Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2011 20:57 - Новият Христо Калчев (на блог.бг, естествено)
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 8218 Коментари: 36 Гласове:
20

Последна промяна: 01.10.2011 21:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Или аз не разбирам нищо от живота, или тук е една малка прекрасна психиатрия, в която доктори и пациенти се лекуват взаимно!
Много е странно!
За какво става въпрос, обаче.
Става въпрос за онзи велик драскач, който очевидно е с някакво диспропорционално его! Бълва букви, а сега и книга написал! И то не за неговите голи девственици с по осем цици и дето им растат цветя из деколтетата (очевидно има нов стандарт космите да се наричат цветя в прозата), ами за болг.бг-то и, ти да видиш, за троловете и другите интересни люде!
Не е истина!
Този го играе и доктор и пациент (според случая), а някакво не особено с акъла си стадо върви подир него и подписва диагнозите!
Та така! Вече си имаме и Христо Калчев.
Е, не е бонвиван и мъжкар и по го докарва на мрънкащ мухльо, но е факт - човечецът произведе нещо, което би трябвало да е като Нерон вълкът на покойния Калчев (да ме прости, че му ровя кокалите).
Гледай ти... Докато Цефулесът ревеше, че го тролели, че всички го обиждали, унижавали, че не го интересували грам въпросните тролове, изведнъж се оказва, че нашичкият си ги е следил плътно и поне ги е чел, но май не само!
Еййй, голяма гнида излезе това момче!
Искаше да буди съжаление, натискаше на бутона на милосърдието на разните му там каки, биеше се в гърдите, че е чист като момина сълза (не цветето), а накрая каква стана тя? Първа дружка и доносник на троловете!
Кога е следил ставащото във блога не става ясно, защото "писателят" бълваше като развален ксерокс "произведения", а те, колкото и да са бездарни си искат съответно време...
Отвратително!
Винаги съм се опитвал да съчувствам на слабите, но май на такива не бива да се съчувства - за да са слаби, те имат немалка вина! Всъщност, животът е борба за оцеляване и за естествено подбор - трябва да продължават по-силните и можещите, защото в противен случай всичко се изражда, а калпавите умрат да си възпроизвеждат семката!
Въпросната "книга" ще е толкова четена извън блога, колкото и другите му бози, които са по-световно неизвестни и от драсканиците на селския идиот в някое все още неоткрито племе в амазонските джунгли, но не това е важното в случая!
Важното е, че на такива непрекъснато се дават някакви шансове и се правят жестове, а те, милите, за нищо не стават!
Ами, добре! Помпайте му постингите!
Поредната му полюция (да не кажа сюргюм), която следва да бъде актуална (защото има забъркани цигани), вчера се мъдреше на първа без нито един коментар, с няколко гласувания и с над 500 прочита!
Е, ако някой те чете толкова прехласнато, все пък няма ли ни един коментар да ти остави, джанъм...
Оня ден - същата история. Да, имаше цели два коментара, ама единият си беше негов! Цирк!
Пиша това не за друго, а защото цялата история е много грозна!
Не, че от моя постинг ще произтече нещо, но ей така - да си го кажа!
Няма да клеймя този човек - той е заклеймен достатъчно от неспособностите си, въпреки че наскоро някакви люде се пробваха да ме убедят, че сред 369486284624626 му разказа няколко ставали!
Само едно ще помоля модераторите и админите на блог.бг. Спестете ни този човек. Тук има много талантливи хора. Хора, които пишат интересно, но от този не могат да хванат ръка!
А иначе, всеки да отсъди по съвест, дали този "роман" е етичен!




