Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2011 20:46 - Писмо до теб
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1594 Коментари: 3 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравей, обич моя.

Много отдавна не съм ти писал.

Не, не е защото писмата не стигат до теб. Това не ме притеснява. Все някога ще приключат с митарствата си и ще ги получиш, а няма нищо по-вълнуващо от едно закъсняло писмо, нали, обич моя.

Какво да ти напиша?

Времето си тече така, както си е текло винаги - за мен много бавно, а за теб неусетно. Или поне аз си мисля, че е неусетно.

Шумът от стрелките на моя часовник е стряскащ и вече се долавя едно скърцане, което нито смазката, нито часовникарят могат да премахнат.

Много трудно се пише на любимия човек, знаеш ли?

Искаш да му кажеш толкова много неща, а като посегнеш към писалката и я допреш до девствения лист, изведнъж всичко ти се струва толкова незначително и недостойно... Странна работа, нали, обич моя...

Тази нощ пак те сънувах.

Странно... Колкото по-малко те виждам, толкова по-често те сънувам. Ти ли го правиш, и ти ли се стремиш към мен някъде дълбоко в самата теб, напук на всичко и всички, или...? Много си нежна.. Нежна и тъжна... Прости ми, не мога да контролирам сънищата. Те са моите ангели и моите демони. Аз просто пък съм техен...

Знаеш ли, обич, реших, че искам да те имам, да си до мен, да деля живота, радостите, болките и нощите си с теб. А твоите да станат мои...

Трябваха ми пет години за да го реша... Много ли са?

Аз през цялото време те обичах така, както и преди, но хиляди неща ме спираха да тръгна към теб.

Не мога повече, обич моя... Не издържам...

Ще се изправя срещу целия свят, срещу всичко и всички, заедно с техните глупави богове, фалшив морал, етични кодекси и злоба...

Много те обичам и много ми липсваш, обич моя...

Много...




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivankalilova - Прекрасно е ! Време не губи, пр...
04.09.2011 22:02
Прекрасно е !
Време не губи,прегради всички премини....
обичай и обичан ти бъди!
Поздрави!:)))
цитирай
2. turb04 - и ти ли с модерация??? Мда, за да ...
04.09.2011 22:23
shtrakalka написа:
и ти ли с модерация???

Мда, за да дразня педас и другите му клонинги ;)
цитирай
3. turb04 - Прекрасно е ! Време не губи, пр...
04.09.2011 22:45
ivankalilova написа:
Прекрасно е !
Време не губи,прегради всички премини....
обичай и обичан ти бъди!
Поздрави!:)))

Поздрави и на теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2659656
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930