Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2011 17:15 - Цефулът на България - риалитито на блог.бг
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 19854 Коментари: 62 Гласове:
29

Последна промяна: 20.09.2011 09:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Напоследък е моден гърч всяка медия да има свое риалити.
Големите медии си имат големи риалита, а малките - по-нюню.
Блог.бг-то също си има риалити, което е сезонно (разбирай всяка година се върти нов и интригуващ сценарий).
Мдаааа...
Родният Цефул...
Родният фолклорен гений споменава, че Дяволът, при липса на други занимания, си таковал децата...
Явно е верно, но защо бе, Сатанаиле, че и по тоз начин... Епистоларно натоварващо изтезание ни измисли ти...
Добре де, сега и аз ще си кажа моята, защото ми втръсна!
Преди две години пак си казах и тогава хукнаха да ми дерат очите, ама аз съм с цайси и оцелях. Сега ще се пробвам пак.
Уважаеми съблогърици и съблогерове, нямам нищо лично срещу Стефан.
Сигурно е голям пич за хората, които са около него, сигурно е галантен джентълмен, щом толкова женоря му веят с перо и прикудкудякват час по час около писанията му, но....
Съжалявам, това момче е графоман, при това слабо грамотен! Това е и по-малката беда; по-голямата е, че се има за сериозен творец.
В изобразителното изкуство има един постулат - не можеш да нарисуваш нищо по-добро от това, което покрива собственият ти интелект.
Да ме прощавате, но същото важи и за писането.
Човек, който се е провалил и се проваля в битието си няма как да е високо интелигентен, още повече, че сума ти народ се опита да му помага.
Но нека говорим за писането.
Когато другите деца са учили граматика, нашето риалити е учило нещо друго, или, което е по-вероятно - нищо.
Словоредът и яснотата на мисълта му си съперничат със словореда на Учителя Йода, а яснотата на мисълта - с тази на Стратега от Мировяне, който пък обаче е постигнал нещо...
Сюжетите на "произведенията" са по калъп и от време на време се сменят само героите, а и се вмъкват нови странни метафорични определения, които са по-скоро типични при употреба на LSD и сходни.
Ама момчето било нежно и чувствително, пък го нападат, видиш ли...
Ами, като е нежно и чувствително, да ходи да го галят и да чувства! Хайде де!
То, бива, бива, ама произведенията му са като въшките през Балканската война - нападат те отвсякъде...
Незнайно защо, преди време админ-модераторското тяло на блог.бг-то беше подгонило хората, които имат забележки към "творчеството" на въпросния господин, което пък окончателно ме доубеди, че риалито-то е факт неоспорим.
Има и една друга възможност - това да е най-добрия творец в блога, та затуй да си го кътат, ама само при мисълта ме втриса...
Де да знам...
У нас риалитата са такива, каквото ни е всичко останало - политиците, докторите, магистратите, полицията, елитът (с извинение), хората на изкуството.
Чудя се, откъде е това влечение към уродливото, грозното, сивото, бездарното?
Защо го правим?
Защото самите ние сме уродливи, грозни, сиви и бездарни и по този начин намираме някакво оправдание за тези си качества, или?
Цефулът е само една малка точка от криволичещата линия на сбърканите ни държава и общество, но пък е нагледен пример...
Не зная, може би е време да дръпнем шалтера, да съберем всичко, да го струпаме на една клада и да драснем клечката.
Не, че е ясно какво ще направим след това, но ако не опитаме, риалитито ще стане наш единствен живот.



Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. turb04 - Брейййй, само анонимни ли ще го ч...
19.09.2011 17:26
Брейййй, само анонимни ли ще го четат моя постинг? :))))
цитирай
2. vishnichka - Е, турбо, може ли да го напишеш това с толкова грешки пък ти!;)
19.09.2011 17:34
"Съжалявам, това момче е графоман, при това слябо грамотен! Това е и по-малката беда; по-голямата е, че се има за сериозен творец."

Моето мнение е, след три години престой в блог, всички блогъри стават своеобразни графомани!А че се взима за сериозен творец - къде го видя това?
;)
цитирай
3. gothic - Не бе,
19.09.2011 17:36
няма такова нещо ;)
цитирай
4. turb04 - Няма спелинг, но при втория прочит я ...
19.09.2011 17:39
Няма спелинг, но при втория прочит я бях хванали я поправих :) А и Я са една до друго ;)
Ти откога го следиш, извинявай?
По едно време бяха едни напъни за издаване, едни мегаломании...
Сори, пак казвам - нищо лично към човека!
Но към "творчеството" му имам нещо много повече от резерви...
цитирай
5. elinora - turb04,
19.09.2011 17:39
ще те прочета, но преди това що не вземеш да разкажеш малко за истинското риалити "Гласът на България" ? :))
Видяхме те до самата сцена баш! М? :)
цитирай
6. turb04 - Кое няма бе, Пацо? Че нещо не схванах ...
19.09.2011 17:40
Кое няма бе, Пацо? Че нещо не схванах ;)
цитирай
7. turb04 - ще те прочета, но преди това що не ...
19.09.2011 17:41
elinora написа:
ще те прочета, но преди това що не вземеш да разкажеш малко за истинското риалити "Гласът на България" ? :))
Видяхме те до самата сцена баш! М? :)


