Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2011 13:36 - Парфюметка кокетка
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 3485 Коментари: 16 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В нашия блог има всякаква фауна.
От членестоноги, през дамски буби до пакидерми. (пакидермите са слонове и носорози)
Обаче, насред фауната се откроява една прелест, която го играе Евгени Минчев на въпросното нерастително царство.
"Офффф, дукъту мъ нямаши ко съ йе случило... Аууууу... Въйййй...."
Слдват едни ерудирани мисли и сентенции, гаче ли Бат Бойко ги е съчинявал - преливащи от непринуден хумор и някак по селски автентични.
Понастоящем момата се е поиталианчила и се е фръцнала едно стъпало по-нагорце, белки ароматите й да се разнасят всъде и неограничено.
Момата, пребивавйки в Италия, вече е открила изобилието на сергиите на продавачите от Магребския басейн и Бангладеш и е цвъкнала две автентичти снимки, коя от коя по-китни и прекрасни.
На първата се видят две клечки, които при по-задълбочен анализ биха могли да бъдат взети дори за крака, щото все пак няма клечки с обувки, нали, а там, където е заветното междукрачие се мъдри нещо, което прилича на буркан със спиртосани вътрешности от куче и понеже се усъмних, че чак и това е възможно, на трети преглед установих, че бурканът е всъщност нещо като кокетна дамска чантичка....
Втората свимка е още по-култова, понеже съдържа протрити дънки, над които се мержелее лилаво комбинезонче (пу-пу!), а над комбинезончето се белее чисто пуловерче.
Момата обаче е потънала в анонимност!
Главата липсва и на двете снимки...
Що така бе Маре? Нещо не си аресваш интерфейса ли?
Или може би вече те дирят карабинерите?
Просто не е честно... Твоите фенове тук лелеят да те видят сред охолствата на модерна Италия, а ти...
Между другото, започна ли да се къпеш, или Ботушът вече е подвластен на естествените ти неепилирани аромати? Натуралното си е за предпочитане, нали? Ако, че посмръдва... Поне краката си си оправила... донякъде...
Хайде, привлякох вниманието върху теб.... Стига ти толкова.
Пожелавам ти да си останеш все така нечърал парфюметка - кокетка, а ние отттук ще стискаме палци!
Успех! В Италия само жена без п...а не е пробила, та ти ли...



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - скъсваш ме:)
17.10.2011 13:40
за конникът без глава ли става дума:))? Снимките за които говоиш са в моя последен блог, може да се полюбуват всички фенове:))) Каква изтънченост, изкивих се от смях честно:)))
цитирай
2. turb04 - Ами, дай линк, де :)))
17.10.2011 13:55
Ами, дай линк, де :)))
цитирай
3. pantaleev - Здравейте компанията
17.10.2011 14:05
Тук ли е купона :) Абе то момичето няма с какво друго да изпъкне, как да го кажа - това да си показваш "маймуната" по блогове и да се правиш на фръцла си избива на комплекси.
А това че нарича Аллката "лелче" си е чиста завист, така и не сме и видяли лицето та да видим тази "млада красавица"
цитирай
4. turb04 - Аз имам подозрения, че двете снимки ...
17.10.2011 14:06
Аз имам подозрения, че двете снимки не са на един същ човек, ама то е, щото съм мнителен, навярно ;)
цитирай
5. анонимен - а този до конникът без глава дали е оня ХОЛМС?:))))
17.10.2011 14:23
прилича на него....:))
цитирай
6. анонимен - онагледяване:))
17.10.2011 14:24
http://alllyallly.blog.bg/zabavlenie/2011/10/14/tezi-na-kakvo-vi-prilichat.835018#last_comment
цитирай
7. turb04 - А кой е Холмс? Може и Уотсън да е - като ...
17.10.2011 14:35
А кой е Холмс? Може и Уотсън да е - като няма глава, знаеш ли ....
цитирай
8. анонимен - ами ХОЛМС е един умен, но беден:))
17.10.2011 14:39
разчита на жените блогерки:))
цитирай
9. turb04 - Умен, но беден е синоним на "...
17.10.2011 14:48
Умен, но беден е синоним на "неоправен" ;)
цитирай
10. анонимен - оправил се е
17.10.2011 14:55
блогърката е ''работно момиче'':)))
Ти как мислиш, защо се сравнява с бабите а не с младите като нея:)))Аз лично иска да съм си такава баба като сега а не такава блогерка с болни амбиции:))
цитирай
11. turb04 - Разликата ви не е в годините, а в г...
17.10.2011 15:00
Разликата ви не е в годините, а в главата - нейната е на дрът дисхормонален съсел, а ти си пич!
цитирай
12. анонимен - а защо си реже тиквата куха, нали е млада и убавица?:))))
17.10.2011 15:17
turb04 написа:
Разликата ви не е в годините, а в главата - нейната е на дрът дисхормонален съсел, а ти си пич!

цитирай
13. turb04 - Е, нали и аз това питах? :))) Има н...
17.10.2011 15:22
Е, нали и аз това питах? :))) Има некви бъгове в интерфейса....
цитирай
14. анонимен - Защо е злобата към това момиче? Като ...
17.10.2011 20:53
Защо е злобата към това момиче? Като четох нейни коментари, не е никак глупава, а си няма никаква подкрепа. Стари прегрешения ли е натрупала? Виждам, че я недолюбват някои мои приятели, но не зная защо.
цитирай
15. turb04 - Защото е хейтър. Не отричам, че си ...
17.10.2011 21:32
Защото е хейтър.
Не отричам, че си има основания, но навремето нападаше наляво и надясно, включително и мен. Е, когато е за мен не реагирам, ама като се подяжда с приятелите ми - майната й... Пич, тя не е много умна, защото сама се е набутвала в много кофти и гнусни за нея приключения, ама аз примерно, каква вина съм имал, че да ми скача на мен?
Наскоро пак се беше отвивала, а аз и не знаех, че е тук!
Ебал съм й майката - като си го търси, ще си го намери.
Куче, което ме е залаяло, все е побесняло.
цитирай
16. pantaleev - kushel
18.10.2011 10:50
Приятелю, не си прав. Имаше цяла клика покрай нея, и в един период обиждаха доста гнусно редица свестни хора.( не става въпрос за първенците на сайта) Аз си имам много причини да не я харесвам, но и аз като Турбото не обичам да обиждат мои приятели. Този казус е доста стар!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2659618
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930