Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2011 08:10 - За да няма съмнения ;)
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 39286 Коментари: 104 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Поради засилените препирни от предните два дни, като как точно изглежда дядо ви Марин, а и за да отнема удоволствието на клонинга ми, сега публикувам моя снимка, за която се коментира надълго и нашироко.
Снимката е от миналата година, но в момента не изглеждам по-различно, освен че съм с два килограма по-малко ;)

image



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Леле!
24.06.2011 08:50
:)))
цитирай
2. ddiaries - Браво
24.06.2011 08:55
Постарал си се във фитнеса:)
цитирай
3. turb04 - :))) Защо "Леле!"? ...
24.06.2011 08:59
yotovava написа:
:)))


Защо "Леле!"? :))))
Ето това е старецът на 51 ;)
цитирай
4. turb04 - Постарал си се във фитнеса:) ...
24.06.2011 09:00
ddiaries написа:
Постарал си се във фитнеса:)


Вярно е, че съм се постарал - преди 10 години прилачах на пингвин и когато си лягах на една страна, коремът ми си лягаше до мен :))))
цитирай
5. mikino - Хаххахаха, туй с клонингите ми е много познато...
24.06.2011 09:35
Сега това е много модерно. Има клонинги на няколко съблогъри и ми е много смешно, щото хем са неграмонти, хем кухи, хем злобни. Поне да се бяха опитали малко да се доближат до оригиналите, щеше да е по-ефектно хахахахахаха!
Поздрави!
цитирай
6. turb04 - Сега това е много модерно. Има кл...
24.06.2011 09:39
mikino написа:
Сега това е много модерно. Има клонинги на няколко съблогъри и ми е много смешно, щото хем са неграмонти, хем кухи, хем злобни. Поне да се бяха опитали малко да се доближат до оригиналите, щеше да е по-ефектно хахахахахаха!
Поздрави!


Аз зная и кой го прави и ако я видиш ще паднеш - това е едно женско татарско кюфте, някъде около 142 см, грозно, безформено и с голяма кратуна.
Ти какво очакваш от такъв крокозъбер? :)))))
Аз умишлено не предупредих админите да я махнат, защото така ми прави реклама - нали знаеш, че негативната реклама най-много връзва ;)
Ама се беше изпоомазала вчера да си коментира сама със себе си чрез анонимни, та й издърпах ушите, че е кофти ПиАр :))))
Със здраве :)
цитирай
7. анонимен - Хубави гащи.
24.06.2011 10:18
От някой педал ли ги открадна?
цитирай
8. enitas - :)))
24.06.2011 10:23
:)))
цитирай
9. turb04 - От някой педал ли ги открадна? ...
24.06.2011 10:26
zlika написа:
От някой педал ли ги открадна?


Да, от този, който те еба ;)
Ти верно ли ебеш сестра ти?
Дотам ли го докарахте ;)
Ама сте си лика-прилика ;)
Много искам да ми се отвориш малко повече тоя път, честно ;)
цитирай
10. анонимен - Що?
24.06.2011 10:39
Кво ще направиш? Ще си пуснеш снимка без гащи ли?
цитирай
11. анонимен - Турбоч, я стига се фука, да не ти и...
24.06.2011 10:42
Турбоч, я стига се фука, да не ти изкарам два пъти по големи мскули.:)
Я скиф, кво става тука.
http://kushel.blog.bg/drugi/2011/03/05/bylgarski-bloger-i-negovata-syvest.699425
цитирай
12. turb04 - Кво ще направиш? Ще си пуснеш снимка ...
24.06.2011 10:46
zlika написа:
Кво ще направиш? Ще си пуснеш снимка без гащи ли?