То сигурно само дядо Йоцо не ме е видял ;) Имам много за разказване, но нека свърши :) Може още да ме виждаш ;)
цитирай
8. gothic - :))))
19.09.2011 17:58
turb04 написа:
Кое няма бе, Пацо? Че нещо не схванах ;)



Че те четат само анонимни бе, Марински :)
цитирай
9. valsodar - Гледните точки в случая ни се при...
19.09.2011 18:00
Гледните точки в случая ни се припокриват.
Кофти е, когато човек се приема твърде насериозно - губи чувството си за хумор, а с него и трезвата си самопреценка. А без нея до нарцисизмът изразяващ се в графомания и желанието да си на показ, на всяка една цена - е само една крачка.
От която малцина успяват да върнат стъпка назад.
На Стефан не му пречи толкова много бездарието ( това може - това прави ), а ласкателите му, безспирно убеждаващи го, че това което прави е талантливо и добро.
Няколко глупака без вкус и ето ти нагледният резултат.
Българският Стивън Кинг, Асеновградският Буковски :)))
цитирай
10. vishnichka - Готик има предвид трите години, предполагам!;)
19.09.2011 18:04
Обаче, това не е мое мнение, а съм го гледала по тв... след третата година може да се говори за интернет зависимост.

Турбо, пропуснал си да забележиш колко много още хора наиздаваха книги тук, или искат да издават... Е ли право тяхно, или не?
цитирай
11. darcy - Мани недей и ти
19.09.2011 18:17
Съсипахме му крехката душевност. Ще нося вината си с години.

Това само тука, в тоя сайт може да се види, ебаси... да те изкарат по-черен от дявола, само защото си изразил честно мнение... пфф...
цитирай
12. noir - ~ N ~
19.09.2011 20:03
Аз мисля, че Стефан е творец с богато въображение и много вдъхновение. Преди много го четях и харесвах, вече не мога да чета нищо по-дълго от два реда. Няма значение дали е графоман или гений, негово право е. Важното е, че го прави в някаква творческа посока. Има много хора, не само в блога, дето хем не са графомани, хем не могат да му стъпят на малкия пръст. Сещай се...
цитирай
13. turb04 - Аз мисля, че Стефан е творец с богато ...
19.09.2011 20:22
noir написа:
Аз мисля, че Стефан е творец с богато въображение и много вдъхновение. Преди много го четях и харесвах, вече не мога да чета нищо по-дълго от два реда. Няма значение дали е графоман или гений, негово право е. Важното е, че го прави в някаква творческа посока. Има много хора, не само в блога, дето хем не са графомани, хем не могат да му стъпят на малкия пръст. Сещай се...


Изобщо не съм на твоето мнение, а защо - написал съм го :)
цитирай
14. turb04 - Съсипахме му крехката душевност. ...
19.09.2011 20:24
darcy написа:
Съсипахме му крехката душевност. Ще нося вината си с години.

Това само тука, в тоя сайт може да се види, ебаси... да те изкарат по-черен от дявола, само защото си изразил честно мнение... пфф...


Посредствеността никога не прощава....
цитирай
15. turb04 - Обаче, това не е мое мнение, а съм го ...
19.09.2011 20:27
vishnichka написа:
Обаче, това не е мое мнение, а съм го гледала по тв... след третата година може да се говори за интернет зависимост.

Турбо, пропуснал си да забележиш колко много още хора наиздаваха книги тук, или искат да издават... Е ли право тяхно, или не?


Не съм пропуснал, но те нито са с толкова натрапчиво присъствие, нито се имат за величия - ето това дразни...
И не ми казвай, че човек, който пуска по три разказа на ден е творец и всеки път има какво да каже :)
цитирай
16. turb04 - Гледните точки в случая ни се при...
19.09.2011 20:28
valsodar написа:
Гледните точки в случая ни се припокриват.
Кофти е, когато човек се приема твърде насериозно - губи чувството си за хумор, а с него и трезвата си самопреценка. А без нея до нарцисизмът изразяващ се в графомания и желанието да си на показ, на всяка една цена - е само една крачка.
От която малцина успяват да върнат стъпка назад.
На Стефан не му пречи толкова много бездарието ( това може - това прави ), а ласкателите му, безспирно убеждаващи го, че това което прави е талантливо и добро.
Няколко глупака без вкус и ето ти нагледният резултат.
Българският Стивън Кинг, Асеновградският Буковски :)))


Хайде, нека да е болг.бг-ейския Селинджър ;)
цитирай
17. turb04 - Кое няма бе, Пацо? Че нещо не схванах ...
19.09.2011 20:32
gothic написа:
turb04 написа:
Кое няма бе, Пацо? Че нещо не схванах ;)



Че те четат само анонимни бе, Марински :)


Аха, уденАх ;)
цитирай
18. rustam - Много стегнат и точен анализ
19.09.2011 20:36
както се казва :"право в десятката"
цитирай
19. turb04 - както се казва :"право в де...
19.09.2011 20:42
rustam написа:
както се казва :"право в десятката"


