Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2011 07:35 - Яхнах метлата!!!
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 17306 Коментари: 72 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Снощи успяха да ме накарат да яхна метлата!

Ебаси жените има... Просто не е истина!

Идват във фейса, пускат ми покани за приятелство, харесват всичките ми снимки по бански, обясняват ми, каква съм скала, продължава се в някакъв разговор и изведнъж, моля ти се, започват да ми приказват, как те не били такива, ама как били много вървежни, много яки пички, какви им били претенциите и тем подобни... не, че аз съм им казал, че искам нещо....

Опаааа...

Чек малко, да го еба...

Ти да си заставала скоро пред огледалото и да си правила сравнителен анализ на ЕГН-то?

Аз, че обичам жени е факт, ама не съм всеядна свиня, а пробирам.

Не може да си провиснала като мокра и кална рибарска мрежа, пък да ми обясняваш, че аз съм нямал вкус...

Това, че повечето мъже, които ти харесват са забравили, къде е пътечката към дома ти не е предпоставка да си лягам с теб, още повече, докато ми се държиш като Наоми Кембъл, с която си приличате само по дължината на ноктите на краката...

Не е моя вината, че много от мъжете предпочитат друго, а не вас конкретно!

Няма да ви търпя да ми се жалите, че аз, или някой мой приятел учтиво ви е обяснил, че не ставате!

Какво, аз да се откажа от хубави млади жени и да си лягам с разни разплути дърти пастърми?! Няма как да стане! Ако трябва да прибягвам към извращения, то те ще са с жени от рода на Шушето! (Шушето е бившото ми гадже, дето го раздаваше модел, с извинение...) Т.е., млади, хубави, чиято плът предизвиква естетическа наслада. Аз самият се поддържам и изглеждам добре и не виждам причина, защо да не изисквам това и от жената до мен!

Другият голям проблем е не във възрастта.

В интерес на истината си лягам и със зрели жени, но жени, които изглеждат много добре физически, и които не пускат оцет, когато се докоснеш до тях!

В рамките на 10 часа блокирах 3 такива юнакини, които си бях въобразили, че аз съм селския идиот и могат да си правят, каквото им кефне!

Да, ама не, мацко! Сечено на постата и ти се налага да чуеш неща, които по принцип не обичам да говоря!

Няма как да не се сетя за баснята на Лафонтен за Лисицата и гроздето...

Ако ви се яде грозде, първо намерете начин да стигнете до него, да го откъснете и моля ви, преди да го консумирате, спазвайте нужната хигиена, че гроздето е кът и не му и готино да му намирисват зъби и да го пипат мръсни ръце!

И както мъдро би се изразила моята добра приятелка Мис Сънчо - Абе, к`во им обръщаш внимание! Я, да го духат!

Няма как да не се съглася...

Ще им пожелая успех в изпълнението на заръката на Мис Сънчо, защото това ще е почти непосилно търсене...

А, щях да забравя!

Научете се да пишете грамотно, че на моменти не зная, да се смея ли, да плача ли...

Амин!




Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stoineff - :)))))))))))
22.06.2011 07:44
Искам и аз ноктите на краката ми да са като на Ноами Кембъл :)))))))))))), ма не са.. като на Гаргамел са...
цитирай
2. mt46 - И аз съм естет...:))
22.06.2011 07:44
Във Фейса ме търсят предимно интелигентни дами... Повечето от тях са и хубави... :))
цитирай
3. despinida - Хъхъ,
22.06.2011 07:50
май не си яхнал метла, а прахосмукачка...:))
цитирай
4. turb04 - Искам и аз ноктите на краката ми да са ...
22.06.2011 07:54
stoineff написа:
Искам и аз ноктите на краката ми да са като на Ноами Кембъл :)))))))))))), ма не са.. като на Гаргамел са...