Не, другия път просто няма да ми дожалее ;)
А аз мога да си пусна снимка без гащи, защото има какво да покажа, нали се сещаш?
По слуховете и легендите, които се носят за теб, работата е много зле ;)
Ти представяш ли си? Гаджето ти да избяга с оня мазен и слузест мех, за какво говорим? ;)
В интерес на истината, в момента имам едно съмнение, че хипофизка пише от твое име и се опитва да ти докара цицини, ама няма да се притесснявам кой знае колко дълго ;)
Няма да занимавам модератори и админни с вас двамата - прекалено сте ми мили ;)
цитирай
13. pantaleev - Малък ГалинБалин
24.06.2011 10:46
Ей малкият я не се прави на отворен, я пусни твоя снимка, че отдавна не сме виждали нови твои фотоси.
Но не знаем дали ще те видим заради ниските ти размери.
цитирай
14. pantaleev - Марине
24.06.2011 10:48
Нека бъдем милостиви към Злика. Той е по зле от момче ЕМО. Може да си посегне, още има лоши спомени като те е видял на живо в центъра. Носи се слух че е почнал да заеква, за това нека бъдем милостиви към това дете на природата. ;)
цитирай
15. turb04 - Турбоч, я стига се фука, да не ти и...
24.06.2011 10:48
kushel написа:
Турбоч, я стига се фука, да не ти изкарам два пъти по големи мскули.:)
Я скиф, кво става тука.
http://kushel.blog.bg/drugi/2011/03/05/bylgarski-bloger-i-negovata-syvest.699425


Леле, копеле, признах те! :))
Ама и ти имаш проблема с червения цвят на гащите и сега и теб ще те подкарат ;)
цитирай
16. turb04 - Нека бъдем милостиви към Злика. Той ...
24.06.2011 10:50
pantaleev написа:
Нека бъдем милостиви към Злика. Той е по зле от момче ЕМО. Може да си посегне, още има лоши спомени като те е видял на живо в центъра. Носи се слух че е почнал да заеква, за това нека бъдем милостиви към това дете на природата. ;)


Ама, той не заеква ли по принцип? Значи съм останал с погрешни впечатления ;)
Панто, аз мисля, че не пише той в момента, а Хипофизка ;)
Това обаче няма значение ;)
цитирай
17. pantaleev - Ха-ха-ха
24.06.2011 10:58
По скоро имаше едно друга гадже което наричаме Пеньо, това същество се е родило момиче, но прилича на мъж. Дълга е историята, след Хипофизка намери отеха при друга, после остана сам. То не бяха драми и с това занимаваха читателите на блога.
Все пак всеки има право на пет минутка слава!!

П.П - Кушела е печен. Вярно е че е червен, но за някои неща го подкрепям!
цитирай
18. turb04 - По скоро имаше едно друга гадже к...
24.06.2011 11:08
pantaleev написа:
По скоро имаше едно друга гадже което наричаме Пеньо, това същество се е родило момиче, но прилича на мъж. Дълга е историята, след Хипофизка намери отеха при друга, после остана сам. То не бяха драми и с това занимаваха читателите на блога.
Все пак всеки има право на пет минутка слава!!

Не, то с Кушел е друга приказката - виж му коментара и линка в него ;)
Панто, Хипофизка ми рече че му е сестра в една късна миналотодишна лятна вечер ;) Прочети ми коментара до Микино горе и ще намериш описанието ;)
Подозирам, че Хипофизка тайно е влюбена в мен, щото след срещата получих един-два смс-а, уж под предлог, че брат й искал да дойде на караоке ;)
Ебаси, копеле, какви хора има... Направо не е истина...
Няколко пъти съм се опитвал да си представя какво е да си такъв лузър и смачканяк, ама нещо не успях - явно увреждането трябва да е много дълбоко...
Я ми разкажи драмата с триото и завоеванието на Соковете Куинс, че съм го опущил - то май нещо тръгна да става преди да се изнеса, ама нали тия са ми интригуващи колкото суха кравешка фъшкия, та не съм се заслушал ;)
П.П - Кушела е печен. Вярно е че е червен, но за някои неща го подкрепям!