Мерси!
цитирай
20. анонимен - Марине,
19.09.2011 21:23
мисля, че с теб сме се разбирали за други неща. Помня, че веднъж ме подкрепи. Благодаря ти за това и сега.
Тук обаче не си прав. Добре, може Стефан да има пропуски в правописа. Мислиш ли, че доста известни имена в българската литература нямат подобен проблем? Ще ти кажа - имат, но той просто не стига до хората, защото са се обзавели с редактори, които овреме прикриват езиковата им култура. В това отношение Стефан постъпва по-смело и по-честно.
И никак не си прав с определенията за разказите му. Човек не може всеки ден да пише гениални неща, но аз твърдя, че той има много добри. Злобеещите тук /някои от които са като платени освирквачи/ само потвърждават това. При Стефан има нещо особено ценно - винаги успява да изненада с финала си.
Никой не е съвършен, в т.ч. и той. Но и не е това, което се опитваш да внушиш. Сори!
цитирай
21. turb04 - мисля, че с теб сме се разбирали за ...
19.09.2011 21:31
angpiskova написа:
мисля, че с теб сме се разбирали за други неща. Помня, че веднъж ме подкрепи. Благодаря ти за това и сега.
Тук обаче не си прав. Добре, може Стефан да има пропуски в правописа. Мислиш ли, че доста известни имена в българската литература нямат подобен проблем? Ще ти кажа - имат, но той просто не стига до хората, защото са се обзавели с редактори, които овреме прикриват езиковата им култура. В това отношение Стефан постъпва по-смело и по-честно.
И никак не си прав с определенията за разказите му. Човек не може всеки ден да пише гениални неща, но аз твърдя, че той има много добри. Злобеещите тук /някои от които са като платени освирквачи/ само потвърждават това. При Стефан има нещо особено ценно - винаги успява да изненада с финала си.
Никой не е съвършен, в т.ч. и той. Но и не е това, което се опитваш да внушиш. Сори!


Уважавам мнението ти, но не го споделям, съжалявам...
Да, неговите разкази са с неочаквани финали, но ми напомнят на онзи соц. писач, дето турил следния кратък и неочакван финал на двустишието си:

Аз се казвам Грую,
фани ме за..... ухото...

Сори, за мен е графоман, който пише за вниманието на публиката си.
Извинявай, но имам сериозни съмнения, че този човек притежава толкова голяма ерудиция, сериозен и широк житейски опит, на който да базира толкова много писаници...
Човек трябва да пише тогава, когато наистина има какво да каже на читателите, а не да бълва като немска балирачка...
Ако той пишеше само хубавите според теб разкази, никой нямаше да повдига въпрос. Но при него има такава буквена плява и словоблудство, че чак е плашещо.
Ще ти кажа нещо - не съм си разрешавал да коментирам друг пишещ, просто защото останалите са по-въздържани и те обливат от всеки ъгъл на това блог пространство.
Въпрос на лична отговорност и възпитание е да съумееш да прецениш кога да спреш, или поне да намалиш темпото.
Уви, тук, както и в специализираните литературни сайтове, има група от кудкудякащи клакьори, които правят много мечешка услуга.
цитирай
22. turb04 - * не те обилват
19.09.2011 21:32
* не те обливат
цитирай
23. vostroto - Не съм съгласен с теб:) Мисля, че ...
20.09.2011 09:31
Не съм съгласен с теб:)
Мисля , че се изживяваш като литературен критик - толкова ли разбираш от литература? Напиши нещо по-добро от него тогава! Лесно е да се търсят недостатъци у другите.
И не е по-голям графоман примерно от теб, попрегледах блога ти.
цитирай
24. turb04 - Съгласен съм, още повече след та...
20.09.2011 09:38
Съгласен съм, още повече след такава задълбочена констатация, че моят блог е бил "прегледан", което, ако не е лъжа, е представлявало преброяване на постингите ми.
За твое сведение, публикуваните от мен неща са писани в рамките на няколко години, но понеже блогът ми е сравнително нов ги публикувам.
А пропо, ти си типичин привърженик на риалитито - първосигнално създание с лоши маниери, не особено остър ум и носещо се на вълната...
Сега напиши един ревлив пост в защита на Неприкосновения и всичко е точно - трафик да става ;)
цитирай
25. анонимен - Как може така да обиждаш беззащитен човек?!
20.09.2011 09:49
Ако той имаше твоята стегната мускулатура, дали би си позволил такова фриволно поведение? Мисля, че не.
цитирай
26. turb04 - Ти мислиш? Колко интересно...
20.09.2011 09:59
Ти мислиш? Колко интересно...
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - Здравей Turb04!
20.09.2011 10:03
"Човек, който се е провалил и се проваля в битието си няма как да е високо интелигентен,..."