Ами, не, че съм виждал ноктите на Гаргамел, ама сигурно са нещо небивало и уникално :))))))))))))))
цитирай
5. turb04 - Във Фейса ме търсят предимно инт...
22.06.2011 07:55
mt46 написа:
Във Фейса ме търсят предимно интелигентни дами... Повечето от тях са и хубави... :))

Абе, то и аз подбирам, ама на моменти има едни....
цитирай
6. turb04 - май не си яхнал метла, а прахосму...
22.06.2011 07:57
despinida написа:
май не си яхнал метла, а прахосмукачка...:))


Ахам... оная за промишлените халета :)))))))))))
цитирай
7. smile999 - Хъм...
22.06.2011 08:00
Там може да си модерираш страницата, и ще си пускаш само приятели.Няма да има нужда да яхваш метли и разни други неща...
Разсмя ме, въпреки твоето раздразнение.:-)))
цитирай
8. turb04 - Е, то раздразнението си е за вчера ...
22.06.2011 08:02
Е, то раздразнението си е за вчера :)))
Аз ги приемам, по принцип не отказвам да приема човек, който е поискал да ми е приятел, ама после става интересно ... Понякога, де :))))))))))
цитирай
9. pantaleev - Eх Марине
22.06.2011 08:03
Позната история - в нета колкото свестни жени, толкова и кифли. Ако знаеш на колко отказвам приятелство, по простата причина че нямат 18! Други път уж зрели жени понякога се държат и по зле.
цитирай
10. turb04 - Аз не отказвам, ама пробирам :))...
22.06.2011 08:05
Аз не отказвам, ама пробирам :))))))))
Да ти кажа, когато упоменатите горе моми ги загризе възрастовия компелкс в комбинация с последни сърбежи, работата става малко лайно с барут - хем гърми, хем пръска :))))
цитирай
11. pisankaa - Къде мога да ви видя на фотос? П...
22.06.2011 08:41
Къде мога да ви видя на фотос?
Приемате ли ангажимент за час? Каква ви е тарифата?
цитирай
12. blogena - ха ха
22.06.2011 09:26
пъстърмата в жегата е незравословна :)

пък младите Марине от ден до пладне ...
докато ви се зарадва човек и ...

ходи се топни в джакузито :)))
цитирай
13. vania23 - Не мога да разбера
22.06.2011 10:01
цялата тази врява - все пак е твой личен избор чие приятелство да приемаш и на кого да отговаряш, а и не е нужно да се отговаря на всяко съобщение или отговора може да е толкова хладен, че да не остане място за нови съобщения, нали така?
цитирай
14. анонимен - :-))))))))))))))))))))))))))
22.06.2011 10:41
Книга мога да напиша по темата.
цитирай
15. joysii - Няма причина да се дразниш. Това е ...
22.06.2011 10:49
Няма причина да се дразниш.Това е нормално поведение по интернет сайтовете.Всеки е там за да се почувства малко освободен, да си позволи да говори каквото му е на сърце.
Виж, и ти правиш това - споделяш тук мнението си. И не го правиш по особено любезен към дамите начин.:)
От постинга ти разбрах, че искаш да те свалят само манекенки.Е, да, ама те пък може да искат да ги свалят само управители на банки, например или...нещо от сорта.
Хубав ден и...не се нервирай, просто си подбирай.Всички правим така.
цитирай
16. tani4ka73 - много ме разсмя,Турбо
22.06.2011 13:04
само че както казва един приятел - то майсторлъкът бил да можеш на грозна и стара.На млада и хубава всеки можел!
Поздрави!
цитирай
17. turb04 - пъстърмата в жегата е незравосл...
22.06.2011 15:24
blogena написа:
пъстърмата в жегата е незравословна :)

пък младите Марине от ден до пладне ...
докато ви се зарадва човек и ...

ходи се топни в джакузито :)))

Абе, друго си е агнешкото ;)
цитирай
18. turb04 - цялата тази врява - все пак е твой ...
22.06.2011 15:25
vania23 написа:
цялата тази врява - все пак е твой личен избор чие приятелство да приемаш и на кого да отговаряш, а и не е нужно да се отговаря на всяко съобщение или отговора може да е толкова хладен, че да не остане място за нови съобщения, нали така?