цитирай
19. monaliza121 - Жените били суетни... хаха:)))))))))
24.06.2011 11:22
А фонът е прекрасен!
цитирай
20. turb04 - Е, според мен всеки човек е суетен ...
24.06.2011 11:24
Е, според мен всеки човек е суетен ;)
Фонът е прекрасен, а мацката, която ме снима отбеляза, че отстрани била моята буква :)))))
Готино изживяване беше :)
цитирай
21. pantaleev - turb04
24.06.2011 11:40
Хм верно бе, имаше нещо такова. Забравил съм, то едно ли неща ставаха в този нет. Че е смачканяк, смачканяк е злика. Просто беше употребен от Никита. Незнам в подробности какво е станало, но изведнъж се раздуха че тя оставила злика и тръгнала с нетчето. Почнаха да го бъзикат жестоко, той от отчаяния хвърли тролската книжка и реши да става редови блогър като се сгуши в организацията Мъже в черно. Дълго време го хрантутиха под предплог че знаел слабите места на Нетчето - понеже Нетчето и Организацията Мъже в чорапогащи не се харесваха.
Така да се каже злика гравитираше ту тук, ту там. Представи колко мазен и двуличен е.
Даже имаше период че толкова го защитаваха някои хора от блога зликито, че ако някой не го харесваше беше най- лошият на света.
Марине, до утре мога да ти разправям блог истории :D
цитирай
22. turb04 - Хм верно бе, имаше нещо такова. З...
24.06.2011 11:44
pantaleev написа:
Хм верно бе, имаше нещо такова. Забравил съм, то едно ли неща ставаха в този нет. Че е смачканяк, смачканяк е злика. Просто беше употребен от Никита. Незнам в подробности какво е станало, но изведнъж се раздуха че тя оставила злика и тръгнала с нетчето. Почнаха да го бъзикат жестоко, той от отчаяния хвърли тролската книжка и реши да става редови блогър като се сгуши в организацията Мъже в черно. Дълго време го хрантутиха под предплог че знаел слабите места на Нетчето - понеже Нетчето и Организацията Мъже в чорапогащи не се харесваха.
Така да се каже злика гравитираше ту тук, ту там. Представи колко мазен и двуличен е.
Даже имаше период че толкова го защитаваха някои хора от блога зликито, че ако някой не го харесваше беше най- лошият на света.
Марине, до утре мога да ти разправям блог истории :D

Мен по-скоро ми е интересно ЗАЩО никита6864 го е отсвирила и как оня пухльо я е излъгал :)
Еби му майката - на тия всичко им е водевил...
Ти пиеш ли бира, щото Месечко нещо такова спомена ;)
Трябва някой ден да седнем на теферич и да си побъбрим, а и Месчко можем да поканим, ако обещае, че ще седне на два стола (нали й било голямо д-то ;) )
цитирай
23. pantaleev - Пия, пия нямаш проблеми
24.06.2011 12:38
Може да извикаме и други приятели от блога, мен някои известни от блога и някои тролчета не ме харесват, но имам доста приятели.
И Аллката ще вземем :)
цитирай
24. turb04 - Става, ама първия път да се видим ...
24.06.2011 13:12
Става, ама първия път да се видим тримата, че да се наприказваме, пък после ще спретнем един як купон ;)
цитирай
25. yotovava - Ми леле, я!
24.06.2011 13:59
Готин старец :))))))))
Затова.

Валя :))))))))
цитирай
26. turb04 - Сега вече се възгордЕх ;)))
24.06.2011 14:00
Сега вече се възгордЕх ;)))
цитирай
27. анонимен - :)
24.06.2011 17:27
Отпуска съм, малко на планина, до сряда:)) Хубав ден:))
цитирай
28. turb04 - Ааа, добре ;) Чакаме те след сряда :) ...
24.06.2011 17:57
Ааа, добре ;) Чакаме те след сряда :) Усмихнат ден и на теб :)
цитирай
29. vmir - Много добре!
24.06.2011 17:58
А колко ти е гръдната обиколка?
цитирай
30. turb04 - ще те излъжа - много отдавна съм се ...
24.06.2011 18:00
ще те излъжа - много отдавна съм се мерил, но тогава беше по-малка от сега... Принципно не се меря, а следя да е пропорционално и атлетично, пък и водата играе роля, в зависимост от това, дали задържаш, или не
цитирай
31. vmir - 30. turb04,
24.06.2011 18:15
turb04 написа:
ще те излъжа - много отдавна съм се мерил, но тогава беше по-малка от сега... Принципно не се меря, а следя да е пропорционално и атлетично, пък и водата играе роля, в зависимост от това, дали задържаш, или не


Само мерките и теглилките не лъжат и не си приписват желани резултати.
цитирай
32. анонимен - Брато,
24.06.2011 18:19
нещо май си се насрал у гащите?
цитирай
33. lisichka - Забелязала съм, че който няма какво ...
24.06.2011 18:25
Забелязала съм , че който няма какво да покаже , си показва голия задник и предник по сайтовете.
Торса ти хваща око. Със сигурност ще си намериш нещо подходящо.
цитирай
34. turb04 - А, не е да съм останал без нещо под...
24.06.2011 18:28
А, не е да съм останал без нещо подходящо ;)
цитирай
35. turb04 - ще те излъжа - много отдавна съм се ...
24.06.2011 18:31
vmir написа:
turb04 написа:
ще те излъжа - много отдавна съм се мерил, но тогава беше по-малка от сега... Принципно не се меря, а следя да е пропорционално и атлетично, пък и водата играе роля, в зависимост от това, дали задържаш, или не


Само мерките и теглилките не лъжат и не си приписват желани резултати.


