Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2011 16:42 - Страшният трол, или недъгавата нещастница
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 18865 Коментари: 78 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Знаете, че откакто съм се появил в блог.бг, а това се случи още в далечната вече 2007 година, непрекъснато съм в сблъсък с разни същества, които наричат себе си тролове.
Те обаче не са един тип.
Повечето са умерено анонимни, но в края на краищата можеш да узнаеш кои са, защото и те имат нужда от социални контакти.
Такива са Бале, бившия Злика, Мазния ауспух.
Има обаче една друга категория, която е напълно анонимна, или успява да отклони тотално вниманието от себе си, ако е позната под друго име.
Да, за човек от тази категория ще стане дума.
С този човек си "общуваме" поне от 2009 година, като досега той е запазил анонимността се, но това се дължи и на факта, че още не съм тръгнал да го издирвам както трябва. Е, скоро и това ще стане и ще ми е интересно, дали подозренията ми за него ще се окажат верни.
Трол, или тролица?
Според мен е по-скоро жена.
Някои реакции отпреди време, някои страхове са по-типични за жена отколкото за мъж - един мъж знае и усеща, кога дадена опасност за здравето му е реално надвиснала и знае кога да спре! Жените в това отношение са различни.
Какъв е профилът на този/тази трол/ица според мен:
- Най-вероятно става въпрос за човек с някакъв недъг, който е бил осмиван, или за много наранен емоционално човек, който вижда у другите източника на своите страдания.
- Това е човек, който прекарва твърде много време пред монитора, но който очевидно не работи, или работи съсвем малко. Следенето, ровенето, непрекъснатия преглед на теченията, публикуването, роенето на профилите, издирване на данни за съблогърите - това наистина изисква доста време и работещ човек няма време да се занимава.
- Това е човек, който най-вероятно няма нормален живот и нормален брой социални контакти.
- Това е човек, който се срамува от себе си.
- Това е интелигентен и грамотен човек, който ненавижда останалите, защото са нормални и за когото тролските битки са единствения начин на себедоказване. Възможно е и да приема тролстването си като мисия, за да оправдава действията си.
- Този човек е самотник. Той няма афективни връзки.
- Най-големите му страхове са свързани с това, да не би да не му обърнат внимание, а безразличието на "жертвите" му го прави плах, нерешителен и нещастен.
- Непрекъснатото триене на профилите му и заличаването на дейността му, предизвиква у него мъченическо-мазохистични чувства и се приема като страдалец, борещ се с лошото.
Мога да продължа да изреждам, но това не е най-важното.
Една част от блогърите сме се заели с това, да се срещнем с админ-модераторското тяло на блога и с юриста, както и с някой висш представител на Инвестор.бг и да се опитаме да спрем ширещата се дивотия. Наред с това ще се подадат молби до полицията и прокуратурата, а те от своя страна ще трябва също да се срещнат с хора от Инвестор.бг.
Убеден съм, че в крайтна сметка "тролът", или троловете ще излязат на светло.
Ако пък вземе та се окаже, че въпросният митологичен субект е мъж и носи на бой, най-вероятно ще отнесе и един пердах.
Но каквото и да си говорим, нашето тролче е един много болен, много нещастен и много наранен самотник. Самотник, който се срамува от себе си и от недъзите си.