Аз приемам всеки, който иска да ми стане приятел. Трябва ли да дискриминирам някоя жена заради възраст, или подобно? :)
цитирай
19. turb04 - Къде мога да ви видя на фотос? П...
22.06.2011 15:28
pisankaa написа:
Къде мога да ви видя на фотос?
Приемате ли ангажимент за час? Каква ви е тарифата?

Не сте достатъчно имотна ;)
цитирай
20. turb04 - Книга мога да напиша по темата. И аз, ...
22.06.2011 15:31
katana написа:
Книга мога да напиша по темата.

И аз, ама ще има самоубийства :)))))))))))
цитирай
21. turb04 - Няма причина да се дразниш. Това е ...
22.06.2011 15:33
joysii написа:
Няма причина да се дразниш.Това е нормално поведение по интернет сайтовете.Всеки е там за да се почувства малко освободен, да си позволи да говори каквото му е на сърце.
Виж, и ти правиш това - споделяш тук мнението си. И не го правиш по особено любезен към дамите начин.:)
От постинга ти разбрах, че искаш да те свалят само манекенки.Е, да, ама те пък може да искат да ги свалят само управители на банки, например или...нещо от сорта.
Хубав ден и...не се нервирай, просто си подбирай.Всички правим така.

А, те манекенките не са проблем ;)))
цитирай
22. turb04 - само че както казва един приятел - то ...
22.06.2011 15:35
tani4ka73 написа:
само че както казва един приятел - то майсторлъкът бил да можеш на грозна и стара.На млада и хубава всеки можел!
Поздрави!

Таничка, това са го измислили дъртите и грозните, като един вид предизвикателство, та дано им вържи :))))
цитирай
23. swan16 - Хм, хем ми стана смешно, че ми нап...
22.06.2011 15:48
Хм, хем ми стана смешно, че ми напомни за бившия ми с ''перките'' дето се оглеждаше във всяка витрина като русенска кокона, хем се замислих по темата. Темата с възрастта ми е малко разтегливо понятие защото за някои твоето младо ще е дътро и обратното. Същото влиза и в клас красиво. Тук нещата са относителни мисля и е на всекиму по вкуса. И всеки има право да си пробва късмета навсякъде - човек никогане знае откъде ще му излезе късмета. виж за хигиената съм много съгласна с теб. Имала съм доста потресаващи ''срещи'' от този вид ако трябва да съм откровенна и все още ме втриса при спомена за някои от тях. Но то то ва си е до себеуважение и начин на мислене.
цитирай
24. turb04 - Виж, всеки има право да си търси щ...
22.06.2011 15:54
Виж, всеки има право да си търси щастието под небето, но без да притеснява другите - това е квинтесенцията на моя пост :)
цитирай
25. pisankaa - А ти защо си си качил снимки по бански
22.06.2011 16:01
turb04 написа:
Виж, всеки има право да си търси щастието под небето, но без да притеснява другите - това е квинтесенцията на моя пост :)

цитирай
26. pisankaa - Ти не направи ли скоро филм по интернет запознанствата !?
22.06.2011 16:03
turb04 написа:
katana написа:
Книга мога да напиша по темата.

И аз, ама ще има самоубийства :)))))))))))

цитирай
27. pisankaa - Голямо нещастие е да си бедна, стара и грозна
22.06.2011 16:04
turb04 написа:
pisankaa написа:
Къде мога да ви видя на фотос?
Приемате ли ангажимент за час? Каква ви е тарифата?

Не сте достатъчно имотна ;)

цитирай
28. turb04 - Писанке, аз непрекъснато правя ...
22.06.2011 16:04
Писанке, аз непрекъснато правя филми ;)
цитирай
29. pisankaa - Кои продукции са ваши?
22.06.2011 16:09
turb04 написа:
Писанке, аз непрекъснато правя филми ;)

Бихте ли ми дал автограф ? Да ми се подпишете на тефтерчето искам...
цитирай
30. turb04 - На това с длъжниците ли? Става ;)
22.06.2011 16:10
На това с длъжниците ли? Става ;)
цитирай
31. pisankaa - Не , на това с феновете ми
22.06.2011 16:14
turb04 написа:
На това с длъжниците ли? Става ;)

Ще напишете : С обич за Мими и ще се разпишете
цитирай
32. turb04 - А може ли "С необятна обич за ...
22.06.2011 16:19
А може ли "С необятна обич за Мими!"?
цитирай
33. pisankaa - Не може защото не мога да ви отвърна със същото а и това е само наужким
22.06.2011 16:22
turb04 написа:
А може ли "С необятна обич за Мими!"?