Е, аз не ходя по състезания и не се следя :)
цитирай
36. анонимен - Подходящо, подходящо, колко да е подходящо?
24.06.2011 18:34
turb04 написа:
А, не е да съм останал без нещо подходящо ;)


Освен дъртата баба Гинка, друга нема да ти върже. Погледни се бе, приличаш на карикатура. Вместо да се зобиш, земи си кръцни ушите малко, оууууу.
цитирай
37. turb04 - Хипофизке, ти стана ли 142 см и гл...
24.06.2011 18:36
Хипофизке, ти стана ли 142 см и главата ти смали ли се ;)
Ако качиш снимка, ще се появи епидемия на диария с повръщане ;)
цитирай
38. анонимен - Турбич,
24.06.2011 18:45
коя е Хипофизка? Щерка ти ли?
цитирай
39. turb04 - Мили съблогери, искам да ви пред...
24.06.2011 18:49
Мили съблогери, искам да ви представя Хипофизка - джуджето жена, което ви копира снимките и се опитва да са прави на интересна, но е тъпа като изсъхнал баобаб и понеже не е виждала мъж от времената на потопа се е превърнала в кофти комбинация между дисхормонален съсел и Медуза Горгона, а в скоро време ще взема да драсна един постинг и да ви я обрисувам ;)
цитирай
40. turb04 - коя е Хипофизка? Щерка ти ли? ...
24.06.2011 18:52
muroto написа:
коя е Хипофизка? Щерка ти ли?


Неее, ти си Хипофизка ДС-то ;) Дисхормоналния съсел на район Гео Милев ;)
Ще дам на феновете ти координатите да дойдат да те снимат, че да си плашат хлебарките ;)
Искам да ми попишеш още малко тъпи коментарчета, че да се качи постингът нагоре. Предварително благодаря ;)
цитирай
41. анонимен - Хипофизка
24.06.2011 18:52
е на баба ти путката.
цитирай
42. анонимен - Аре пиши бе Ушко! Нали искаш коме...
24.06.2011 18:55
Аре пиши бе Ушко! Нали искаш коментари?
цитирай
43. turb04 - Ти на баба ми путката ли си? Съм...
24.06.2011 18:55
Ти на баба ми путката ли си?
Съмнявам се... Не ще да е била толкова грозна ;)
Абе, я кажи що не си съдила вашите? Я се виж на какво приличаш ;)
Да не смееш снимка да си качиш... :))))))))))))
Ех, Хипофизке... тъжна е твоята история, Хипофизке ;)
цитирай
44. анонимен - Да ти изпапам ушетата, да ти изпа...
24.06.2011 18:56
Да ти изпапам ушетата, да ти изпапам, красавецо мой!
цитирай
45. lisichka - Исках да кажа, че вашето голо при...
24.06.2011 19:04
Исках да кажа, че вашето голо присъствие по гащета ми е проститутско.
Подобни разголени фотоси приканват за секс и е трябвало да си напишете изискванията към консуматорките които запитват за вас.
Вероятно има някаква причина трудно да си намирате консуматорки в реала щом си показвате голото тяло в интернет. Може би кофти характер или празна манерка?
цитирай
46. анонимен - lisichka
24.06.2011 19:06
Седи спокойно, Маринчо отиде да си събуе гащите. Седи да му видиш шушулката, докато не са го изтрили модераторите.
цитирай
47. turb04 - Да ти изпапам ушетата, да ти изпа...
24.06.2011 19:07
muroto написа:
Да ти изпапам ушетата, да ти изпапам, красавецо мой!


