Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2011 14:57 - За смеха и мечтите
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1554 Коментари: 5 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Гледам из онези дни Х-фактор и пред мен дефилират и добри, и не дотам добри, а и откровно слаби изпълнители.

Последните са представени така, че зрителят да се смее дебелашки, или да хихика злорадо.

Абе, нали сме се развили като общество, а? Нали уж имаме социани програми, грижи за зле битуващите себеподобни, а накрая какво?

Накрая пак се смеем на шутовете и недъгавите, с мисълта на превъъзходство, че ние не сме такива....

Стоп!

Какви не сме ние, а и какво ни разделя от тези хорица?

Нищо друго, освен желанието да изпитваме чувство на превъзходство!

Тези хора, дори да нямат възможностите да направят някое изпълнение добре, мечтаят!

Мечтаят така, както мечтаем и ние!

Я ми признайте - вие само реални и чисто изпълними неща ли мечтаете?

Едва ли! Тогава просто не става въпрос за мечти!

Вие самите не сте ли изпадали в неловко положение, когато сте се опитвали да реализирате мечта?

И защо им се смеете тогава?

Защото са дръзнали?

Това не е и не може да бъде смешно...

Да мечтаеш и да се опиташ да осъществиш мечтата си не може да бъде смешно!




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eksplozia - абсолютно
16.09.2011 15:05
прав си и те подкрепям с две ръце защото и моето мнение е същото :))))
цитирай
2. hoyden - Турбо,
16.09.2011 15:11
Няма нищо лошо в това, да си мечтател. Ама когато липсва обективност и правилна самооценка, става страшно, душа...и смешно.
Мен пък, журито не ме кефи - откъде, накъде са сложили тая Поли Незнамкояси, адски ме дразни с инфантилните си изблици на емоции... Васко си е на място, допада ми...
Поздрави!
цитирай
3. tit - "Да мечтаеш и да се опиташ да осъществиш мечтата си" са две различни неща!:))
16.09.2011 15:12
Първото не изисква особена фантазия /обикновено/, а за второто, освен фантазия трябва и хъс! Енергията за който повечето хабят пред телевизора...смеейки се!:)
"На какво се усмихваш...?" - абе айде да не задълбочаваме чак най!:)))
Революцията ще настъпи, когато изчезнат телевизорите!:):):))
цитирай
4. pantaleev - Здравей Марине
16.09.2011 15:49
До някъде съм съгласен с теб, до някъде не. Но тези хора стават за резил, мечтата за слава се пръвръща точно в обратното. След има няма време ще бъдат забравени, забравени както бяха и други герои от други музикални шоута - няма значение дали са участници в по късен етап или на кастингите.
Някой дори се унижават като казват - Аз съм изоставен като малък, или споделят други житейски несгоди. Разбирам, ще кажеш че това не е критерий, да речем че наистина имат талант, но си остава мнението - Този са го взели по милост.
Плюс това 90 процента от днешните звезди на България - няма значение жанра никога не са се явавали по музикални кастинги и подобни предавания, и повечето стават жури на такива формати.
цитирай
5. nicodima - Вярно е, че не може да е смешно, но...
17.09.2011 08:47
аз съм поразена от липсата на елементарна самооценка да доста хора, която би ги възпряла да се излагат! Обръщането към себе си, самокритичността са присъщи на високия интелект. Ясно е какво ни залива, нали?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2660163
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930