Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2011 16:27 - Съединител (долен ляв педал)
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 8019 Коментари: 35 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Наскоро имаше педи парад. Не гей, защото в превод “гей” означава весел, а този сбирток изобщо не е весел, а напротив.

Другите рипат и скачат и се дърлят като куче на кобила, а аз подозрително се замислих, което при мен означава, че нещата не са добри.

Защо парад и защо в София?

Странно, нали? Не съм чувал да сочат столицата ни за средище на педерунгелите от световен мащаб. Е, не че си нямаме, ама у нас на такива им викат политици...

Та, защо в София и защо за пореден път, след като се видя, че миналата година педал-парадът пожъна световен неуспех! А и то какъв парад?! По-скоро беше нещо средно между спортно ходене и маратон на разни полуидиоти, които в един момент се чудеха, дали да “манифестират” своята различност, или да спасяват кожите!

И тази година пак!

Значи, някой има интерес тази пародия да се проведе отново!

Не са обикновените хора, защото те ясно показаха отношението си още миналата година! Тогава?!

Аз като по-вехт си спомням, че педерунгелите в миналото демонстрираха предимно качества в скоростното бягане, за да не им строшат кокалите!

Ама тогава мъжете си бяха мъже и подрастващите пичове не се бараха по задниците и патките един друг, ами гонеха мацките като вълк младо агне!

Какво стана през последните двадесет години, та мъжката “дружба” се така силно изрази?! И най-вече – КОМУ И ЗАЩО Е НУЖНО ТОВА?!

Според мен това е основния въпрос, на който трябва да си отговорим!

Някой превръща нацията ни в импотентно същество със сбъркани разбирания!

Нали се сещате, кога на един педерунгел ще му хрумне да прави деца?! По деньо у вторник! А през това мургавите мингяни, които пък незнайно как изведнъж станаха роми (аз вече от немай къде им вика "индобългари"), ще се плодят и жална ни майчица!

Едно нещо ми прави много силно впечатление – когато някой протестира срещу ширещата и леещата се отвсякъде педерастия, още на секундата му се мятат на шията и започват да му обясняват, колко бил назадничав, недемократичен и не зачитал правата на жалните милни педерунгели, та последните получават от това отношение колит и не могат да се подебват качествено, а и в депресия изпадат....

Алоооо! А моите права?! Аз ли да се чувствам различен?!

Как да обясниш на детето си, защо някакви 120 килограмови брадясали пръчове с кожени дрехи се мляскат и гнявят?!

Как да му обясниш, че Азис не е нормалния представител на мъжката част на хомо сапиенс?!

Да, в древността е имало мъжеложство, но то винаги е било чуждо на прабългарина, от чиято семка сме се пръкнали и ние!

Не искам здравите и нормални български момчета и младежи да се превръщат в педали!

Уви, това нещо е като пандемия и ако ние като родители не вземем мерки, работата отива на зле!

А битката ще е неравна, защото някой умишлено и непрекъснато се опитва да внушава в общественото пространство, че това било нещо естествено и нормално, видиш ли....

Не зная как я мислим и докъде ще я докараме, но сме бетер овче стадо!

За двадесет години ни обраха, излъгаха ни многократно, направиха ни посмешище за света, направиха ни бедняците в ЕС, изнасят красивите ни момичета и момчета като жива плът за продан, опорочиха цели поколения с наркотици и сега се опитват и да ни превърнат в нация на педерунгели и лесбийки!!!

На мен тази перспектива не ми харесва, а на вас?!