Ето, видя ли що не съм си правил корекция - знаел съм, че ще дойде мигът, в който ти ще свършиш тази работа ;) Доколкото забелях, устата ти е предостатъчно голяма, тъй че направо ще гризнеш и двете ;)
цитирай
48. turb04 - Исках да кажа, че вашето голо при...
24.06.2011 19:08
lisichka написа:
Исках да кажа, че вашето голо присъствие по гащета ми е проститутско.
Подобни разголени фотоси приканват за секс и е трябвало да си напишете изискванията към консуматорките които запитват за вас.
Вероятно има някаква причина трудно да си намирате консуматорки в реала щом си показвате голото тяло в интернет. Може би кофти характер или празна манерка?


Бреййй, че ти помниш какво е секс ли?
Айде, двата шемета се събраха - Шашавата лисица и Хипофизка :))))
цитирай
49. lisichka - Господине аз шушулки съм виждала , пипала, лапала достатъчно на живо и не се впечатлявам от картинки
24.06.2011 19:09
muroto написа:
Седи спокойно, Маринчо отиде да си събуе гащите. Седи да му видиш шушулката, докато не са го изтрили модераторите.

лека вечер
цитирай
50. turb04 - Хайде, събрахте се компанийката, ...
24.06.2011 19:10
Хайде, събрахте се компанийката, аз отивам да си купонясвам, а вие работете за издигането на постинга в класацията ;)
цитирай
51. анонимен - Брато,
24.06.2011 19:13
събу ли гащите, тури снимката по шушулка. Да я видим колко е спарушната.
цитирай
52. borjanmljakov - Ей, я не обиждайте турбоч!
24.06.2011 20:21
.
цитирай
53. анонимен - слаба поезия
24.06.2011 20:41
зъби само, никъф език.:((
цитирай
54. turb04 - Не обиждайте Хипофизка - тя ми е фен ...
24.06.2011 20:48
Не обиждайте Хипофизка - тя ми е фен :)))))
цитирай
55. turb04 - събу ли гащите, тури снимката по ...
24.06.2011 20:50
putankamon написа:
muroto написа:
събу ли гащите, тури снимката по шушулка. Да я видим колко е спарушната.


от бабички си минал на дядовци, а?


Стига бе, това не е Иванчо Льохмана, Хипофизка е ;)
цитирай
56. noir - ~ N ~
24.06.2011 20:52
Браво, Турбо, пълниш ми душата!
цитирай
57. turb04 - Браво, Турбо, пълниш ми душата!...
24.06.2011 20:53
noir написа:
Браво, Турбо, пълниш ми душата!


Вервай ми, и моята си пълним :))))
Бате, по-просто от това нема, честно :)))
Кореноплодно с една гънка да не сере по двора :))))
цитирай
58. fuckoff - ужас! извиняаай, ама това червени ...
24.06.2011 21:01
ужас! извиняаай, ама това червени прашки ли са? мъже в прашки.... няма да коментирам просто, че ми стааа лошо...
цитирай
59. turb04 - ужас! извиняаай, ама това червени ...
24.06.2011 21:03
fuckoff написа:
ужас! извиняаай, ама това червени прашки ли са? мъже в прашки.... няма да коментирам просто, че ми стааа лошо...


Повърни, миличко, ще ти олекне....
И иди на лекар - не са червени, черни са... без дантела...
цитирай
60. turb04 - Ебаси скуката. . . Троловете в блог. ...
24.06.2011 21:09
Ебаси скуката...
Троловете в блог.бг са безумно смешни и слаби!
Няма ни един с три грама мозък!
Тъпи, безидейни и смотани!
И това ми били тролове! :))))))))))
цитирай
61. noir - ~ N ~
24.06.2011 21:16
Пусни още снимки, аз ще чекам с лопатата... Да си правим супа от тролове =)
цитирай
62. turb04 - А, те ги имат бе :))) Ти пък. . . Кой ...
24.06.2011 21:17
А, те ги имат бе :)))
Ти пък... Кой си прави супа от порове ;)
цитирай
63. fuckoff - ужас! извиняаай, ама това червени ...
24.06.2011 21:40
turb04 написа:
fuckoff написа:
ужас! извиняаай, ама това червени прашки ли са? мъже в прашки.... няма да коментирам просто, че ми стааа лошо...


Повърни, миличко, ще ти олекне....
И иди на лекар - не са червени, черни са... без дантела...