Гласувай:
25


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. becksss - Здрасти!
23.09.2011 16:49
Сега остава и да кажеш, или поне да намекнеш, кой е той, за да внимаваме всички останали. :)))
цитирай
2. turb04 - Не мога да кажа :) Това са само пре...
23.09.2011 16:51
Не мога да кажа :) Това са само предположения. Засега. По-нататък ще стане ясно :)
цитирай
3. elinora - turb04,
23.09.2011 16:56
нищо чудно да е жена!
мъжете не са толкова гадни и безочливи.
пп като го напипате, да му набиете канчето подобаващо и ... да му спрете нета! :)))
цитирай
4. turb04 - Е, по-интересното би било да бъде ...
23.09.2011 16:59
Е, по-интересното би било да бъде прибран (без значение, дали ще е в арест, или психиатрична клиника), защото там нет няма, а нещастничето е развило пристрастеност.
цитирай
5. babikqn - Има фейк на гадния трол, който се ...
23.09.2011 17:04
Има фейк на гадния трол, който се възползва от него. Знам, кой е, поне този, който напада мен и гаджето ми.
цитирай
6. turb04 - Чудесно, затова ще направим кау...
23.09.2011 17:04
Чудесно, затова ще направим каузата обща!
цитирай
7. mt46 - За същия би става въпрос -
23.09.2011 17:19
дето при алексалекс е изчислил по колко часа на ден съм тук /а не вижда себе си/, дето ми държи сметка кого и как съм коментирал, защо съм бил на първа...? :)))
Дребен човечец, ограничен, недостатъчно интелигентен, с тежко психическо заболяване...
цитирай
8. turb04 - Ще се разбере скоро. :)
23.09.2011 17:20
Ще се разбере скоро. :)
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - :)
23.09.2011 17:29
Не, не е жена. Clubmate-Pepas не е жена. :)
цитирай
10. turb04 - Аз говоря за сериозния трол - Пепас е ...
23.09.2011 17:31
Аз говоря за сериозния трол - Пепас е ясен, но от друга страна Бале и нашето нещастниче са в някаква симбиоза.
цитирай
11. yotovava - Турбоч,
23.09.2011 17:33
само на теб ли не ти стана ясно като бял ден
themoon = trubadur = obraz = mirondakov = psihiatyrkata =...... = poligor.

Най-простият вариант е да се премахнат класациите.
Защото
- винаги могат да се манипулират - и от доброжелатели, и от НЕдоброжелатели.

Как ще определиш кога кой го прави, м?
Не ти ли са странни постингите на току-що пръкнали се блогъри, които директно и агресивно се насочват към точно определен човек, че и коментират събития в блога отпреди една година или били в други сайтове.

Това е.
Валя
цитирай
12. turb04 - Аз ги познавам по-добре от теб. Н...
23.09.2011 17:36
Аз ги познавам по-добре от теб. Някои съм ги и намирал, когато съм си давал зор. Ще намеря и този.
цитирай
13. yotovava - Дано успееш, защото това, което наблюдавам напоследък, е следното
23.09.2011 17:39
Полигор с някой от профилите си се изтипосва на първа с двадесет и пет САМОкоментара.

Ако някой обаче, по видими причини бива коментиран повече, веднага се намесва НЯКОЙ и го напомпва, за да излезе от най-коментирани. Така обаче попада в НАЙ-ПОПУЛЯРНИ.
И после, забележи, бива ОБВИНЯВАН, че се самонапомпва.

Тъй че аз наивно продължавам да си мисля, че ако се променят критериите или допускането до първа страница, много неща ще отпаднат от самосебе ди.

Хубава вечер.

Валя
цитирай
14. pantaleev - Марине
23.09.2011 17:41
Виждам че се опитват да те настроят в грешна посока. Полигор - Павел Горанов е поет от поетичен сайт. Той си има конфликтите с поетични кръгове. Не е нашият човек - да не му казваме името ;)
цитирай
15. turb04 - Значи, това със самонапомпването ...
23.09.2011 17:43
Значи, това със самонапомпването не е тролене.
Аз говоря за съвсем друго - за крадене на профили, създаване на фейкове на реални потребители, крадене на снимки, зложелателна, злепоставяща и клеветническа информация - все неща, които представляват закононарушения.
Да ти кажа честно, все ми е тая кой стои на първа и дали е напомпан, ако не е като Цефула. За напомпването отговорността и регулирането е на админите и модераторите, но от самото напомпване не могат да произтекат последствия, както от тези, за които вече споменах.
цитирай
16. waterway - Turb04, :)))
23.09.2011 17:44
без да ми е приоритет горната задача, не е ли аналогична ситуацията :))) с линка
( замени 'фейс' с 'блог.бг')