цитирай
34. turb04 - Е, щом не може, значи точно това ще ...
22.06.2011 16:23
Е, щом не може, значи точно това ще напиша - аз съм творец, все пак...
цитирай
35. swan16 - Виж, всеки има право да си търси щ...
22.06.2011 16:34
turb04 написа:
Виж, всеки има право да си търси щастието под небето, но без да притеснява другите - това е квинтесенцията на моя пост :)

То това е така, ама пък я се постави на мястото на ''жертвите'' - хем си им дал надежда добавяйки ги в листа, хем после им подрязвах крилата в най-завидния им устрем:) Питаш ли ги какво им е на тези жени а?:) Пък и те имат право да пооплакнат окото с нещо хубаво от време на време:)
цитирай
36. turb04 - Да плакнат бе, ама да не пипат :))...
22.06.2011 16:36
Да плакнат бе, ама да не пипат :)))
А иначе трябва да свикват ;)
Сетих си оня виц, дето един пенсионер отишъл при лекаря и му казал:
- Абе, момче, ти защо по-младите ги пращаш, кой на море, кой по островите, а мен на кални бани?
- За да свикваш. - отвърнал му лекарят ;)
цитирай
37. panazea - Ще падна от смях !
22.06.2011 18:00
Що се коркаш ? И те като мъжете пробват - ако мине номерът , мине.
Сравнението със селския идиот много ми хареса .
Ама така ли се чувствал мъж , нападнат от амазонки?
Аз си мислех , че му се повдигат акциите ! Ха ха !
Неизчерпаем извор на смях !
цитирай
38. darcy - ей
22.06.2011 18:04
същото ми се случва на мен по блоговете (на лс)
после защо ме мразят и преследват :-D
цитирай
39. turb04 - Що се коркаш ? И те като мъжете про...
22.06.2011 18:20
panazea написа:
Що се коркаш ? И те като мъжете пробват - ако мине номерът , мине.
Сравнението със селския идиот много ми хареса .
Ама така ли се чувствал мъж , нападнат от амазонки?
Аз си мислех , че му се повдигат акциите ! Ха ха !
Неизчерпаем извор на смях !

Ебаси превтасалите амазонки беха тия :))))))))))))))
цитирай
40. turb04 - същото ми се случва на мен по блог...
22.06.2011 18:22
darcy написа:
същото ми се случва на мен по блоговете (на лс)
после защо ме мразят и преследват :-D

А, такааааа :)))))
цитирай
41. becksss - turb04
22.06.2011 18:32
Хахахаха! Пич, ти направо ме разби с това! Все едно аз съм го писал, да го еба. Вярно е пълно в нета с всякакви незадоволени мърли, дето си мислят, че могат да наебат някого, само защото имат вагина между краката. Прав си за всичко и те поздравявам за готината публикация.
Дано я прочетат повече жени, щото за тях се отнася най-вече.

И, верно - да го духат!
:))))
цитирай
42. blogena - и
22.06.2011 18:43
това може би си го проруснал

http://eksplozia.blog.bg/poezia/2011/06/22/kachvam-tova-specialno-za-turb04.769820

днес съм се поразмърдала тъдява ...

цитирай
43. turb04 - Хахахаха! Пич, ти направо ме разби с ...
22.06.2011 18:53
becksss написа:
Хахахаха! Пич, ти направо ме разби с това! Все едно аз съм го писал, да го еба. Вярно е пълно в нета с всякакви незадоволени мърли, дето си мислят, че могат да наебат някого, само защото имат вагина между краката. Прав си за всичко и те поздравявам за готината публикация.
Дано я прочетат повече жени, щото за тях се отнася най-вече.