Ама не ми се повръща! Защо да повръщам? Задавам елементарен въпрос. На тази снимка това червеното прашки ли са или не? Да или не? Мнооооого сложно за отговаряне!
цитирай
64. fuckoff - и не съм ти миличко. Миличко съм на ...
24.06.2011 21:40
и не съм ти миличко. Миличко съм на хора, които ме познават.
цитирай
65. turb04 - Ами, аз те познавам - ти си миличкото ...
24.06.2011 21:46
Ами, аз те познавам - ти си миличкото драйфащо с далтонизма ;)
цитирай
66. анонимен - А, не е да съм останал без нещо под...
24.06.2011 21:51
muroto написа:
turb04 написа:
А, не е да съм останал без нещо подходящо ;)


Освен дъртата баба Гинка, друга нема да ти върже. Погледни се бе, приличаш на карикатура. Вместо да се зобиш, земи си кръцни ушите малко, оууууу.

Абе, комплексар, що не ми отговаряш на съобщенията?!Искаш ли да те разнеса ся из целия блог?! А? Помниш ли ме, бе? Помниш ли или да ти припомня пред всички?
цитирай
67. turb04 - А, не е да съм останал без нещо под...
24.06.2011 21:55
vagabontvendetta написа:
muroto написа:
turb04 написа:
А, не е да съм останал без нещо подходящо ;)


Освен дъртата баба Гинка, друга нема да ти върже. Погледни се бе, приличаш на карикатура. Вместо да се зобиш, земи си кръцни ушите малко, оууууу.

Абе, комплексар, що не ми отговаряш на съобщенията?!Искаш ли да те разнеса ся из целия блог?! А? Помниш ли ме, бе? Помниш ли или да ти припомня пред всички?


Хипофизкеее, не се крий под чужди никове, мила ;)
Недей, щото ще се запениш ;)
цитирай
68. turb04 - Еййй, тая Хипофизка сто профила ...
24.06.2011 21:56
Еййй, тая Хипофизка сто профила смени, еййй....
цитирай
69. bovari - :)))))
24.06.2011 22:25
Съмнения винаги ще има!
За всичко, което един мъж обещава, говори и...дори излага на показ:))))

В мен се загнезди съмнението, че правиш скрита реклама на някой ....звезден хотел!:)

Бъди здрав, Марине!
цитирай
70. turb04 - Съмнения винаги ще има! За вси...
24.06.2011 22:26
bovari написа:
Съмнения винаги ще има!
За всичко, което един мъж обещава, говори и...дори излага на показ:))))

В мен се загнезди съмнението, че правиш скрита реклама на някой ....звезден хотел!:)

Бъди здрав, Марине!


Няма начин - там винаги съм с приоритет :)))
Хубава вечер и на теб :))
цитирай
71. fuckoff - Ами, аз те познавам - ти си миличкото ...
24.06.2011 22:31
turb04 написа:
Ами, аз те познавам - ти си миличкото драйфащо с далтонизма ;)


Тъпо ме дразниш. Питах абсолютно елемементарно това дали са прашки? Понеже няма отговор, а на мен баш на такова ми приличат ще ти напиша, че е жестоко глупотевично да си сложиш снимка по червени прашки в блог.бг. Иначе имаш мозък, само не мога да разбера защо не го използваш като си постваш снимките.
цитирай
72. turb04 - Ами, аз те познавам - ти си миличкото ...
24.06.2011 22:42
fuckoff написа:
turb04 написа:
Ами, аз те познавам - ти си миличкото драйфащо с далтонизма ;)


Тъпо ме дразниш. Питах абсолютно елемементарно това дали са прашки? Понеже няма отговор, а на мен баш на такова ми приличат ще ти напиша, че е жестоко глупотевично да си сложиш снимка по червени прашки в блог.бг. Иначе имаш мозък, само не мога да разбера защо не го използваш като си постваш снимките.