Стига с тез компютри! Какъв фейс бе !
http://vbox7.com/play:cb06c32eac

;-)))
цитирай
17. turb04 - Виждам че се опитват да те настроят в ...
23.09.2011 17:47
pantaleev написа:
Виждам че се опитват да те настроят в грешна посока. Полигор - Павел Горанов е поет от поетичен сайт. Той си има конфликтите с поетични кръгове. Не е нашият човек - да не му казваме името ;)


Да ти приличам на човек, когото могат да подведат?
цитирай
18. lidislidis - Здрасти, Марине!;)
23.09.2011 17:49
Определено този трол е тролица от Пловдив! Заедно с няколко себеподобни нещастници нанесе вреда на много блогери. Да не говорим за мен и щетите ми от нея.КАКТО И СЕГА съм с "наказание" от нея и връзките й с модераторите...
Ще помоля само да ме уведомите с подаването на жалба до бг полици във връзка с действията й , бих искала да свидетелствам с факти.
Този парад на простащина с привилеегии в блога трябва да спре.
И ДА СИ ПЛАТАТ ЗА НАНЕСЕНИТЕ МОРАЛНИ ЩЕТИ на блогерите.
Аз мислех директно да отправя молба до полицията в Пловдив, тъй като тя и нейните опекуни са от там.
С поздрав Лидис
цитирай
19. pantaleev - E аз да ти кажа
23.09.2011 17:50
;)
цитирай
20. lidislidis - Здрасти, Пантич! Тролицата е полигорова застъпница. Те изтриха блога ми.
23.09.2011 17:52
pantaleev написа:
Виждам че се опитват да те настроят в грешна посока. Полигор - Павел Горанов е поет от поетичен сайт. Той си има конфликтите с поетични кръгове. Не е нашият човек - да не му казваме името ;)


И продължават лудата агресия не само срещу мен в блога с показност и наглост!
цитирай
21. turb04 - без да ми е приоритет горната зад...
23.09.2011 17:55
waterway написа:
без да ми е приоритет горната задача, не е ли аналогична ситуацията :))) с линка
( замени 'фейс' с 'блог.бг')


Стига с тез компютри! Какъв фейс бе !
http://vbox7.com/play:cb06c32eac

;-)))


Гледал съм го, но тук си говорим за друго :)
цитирай
22. turb04 - Ако някой го знае и е сигурен - да му ...
23.09.2011 17:58
Ако някой го знае и е сигурен - да му напише истинското име, адрес и т.н.
В противен случай не хвърляйте имена, само защото някой конкретно ви е засегнал. Не може един човек с ник и когото познават да е анонимен трол!
цитирай
23. darcy - Пъзльото гарго-благородка ли бе?
23.09.2011 17:59
Съсипвачът на животи в интернет :-D
цитирай
24. turb04 - Ако знаех кой е, отдавна да съм дал ...
23.09.2011 18:02
Ако знаех кой е, отдавна да съм дал име. Но то ще се разбере. Интернет анонимността не е толкова голяма, колкото много хора си мислят. В някой от районните, ако не и във всички, има оборудване за целта - даваш ника в съответната мрежа и човекът цъфва... Нали не мислите, че някакъв мижав комплексар може да остане скрит при желание да хвърлиш усилие и го намериш?
Може да е тук, може да е в чужбина - по ІР се разбира, а оттам вече си има и съответни действия.
цитирай
25. pantaleev - Здравей Лидис
23.09.2011 18:02
Разбирам те, но да не правим пребързани изводи. Знам че имаш конфликт с Полигор, но той е мой силен съюзник по линията срещу катана и Чу. Ще се разбере кой е.
И новите админи са длъжни да излязат с становище и да заличат този потребител от сайта веднага - както и всички смятащи го за "храбър рицар"
цитирай
26. turb04 - Да защитаваш и умишлено да злепо...
23.09.2011 18:04
Да защитаваш и умишлено да злепоставяш, служейки си с лъжи и измислици, са две различни неща. Никой няма да ти каже копче, ако защитаваш някого с нормални средства.
цитирай
27. анонимен - Това вече надминава всичко даже и за параноята на тази блогерка -
23.09.2011 18:05
1..
yotovava написа:
само на теб ли не ти стана ясно като бял ден
themoon = trubadur = obraz = mirondakov = psihiatyrkata =...... = poligor.