:) Не, не е така. Категорично не е така и ти го знаеш. Значи, един Модилиани, (примерно - да не скочи някой, че сравнявам Стефан с Модилиани), който тотално се проваля в битието си, гладува, стига до самоубийство, е неинтелигентен!?:)

Моля те, не ме възприемай буквално. Нито съм от ония "женоря му веят с перо и прикудкудякват час по час около писанията му", нито сравнявам Стефан Кръстев със Селинджър - (твой коментар #16 към Валсадор). Да съм се изказвала при него има няма 3, 4 пъти на 6 месеца. В Блог.бг. всички - без изключение сме много, ама много надалече от явлението Селинджър!:)))

3. Да, Стефан не е на принципа на Далчев - (публикувам само най-доброто, другото не го пиша). По повод публикации на наш съблогер за Ванче Михайлов, си припомних и прочетох ранни стихове на Яворов, които не са Яворов! (Моля не ме чети БУКВАЛНО - НЕ сравнявам съблогера ни Стефан с Яворов!:) Та - Да, и аз пускам много стихове тук. Ако трябва да се саморедактирам - ще пусна 10, 15 от 300-те :) Но не го правя. Приятно ми е да споделям, приятно ми е да дърдоря и ето на, говорим си.:) Виж, Турбо, Стефан не хаби хартия (твърдо против изсичане и опропастяване на горите съм). Освен това, съвсем съзнателно и като професионален редактор (професионални поети няма) ти казвам - мога да извадя книга на Стефан Кръстев с кратки разкази - не от тия, които ти цитираш, а едни други, но пак негови - и тая книга ще тежи. Гарантирам ти го. Следователно, кому и какво пречи да се пускат повече неща, да се споделя, да си говорим? Ти мислиш ли, след като го критикуваш Стефан, че всичко, което ти пускаш тук е над неговото ниво? Не се заяждам - искрено те питам, защото не съм те чела. А Валсадор е прав за едно - показността я има в много от нас. (в мен в по-голяма степен) и това, както казваше Христо Фотев не е "хигиенично". Но, да се пооттегля и да идва тежката артилерия - "великият Бале" ли беше?!:)))
цитирай
28. turb04 - Великият Бале среща доста затру...
20.09.2011 10:26
Великият Бале среща доста затруднения при мен и не е велик :)
Бале е тиква, но дотам (тиквата при мен е определение за пич и капия). Друг е въпросът, че не разбирам как зрял човек се държи като пъпчив чекиджия, но пък и не ми е работа.
Много думи.
Ще ти кажа нещо - аз не се имам за творец и пиша това, което ми хрумне. Освен това имам периоди, понякога с месеци, когато не пиша нищо. При твоя приятел нещата не стоят така - той пише заради очакванията на кръжеца си и защото си е повярвал, че е творец. Ще те помоля да ми спестиш примери като горните, защото преди малко ми се яви Модиляни с налудничаво изражение и не искам да го дразним ;)
Интелигентен човек си, но защо не прочете заглавието, началато и края на постинга?
Стефан е пример. Нищо повече.
А за качествените му неща, за които писа и Пискова, вече се изказах. Просто прочети моя коментар.
И теб ще попитам - може ли човек с такъв стеснен житейски кръгозор да има да каже толкова много на хората, че да пуска по няколко разказа на ден и ако има и добри разкази, останалата и преобладаваща част какво е?
Аз съм за "хигиената" на Фотев. Има неща, които съм написал в даден момент, но никога не съм публикувал, защото според мен са "нехигиенични".
А пропо, пропускаш и това, което е в основата на риалитито - заливащите ни отвсякъде постинги на Стефан, а самата ти се изрази, макар и възпитано, че голяма част от тях са плява.
Извинявай, но докато по 4-5 негови безумици се мъдрят на първа, хора, които искат да прочетат нещо стойностно и неразполагайки с достатъчно време да ровят, на практика са ощетени..
И тъй като виждам, че си грамотен човек, вземи малко го понаучи, защото наистина е като кофти комбинация от Учителя Йода и Стратега от Мировяне.
Никога досега не съм срещал човек, който след толкова потоци от думи не е успял поне малко да се усъвъръшенства.
цитирай
29. rustam - Точно така, Марине,
20.09.2011 10:51
ощетени е точната дума.
Междувпрочем, колко стойностен "писател" е Кръстев, може да се провери в първата свястна книжарница.
Там Цефуля няма да откриете. Нито пък ще го намерите в каталозите на нормалните издателства.
Ха, онзи ден пуснал постинг, с който поздравява номинираните в "Буквите", без да посочвал имана, разбира се, непропускайки да отбележи, че той бил в журлито. Кожято информация е и целта на "изказването"
цитирай
30. turb04 - ощетени е точната дума. Междувп...
20.09.2011 11:03
rustam написа:
ощетени е точната дума.
Междувпрочем, колко стойностен "писател" е Кръстев, може да се провери в първата свястна книжарница.
Там Цефуля няма да откриете. Нито пък ще го намерите в каталозите на нормалните издателства.
Ха, онзи ден пуснал постинг, с който поздравява номинираните в "Буквите", без да посочвал имана, разбира се, непропускайки да отбележи, че той бил в журлито. Кожято информация е и целта на "изказването"


Когато човек е малък и мечтите му са малки.
Не зная, аз не харесвам този ревлив тип мъже, които основно будят майчиния инстинкт у жените, та да ги гушнат и накърмят.
Много от тях го съжаляват и се опитват да му помагат, в което не би имало нищо лошо, ако той не бе толкова инертен, за да не използвам друга дума...
цитирай
31. vishnichka - Турбо,
20.09.2011 11:05
"нито се имат за величия - ето това дразни..."

