Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2011 08:42 - Ти никога не си била такава
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1696 Коментари: 8 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ти никога не си била такава.

Познавам те съвсем отскоро, но не го очаквах. Няколко пъти тихичко се промъквах в душата ти и гледах да не те стресна. Стоях с притаен дъх и ти се наслаждавах, защото в тези моменти излъчваше толкова нежност...

 

Бяхме заседнали в едно малко и харесвано от теб заведение. Първоначално стоях срещу теб, но после, в хода на вечерта и на питиетата ти някак си неусетно се настани до мен, или аз до теб....

Обикновено жените, които изпиват по няколко питиета стават досадни. Ти изпи повече от няколко, но стана още по-нежна и гальовна. Гласът ти стана още по мек и нежен, а очите ти.... В тях имаше палитра от преливащи и бягащи чувства. Нежност, мъка, страст, недоверие, жажда, огорчение....

Говорехме си за каквото ни дойде на ум и беше хубаво. Смеехме се, след това ставахме сериозни и мълчахме...

Да, с теб ми беше хубаво и да мълча. Стигаше ми да усещам близостта и топлината ти. Беше много човешко и спокойно...

Когато излязохме от заведението още беше топло. Колата беше наблизо но ти предложих да се поразходим и тръгнахме ръка за ръка. После пръстите ни се преплетоха. Наслаждавах се на нощна София и я гледах с други очи.

По едно време ти се отнесе в мислите си и те загледах.... Много си хубава! Червените ти коси, стройната и стегната снага.... След това всичко се сля в един шарен калейдоскоп от усещания...

Отидохме у нас.

Целунах те още преди да влезем във входа, а в асансьора вече те пиех...

У дома беше прохладно и потреперих, докато бавно сваляше ризата ми, а фините ти пръсти докосваха кожата ми... Бях възбуден, Господи, колко бях възбуден.....

Съблякох те бавно, почти с устни..

Чувствах как всеки нерв по тялото ти трепти. Гушнах те и те пренесох на леглото...

Беше прекрасна... Излъчваше такава женска и примамлива мекота...

Устните ми изучаваха всеки милиметър от нежната ти и топла кожа...

Шепнех ти, целувах те и пак ти шепнех...

Може би играта ни продължи часове. Или на мен така ми се е сторило, защото загубих всякаква ориентация за време и място.

После телата ни се сляха. Буквално. Бяхме едно...

Останали без дъх се погледнахме, целунах те, ти леко ме ухапа и се засмя....

 

Ти никога не си била такава.

Може би и никога няма да бъдеш, знам ли. Ще продължавам да влизам на пръсти в душата ти, да те съзерцавам... И ще се надявам да се срещнем – в онова твое любимо заведение, да седнем първоначално един срещу друг, а после, някак неусетно да се озовем прегърнати...






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. luxporto - ...
02.07.2011 10:19
...
цитирай
2. turb04 - Думите не са най-важното :*
02.07.2011 10:23
Думите не са най-важното :*
цитирай
3. luxporto - You know...
02.07.2011 10:24
You know...
цитирай
4. turb04 - I know something about love. . . This ...
02.07.2011 10:30
I know something about love... This was an old preaty song. Don't you remember, honey? :)
цитирай
5. luxporto - One upone a time there was a beast and ...
02.07.2011 10:32
One upone a time there was a beast and a beauty... In one!
цитирай
6. turb04 - Well, that's a little bit scarry. . . ...
02.07.2011 10:33
Well, that's a little bit scarry... ;)
цитирай
7. luxporto - Sit closer then, like the fox said. . ...
02.07.2011 10:34
Sit closer then,like the fox said...
цитирай
8. turb04 - Wow.. you deed it...
02.07.2011 10:36
Wow.. you deed it...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2650581
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031