Най-простият вариант е да се премахнат класациите.
Защото
- винаги могат да се манипулират - и от доброжелатели, и от НЕдоброжелатели.

Как ще определиш кога кой го прави, м?
Не ти ли са странни постингите на току-що пръкнали се блогъри, които директно и агресивно се насочват към точно определен човек, че и коментират събития в блога отпреди една година или били в други сайтове.

Това е.
Валя

1.Тая вижда във всеки ник мен.
2. Точно маниакално влюбената в първа страница да се обявява против класациите.
3. Целият сайт от вчера чете как се помпа тая и как стои вечно на първа..

Бързо, Йо, пускай постинг, че как ще спиш тая нощ, ако не си била на първа.
Алекс е прав за Райда и напастта в твое лице.
цитирай
28. turb04 - Мили хора, не искам да водя войни с ...
23.09.2011 18:08
Мили хора, не искам да водя войни с когото и да било. Моята цел е не да се изпокарате и пренесете враждите си тук, а да отстраним от това пространство човек, или хора, които се гаврят с другите. Вие си имате спорове, но се знаете кои сте. Не става въпрос за вас и ви моля да не се карате тук.
Благодаря!
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - :) Поставил си си доста амбициозна задача.
23.09.2011 18:10
Той е малко "танцуващият с вълци". Така се изживява поне. Но пропуска, че ако танцува с айпита, има хора, в тази страна, които са измислили компютъра след Джон...:) Те не взимат заплатите си там, където въпросното лице се подвизава.:) Ще се радвам, ако твоите проучвания потвърдят техните. Дано се намери някое добро и дълготърпеливо момиче за това магаре. :)
цитирай
30. turb04 - Аз пък бих й пожелал (ако се окаже, че ...
23.09.2011 18:13
Аз пък бих й пожелал (ако се окаже, че е въпросното магаре), да си плюе на петите и дим да я няма. Ти би ли живяла с такова?
Ако обаче ти знаеш кой е и го оставяш да безчинства и да се гаври с хората, това е много, много лошо!
цитирай
31. waterway - 21. turb04 - без да ми е приоритет горната зад...
23.09.2011 18:17
turb04 написа:
waterway написа:
без да ми е приоритет горната задача, не е ли аналогична ситуацията :))) с линка
( замени 'фейс' с 'блог.бг')


Стига с тез компютри! Какъв фейс бе !
http://vbox7.com/play:cb06c32eac

;-)))


Гледал съм го, но тук си говорим за друго :)



Знаеш ли, Турб04, прав си. За друго говорите. Аз не познавам никого в този блог в реалния живот, но познавам такъв тип човек в реала. И мисля, че грешиш по отношение на психологическия му профил...Но, както подсказа...не е моя работа. Извинявай, че се обадих. Млъквам :)
цитирай
32. turb04 - Естествено, че може и да греша. Но ...
23.09.2011 18:19
Естествено, че може и да греша. Но при всички случаи, женското у това нещастно и осакатено човече присъства.
Да ти кажа честно, моля се да е мъж! На жена не мога да причиня това, което ще причиня на такъв.
цитирай
33. анонимен - Жена не се бие!
23.09.2011 18:20
Не трябва. Жалко, но ако има проблеми, не и помогнем.
Ей, мама му ... да е мъж, да се сбласкаме, ама жена...
цитирай
34. darcy - Смешното е,
23.09.2011 18:21
че този уж защитник на угнетените от Бале в интернет използва негови похвати за тролене - пуска статии с полови органи и гнусотии за да възмущава, но няма никаква идея кое всъщност е най-силното тролстване, защото е злобен и емоционален.
Така че, Турбоч, моментът с интелигентността отпада.