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sriv - Възмутените от този графоман са много.
01.10.2011 21:42
Няма друг, който да праска всеки ден по 3-5 постинга, само от манията да се види на първа!
Никой не го коментира, защото няма какво да се коментира - пълни безсмислици, които са неграмотно нааписани, изобщо не знае пълния член и запетаите.
Той е графоман в класическия смисъл на думата - драска само заради суетността си и само трима души го хвалят и му пишат реклачни постинги, като катана например.
Но днес стана нещо важно - постингът му беше на границата да се качи на първа, и хоп -взеха му едната грамота и го свалиха в дъното, защото коментари нямаше и не може да е в най-коментирани.
Само той и Йотова са такива нахалници, нейният постинг пък го скриха направо в категорията.
Това е начинът - модераторите да блокиират достъпа на тези двамата до първа, и ако не са на първа, сами ще се откажат да публикуват.
А наистина в "романа" си той описва едно към едно обстановката в сайта и някой трол му снася всичко.
цитирай
2. turb04 - Аз наскоро писах постинг за каче...
01.10.2011 21:47
Аз наскоро писах постинг за качествата му като творец - пълна нула!
На всичкото отгоре е толкова изчерпан, че гледа то новините за да се вдъхновява! Патология!
Не ме интересува кой го хвали.
Доскоро казвах, че човекът Цефул може да е готин - сега изобщо не съм на това мнение!
Може да си беден, може да си гладен, но ще те уважават, ако си достоен!
Е, този определено не е!
И не на последно място - дразня му си, защото страшно много замърсява литературно!
Сори, но не мога да приема лансираното бездарие!
цитирай
3. noir - ~ N ~
01.10.2011 22:12
Турбо, много те уважавам, обаче не винаги те разбирам. Притеснява ме само, че когато твърде често започваш да обръщаш внимание на другите, да не спреш да обръщаш внимание на себе си, защото в такива ситуации е много лесно човек да се самозабрави. Ти си силен човек и се надявам да не го допуснеш, но ако стане, тогава ще се намери някой друг да обвини теб, че ти замърсяваш литературно.

Честно казано, липсват ми старите ти постинги...
цитирай
4. alexalexalex - турбо
01.10.2011 22:18
ще отнесеш бан като нищо)))
аз за далеч по-мили думи съм с 5 дневен такъв (бан). а Писковица , дето клевети - тц!
ама така е - модераторите съчустват на болните несретници и ги лансират)))

не зная как си намерил сили да четеш Цефулестия, аз със сигурност не мога, ама може би защото съм гнуслив)))

нещастна работа е това човече,ама и той , и Писковица и Йотова пишат доноси като бесни - така че по -вероятно ще те гепи бан за известно време)))
аз сега си нося кръста))))
цитирай
5. alexalexalex - турбо
01.10.2011 22:19
и не слагай модерация бе))))
там, където има модерация не коментирам))))
цитирай
6. turb04 - Турбо, много те уважавам, обаче не ...
02.10.2011 00:51
noir написа:
Турбо, много те уважавам, обаче не винаги те разбирам. Притеснява ме само, че когато твърде често започваш да обръщаш внимание на другите, да не спреш да обръщаш внимание на себе си, защото в такива ситуации е много лесно човек да се самозабрави. Ти си силен човек и се надявам да не го допуснеш, но ако стане, тогава ще се намери някой друг да обвини теб, че ти замърсяваш литературно.

Честно казано, липсват ми старите ти постинги...


Приятелю, единственият човек, с когото се съобразявам, това съм аз самият.
Пиша това, което ме вълнува и винаги е било така.
Не ми пука, дали ще ме харесват, или не - никога не съм писал за одобрението на някого.
Омръзна ми от пошлост и посредственост.
Омръзна ми от слаби хора, които, само и само да си начешат несъразмерното его вършат гнусотии - ето затова последните ми постинги са такива.
Ти не ме знаеш от вчера - и преди съм писал така.
Аз обаче не крада снимки, не съм анонимен и стоя с лицето и името си зад всичко написано от мен. Не въртя интриги и не настройвам хората един срещу друг. Говоря това което мисля и в прав текст.
Това е.
Може да не се харесва, но аз съм честен спрямо себе си и не мисля да се променям на 51.
цитирай
7. turb04 - и не слагай модерация бе)))) там, ...
02.10.2011 00:53
alexalexalex написа:
и не слагай модерация бе))))
там, където има модерация не коментирам))))