Дразниш се, без да те предизвикват!:)

"И не ми казвай, че човек, който пуска по три разказа на ден е творец и всеки път има какво да каже :)"

Турбо, какво ще кажа аз, какво ще кажеш ти - няма никакво значение.Цефул е блогър като всички нас и няма нужда да му слагаме наши думи в устата, за да го упрекваме в което ни е удобно.На теб не ти се меси в блогърстването, ето днес ти си на първа и нямаш против, нали?
С какво обаче, постингът ти само по себе си е достоен или ценен, че да е там...И това е всеки ден, не е Цефул причината да се случват постинги, които ощетяват, както казваш желаещите да прочетат нещо стойностно!
А кой, моля, пък ще каже какви са критериите за стойност на един постинг, след като има много повече категории от тази, в която си ти - изкуството, респективно хора, които желаят да влизат в блог.бг заради съвсем други свои интереси!
Ох, безкрайно можем да пишем...
цитирай
32. stoineff - Графоман е
20.09.2011 11:07
човек, който пише заради лична потребност от самото писане, некомерсиално. Не зная защо употребявате термина, като нещо лошо - пък и някои се обиждат от това. Над 99% от блоговете са на графомани - 0.009% комерсиални, но изкарват колкото да не умрат от глад, само 0.001% печелят добре от писане и едновременно с това блогват - Разбира се това е тясно обвързано с офлайн бизнес и много рядко с литература (тук не мога да ви дам статистика).
Графомана НЕ пише защото желае да бъде четен, а защото има потребност да пише, както казах по - рано днес в коментара си! Ако някой е изкарал 200 - 300 хиляди, през изминалата година, от писателската си дейност ще го причисля към друг раздел, а именно - "ПИСАТЕЛ"
цитирай
33. vostroto - Taка:)
20.09.2011 11:15
turb04 написа:
Съгласен съм, още повече след такава задълбочена констатация, че моят блог е бил "прегледан", което, ако не е лъжа, е представлявало преброяване на постингите ми.
За твое сведение, публикуваните от мен неща са писани в рамките на няколко години, но понеже блогът ми е сравнително нов ги публикувам.
А пропо, ти си типичин привърженик на риалитито - първосигнално създание с лоши маниери, не особено остър ум и носещо се на вълната...
Сега напиши един ревлив пост в защита на Неприкосновения и всичко е точно - трафик да става ;)


Начинът по който се държиш, ме "убеждава", че всичките добри маниери, и особено остър ум в теб са се сбрали:)))
И ако нещо си решил, че ще ме засегнеш - не се ласкай - само стойностен човек може да ме накара да се замисля:)
пп Обърни внимание на правописа си.
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - 28. turb04 - Великият Бале среща доста затру...
20.09.2011 11:45
Виж сега, Turbo04, бях пределно ясна в комент #27. За панделки и локуми нямам време, наистина, извинявай. Конкретно споделих мнение, не те ангажирам с него. Мнението ми е, че съблогерът ни Стефан Кръстев има за една книга с разкази, която спокойно може да бъде бестселър в тази страна. Може да греша, възможно е, но това е моята позиция. Донякъде и на пишещ човек и на читател. Защо пуска повече неща, това е негово лично право, не е моя работа да го коментирам. Хубав ден на теб!
цитирай
35. turb04 - Извинявам се, толкова ли не палите ...
20.09.2011 11:51
Извинявам се, толкова ли не палите (за вострото вече разбарх), за какво става дума в този постинг?
Май всички четете само часта за Цефула, а той е просто фрапантен пример!
Никога ли не се замисляте над главното, а се давите в детайла?
Стойнефф, графоман в превод е човек с мания да пише. Манията е състояние, при което има изривяване на нормалния процес на протичане на дадено нещо, като се стига до пристрастеност. Изявите, както и поводите могат да бъдат различни.
Та думата ми е основно за риалитито, в което главен участник е Цефул (така и не разбрах какво значи този псевдоним, но карай..).
Там е заровено кучето, а едно риалити, колкото и да е малко, отразява напълно Голямото Риалити в което живеем.
За това ми е думата.
Цефулът ще продължи да издевателства със словоблудството си, защото някой му дава тази привилегия, но само малцина тук се замислят над този въпрос!
Ще ви спестя последващите си разсъждения, защото все пак съм на работа, а и защото се боя да не затънем в още много други теми.
Извинявам се за правописа, но нямам спелинг.
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - :) Правописът не може да бъде аргумент ...
20.09.2011 12:24
:) Правописът не може да бъде аргумент при която и да е сериозна дискусия, особено между пишещи хора, би било смехотворно да е какъвто и да е довод. Ангелина ти го каза и е права. Толкова за правописа. Има цяло коректорско съсловие - и те трябва да се хранят.