Да не говорим колко нескопосано блъфира с мен.
цитирай
35. turb04 - Дано е мъж, но ако е мъж, ебаси. . . . . . ...
23.09.2011 18:21
Дано е мъж, но ако е мъж, ебаси ........, нали? :)
цитирай
36. lidislidis - Не воювам срещу никого в блога.
23.09.2011 18:23
pantaleev написа:
Разбирам те, но да не правим пребързани изводи. Знам че имаш конфликт с Полигор, но той е мой силен съюзник по линията срещу катана и Чу. Ще се разбере кой е.
И новите админи са длъжни да излязат с становище и да заличат този потребител от сайта веднага - както и всички смятащи го за "храбър рицар"


Не искам и да воювам, а да блогвам нормално, което ми се отнема от пловдивската блогерка, която доста сполучливо вреди не само на мен и обработва полигор. За модерацията нямам думи! И там е полазила ! В момента 10 дни пиша писма до модерация, във връзка умишлено отнети функциин на блога ми, пак за нейн кеф, но модерация не ми отговаря! Не мога да разбера това потребител да се тормози от модерация, заради друг потребител!?
Нарочно и за кеф и забавление !
Поздрави! Доста дълъг период продължи пловдивската блогерка да интригантства и вреди на блога .
цитирай
37. turb04 - че този уж защитник на угнетените от ...
23.09.2011 18:24
darcy написа:
че този уж защитник на угнетените от Бале в интернет използва негови похвати за тролене - пуска статии с полови органи и гнусотии за да възмущава, но няма никаква идея кое всъщност е най-силното тролстване, защото е злобен и емоционален.
Така че, Турбоч, моментът с интелигентността отпада.

Ще видим, а и покрай него има и разни ситни чекиджии - фейкаджии.
Абе, няма къде да се скрие!
Да не говорим колко нескопосано блъфира с мен.

цитирай
38. turb04 - 36. lidislidis
23.09.2011 18:28
Добре де, но тук и сега става въпрос за друго.
цитирай
39. rustam - Марине,
23.09.2011 18:58
а според мен става въпрос за същество, което е по"средата"
Гаргамел, мурото, благорадко и пр. е между мъж и жена.
Моето мнение е, че или е педал или лезбийка.
цитирай
40. turb04 - Е, и да не е, що пък да не стане?
23.09.2011 19:04
Е, и да не е, що пък да не стане?
цитирай
41. turb04 - Между другото, откакто си затворих ...
23.09.2011 19:06
Между другото, откакто си затворих блога за анонимни коментари, тоя гъз не го чета, но си има едно нещо, за което ще го гоня до дупка.
цитирай
42. анонимен - Здрасти, пак
23.09.2011 19:35
turb04 написа:
Между другото, откакто си затворих блога за анонимни коментари, тоя гъз не го чета, но си има едно нещо, за което ще го гоня до дупка.