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pantaleev - Не на педалите
24.06.2011 16:38
И от медиите всички журналисти ми цъкат с език защо обществото ненавижда педали.
Май искат да ни промият мозъците с педеращина, и това остава. Вече 20 години ни промиват мозъците по всякакъв начин, но това с педалите ми идва малко в повече.
Какво и да правят, да подскачат - педерас ще си остане синоним на идиот, отрепка, болен мозък.
цитирай
2. turb04 - Абе, тъпото е, че тийновете вече го ...
24.06.2011 16:43
Абе, тъпото е, че тийновете вече го възприемат като нещо почти нормално...
цитирай
3. lyubomircholakov - Целта е чрез унищожаване на трад...
24.06.2011 17:00
Целта е чрез унищожаване на традиционните ценности, съответно чрез спадане на раждаемостта на християнското население да се извърши етническо и религиозно прочистване на Балканите, за да бъдат използвани като плацдарм на САЩ срещу Русия и Близкия Изток. Вариант "Косово", но в разширен вид.Същият процес е задвижен и срещу християнското население в цяла Европа, за да не бъде допуснато да стане прекалено самостоятелна. Деца се раждат и отглеждат в семейства - когато унищожиш семейството като институция, съответно смъкваш и раждаемостта на съответното население. Демографска война. Не ви ли прави впечатление, че "неправителствените" организации, които раздухват тези кампании, се поддържат и финансират от САЩ?
цитирай
4. turb04 - Целта е чрез унищожаване на трад...
24.06.2011 17:06
lyubomircholakov написа:
Целта е чрез унищожаване на традиционните ценности, съответно чрез спадане на раждаемостта на християнското население да се извърши етническо и религиозно прочистване на Балканите, за да бъдат използвани като плацдарм на САЩ срещу Русия и Близкия Изток. Вариант "Косово", но в разширен вид.Същият процес е задвижен и срещу християнското население в цяла Европа, за да не бъде допуснато да стане прекалено самостоятелна. Деца се раждат и отглеждат в семейства - когато унищожиш семейството като институция, съответно смъкваш и раждаемостта на съответното население. Демографска война. Не ви ли прави впечатление, че "неправителствените" организации, които раздухват тези кампании, се поддържат и финансират от САЩ?


Не зная, дали точно това е целта на сценария, защото и САЩ, и Русия и Близкия Изток се управляват от евреи.
По-скоро би било вярно твърдението, че подрязаните с плитчиците (представи си колко трябва да си изчанчен за да си подрязваш оная работа) искат населението гои (стадо) да се измеша и да няма опорни и отправни точки.
Най-добре тази практика се вижда по времето на Сталин в СССР - тогава големи части от силните етноси са заселвани в четирите края на Съветската империя и очевидно това е било началото, или поне аз в момента не мога да се сетя за друго.
Но покварата, унищожаването на традициите и родовата памет наистина са част от този план!
цитирай
5. анонимен - Брато,
24.06.2011 18:18
тия розави гащи насрани ми се чинят?
цитирай
6. turb04 - Ами, да - от последния път, когато ти ...
24.06.2011 18:19
Ами, да - от последния път, когато ти срах в устата ;)
цитирай
7. анонимен - е що не ги даде
24.06.2011 18:30
на некоя малолетна да ти изстърже лайната, ами се срамиш тука пред блогерките?
цитирай
8. turb04 - Ти нали с това се храниш, как да те ...
24.06.2011 18:53
Ти нали с това се храниш, как да те оставя гладна ;)
цитирай
9. dedenze - Подкрепям поста, сигурно трябва и да сме толерантни към играта на природата
24.06.2011 19:56
Но такава търпимост, към парадите и перата наврени в носа ни, не бива!
Сравнението само с левия автопедал е непълно, реално десните педали допринесоха повече за подобни паради !
цитирай
10. turb04 - Но такава търпимост, към парадите и ...
24.06.2011 19:58
dedenze написа:
Но такава търпимост, към парадите и перата наврени в носа ни, не бива!
Сравнението само с левия автопедал е непълно, реално десните педали допринесоха повече за подобни паради !


Е, то това е ясно :)))
Абе, педал ли е, не ми го хвали... ляв, десен, среден - все тая :)))
цитирай
11. анонимен - Аз съм мъж бе педерас.
24.06.2011 19:59
turb04 написа:
Ти нали с това се храниш, как да те оставя гладна ;)


Само жени ти в акъла. Гладен си, та май и на сън ти се привиждат.
цитирай
12. анонимен - Брато,
24.06.2011 20:00
turb04 написа:
dedenze написа:
Но такава търпимост, към парадите и перата наврени в носа ни, не бива!
Сравнението само с левия автопедал е непълно, реално десните педали допринесоха повече за подобни паради !