Мацо, решил съм, че ще има модерация и ще има.
Втори път няма да подлагам детето си на стрес заради олигофрени.
цитирай
8. turb04 - Лелеееее, алексалекс :)))))))...
02.10.2011 02:20
Лелеееее, алексалекс :)))))))))))
Аз недогледах, че си ти, а реших, че е алиали, ама какво да ви правя, като сте с "а" и с повторения :)))
А другото си е както съм го написал :)
цитирай
9. alexalexalex - турбо
02.10.2011 07:37
хайде, засега ще те оставя жив)))

относно темата ти, защото наистина е интересна - веднъж вече писах - досадно е не това, че една групичка хора бълват простотия с невероятно темпо, нито това, че са се хванали за ръце и се държат като болшевики, а това, че тази простотия се поощрява.
кой още вярва, че баш тези са най-четени?
очевидно е, че прочитите са манипулирани - при това яко, с много.
очевидно е, че пишат донос след донос (ама и аз пиша вече и Пискова я хвана бан) за всеки, който се възмути от манипулациите.

чудно ми е защо другите нормали го търпят - аман от толерастия.
цитирай
10. turb04 - Поради същата причина, поради к...
02.10.2011 08:23
Поради същата причина, поради която търпят 22 години да ги управляват уроди..
цитирай
11. alexalexalex - 10. turb04
02.10.2011 08:31
не е толкова просто бе, де да беше.

тук нещата (тук в блога) са по-прости - и ти викаше "Цефула е пич"))).
ама не е. елементарен графоман, страхлив при това. никога не е влязъл при мен с регистрацията си, а съм сигурен, че ме чете)))

ти настина ли си чел "романа"? малииии, ще те предложа за медал за храброст и орден "Стара планина". аз толкова смелост нямам - признавам си. и - подозирам - вътре съм определен като враг? не, че ми пука де. такива като Цефул не ме интересуват лично, а като типология. даже постинг пуснах преди малко, ама иносказателен, че още съм с бан.
цитирай
12. turb04 - Мани. . . Голяма творба, голямо н...
02.10.2011 08:37
Мани...
Голяма творба, голямо нещо...
Ако има награда "Мистър Бездарие", тоя направо си е лауреат.
Ще ти кажа, че тоз Великан и при мен никога не е влизал, хеле като го бях захапал преди две години и половина...
Идвам да чета ;)
цитирай
13. miaa - Каква е тази тенденциозност, Ма...
02.10.2011 11:09
Каква е тази тенденциозност, Марине!Да се "възмущаваш"!Не си губи времето в безмислени неща:)))
Ти също пишеш хубаво! И на мен ми липсват твоите красиви импресии и стихове:)))
Пожелавам ти ползотворен ден:)И по- спокойно:))))
цитирай
14. turb04 - Аз пиша за нещата, които ме вълнуват ...
02.10.2011 11:14
Аз пиша за нещата, които ме вълнуват - съжалявам.
Това ми направи отвратително впечатления и го написах!
Какво трябва да правя? Да не виждам какво става ли?
Съжалявам, тогава няма да съм себе си, а някой друг.
Да напишеш нещо хубаво е състояние на духа, а когато нямам нищо хубаво за писане? Да си измислям ли? Не мога...
цитирай
15. miaa - Имаш талант и красиви идеи:)) Ин...
02.10.2011 11:31
Имаш талант и красиви идеи:)) Интелигентен си:)Пожелавам ти светлина и обич в сърцето:)))
цитирай
16. turb04 - При мен друго има ли изобщо :)):РР
02.10.2011 11:52
При мен друго има ли изобщо :)):РР
цитирай
17. turb04 - Между другото, поздрави за моде...
02.10.2011 12:16
Между другото, поздрави за модераторите - свалиха от първа поредния кух постинг на "твореца".
Много ми е чудно кой му напомпва постингите и няма ли начин този човек, или тези хора да бъдат озаптени?
От мои приятели зная, че има програмки, които вършат тези неща, а не възможно админите да не са наясно кой и защо го прави.
цитирай
18. pantaleev - А така!
02.10.2011 12:30
Нужно е да има на първа неща различни от " Ти усмихна усмихна" денят ми.
Нужно е различно от Кървави кючеци в защита на циганите. Поведението на този човек е циганско, някак си манталитета. Незнам, ще се опитам да го кажа по културно и не чак толкова емоционално - този човек е сбъркан.
цитирай
19. turb04 - За него не знам, ама за нещата които ...
02.10.2011 12:36
За него не знам, ама за нещата които прави - със сигурност...
цитирай
20. sriv - Ето пример за рекламен постинг за Цефул, който никога не излиза сам да се защити.
02.10.2011 13:10
alexalexalex написа:
хайде, засега ще те оставя жив)))