Не се хаби. Те са страхливи хора. Споделям опит. Предложих им да се обзаложим на кинти, не стана. На един кибритлия му каза къде ще бъда, та да дойде да ме бие /ако иска и с хора/, не дойде.
Хвалипръцковци. Тук им е силата. В буквите. Боклук хора.
цитирай
43. turb04 - А, не. Няма да стане така - аз, че и още ...
23.09.2011 19:39
А, не. Няма да стане така - аз, че и още няколко мераклии, ще идем да го олобутим, та няма да се налага да го чакаме да сбере кураж :)
цитирай
44. mt46 - По "стил"
23.09.2011 19:49
анонимният трол ми прилича на мъж... Не мисля, че е от познатите тук лица...
цитирай
45. turb04 - Ще се разбере и да му мисли...
23.09.2011 19:54
Ще се разбере и да му мисли...
цитирай
46. анонимен - Пак споделям опит
23.09.2011 20:00
turb04 написа:
А, не. Няма да стане така - аз, че и още няколко мераклии, ще идем да го олобутим, та няма да се налага да го чакаме да сбере кураж :)

Като /ако/ го срещнеш, ще се почудиш дали да го удариш, дали до га напикаеш или дали да му подмиеш дупето. Не се майтапя.
цитирай
47. turb04 - На мен вече за един ми стана жал, ама ...
23.09.2011 20:04
На мен вече за един ми стана жал, ама преди това един друг буквално се посра...
цитирай
48. анонимен - О, те са събрали смелост и са се появили!?!?!
23.09.2011 20:13
turb04 написа:
На мен вече за един ми стана жал, ама преди това един друг буквално се посра...

Моя заканител го разпазнах случайно. Не пожела да ме наебе в гъза. А толкова се надявах..... :-))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
49. turb04 - Ами, не. . . Не се появиха. . . Аз се ...
23.09.2011 20:15
Ами, не... Не се появиха... Аз се появих!
Историята за Злика си я чувал, но той се кротна.
Предният беше един путьо и голям отворко, но оттогава насетне не се е мяркал.
Абе, да ти кажа, не могат да носят на бой....
цитирай
50. turb04 - А иначе много голям го вадят. . . . ...
23.09.2011 20:18
А иначе много голям го вадят.... Посраният също имаше някакви мераци като твоя, пък накрая какво? Взе, че се посра....
цитирай
51. vahisht - Странно....
23.09.2011 20:20
ако е така защо този субект не се включи с коментар в този пост...???
С разсъжденията,заключенията и анализите си спокойно може да се впишете листата на топ криминалистите, но не знам защо те са ориентирани само откъм "тъмната" страна.Какво имам впредвид.Имах преди време един познат, за който единствената връзка със света беше мониторът на РС-то му, беше прикован към инвалидната количка от години.Когато се появи интернета, той бе един от първите който го "прегърна" и не се отдели от него близо 15 годиниПишеше страхотни разкази и стихове поради простата причина, че бяха изстрадани и преживени от самия него, е разбира се в други сайтове.Успя да си създаде много виртуални "приятели" и "врагове". На никого не разкри безпомощноста си, но тя лъхаше почти от всеки негов пост, коментар,стих или разказ....
Не сме ли понякога неоправдано жестоки към чуждото мнение,коментар или публикация.Та какво знаем ние за човека отсреща, дали тялото или пък душата му не са оковани... и току виж прибързваме с нашите заключения и характеристики към него.Нямам наблюдение спрямо Вас, по точно с какво са ви засегнали, но все пак не смятате ли, че може би грешите в преценката си....
Поздрави!
цитирай
52. turb04 - Примерът е напълно неподходящ - ...
23.09.2011 20:32
Примерът е напълно неподходящ - човекът е пишел стихове и разкази, а не се е занимавал с това да прави фейкове, да злепоставя, обижда и от сорта.
Има един такъв човек от Русе, когото не познавам, но който пише много добре стихове. Ако не се лъжа се казва Ченков.
Но за хора като него не може да се каже лошо.
Виж, нашето лайно е друга история.
цитирай
53. rustam - Айдееее,
23.09.2011 20:51
Блоговата мастия катана е завъртял и тук опашка да се хареса и да се натъкми и той от отбора.
Всъщност катаната е аналогичен типаж на фейка гарго. Събира лични данни, снимки, проучва и нюха като граничарско куче кой къде работи, къде живее и с кого спи.