И, верно - да го духат!
:))))

Ако си намерят мющерия.... :))))
цитирай
44. turb04 - това може би си го проруснал ...
22.06.2011 18:58
blogena написа:
това може би си го проруснал

http://eksplozia.blog.bg/poezia/2011/06/22/kachvam-tova-specialno-za-turb04.769820

днес съм се поразмърдала тъдява ...


Видях, видях :))
цитирай
45. анонимен - ей, защо ти делнаха темата с неудобните въпроси и коментари?:)))
22.06.2011 19:19
Да не би модераторите да нямат лицеприятен отговор:))?:))?:)))
цитирай
46. turb04 - В интерес на истината ми отговориха ...
22.06.2011 19:20
В интерес на истината ми отговориха с препратка и ми стана ясно, а защо са го махнали - само Озирис знае ;))))
цитирай
47. анонимен - как ми се иска да е заради мен:РР
22.06.2011 19:38
turb04 написа:
В интерес на истината ми отговориха с препратка и ми стана ясно, а защо са го махнали - само Озирис знае ;))))

цитирай
48. turb04 - В интерес на истината ми отговориха ...
22.06.2011 19:43
alllyallly написа:
turb04 написа:
В интерес на истината ми отговориха с препратка и ми стана ясно, а защо са го махнали - само Озирис знае ;))))



Щом ти се иска - става ;) Мога ли да откажа на такава искаща жена :РР
цитирай
49. анонимен - искам ами:)
22.06.2011 19:47
искам всичко!!!!:)
цитирай
50. turb04 - искам всичко!!!!:) Имаш го ...
22.06.2011 19:48
alllyallly написа:
искам всичко!!!!:)


Имаш го :))))
Все пак съм длъжен да ти благодаря, че работиш по въпроса и този пост да отиде в най-коментирани :)))))))))
цитирай
51. rosmistral - Да ти кажа честно,
22.06.2011 19:53
много присърце го вземаш и съм сигурна,че теб са те изритали и сега си го изливаш тук.....това,де ,дего не си успял другаде.
То бива злъч и псувни....ама прекали.
Явно отавна си на сухо.....
Има една цинична приказка.....на калпав....и....му пречи.


А сега сериозно. На ден "изхвърлям "поне 5-6 по млади от мен. Явно Едипов комплекс. И на мен ми е неприятно да ми описват атрибутите си. Освен това,намали малко самочувствието....като теб- бол. Но до време мойто момче.Поне за мъжете е така. И да ти кажа ли...мисли каквото искаш,ама един вибратор никога не отказва и върши по-добра работа. Така,че вече няма"приритали" жени.

И в духа на добрия тон - всеки има право на избор. Аз лично предпочитам зрели мъже.
цитирай
52. анонимен - без да искам:РрРрР
22.06.2011 19:59
turb04 написа:
alllyallly написа:
искам всичко!!!!:)


Имаш го :))))
Все пак съм длъжен да ти благодаря, че работиш по въпроса и този пост да отиде в най-коментирани :)))))))))

цитирай
53. turb04 - искам всичко!!!!:) Имаш го ...
22.06.2011 20:00
alllyallly написа:
turb04 написа:
alllyallly написа:
искам всичко!!!!:)


Имаш го :))))
Все пак съм длъжен да ти благодаря, че работиш по въпроса и този пост да отиде в най-коментирани :)))))))))


Знам, знам ;)))
цитирай
54. turb04 - много присърце го вземаш и съм си...
22.06.2011 20:02
rosmistral написа:
много присърце го вземаш и съм сигурна,че теб са те изритали и сега си го изливаш тук.....това,де ,дего не си успял другаде.
То бива злъч и псувни....ама прекали.
Явно отавна си на сухо.....
Има една цинична приказка.....на калпав....и....му пречи.


А сега сериозно. На ден "изхвърлям "поне 5-6 по млади от мен. Явно Едипов комплекс. И на мен ми е неприятно да ми описват атрибутите си. Освен това,намали малко самочувствието....като теб- бол. Но до време мойто момче.Поне за мъжете е така. И да ти кажа ли...мисли каквото искаш,ама един вибратор никога не отказва и върши по-добра работа. Така,че вече няма"приритали" жени.