Е, то това е ясно :)))
Абе, педал ли е, не ми го хвали... ляв, десен, среден - все тая :)))


нали отиде да купонясваш? Май изпраска една чикия и пак на компа.
цитирай
13. turb04 - Ти си Хипофизка ;) Малката грозна ...
24.06.2011 20:13
Ти си Хипофизка ;) Малката грозна Хипофизка ;)
цитирай
14. bovari - Добре звучи, макар да нямам идея от къде точно идва приказката:
24.06.2011 22:31
"По деньо у вторник! ":))))


цитирай
15. turb04 - От шопско е - един вид, някога, ама не ...
24.06.2011 22:34
От шопско е - един вид, някога, ама не се знае кога :)))
цитирай
16. анонимен - Поначало не съм от най-толерант...
25.06.2011 09:11
Поначало не съм от най-толерантните, но тия братче, направо ги ям с парцалите. Ако се крият по дупките, мога да се направя на луд, но да ми маат гащи на парад, това е вече прекалено.
цитирай
17. turb04 - Поначало не съм от най-толерант...
25.06.2011 09:19
kushel написа:
Поначало не съм от най-толерантните, но тия братче, направо ги ям с парцалите. Ако се крият по дупките, мога да се направя на луд, но да ми маат гащи на парад, това е вече прекалено.

Абе, човек, то бива, бива, ама това не се трае!
Накъдето и да се обърнеш, все некой гъгнив педал ти цинкя, колко били зле, пък как ли едва ли не са ги докарали до унищожение, а те станаха повече от нормалните :)))
цитирай
18. panazea - То си е мафия !
25.06.2011 10:17
Я каже , ти познаваш ли някой изявен певец или водещ , стилист, моделиер - да не е педераст?
За да се издигнат в обществото , на младите момчета им поставят избора- или педераст или никой.
Сега ясно ли ти е защо няма читав човек в ТВ , филми , музикална индустрия.
И лошото е не ,че съществуват , а че подстрекават младите , че това било пътя към успеха.
Т.е. всичко се прави преднамерено.
Аз по принцип не ги мразя , но не обичам да ми се навират със своите извращения и да погубват младото поколение.
Имам двама сина . Мислиш ли , че не са получавали предложения за телевизионния бизнес?
Само че никой не обяснява каква ще бъде цената .
Ами , като майка ме интересува ! И като човек ме интересува накъде върви България и света.
Щом позволяват да парадират , значи наште са ни продали вече ! Това е то !
цитирай
19. turb04 - Я каже, ти познаваш ли някой изявен ...
25.06.2011 10:24
panazea написа:
Я каже , ти познаваш ли някой изявен певец или водещ , стилист, моделиер - да не е педераст?
За да се издигнат в обществото , на младите момчета им поставят избора- или педераст или никой.
Сега ясно ли ти е защо няма читав човек в ТВ , филми , музикална индустрия.
И лошото е не ,че съществуват , а че подстрекават младите , че това било пътя към успеха.
Т.е. всичко се прави преднамерено.
Аз по принцип не ги мразя , но не обичам да ми се навират със своите извращения и да погубват младото поколение.
Имам двама сина . Мислиш ли , че не са получавали предложения за телевизионния бизнес?
Само че никой не обяснява каква ще бъде цената .
Ами , като майка ме интересува ! И като човек ме интересува накъде върви България и света.
Щом позволяват да парадират , значи наште са ни продали вече ! Това е то !


да, много истина има в думите ти!
цитирай
20. vania23 - За съжаление,
25.06.2011 10:54
тук си напълно прав. Изпълняват хората програма, българите трябва скоростно да се топят по всички възможни начини. Великите са решили, че България е малко нещо излишна.
Най-грозно ми изглежда сриването на всякаква ценостна система. Въпросният парад е нагла демонстрация на това.
цитирай
21. miaa - Не толкова Е важно дали си гей, лесбийка, хетеросексулен:)))Трябва да приемаме различните:)
25.06.2011 10:56
За всички има място под слънцето:))) Не в това е бедата!
Всичко опира до възпитание / първите седем години/ морал и култура.
Познавам гейове, които се държат по- мъжки от някои "мъжкари".
Познавам и такива, които толкова презират жените, че са им като" трън в очите"!И държанието им е по- женско от най- лошата жена! Жените все пак износват и раждат деца!
Отмъстителни и непредсказуеми! Познавам и страшно талантливи от тях, с чисто сърце и прекрасна душа.
Не е важно с кого си лягаш:)))
По важно е да не превръщаме хомосексуалността в зрелище за провинени и победители.
И да бъдем добър пример за децата си! За да живеят спокойно и щастливо!
цитирай
22. swan16 - Я каже, ти познаваш ли някой изявен ...
25.06.2011 10:56
turb04 написа:
panazea написа:
Я каже , ти познаваш ли някой изявен певец или водещ , стилист, моделиер - да не е педераст?
За да се издигнат в обществото , на младите момчета им поставят избора- или педераст или никой.
Сега ясно ли ти е защо няма читав човек в ТВ , филми , музикална индустрия.
И лошото е не ,че съществуват , а че подстрекават младите , че това било пътя към успеха.
Т.е. всичко се прави преднамерено.
Аз по принцип не ги мразя , но не обичам да ми се навират със своите извращения и да погубват младото поколение.
Имам двама сина . Мислиш ли , че не са получавали предложения за телевизионния бизнес?
Само че никой не обяснява каква ще бъде цената .
Ами , като майка ме интересува ! И като човек ме интересува накъде върви България и света.
Щом позволяват да парадират , значи наште са ни продали вече ! Това е то !