Ние с теб сме на различни позиции относно прозата на Стефан Кръстев. Аз смятам, че той има стойностни неща, ти - не. Повтарям, моето е лично мнение, което не е меродавно. А защо не обърнах внимание на закачката за реалитито? Как да ти кажа, може би, защото винаги ме интересува много повече онзи, който убива кучето, отколкото, къде лежи заекът или къде е заровено самото куче. (в старобългарски и латински контекст). Т.е. падам си повече не по коня, а по текста.:)

Под "не е хигиенично", цитирайки Христо Фотев, имах предвид друго. Поздрави!

http://www.slovoto.org/showwork.php3?AuID=479&WorkID=17503&Level=2
цитирай
37. injir - Имаш право на мнение, но сигурно не ...
20.09.2011 12:25
Имаш право на мнение, но сигурно не си съвсем прав... А careful на английски означава внимателен.
цитирай
38. malchaniaotnadejda7 - ps Ето откъсчето от този кратък разказ, което е всъщност "реалити"-то:
20.09.2011 12:43
"Н.И. - После как виждаше името си?

Хр. Фотев - После името престава да ти принадлежи. Този момент е много опасен.

Н.И. - Престава да ти принадлежи? Съвсем?

Хр. Фотев - Преставаш да бъдеш анонимен, което е лошо.

Н.И. - Защо лошо?

Хр. Фотев - Лошо е... Не е хигиенично. Ще го усетиш ти по-късно.

Н.И. - Щом това да бъдеш поет не е хигиенично, има ли нещо по-хигиенично?

Хр. Фотев - Всеки може да ти зададе въпроса: “Ей, ти, защо така? Защо изрече това нещо? Защо направи това?” Някои го задават в упор и в упор не само въпроси, а и нещо друго..."
цитирай
39. tili - Не чета Стефан Кръстев отдавна.
20.09.2011 12:45
В началото прочетох нещичко и установих, че това не е моята проза. Но това не означава, че той не може да си публикува тук. Сигурно го прави и другаде - Интернет широк - за всички има място.

Да, реалити е! Трябва да има конфликти и кликове. Това носи пари на собственика на сайта. Ние сме само гости. Но и пък всеки си е намерил по десетина стойностни за него блогъри и си ги следи, независимо дали са на първа или не.

Това е положението. Ако не ти харесва - не четеш и не публикуваш тук :)))
Винаги ще има някой, който да дразни някого. Свидетели сме на това, но защо не се отказваме съвсем - не зная.