И в духа на добрия тон - всеки има право на избор. Аз лично предпочитам зрели мъже.

Много ти благодаря, че сподели с мен и останалите собствената ти сексуалност :)
В тежки и критични за мен моменти ще си го припомням :)))
цитирай
55. анонимен - и да си призная не прочетох темата,
22.06.2011 20:02
писах тук защото ми изчезна другата ти тема, където ми беше интересно:)), бегло преминах по редовете, но нямам сили да прочета повече от един ред:))))))
цитирай
56. анонимен - може да ми разкажеш в резюме
22.06.2011 20:03
за какво става дума тук:DDD

п.п. Естествено, че се базикам с усмивка:)
цитирай
57. mirrorman - Човече,
22.06.2011 22:49
как ти се разшифрова ник-нейма? Турьо 4 ? Тирбоч ? Или? Шльокографията не ми е специалност.
Иначе разсмиваш. Природен смешник си ти. : )
цитирай
58. zafirov - Уф...
22.06.2011 22:54
не зная как попаднах тука ама се присъединявам към настроението... пълно с кифли с неизмити ръце, излющени нокти, разплути и разпасани. То и в нашата партия не е по-розово ама когато си "заплюваш" някой за междуполово общуване, малко култура трябва да има все пак.
цитирай
59. luxporto - Четейки, първо се смях, по едно в...
22.06.2011 23:12
Четейки, първо се смях, по едно време ме "засърбя" феминизма да напиша гневен отговор как, видиш ли, жените сме си много добре, обаче нещо ме сецна музата. Подсети ме за всички каки и лели, които се опитват да втълпят в невинната ми осемнайсетгодишна глава, че: "В тоз живот, кака, оцеляват само кучките. И трябва да си смела и нахална!" Да му се не види, болезнено е да не можеш да отречеш грозната истина...
Нахакани, натокани, дами, пък лъхнат на пот. То поведение, то маниер-чудо да видиш! И се питам ако искаме уважение, защо не се уважаваме сами? Достатъчно, за да не ловим всичко което лети и да пъддържаме хигиена, ако не форма.
цитирай
60. transformer - Ами така като гледам -
23.06.2011 00:57
и снимката, и профила, ти за мен си някакъв чичка. Да се агресираш от контактите си с жени на твоята възраст и особено - оскърбителния начин, по който пишеш за тях, на мен ми говори, че не приемаш себе си и не можеш да се примириш с факта, че остаряваш. С други думи - сякаш страдаш от остра форма на мъжка менопауза. Съветът ми е да се кротнеш, да се приемеш, да се заобичаш повече и да погледнеш от по-философска перспектива собственото си остаряване. Все пак имаш опит, зрялост и може би други положителни натрупвания, които ще ти помогнат да постигнеш осъзнаване и покой. Желая ти го.
цитирай
61. gothic - transformer
23.06.2011 02:30
Мъжка менопауза? Я пак? В кое дамско списание или сайт го прочете?
цитирай
62. turb04 - за какво става дума тук:DDD п. ...
23.06.2011 04:51
alllyallly написа:
за какво става дума тук:DDD

п.п. Естествено, че се базикам с усмивка:)

Става въпрос за едни каки, въпреки бъзика :)
цитирай
63. turb04 - как ти се разшифрова ник-нейма? ...
23.06.2011 04:54
mirrorman написа:
как ти се разшифрова ник-нейма? Турьо 4 ? Тирбоч ? Или? Шльокографията не ми е специалност.
Иначе разсмиваш. Природен смешник си ти. : )

Да разсмиваш е изкуство, приятелю, а който се смее, зло не мисли, нали така? :)
цитирай
64. turb04 - не зная как попаднах тука ама се п...
23.06.2011 04:56
zafirov написа:
не зная как попаднах тука ама се присъединявам към настроението... пълно с кифли с неизмити ръце, излющени нокти, разплути и разпасани. То и в нашата партия не е по-розово ама когато си "заплюваш" някой за междуполово общуване, малко култура трябва да има все пак.

