Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2011 11:13 - Дивотия!
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 3733 Коментари: 20 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не мога да ви разбера, честно!

Вече 38 години правя невероятни творчески усилия да прозра някои "защо" в поведението ви, ама таман си мисля, че съм стигнал до откритието и - ядец!

Винаги се появява едно ново 20, което връща нещата от отправната им точка!

Абе, момичета! Абе, жени! Какво е това ваше чудо, което ни се води, ни се кара?

Защо драпате с нокти и зъби да имате даден мъж, а след това правите всичко възможно да го изгоните?

Ето, това не мога да разбера!

Защо, ако се държа пренебрежително и ми е trans penis за връзката, носите вода от сто кладенеца и денонощно ми обяснявате колко не можете без мен, а след като стана ваш, в прекия, преносния и пряко-преносния смисъл решавате, че трябва да сътворите планина от идиотщини?

И ако беше само от ПМС-то, работата нямаше да е толкова зян, ама не е... Щото ПМС, ПМС, ама не може 31 дена в месеца да си в ПМС, я!

Не знам защо правите - струвате нещата да се осерат, а след това се чудите и оревавате орталъка, като сложа точката!

И на мен ми е гадно, мамка му!

Да слагаш точка на човек, когото обичаш не е сред най-приятните занимания! Поне за мен не е!

Ебах му майката!

Е, точно в тези ситуации ми идва да си прегриза врата за Нея! Защото при Нея нямаше простотии!

Тъпото е, че и Нея я няма!

Майната му!

Точка!




Гласувай:
15



1. rustam - Много добър текст!
06.09.2011 11:28
изразът "женска логика" е добра илюстрация на тази "дивотия."

Само това от "38" години не го разбрах. Да не намекваш, че от детската градина....?
цитирай
2. yotovava - :))))))))))))))))))))
06.09.2011 11:30
Стига бе! И аз си задавам същите въпроси, ама към обратната страна.
Живей си живота и не се коркай.

Валя :))))))))))))))))))
цитирай
3. turb04 - изразът "женска логика&q...
06.09.2011 11:31
rustam написа:
изразът "женска логика" е добра илюстрация на тази "дивотия."

Само това от "38" години не го разбрах. Да не намекваш, че от детската градина....?


Е ти ме изкара особено бавноразвиващ се, щом на 13 съм бил в детската градина :))
Оттогава си "контактувам" изцяло с каките :)
цитирай
4. turb04 - Стига бе! И аз си задавам същите в...
06.09.2011 11:33
yotovava написа:
Стига бе! И аз си задавам същите въпроси, ама към обратната страна.
Живей си живота и не се коркай.

Валя :))))))))))))))))))