относно темата ти, защото наистина е интересна - веднъж вече писах - досадно е не това, че една групичка хора бълват простотия с невероятно темпо, нито това, че са се хванали за ръце и се държат като болшевики, а това, че тази простотия се поощрява.
кой още вярва, че баш тези са най-четени?
очевидно е, че прочитите са манипулирани - при това яко, с много.
очевидно е, че пишат донос след донос (ама и аз пиша вече и Пискова я хвана бан) за всеки, който се възмути от манипулациите.

чудно ми е защо другите нормали го търпят - аман от толерастия.


Това е г-н Катана, който много обича великия белетрист, защото той го милва по главичката в коментарчета, а к...магарета се надушват.

26.09 14:58 - Защо Стеф /наричан от разни Цефулът/ми е близък и го считам за приятелАвтор: katana Категория: Забавление
Прочетен: 663 Коментари: 27 Гласове: 21
цитирай
21. turb04 - Няма лошо да са приятели - всеки има ...
02.10.2011 13:26
Няма лошо да са приятели - всеки има право да е приятел с онзи, с който си избере. В случай говоря за морала на Цефула, а и за неприятните му напъни на себедоказване.
Може на катана да харесват нещата на Цефул - всеки има вкус.
На мен ми призлява от драсканиците му.
цитирай
22. sriv - Ясно, но аз имах предвид споменатото в коментара за тия, които го търпят и доста смешно го
02.10.2011 13:34
turb04 написа:
Няма лошо да са приятели - всеки има право да е приятел с онзи, с който си избере. В случай говоря за морала на Цефула, а и за неприятните му напъни на себедоказване.
Може на катана да харесват нещата на Цефул - всеки има вкус.
На мен ми призлява от драсканиците му.


защитават, без които той няма да може да вирее.
А за помпането - тук има нещо друго. Не винаги някой се помпи от добри чувства. Много често нарочно се помпат някои, за да бъдат очернени. В това едва ли трябва да обвиняваш само Цефул, може и враговете му да го помпат.
цитирай
23. turb04 - Принципно и това е възможно, ама ние ...
02.10.2011 13:39
Принципно и това е възможно, ама ние сме няколко души, които го критикуваме и ми се струва, че никой от нас не би се занимавал с такива простотии..
А и нали е дружка с троловете уж ;)
цитирай
24. alexalexalex - турбо
02.10.2011 13:55
продължавам да се шашкам от наглостта, честно.
и от страха да се покажеш и да се защитиш.
и да изращаш разни лелки да пишат доноси.

честно, не ми е понятно това.
аз ли съм извратен, нещастното ли създание, ама никак не го разбирам.

страшна работа, да знаеш.

.............................................................