И аз ще ти отговоря сериозно този път - преди да коментираш - чети!
Второ, аз съм съзнателен човек и взимам самостоятелни решения, продиктувани от моя начин на мислени, разбирания за живота, ценностна система и прочие.
Трето - за мен тялото е тяло и толкова. Аз съм практикуващ нудист и нямам притесненията и скрупулите на хората обременени от някакъв неоправдан срам, още повече, че изглеждам прилично.
Ако имаш желание да ти отговарям сериозно ще те помоля, когато дойдеш в моя блог да се държиш учтиво и прилично, без да ми тропаш с краче и да се опитваш да се налагаш, защото виждаш резултатите!
Тия сополи, които се имат за някакви много оригинални тролове са пълен ташак!
Няма нито един, който поне малко да ме накара да се понапрегна и да усетя тръпката от съперничеството - бледи и смешни чекиджии, които се насират, когато те видят лице в лице!
Няма да ти обяснявам какво съм причинил на един такъв бълвоч!
ОК, добре дошла си, но просто си промени поведението и аз ще съм най-големия кавалер :)
цитирай
73. pisankaa - Много ти виснали меметата ве мъшки. ...
24.06.2011 22:49
Много ти виснали меметата ве мъшки. Сигурен ли си че горната глава е твоя?
Впрочем май съм те виждала някъде , май в един фотофорум.
цитирай
74. turb04 - Много ти виснали меметата ве мъшки. ...
24.06.2011 22:51
pisankaa написа:
Много ти виснали меметата ве мъшки. Сигурен ли си че горната глава е твоя?
Впрочем май съм те виждала някъде , май в един фотофорум.


Оди си умий писанката, че се е усмърдяла ве, женски ;)
Да те у глетавата пастърма :))))
цитирай
75. pisankaa - Тая прическа чичко тревичко от кой храсталак я видя...пардон в кой цветарски магазин ти я правиха?
24.06.2011 22:54
turb04 написа:
pisankaa написа:
Много ти виснали меметата ве мъшки. Сигурен ли си че горната глава е твоя?
Впрочем май съм те виждала някъде , май в един фотофорум.


Оди си умий писанката, че се е усмърдяла ве, женски ;)
Да те у глетавата пастърма :))))

цитирай
76. turb04 - Виж ся, Хипофизке, то че тъпото е ...
24.06.2011 22:59
Виж ся, Хипофизке, то че тъпото е упорито е ясно, ама не ти ли иде наум, че си тъпа като боен чук и си безумно скучна и досадна?
Хайде, отиди на процедури да ти понагънат мозъчето пък пак се върни - аз съм добряк и ще го приема... Може пък простата ти кратуна да роди нещо :)))
А междувременно - марш в банята :)
цитирай
77. анонимен - Турбоч, стига подскача,
24.06.2011 23:02
а отговори на въпроса - в кой цветарски магазин ти направиха косичката?
цитирай
78. pisankaa - А ти като практикуваш нудизъм , сигурен ли си че не си ти носитела на коли бактериите и стафилококите в байсените?
24.06.2011 23:07
turb04 написа:
Виж ся, Хипофизке, то че тъпото е упорито е ясно, ама не ти ли иде наум, че си тъпа като боен чук и си безумно скучна и досадна?
Хайде, отиди на процедури да ти понагънат мозъчето пък пак се върни - аз съм добряк и ще го приема... Може пък простата ти кратуна да роди нещо :)))
А междувременно - марш в банята :)

дръжте го открих източника на заразата
цитирай
79. turb04 - Хипофизке, ти си евтина басма - спри ...
24.06.2011 23:07
Хипофизке, ти си евтина басма - спри да пишеш от чужди профили ;)
цитирай
80. pisankaa - даже и басма не съм а направо тензух
24.06.2011 23:10
turb04 написа:
Хипофизке, ти си евтина басма - спри да пишеш от чужди профили ;)

освен това съм и други много гадни работи ама на теб това не ти влиза в работата
ГОСПОД ЕДНО ВЗЕЛ ДРУГО ДАЛ
цитирай
81. анонимен - Турбоч
24.06.2011 23:16
не се нервирай че хем ще загубиш двете си фенки на по 60 години хем може да хванеш пак някоя смъртоностна болест
цитирай
82. turb04 - Хипофизке, ти си евтина басма - спри ...
24.06.2011 23:24
pisankaa написа:
turb04 написа:
Хипофизке, ти си евтина басма - спри да пишеш от чужди профили ;)

освен това съм и други много гадни работи ама на теб това не ти влиза в работата
ГОСПОД ЕДНО ВЗЕЛ ДРУГО ДАЛ


Абе, на теб да ти влиза, Хипофизке, че имаш извънредна нужда ;)
цитирай
83. pisankaa - Ти ако кесиш в нета да задоволяваш закъсали женки и после да ги плюеш , аз тук влизам да се забавлявам с такива като теб
24.06.2011 23:32
turb04 написа:
pisankaa написа:
turb04 написа:
Хипофизке, ти си евтина басма - спри да пишеш от чужди профили ;)