да, много истина има в думите ти!

Работила съм дост агодини в киноцентъра и все сред кинаджии. От старото поколение, от младото, чужденци и ей богу, един гей не съм срещнала там. а съм работила със страшно много хора. Мога да изброя имена на доста известни и успели на това поприще мъж, които са с абсолютно нормални налконостти. Така че ще си позволя поне отчасти да не се съглася с тази констатация. Ако имаш талант не ти е нужно да получаваш V/0 за каквото и да било.
А по самата тема: нямам нищо против хората с ралична сексуалност, стига да не ми я навират демонстративно в очите си. Иначе всеки има право да прави това, което обича или му харесва. В крайна сметка си мисля, че интимността е точно затова интимност за да си остане между двамата това, което правят между чаршафите. Иначе става пошло и дори гнусно понякога....
цитирай
23. turb04 - Я каже, ти познаваш ли някой изявен ...
25.06.2011 11:00
swan16 написа:
turb04 написа:
panazea написа:
Я каже , ти познаваш ли някой изявен певец или водещ , стилист, моделиер - да не е педераст?
За да се издигнат в обществото , на младите момчета им поставят избора- или педераст или никой.
Сега ясно ли ти е защо няма читав човек в ТВ , филми , музикална индустрия.
И лошото е не ,че съществуват , а че подстрекават младите , че това било пътя към успеха.
Т.е. всичко се прави преднамерено.
Аз по принцип не ги мразя , но не обичам да ми се навират със своите извращения и да погубват младото поколение.
Имам двама сина . Мислиш ли , че не са получавали предложения за телевизионния бизнес?
Само че никой не обяснява каква ще бъде цената .
Ами , като майка ме интересува ! И като човек ме интересува накъде върви България и света.
Щом позволяват да парадират , значи наште са ни продали вече ! Това е то !


да, много истина има в думите ти!

Работила съм дост агодини в киноцентъра и все сред кинаджии. От старото поколение, от младото, чужденци и ей богу, един гей не съм срещнала там. а съм работила със страшно много хора. Мога да изброя имена на доста известни и успели на това поприще мъж, които са с абсолютно нормални налконостти. Така че ще си позволя поне отчасти да не се съглася с тази констатация. Ако имаш талант не ти е нужно да получаваш V/0 за каквото и да било.
А по самата тема: нямам нищо против хората с ралична сексуалност, стига да не ми я навират демонстративно в очите си. Иначе всеки има право да прави това, което обича или му харесва. В крайна сметка си мисля, че интимността е точно затова интимност за да си остане между двамата това, което правят между чаршафите. Иначе става пошло и дори гнусно понякога....


Значи не само аз мисля така :)
Киноцентърът е голяма магия - ходил съм да записвам там, но беше преди много, много години :)
цитирай
24. turb04 - За всички има място под слънцето...
25.06.2011 11:02
miaa написа:
За всички има място под слънцето:))) Не в това е бедата1
Всичко опира до възпитание / първите седем години/и морал и култура.
Познавам гейове, които се държат по- мъжки от някои 4мъжкари".
Познавам и такива, които толкова презират жените, че са им като трън вочите!
Отмъстителни и непредсказуеми! Познавам и страшно талантливи от тях, с чисто сърце.
Не е важно с кой си лягаш:)))
По важно е да не превръщаме хомосексуалността в зрелище за провинени и победители.
И да бъдем добър пример за децата си! За да живеят спокойно и щастливо!


Бинго!
цитирай
25. gadfly - Това е просто част от
25.06.2011 11:04
...криворазбраната западна култура. Българинът винаги е разбирал преиначено всичко, което идва от други страни - от национализъм и комунизъм до маркетинг и педерастия.

