Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2011 15:46 - Преписано с послепис
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1771 Коментари: 8 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "Прекосих океани от време, за да те открия"

Една толкова любима реплика от филм. Сякаш запечтала цялото очакване на истиското. На него! 
Казват, че любовта е вечна и пътува във времето. Носи се като копринен шал и само за миг поспира, докосва те и често те белязва завинаги. 
Съвсем не целя мелодраматичност. Няма нищо по-невероятно от пепелта... Защото е горяла! Случило и се е нещо тъй шеметно, че е изпелелило предрасъдъците и, гордостта, задържките, миналото и бъдещето. Всичко!
Радвам се, че ми се случи! Това е най-хубавото което съм нямала, защото никой не може да притежава чувствата. Те просто са наоколо. 
Остават спомените, онова в което сме се превърнали. Едни стават меланхолични, други философи, а ние с теб-станахме хора. Бяхме сенки пиещи се една друга, давещи се в езера от сълзи, вопли, страст, страх, огън и обич. А, сега всичко вече е различно. 
Ти мълчиш загърнат в плаща на безумната си гордост. Онази която не би стъпкал независимо от това колко силно пищи сърцето ти. Аз зная как нашепваш нощем. Нашепваш на голите стени. На тишината. Мълчи сега! Очите ти ми казаха всичко. 
Чувствам дъха ти. Чувам стъпките ти пред вратата. Чакаш да отворя, ти не би почукал. Но, чакаш! Търпеливо, почти вечно. Знаеш, че съм от другата страна...
Но, виждаш ли? Аз не вярвам в гордостта. Отдавна съблякох моята и я хвърлих в пламъците на собствената си лудост. 
Истинската обич е нещастна. Тя е агонизираща и плашеща, и дива, и разкъсваща, и наша. Вечна!  
В друго време, в друг свят, пак ще те намеря. 
А, моите и твоите очи ще се търсят в нощното небе. Ще пишат заклинания от нежност. Ще се вричат. И ще плачат...


Дявол... Малък, проклет сладък, дълбок, нежен и объркан дявол...
Дявол, който се сгушва на рамото ти и мечтае за обич... 
Дявол, който е толкова бял, самотен, недопустимо горд и ..... раним...
И който се пречупва, за да ти каже "Извинявай.... обичам те"....
Често мълчанието и гордостта са уроци - както за самия теб, така и за другия, а иначе всичко продължава...
Докога ли? 
Докато ти и дяволът си простите и станете едно...




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. luxporto - ...
07.09.2011 15:50
...
цитирай
2. turb04 - Ти? ". . . "? (мечка). . ...
07.09.2011 15:54
Ти? "..."?
(мечка)....
цитирай
3. luxporto - Аз. И със сигурност не е муха, която ...
07.09.2011 15:58
Аз. И със сигурност не е муха, която нали...
цитирай
4. turb04 - Усетих се. . . . Първо си рекох, че е ...
07.09.2011 16:02
Усетих се.... Първо си рекох, че е трианална муха, ама като пробвах да зачистя не стана....
цитирай
5. luxporto - Не съм сигрна как да кометирам, има ...
07.09.2011 16:03
Не съм сигрна как да кометирам, има неща които просто се усещат. Красиво е
цитирай
6. turb04 - Хммм, благодаря, че ме нарече ма...
07.09.2011 16:35
Хммм, благодаря, че ме нарече магьосник ;) Ти да няма какво да кажеш... :)
цитирай
7. luxporto - Повече от шокиращо, нали?! Запиши ...
07.09.2011 18:14
Повече от шокиращо, нали?! Запиши си този ден. :)
цитирай
8. turb04 - Май е по-добре да го отпиша...
07.09.2011 18:23
Май е по-добре да го отпиша...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2656085
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930