Поздрав:)
цитирай
40. анонимен - Всеки разглежда света през приз...
20.09.2011 12:47
Всеки разглежда света през призмата на собственто съзнание и това е негово право.
Един иска да види цялото, друг детайла. Въпрос на потребност. :)
цитирай
41. анонимен - Колко странно, моят коментар из...
20.09.2011 12:49
Колко странно, моят коментар излиза като анонимен в собствения ми блог, а коментарът на injir се затри, но благодаря за превода на ника!
цитирай
42. turb04 - Я, да видя, дали се е оправило пол...
20.09.2011 13:37
Я, да видя, дали се е оправило положението с коментарите?
цитирай
43. miaa - Здравей Марине!
20.09.2011 13:49
Пред последните дни, толкова много се изписа за Cefulesteven!
Спретнаха се и няколко постинги, където в какви ли не квалификации го спрягаха.
Той е щастлив човек, защото едва ли има друг съблогер, който да е възвеличаван и хулен толкова много, в блога.Изводът е ясен. Щом толкова много се говори и одумва един човек,значи притежава качества..Cefulesteven,притежава талант, оригинални идеи..Има стойностни творби! Има хъс и добро сърце, умен е щом не обръща внимание на обидите и подмятанията.Никой не е идеален.Нека го оставим да прави това, което умее най- добре! А то е очевидно:)))
цитирай
44. turb04 - Здрасти :)
20.09.2011 14:04
Виж, много ни се разминават мненията, но това не е лошо.
Ще ти кажа следното - около този човек толкова много се шумя, че ако наистина бе талантлив, досега да е пробил. Истината е съвсем друга - той е за вътрешна консумация тук.
Стефан определено не е над нещата, както го изкарваш - спомням си, че когато писах за него през 2009, след като изгледах цирка по представянето на една от делиричните му творби в читалище Хайтов (не отидох специално, но живея в блока до читалището, а пред него имаше разни съблогерове), той се засегна, макар да бях писал в негов интерес.
Той е такъв, че почва да точи сополи и на секундата състрадателните моми около него хукват да запушват амбразурата с гърди, пък нашичкият е чист и неопетнен.
Та, така....
А за таланта му - дано го концентрира в рамките на 3-4 разказа месечно...
И да не е главното действащо лице в риалитито, защото вместо творец го играе шут...
цитирай
45. becksss - Когато започнах да пиша в този сайт, ...
20.09.2011 14:16
Когато започнах да пиша в този сайт, публикациите ми бяха най-вече по злободневни теми и, въпреки че се имам за човек, който умее да пише, да си играе с думите (това го заявявам напълно отговорно, не е хвалба), читателите ми не бяха повече от 40-50, да не говорим, че, с изключение на 1-2 постинга, почти нямах никакви коментари. Това никога не ме е притеснявало, защото лично за мен, писането е начин да се освободиш от тежестта на ежедневието си, да изпуснеш парата, да изкрещиш себе си дори, ако мога да употребя този израз. Нито съм се смятал за нещо повече от другите, нито съм се взимал насериозно за каквото и да е. Това не ми е пречело да заставам зад всяка своя дума и да я отстоявам. Та, това начало за мен, беше нещо като опипване на почвата тук - аз съм стар форумджия-ветеран, ако мога така да се изразя, и на непознати места винаги съм проверявал дали полето е минирано. :))) Нормално е да не те приемат в началото, нормално е да отнесеш и критики, че и псувни от тоя или оня, но това е част от играта, част от живота.
Не искам да коментирам Стефан. С него се видяхме това лято тук в Бургас за малко и му заявих, че съм доста впечатлен от неговата продуктивност - нещо, което изобщо не може да се каже за мен самия.
Поговорихме си за това-онова и ми направи впечатление, че е човек с доста интересен възглед за нещата, за хората, за живота като цяло. Аз харесвам хора с нестандартно мислене и пичът ми допадна. Не съм от тези, които ще тръгнат да го възвеличават само заради едното кухо познанство, но не съм и от хората, които ще тръгнат да го плюят за това, че пускал по 2-3 постигна на ден.
Щом сайтът позволява това, значи няма нищо нередно в чисто техническо отношение. Аз винаги съм твърдял, че ако човек ИСТИНСКИ желае да прочете нещо по-различно от постигните, които са на Първа, винаги може да го направи - просто търси и намира.
Така че, да търсим под вола теле, е загубена кауза.
Всеки един от нас има Свободата на Мрежата.
Трябва да се забавляваме, приятели.
Това ни остава.
цитирай
46. turb04 - Ако си прочел внимателно онова, ...
20.09.2011 14:26
Ако си прочел внимателно онова, което съм написал в постинга си, то ще признаеш, че описаното от теб за човека Стефан е залегнало като предположение.
Аз не искам да коментирам чисто личностните му качества, дори не толкова това, което излиза изпод клавиатурата му, а риалити-то в което е замесен!
Стефан е самара... без това да означава, че не заставам зад изразеното ми лично мнение!
Разбра ли ме? :)
Вероятно ще признаеш, че има доста талантлив народ тук, който изобщо не може да помирише първа, защото просто не е част от риалити-то.
И още нещо - този мой постинг стигна първа, но това не ми доставя раадост. Много повече бих се радвал, ако някой мой стих, или нещо друго написано бе оценено. Но нагласите са такива, а аз се опитвам да се боря точно срещу тях. Ако всеки има достъп като равнопоставен, всички ние ще четем далеч по-интересни неща, а историята на Стефан е като на тези, които публикуват новини и понякога трябва да се върнеш няколко страници назад, за да прескочиш публикациите им и да видиш нещо друго.
цитирай
47. turb04 - В главата ми се зароди някаква ас...
20.09.2011 14:41
В главата ми се зароди някаква асоциация с едно произведение то 70-те, на което много се смеех - "Как бай Гъцо Мърдавицата се пребори със суеверието", или нещо в този дух, а ако не се лъжа, авторът беше Незнакомов.
Та рустикалният слабо разбираем и изпълнен с диалектални изблици текст е нещо като творчески корен на Цефуловите умотворения, само че е забил в полето на някаква хипотетична жена, на която все нещо й става - я вместо гърди ще й поникнат разни растения (де цветя, де плодове), я някакви шашави случки ще я настигнат, та накрая на човек почва да му минава мисълта, дали пък творецът не е нереализиран транссексуален, ама и това не можа да стане докрай ясно... :)
цитирай
48. becksss - turb04
20.09.2011 14:41
turb04 написа:
Ако си прочел внимателно онова, което съм написал в постинга си, то ще признаеш, че описаното от теб за човека Стефан е залегнало като предположение.
Аз не искам да коментирам чисто личностните му качества, дори не толкова това, което излиза изпод клавиатурата му, а риалити-то в което е замесен!
Стефан е самара... без това да означава, че не заставам зад изразеното ми лично мнение!
Разбра ли ме? :)
Вероятно ще признаеш, че има доста талантлив народ тук, който изобщо не може да помирише първа, защото просто не е част от риалити-то.
И още нещо - този мой постинг стигна първа, но това не ми доставя раадост. Много повече бих се радвал, ако някой мой стих, или нещо друго написано бе оценено. Но нагласите са такива, а аз се опитвам да се боря точно срещу тях. Ако всеки има достъп като равнопоставен, всички ние ще четем далеч по-интересни неща, а историята на Стефан е като на тези, които публикуват новини и понякога трябва да се върнеш няколко страници назад, за да прескочиш публикациите им и да видиш нещо друго.

