го научиш на грамотност. За да придобие акъл му е твърде късно.
цитирай
6. turb04 - Абе, не съм се замислял по въпроса, ...
04.02.2012 19:48
katana написа:
turb04 написа:
Абе, не съм се замислял по въпроса, ама този пич е за лечение...
А странното е, че някой виждат в тези драсканици гениални творби.
Ако бяха гениални, при напористия и егоцентричен нрав не Фейзула, отдавна да беше станал светило, но се успокоявам, че не съм единственият, който вижда несъстоятелността и неграмотността на въпросните драсканици...
И пак да повторя - нямам нищо против този човек! Просто такова замърсяване на езиковата среда е недопустимо!

Да ти кажа, борците за чистота би трябвало да се борят за абсолютна чистота. Иначе се получава, че нашия боклук не е боклук. Ти, зарежи тая работа. :-)))
Че и се прави на сексолог. Ще те помоля да си озаптяваш детската градина. Или поне да го научиш на грамотност. За да придобие акъл му е твърде късно.


Само не разбрах какво толкова делите :))) Ще ми трябват повече от 40 минути май!
Обаче ще ви помоля и двамата да не се плюете при мен :)
цитирай
7. trubadur - Цефул не е ник. Цефул е диагноза. ...
04.02.2012 20:24
Цефул не е ник. Цефул е диагноза.
Бълва неграмотни буламачи всеки ден само и единствено за да си съзерцава муцунката на първа.
Това един с претенции за творец никога няма да извърши.
Още по -жалки са обаче адвокатите на тоя свръхграфоман,които рипват навсякъде, щом някой се осмели да закачи гения.
цитирай
8. trubadur - Да, банват и теб, и панталеев, и мен, ама оня адвокатин на графомаана - никога.
04.02.2012 20:26
joysii написа:
Иде ми да те разцелувам!
Почти същото си помислих като прочетох поредната простотия на наш Цеф.И...верно - добре ,че е хубавото куче на снимката до него ,че иначе плаши хората.Денонощно пред очите ни на Първа ,бълващ нов постинг на всеки пет минути-тъпотия след тъпотия.
Турбо, коментарът ми не е особено любезен. Рискуваш да те баннат заради такива откровения. Затова няма да се сърдя ако го изтриеш.
Поздрави.

цитирай
9. анонимен - Тубич, някакъв глупак ми спомена, че ще ми го нахлузиш.
04.02.2012 20:27
Ще ми го нахлузиш ли? :-D
цитирай
10. turb04 - Ще ми го нахлузиш ли? :-D Ти що ...
04.02.2012 21:34
galinbalin написа:
Ще ми го нахлузиш ли? :-D


Ти що вярваш на глупаци???
Да си жена, да ти го нахлузя, ама ти не си :))
цитирай
11. bale2012 - Марине,
04.02.2012 21:59
ако искаш да прочетеш вълнуващия ми пътепис "Чудните приключения на Бале в Китай през ноември 2011" - просто напиши в Гугъл: "бале китай". Иначе www.bale2012.blog.bg е новият ми небаннат профил. Баннатите ми са: www.balebalev.blog.bg, www.balevi4.blog.bg и www.temid.blog.bg

Поразгледай ги - всичките ми публикации са брилянтни.
цитирай
12. turb04 - бахти. . . борба за вниманието на ...
04.02.2012 22:54
бахти... борба за вниманието на турбо4 :)))
цитирай
13. bale2012 - Какво ти става, нали не пускаше мои коментари?!
04.02.2012 23:05
Казвай бе, Турбоч!
цитирай
14. turb04 - Кажи бе, психо :))
04.02.2012 23:40
Кажи бе, психо :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2659758
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930