Валя, не ми казвай, че си падаш по жени :))))
Няма такива мъже, бе :))))))))))
Има пухльовци (комбинация между путьовци и мухльовци), ама не са като каките :)))
цитирай
5. yotovava - Рекох към обратната страна, а обратната страна са мъжовете.
06.09.2011 11:39
Каквото за теб, това и за другите :)))))))))))))))))))))))
Тук, в селото даже си имам едни дядковци ухажори - мани-мани, но ми създават настроение сутрин, като мина покрай тях, а те, хванали за гушата шишетата, цъкат след мен. Един даже се престраши да ми рече - Много искам да съм с теб.
Е, това е то, човещинка :)))))))))))))))))))
Хайде, хубав празник :)))))))))))
цитирай
6. turb04 - Ако не те ухажва Евгени Минчев, в...
06.09.2011 11:41
Ако не те ухажва Евгени Минчев, всичко друго се приема ;)
Хубав празник и на теб :))
цитирай
7. toxic - Планина от идиотщини! Как можа да го ...
06.09.2011 18:03
Планина от идиотщини! Как можа да го кажеш, ние правим живота интересен! :D
...
Млъквам, защото си много ядосан.
...
ПП Ами ти пък се прави, че ти е trans penis. Обикновено като не ни се връзват планинно спираме идиотщините и пробваме друго :)
цитирай
8. turb04 - Спирам ;)
06.09.2011 18:07
Спирам ;)
цитирай
9. luxporto - Оф! Ама ти сериозно ли?!
06.09.2011 18:49
Мислех, че хората са спрели да се питат подобни неща.
Ще се опитам да стурктурирам това което вече знаеш.
Първо, хората искат, това което нямат. Трудното, далечното и лъскавото. За да, докажат на себе си, че още са в играта, че ги бива и могат. Чиста проба егоцентризъм.
Второ, хората не могат да са щастливи. Не са научени. Не знаят къде да денат вече полученото и за по-лесно го натикват в гардероба да мирува. Приказките свършват до: "И заживели щастливо..." или по-лошо "Три дни яли, пили и се веселили..." А, как са живели? Как принцесата се е научила да пере? Как мирише принца след цял ден езда и развяване на руси къдри? Като отрезнеят, какво става? Никой не те учи на това. Никой не го може. При повечето е примирение или търпение в коски дози и пак не е щастие.
Трето, хората не искат да са щастливи. Мизерията в любовните отношения ни дава отличен повод да бъдем мрънкащи, хленчещи и сополиви на воля. В по-тежките случай е просто повод да изавдим "кучката" или "кучият син" в себе си на повърхността. Или защото винаги сме били такива или да са скрием воя на сърцето, което, да му таковам мамата, не умира лесно! Нещастието е наситено с повече енергия, отрицателна, ама енергия. Вампиризъм му кажи. Бъхтане да има и реване.
Четвърто, не се заяждай с ПМС-то. Не е готино да се събудиш с желание да прегризеш сънната артерия на първият, че и на вторият, изпречил ти се. Това за нормалните жени, за останалите е ежедневие и не пречи. Викат му феминизъм.
Някое поредно, ти защо питаш?!
Нима простия отговор на сложният въпрос променя кашата. Едно "не знам" отронено пръд сълзи или стонове, или и двете, не лекува дупките в сърцето.
Всичко вече написано, не важи за душевните мазохисти, които живеят, за да се гърчат. Те са друг казус, който е невъзможно да опиша в тоя смотан диалогов прозорец.
Последно, понякога щастието е доста преувеличено понятие...
цитирай
10. turb04 - На крив мазохист, шишовете му пр...
06.09.2011 19:01
На крив мазохист, шишовете му пречат..
Само не разбрах, защо си ми откраднала изразяването в първо лице множествено число - нали сме се разбрали, че аз съм бог... Да, ти си богиня, ама, моля! Не ти иде да крадеш...
А иначе, обичам те когато се изповядваш, дори по твоя си леко крив овнешки начин :)
цитирай
11. luxporto - Аз съм от неизброените случай и щом ...
06.09.2011 19:04
Аз съм от неизброените случай и щом питаш, може и да крадем и да убиваме даже. Ужаст ти казвам. Аз се ядосвам, ти някакво прозрение видя тука... Да се таковам в непросветената, изпуснала съм великия си извод. :)
цитирай
12. turb04 - Сефте ;)
06.09.2011 19:06
Сефте ;)
цитирай
13. luxporto - Мннгррррр, егати не-тънкия намек. ...
06.09.2011 19:07
Мннгррррр, егати не-тънкия намек. Мерси
цитирай
14. turb04 - Откога си падаш по тънко? ;)
06.09.2011 19:09
Откога си падаш по тънко? ;)
цитирай
15. luxporto - Как по тънко? Падам си, предимно, на ...
06.09.2011 19:12
Как по тънко? Падам си, предимно, на задника или на главата и двете съвсем не са тънки!
цитирай
16. turb04 - Стават и двете след съответната ...
06.09.2011 19:15
Стават и двете след съответната обработка ;)
цитирай
17. luxporto - Сакън!
06.09.2011 20:41
Сакън!
цитирай
18. turb04 - Шубе... а уж комита.... ;)
06.09.2011 21:23
Шубе... а уж комита.... ;)
цитирай
19. virtu - Ха ха !
07.09.2011 11:52
Все пак ми е мъчно за теб ! Не знам къде си сгафил.
Знаеш ли , жените са много крехки и чувствителни .
Не може без нищо , да те е оставила. Я си помисли?
Винаги има две страни в един спор.
Може би твоето мъжко държание й идва много?
Кураж. Тя ще се върне.
цитирай
20. turb04 - virtu, не аз съм сгафил и не са ме о...
07.09.2011 14:01
virtu, не аз съм сгафил и не са ме оставили ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2656962
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930