Прочетох много внимателно постинга ти, но моят коментар беше по-скоро реплика на някои от мненията, изказани под него, а не към самия постинг. Аз отдавна съм си изказал мнението за Първоманията - даже бях написал и някакво иронично стихотворение преди време на тая тема, от която доста хора се засегнаха, без изобщо да съм ги споменавал поименно. Проблемът е твърде мащабен, за да се персонифицира - това имах предвид. Нормално е, когато човек има нужда да пише, както Стефан го бе заявил в някакъв негов коментар, да пише и не толкова качествени неща.
цитирай
49. turb04 - Благодаря за уточнението. Ако Ц...
20.09.2011 14:44
Благодаря за уточнението. Ако Цефулът не е самовлюбен и безкритичен, то дори от написаното тук ще може да си извлече някои поуки, но според мен това е загубена кауза....
цитирай
50. pantaleev - Еее браво, браво!
20.09.2011 14:45
На едно мнение сме.
Цефулчо го пробутват, бях казал неведнъж че защитниците му правят мечешка услуга.
Както казваш - ако беше толкова велик - щеше да е новият Вазов - така излиза според неговиге защитници.
Сам ще се обедиш че около Цефул има много неподходящи хора, те го нахъсват да се излага, като го нападат да мънка като женка.

П.П - Ти и Бале на едно мнение си е направо съюз като Русия и Китай. Адмирации
цитирай
51. blogena - Мхм,
20.09.2011 14:52
на кладата покрай сухото и суровото...какъв ще е критерия и кой ще го определя ?
не са ли читателите тези дето определят ...можеш да помпиш броячи да се натрапваш зорлен ...но ...?

БлОгария, Марине - по ще е точно заглавието ;)

цитирай
52. turb04 - Бале не е глупав. Друг е въпросът, че ...
20.09.2011 14:52
Бале не е глупав. Друг е въпросът, че има нещо неизживяно, или травмиращо от детството му, което го кара да върши простотии, присъщи за малко момче :)
Но е симпатяга. В това съм убеден :)
А Цефулът... Много ми е чудно, как ли ще се развие животът му, ако по някаква причина блог.бг прекрати съществуването си.
Зная, че е пробвал да пише и другаде, но основният резултат е бил фиаско.
цитирай
53. turb04 - Албенка, то и сега има надуване. . . ...
20.09.2011 14:56
Албенка, то и сега има надуване...
Хареса ми една идея на Валсодар, да няма повече от един постинг от потребител в елитните категории (защото очевидно е, че ще продължат да съществуват). Тогава и явлението Цефулизъм ще изчезне. Дали тогава ще бълва пак по няколко разказа с привкус на пържен вятър? Мистерия...
цитирай
54. turb04 - Между другото, искам да благодаря ...
20.09.2011 15:01
Между другото, искам да благодаря на всички за сдържаните и възпитани коментари!
Е, имаше и няколко простотии от всеизвестния пернат идиот на блога, но няма кой да му се върже на тъпотиите! :)
При един спор добрият тон е предпоставка да се обогатиш с чужди мнения и впечатления. :)
Още веднъж ви благодаря!
цитирай
55. blackpredator - Адмирирам автора
20.09.2011 16:20
„Цефулът е само една малка точка” не от криволичеща линия, а от низходящ тренд, характеризиращ от година блога.
Ако добавя, към сравнението му с изобразителното изкуство, рисунката не е картина.
Не съм против рисуването, но си е много тъпо, модераторска и няколко други патерици, да си те правят Модиляни.

Не ставам за творец, но бих добавил съчка към кладата...с риск за несвещенна простота...

Само Ян Хус го няма, освен да инаугурираме Бале...;)
цитирай
56. turb04 - Кладата е важна, защото огънят п...
20.09.2011 16:45
Кладата е важна, защото огънят пречиства, а Бале няма да издържи на номинацията и ще се гътне ;)
цитирай
57. tit - Мисля, че ти идваш в повече!:))
20.09.2011 16:51
Поредния си профил Бале или деактивира, или го изтриха...
Не е честно всички да нападате Кръстев. Не е равностойно, някак! Ако го махнеш от текста, бих се съгласила с останалото!:)
цитирай
58. turb04 - Хайде пък ти се замисли защо съм н...
20.09.2011 17:00
Хайде пък ти се замисли защо съм нападнал точно него, а не някой друг.
За Стефан пиша втори път, а за никой друг не съм писал. Пиша през две години, когато чашата прелее. Това е.
Някои хора просто нямат мярка!
цитирай
59. becksss - :))
20.09.2011 17:17
А бе, някой ще ме светне ли за тоя Бале, че нещо все го чувам оттук-оттам, пък пълна мъгла ми е.
Какъв е, за какво се бори, ЕГН, номер на лична карта, социална осигуровка, това-онова?
цитирай
60. turb04 - То, самият Бале не знае за какво се ...
20.09.2011 17:20
То, самият Бале не знае за какво се бори, ти искаш друг да ти каже :)
цитирай
61. turb04 - Никога досега не бях събирал 7 &q...
20.09.2011 17:40
Никога досега не бях събирал 7 "Не харесвам" :)
Много съм доволен. Това означава, че са ме чули :))))))))
цитирай
62. turb04 - Ясно се изрази, но май не прочете ...
21.09.2011 08:13
Ясно се изрази, но май не прочете началото и края на постинга - там е акцентът. :)
Аз харесвам palissandre, deep, sowhat, които също са особена чувствителност и изразни средства, но момчето в сравнение с тях е чиста проба дюлгерин...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2660092
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930