Абе миндил, нали налряво и дясно тръбиш, че много си харесваш Цефуля? Що не ходиш да коментираш разказчетата му, ами си се курдисал тука?
цитирай
54. turb04 - Свилене, при мен всеки може да ко...
23.09.2011 20:53
Свилене, при мен всеки може да коментира, стига да спазва добрия тон и да не си пренася враждите. Одеве едвам озаптих полигор и лисдис...
цитирай
55. rustam - Знам, Марине
23.09.2011 20:57
обаче особено неприятно е, когато някой от нежната дружинка на Цефул вземе да драпа и той да се прикачи на мотрисата.
цитирай
56. turb04 - На мен лично нищо не ми е направил ...
23.09.2011 21:01
На мен лично нищо не ми е направил този човек, нито е написал нещо обидно. Както и да е - не пренасяйте тук нещата. Много терсене се чувствам. :)
цитирай
57. анонимен - Милиционерче,
23.09.2011 21:38
rustam написа:
Блоговата мастия катана е завъртял и тук опашка да се хареса и да се натъкми и той от отбора.
Всъщност катаната е аналогичен типаж на фейка гарго. Събира лични данни, снимки, проучва и нюха като граничарско куче кой къде работи, къде живее и с кого спи.

Абе миндил, нали налряво и дясно тръбиш, че много си харесваш Цефуля? Що не ходиш да коментираш разказчетата му, ами си се курдисал тука?

не си ти този, който ще ми казва какво, къде и как да правя. Дружески те съветвам да си гледаш работата и да не се правиш на интересен. "Миндил", "мастия" ще ги споменаваш на твоите съгъзолизници.
Апропо, винаги ли си носиш "Макаров"-а и защо не си го предал още? Той ли те прави толкова храбър?
Ти се показваш като ревнива вдовица, бе милиционерче!
цитирай
58. turb04 - Пуснах ти отговора и оттук нататък ...
23.09.2011 21:41
Пуснах ти отговора и оттук нататък ходете да се разправяте другаде. Няма да ви пускам обидни коментари.
цитирай
59. анонимен - :-)))))))))))))))))))))))) Обикновено така става.
23.09.2011 21:42
turb04 написа:
А иначе много голям го вадят.... Посраният също имаше някакви мераци като твоя, пък накрая какво? Взе, че се посра....

Извинавай за Свилен Рустамов, ама не се сдържах. Ходи подире ми и мрънкя, като стара вдовица за ... сещаш се.
цитирай
60. turb04 - Не искам да се нападате при мен. Т...
23.09.2011 21:46
Не искам да се нападате при мен. Точка!
цитирай
61. анонимен - Прав си.
23.09.2011 21:51
turb04 написа:
Не искам да се нападате при мен. Точка!

цитирай
62. turb04 - Благодаря за разбирането!
23.09.2011 21:52
Благодаря за разбирането!
цитирай
63. blackpredator - хех,
23.09.2011 22:20
къф форум на изтролени.:))
цитирай
64. tit - Ти през 2009/10 година практически не беше в блогбегето...
23.09.2011 22:34
Имам спомен да съм те засичала само един - два пъти.
Повече бях чела за теб, отколкото теб!:):):))
Струва ме се малко невероятно да е само един човек. Изключително рядко слагам модерация, но отдавам злобните коментари по-скоро на страхливи или срамежливи съблогъри. Персоналните ми анонимки отдавна не са в блога и не се засягам особено. Хората могат да бъдат невероятно изобретателни в лошотията си. Нямам идея кой е Гарго, но откакто Хиената се зае с него като че ли не съм го срещала, възможно е да е минал в анонимност.:)
Успех - може наистина да има нужда от помощ тази особа!:))
цитирай
65. анонимен - хах
23.09.2011 23:33
Мармааалад :)))
цял ден бъркаш блоговите джибри гледам ...