освен това съм и други много гадни работи ама на теб това не ти влиза в работата
ГОСПОД ЕДНО ВЗЕЛ ДРУГО ДАЛ


Абе, на теб да ти влиза, Хипофизке, че имаш извънредна нужда ;)

Много ми е кеф като му кажа два лафа и да му обърна внимание на такъв като теб и той вземе че си помисли че съм му се натискала. Не ти скачам по кура ако това си мислиш .И спри да ме наричаш хипофиза г-н Тестис!
цитирай
84. noir - ~ N ~
24.06.2011 23:33
Шефче, запази едно автографче за мен =) Да не ги дадеш всички на тролчетата неблагодарни.
цитирай
85. анонимен - Здрасти бате шефе,
24.06.2011 23:42
трепач си, остави ги завистчиите.
цитирай
86. pisankaa - оооо даааа много е готин ама да не си ...
24.06.2011 23:45
оооо даааа много е готин ама да не си на мястото на потърпевшите му
като непентес е
горките му жертви
цитирай
87. анонимен - Добре, че се върна, Марине.
24.06.2011 23:59
Тук са се навъдили едни тролове. Крадат ми и на мен снимките, ама аз ще кажа на Петърчо да ги набие.
цитирай
88. анонимен - Тази писанка ебе ли се? А?
25.06.2011 00:07
Тази писанка ебе ли се? А?
цитирай
89. turb04 - не се нервирай че хем ще загубиш д...
25.06.2011 00:07
zlika написа:
не се нервирай че хем ще загубиш двете си фенки на по 60 години хем може да хванеш пак някоя смъртоностна болест


Пастърма, ти няма ли да си лягаш? Нали по това време си взимаш хапчетата, или санитарите са те забравили ;))))
цитирай
90. анонимен - Писанка къде е?
25.06.2011 00:10
Писанка къде е?
цитирай
91. анонимен - Вижте каква сила!
25.06.2011 00:10
http://kimono.blog.bg/drugi/2011/06/25/neveroiatno-blogeryt-kabuli-e-izkliuchitelno-zapazen.771161
цитирай
92. анонимен - Марине,
25.06.2011 00:11
ти не знаеш ли, че Злика е в Канада? Там сега е ден.
цитирай
93. анонимен - Писанка къде е!
25.06.2011 00:13
Писанка къде е!
цитирай
94. анонимен - vagabontvendetta,
25.06.2011 00:18
разкарай се с тая писанка. Тя сега ближе мляко. Гледай Турбото какъв е готин пич.
цитирай
95. анонимен - pisankaa
25.06.2011 00:21
е моя приятелка, поетеса. Няма да я обиждате.
цитирай
96. анонимен - Пуетеса? Прекрасно! Мяу! Спуки, яж ...
25.06.2011 00:27
Пуетеса? Прекрасно! Мяу! Спуки, яж ми хуя, передас!
цитирай
97. анонимен - О, секира,
25.06.2011 00:27
cekupata написа:
Тук са се навъдили едни тролове. Крадат ми и на мен снимките, ама аз ще кажа на Петърчо да ги набие.


аз съм Петърчо. Кого трябва да бия?
цитирай
98. анонимен - Вагабонтин
25.06.2011 00:28
vagabontvendetta написа:
Пуетеса? Прекрасно! Мяу! Спуки, яж ми хуя, передас!


искаш ли Спуки да ти спука гъза, а?
цитирай
99. анонимен - Спуки, яж ми хуя! Искам Писанка!
25.06.2011 00:30
Спуки, яж ми хуя! Искам Писанка!
цитирай
100. анонимен - Абе, Хиена, пак ли си се надрусал?
25.06.2011 00:31
Абе, Хиена, пак ли си се надрусал?
цитирай
101. анонимен - vagabontvendetta,
25.06.2011 00:37
И тебе ще издрусам.
цитирай
102. анонимен - Вземи се скрий наркоманче! Искам ...
25.06.2011 00:38
Вземи се скрий наркоманче! Искам Писанка!!!
цитирай
103. borjanmljakov - Кво става, ебеме ли, пичове?
25.06.2011 09:12
.
цитирай
104. turb04 - От всички само Хиената е голем пич!
25.06.2011 09:20
От всички само Хиената е голем пич!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2659414
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930