Основно оправдание - "така се прави на Запад". Ако не подкрепяме педераст-парада, значи сме пещерняци, закостенели българи на по две ракии, заседнали в 30-те години на миналия век. Значи нито политическата ни система е като на Запад, нито поемаме елементарни социални отговорности като западни хора, нито протестираме или си изказваме мнението по жизненоважни въпроси като западни хора, но дай да бъдем западняци, като разрешаваме на банда траверси да си веят вятърния чорап по бул. Черни връх. Като трябва да отбележа, че това е позиция основно на слабоумници във възрастовата категория 17-30 години - криворазбрани либертари, които дори не са вкусвали живот в Западната цивилизация, а пък идват да ме учат мен на толерантност.

Против педалите нямам кой знае какви чувства - за да мразиш някого, трябва да ти е направил нещо. Те не са ми направили нищо, следователно единственото, което изпитвам към тях, е афектът "гнус". Но техните защитници са ми далеч по-неприятни. До такава степен, че като им чуя мазните гласчета по медиите, заклеймяващи всеки не-педераст едва ли не като пещерняк, ми иде да си обръсна главата, да си татуирам свастика и да ги обстрелвам с коктейли "молотов" на следващата им манифестацийка.

Та така де, съжалявам за изблика, но неприязънта ми към определени хора е точно толкова силна.
цитирай
26. swan16 - Да, магията е огромна. И хората също ...
25.06.2011 11:05
Да, магията е огромна. И хората също са магьосници там-те творият невероятни неща. а иначе са мили, добри и усмихнати хора. Съвсем различна порода от това, с което винаги са ни промивали мозъка, че са. И са нормални хора, които не разчитат на нищо друго освен на труда и таланта си.
цитирай
27. turb04 - . . . криворазбраната западна ку...
25.06.2011 11:15
gadfly написа:
...криворазбраната западна култура. Българинът винаги е разбирал преиначено всичко, което идва от други страни - от национализъм и комунизъм до маркетинг и педерастия.

Основно оправдание - "така се прави на Запад". Ако не подкрепяме педераст-парада, значи сме пещерняци, закостенели българи на по две ракии, заседнали в 30-те години на миналия век. Значи нито политическата ни система е като на Запад, нито поемаме елементарни социални отговорности като западни хора, нито протестираме или си изказваме мнението по жизненоважни въпроси като западни хора, но дай да бъдем западняци, като разрешаваме на банда траверси да си веят вятърния чорап по бул. Черни връх. Като трябва да отбележа, че това е позиция основно на слабоумници във възрастовата категория 17-30 години - криворазбрани либертари, които дори не са вкусвали живот в Западната цивилизация, а пък идват да ме учат мен на толерантност.

Против педалите нямам кой знае какви чувства - за да мразиш някого, трябва да ти е направил нещо. Те не са ми направили нищо, следователно единственото, което изпитвам към тях, е афектът "гнус". Но техните защитници са ми далеч по-неприятни. До такава степен, че като им чуя мазните гласчета по медиите, заклеймяващи всеки не-педераст едва ли не като пещерняк, ми иде да си обръсна главата, да си татуирам свастика и да ги обстрелвам с коктейли "молотов" на следващата им манифестацийка.

Та така де, съжалявам за изблика, но неприязънта ми към определени хора е точно толкова силна.


В началото на 90-те бях предрекъл, че от запада ще вземем само гнилото и точна така се получи....
За нас свободата и демокрацията бяха Чук-чук, увитите в найлони продавачи на миши кожи по Витошка, безапелационната престъпност... На каквото си постелеш, на това ще легнеш...
Тъпото е, че и бръсната глава и свастиката сме взаимствали...
цитирай
28. turb04 - Да, магията е огромна. И хората също ...
25.06.2011 11:17
swan16 написа:
Да, магията е огромна. И хората също са магьосници там-те творият невероятни неща. а иначе са мили, добри и усмихнати хора. Съвсем различна порода от това, с което винаги са ни промивали мозъка, че са. И са нормални хора, които не разчитат на нищо друго освен на труда и таланта си.


Бяха и други години.....
цитирай
29. gadfly - В началото на 90-те бях предре...
25.06.2011 11:23
turb04 написа:

В началото на 90-те бях предрекъл, че от запада ще вземем само гнилото и точна така се получи....
За нас свободата и демокрацията бяха Чук-чук, увитите в найлони продавачи на миши кожи по Витошка, безапелационната престъпност... На каквото си постелеш, на това ще легнеш...
Тъпото е, че и бръсната глава и свастиката сме взаимствали...