макар че в крайна сметка си свършил едно добро дело - цял ден графоманите и навлеците не са на Първа, браво)))
цитирай
25. turb04 - А, оня юнак пак беше цъфнал с 0 ком...
02.10.2011 14:07
А, оня юнак пак беше цъфнал с 0 коментари и няколко гласа и пак му бяха надули прочитите над 500...
Абе, не разбирам... Каква ти е файдата да си на тази първа, ако реално не те четат и коментират.
На мен понякога ми е неудобно, защото в някакъв незначителен постинг започваме да се подкачаме и той току цъфне на първа, без изобщо да е за там, а на тези какво им прави кеф - мистерия...
И его да е, като никой не те ебава и прочитите ти са надути, с какво се храни въпросното его?
цитирай
26. pantaleev - alexalexalex
02.10.2011 14:21
Не си извратен човече, това което виждаш е истина. Един мъж да моли, да се унижава да го защитават журналистки, катановци и прочие и прочие. Незнам, много хора се надигат срещу Цефул. Просто им писна.
цитирай
27. alexalexalex - турбо
02.10.2011 14:23
болест бе, их, ама не четеш какво ти пиша.
болестно състояние - жажда за слава, даже и да е фалшива, жажда да се утвърдиш...
ама такава жажда, че страх да те хване.
и понеже в реалния живот си никой, никой не ти обръща внимание, никой не те брой за слива - и хоп, намираш едно място, където си някой)))
толкова е жалка тази история, че понякога изпитвам жал.

като Ам Гъл ми е, честно)))
цитирай
28. pantaleev - Принципно и това е възможно, ама ние ...
02.10.2011 14:25
turb04 написа:
Принципно и това е възможно, ама ние сме няколко души, които го критикуваме и ми се струва, че никой от нас не би се занимавал с такива простотии..
А и нали е дружка с троловете уж ;)


Не е дружка с троловете - истинските де. Не броим тези фейкове без лица които го защитават. Всъщност винаги е чел троловете, интерсува се какво мислят за него. За Бога, аз на негово място си слагам въжето и се беся.
Приятели от блога ми казват че аз и Бале прекаляме, да имаме жал, милост спрямо тази човек, но кажи ми колко хора има в нищета в България, и никой от тях не иска съжаление и някакво измислено признание в блога. Не може един истински мъж да разчита на съжаление, на защита от други хора, и най вече от жена!!!
цитирай
29. alexalexalex - 28. pantaleev
02.10.2011 14:41
проблемът е, че пак ще ми сложат бан))))
защото бия Паниковски, за кой ли път)))

никога не съм търсил война с някого, а и по принцип не съм скандалджия)))
но при прекаляване - ставам зъл, бърз и яростен)))
цитирай
30. alexalexalex - турбо
02.10.2011 14:42
що изчезна постинга от Първа?

да не са те баносали?

я пробвай да пуснеш нещо за проба , ако те няма в Последни - отнесъл си як донос)))
цитирай
31. turb04 - Май, май :))) Ееее, че как така да ...
02.10.2011 14:49
Май, май :)))
Ееее, че как така да нямам бан и аз :))))
Такова видно магаре един бан не може уплаши...
Мен колко ме триха 2007, ехееее :)))
цитирай
32. pantaleev - Защо ти сложиха БАН
02.10.2011 14:53
Брех чее, видя ли аз и Алекс се оказахме прави че ще ти сложат БАН. Някой се е оплакал, но не - нашият човек просто е помолил " Приятели помогнете нападат ме"
Виждаш, тук се мери с двоен аршин
цитирай
33. turb04 - Панто, през долуподписания ми е ...
02.10.2011 14:54
Панто, през долуподписания ми е :)))
Писах на блог.бг-то да ме уведо пуркоа ме баннало, ама ако е много за дълго, ще видя какво ще правя :) Ще трябва Муждю да го информираме през твоя блог ;)
цитирай
34. turb04 - Ти да видиш :))) Банннат съм отвс...
02.10.2011 14:56
Ти да видиш :))) Банннат съм отвсякъде - и от раздела, а и като класация :)))
Въх, някой го е усетил много вътрешно :)))
цитирай
35. turb04 - Тихо ;)))) :))))))))))))
02.10.2011 15:04
Тихо ;)))) :))))))))))))
цитирай
36. pantaleev - Ок
02.10.2011 15:06
;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2654184
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930