п.п - да не си станал и ти модератор, Марине ;)
цитирай
66. osi4kata - здравейте,
24.09.2011 00:29
познавам Трубадур от 2003 година (ако е същият.. но мисля, че е - защото пише също толкова хубаво). Та, моят стар познат е изключително интелигентен и добър човек. Ако е побеснял заради нещо - значи има причина. И на мен са ми избивали балансите на бойното поле на блог. бг.
цитирай
67. анонимен - Турбоч,
24.09.2011 07:34
знам, че няма да пуснеш коментара ми, но ще го напиша.

Не мислиш ли, че си огледало на това т. нар. "общество". Защо не дойдеш да ме набиеш в Канада? А? Ае спри да ми повтаряш името като "онзи насрания от Дондуков"! Сестра ми ми каза, че си я гледал като "зайче-байче" и ме насмете, че съм те хапал.

Ела в Канада да ме набиеш (ако не те набия аз!) за да видиш какво ше се случи по-натам!

Да ви еба у гъза ганьовски, смелчаци! С бой ли се разправяте? Деба глупаците!

Измеждувпрочем... и аз не го харесвам, но това, че ви бърка на всички у гъзовете ми харесва ужасно много :-)
цитирай
68. turb04 - Преди няколко месеца ме помоли (не в ...
24.09.2011 07:38
Преди няколко месеца ме помоли (не в коментар, а на лични), да спра да говоря за теб и сестра ти.
Аз спрях.
Добре, майсторе! Теб те познавам и като си такъв отворко, ще чакам да те срещна някъде из София. Светът е доста по-малък, отколкото си мислиш!
Май наиситина такъв като теб не трябва да го съжаляваш!
цитирай
69. анонимен - В коментар 49 ме споменаваш!
24.09.2011 07:40
В коментар 69 казваш "аз спрях"...
И пак ме заплашваш с бой? Безнадежден случай!
цитирай
70. turb04 - Май ти нещо спомена за бой в комен...
24.09.2011 07:45
Май ти нещо спомена за бой в коментара ти, или бъркам!
Както и да е.
Спирам да се занимавам с теб тук, а колкото до симпатичния ти трол, ще го намеря. Ти ЗНАЕШ, че ще го намеря.
Този обаче ще яде и бой и лайна, а и няма да го млатя само аз! Десетина души сме се събрали, а ти си го харесвай! Между десетимата има и хора, с които си бил приятел, което при теб определено не е константна величина!
Направи грешка, повярвай ми!
цитирай
71. turb04 - А дали нашето тролче не се казва М...
24.09.2011 09:14
А дали нашето тролче не се казва Мунко? Отличава се основно с това, че е грозно заебан! Ама, много грозно и Мунко не може да го преживее.
Мунко е хейтър :)
цитирай
72. turb04 - хахахаха - уцелил съм! След посл...
24.09.2011 11:52
хахахаха - уцелил съм! След последния ми коментар Мунко е минал да се разпише с "НЕ ХАРЕСВАМ" ;)
цитирай
73. becksss - Не му се сърдете на човечето. Поне ...
24.09.2011 13:19
Не му се сърдете на човечето. Поне вече го видяхме как изглежда в лице. :)))))
цитирай
74. turb04 - Ако е то, де :)))
24.09.2011 13:22
Ако е то, де :)))
цитирай
75. vania23 - Чудесно е,
24.09.2011 15:01
че въобще не ме интересува.
цитирай
76. turb04 - Не е чудесно, ами направо е похва...
24.09.2011 15:07
Не е чудесно, ами направо е похвално, ама ми е странно, че четеш и коментираш, при положение, че не те интересува :)
цитирай
77. vania23 - Е, какво му е странното -
24.09.2011 19:04
гледам турбо на първа. И си викам - я да видим какво е написал, че е привлякъл толкова внимание? И хоп - коментарче :)
цитирай
78. turb04 - А, добре ;) :РР
24.09.2011 19:11
А, добре ;) :РР
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2650637
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031