Ами да...още по-кофтито е, че младите поколения са още по-зле - като че ли за тях уроците на "прехода" изобщо няма да важат.
цитирай
30. turb04 - В началото на 90-те бях предре...
25.06.2011 11:43
gadfly написа:
turb04 написа:

В началото на 90-те бях предрекъл, че от запада ще вземем само гнилото и точна така се получи....
За нас свободата и демокрацията бяха Чук-чук, увитите в найлони продавачи на миши кожи по Витошка, безапелационната престъпност... На каквото си постелеш, на това ще легнеш...
Тъпото е, че и бръсната глава и свастиката сме взаимствали...


Ами да...още по-кофтито е, че младите поколения са още по-зле - като че ли за тях уроците на "прехода" изобщо няма да важат.


Или напълно важат, защото, като се замисля, май въпросните уроци целяха точно морално-човешката деградация...
цитирай
31. turb04 - тук си напълно прав. Изпълняват ...
25.06.2011 12:15
vania23 написа:
тук си напълно прав. Изпълняват хората програма, българите трябва скоростно да се топят по всички възможни начини. Великите са решили, че България е малко нещо излишна.
Най-грозно ми изглежда сриването на всякаква ценостна система. Въпросният парад е нагла демонстрация на това.


На зная, дали си чувала за плана Ран..
цитирай
32. vania23 - тук си напълно прав. Изпълняват ...
25.06.2011 12:20
turb04 написа:
vania23 написа:
тук си напълно прав. Изпълняват хората програма, българите трябва скоростно да се топят по всички възможни начини. Великите са решили, че България е малко нещо излишна.
Най-грозно ми изглежда сриването на всякаква ценостна система. Въпросният парад е нагла демонстрация на това.


На зная, дали си чувала за плана Ран..


Да, и вярвам в него - има прекалено много доказателства. Хубав ден!
цитирай
33. анонимен - Ти си хомофоб май, и такива като теб.
25.06.2011 13:50
Хомофобите са сексуални фашисти.
Би трябвало да се срамуваш от себе си.
цитирай
34. turb04 - Хомофобите са сексуални фашисти. ...
25.06.2011 13:56
[quote=podlost]Хомофобите са сексуални фашисти.
Би трябвало да се срамуваш от себе си.[/quote

А ти си Хипофизка, пък не се срамуваш.... Колко учудващо....
цитирай
35. reason - С най-добри чувства те съветвам да потърсиш квалифицирана помощ
29.06.2011 10:19
Първо, за този постинг можеш законно да бъдеш осъден за дискриминация на база сексуална ориентация:

Чл. 4. (1) (Доп. - ДВ, бр. 70 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г.) Забранена е всяка пряка или непряка дискриминация, основана на пол, раса, народност, етническа принадлежност, човешки геном, гражданство, произход, религия или вяра, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично или обществено положение, увреждане, възраст, сексуална ориентация, семейно положение, имуществено състояние или на всякакви други признаци, установени в закон или в международен договор, по който Република България е страна.

(2) Пряка дискриминация е всяко по-неблагоприятно третиране на лице на основата на признаците по ал. 1, отколкото се третира, било е третирано или би било третирано друго лице при сравними сходни обстоятелства.

За повече информация - http://lex.bg/laws/ldoc/2135472223


Второ, проведе се прайд, не парад. Запознай се с понятията, преди да обсъждаш "компетентно" темата.


Трето, хомосексуалните мъже се наричат гейове. Определения от типа "педали", "педерасти", "педеруги", "педи" и всякакви други твои измислици, могат със същия успех да се отнесат до хетеросексуални мъже, които са те издразнили с нещо, така че ги приемам за лично отношение към твои познати мъже на прайда.

Четвърто, не искаш твоите деца да гледат двама чичковци, които се целуват. Аз пък не искам моите деца да гледат чичко и леля, които се целуват. Смятам за еднакво неуместно децата да стават свидетели на сексуалните взаимоотношения между възрастни, независимо от пола им.
Специално в моя случай, аз ще се погрижа един ден децата ми да виждат колкото хетеросексуални прояви, толкова и хомосексуални, за да знаят, че и трите сексуални ориентации са нормални и естествени. Вече има и подходящи детски приказки.
Трите сексуални ориентации са хетеросексуална, бисексуална и хомосексуална. Някои твърдят, че асексуалността също е сексуална ориентация. И трите сексуални ориентации за напълно нормални.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2656327
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930