Има една песен на Краси Радков и Кукубенд - Жик Так - е, те там е събрана квинтесенцията на казаното и от теб, и от мен :)
цитирай
65. turb04 - Четейки, първо се смях, по едно в...
23.06.2011 04:58
luxporto написа:
Четейки, първо се смях, по едно време ме "засърбя" феминизма да напиша гневен отговор как, видиш ли, жените сме си много добре, обаче нещо ме сецна музата. Подсети ме за всички каки и лели, които се опитват да втълпят в невинната ми осемнайсетгодишна глава, че: "В тоз живот, кака, оцеляват само кучките. И трябва да си смела и нахална!" Да му се не види, болезнено е да не можеш да отречеш грозната истина...
Това, което извънредно ме радва, е че студентският купон срещу вашата къща не е предпоставка за фениминистично озлобление и че младо и симпатично момиче си дава ясна сметка за някои социални явления. :)
Нахакани, натокани, дами, пък лъхнат на пот. То поведение, то маниер-чудо да видиш! И се питам ако искаме уважение, защо не се уважаваме сами? Достатъчно, за да не ловим всичко което лети и да пъддържаме хигиена, ако не форма.

цитирай
66. turb04 - и снимката, и профила, ти за мен си ...
23.06.2011 05:05
transformer написа:
и снимката, и профила, ти за мен си някакъв чичка. Да се агресираш от контактите си с жени на твоята възраст и особено - оскърбителния начин, по който пишеш за тях, на мен ми говори, че не приемаш себе си и не можеш да се примириш с факта, че остаряваш. С други думи - сякаш страдаш от остра форма на мъжка менопауза. Съветът ми е да се кротнеш, да се приемеш, да се заобичаш повече и да погледнеш от по-философска перспектива собственото си остаряване. Все пак имаш опит, зрялост и може би други положителни натрупвания, които ще ти помогнат да постигнеш осъзнаване и покой. Желая ти го.

Апропо - "мъжката менопауза" няма :) Има термин "андропауза". Но да речем,
че е станал lapsus incalamo.
Предполагам, че си нечия съпруга (ако не си - лошо), защото начинът по който прехвърляш проблемите от болната глава на здравата е типичен :)
Ти чете ли какъв е поводът да се възмутя?
Май си видяла само една част от текста, или и ти си в тази категория каки, та някак си се почувствала съпричастна и обидена? От коментара ти лъха на нещо от сорта. :)
Естествено, че остарявам! Няма човек, който да не остарява, но андропаузата ми е доста далеч, повярвай ми. :)
цитирай
67. анонимен - бАзикам е:)), Бъзик е майтап, а базик е нищо:DDD
23.06.2011 06:55
turb04 написа:
alllyallly написа:
за какво става дума тук:DDD

п.п. Естествено, че се базикам с усмивка:)

Става въпрос за едни каки, въпреки бъзика :)

цитирай
68. turb04 - за какво става дума тук:DDD п. ...
23.06.2011 07:35
alllyallly написа:
turb04 написа:
alllyallly написа:
за какво става дума тук:DDD

п.п. Естествено, че се базикам с усмивка:)

Става въпрос за едни каки, въпреки бъзика :)


Добре, че ми каза, че иначе щях да го взема за сериозна декларация. :)))))
А преводът от турски на базик е буквално "бъркам отзад", като отзад е онова любимо турско място ;)))
Базикай се ти, базикай се... А на базик носиш ли? :РРРР :))))
цитирай
69. анонимен - на бъзик нося, на базик не знам, пробвай ме:))
23.06.2011 07:46
не е редно да ме разсмиваш толкова рано:))
цитирай
70. turb04 - не е редно да ме разсмиваш толкова ...
23.06.2011 07:49
alllyallly написа:
не е редно да ме разсмиваш толкова рано:))

Абе, аз лесно ще те пробвам, ама ако ти хареса.....;)
цитирай
71. lisichka - Абсолютно те разбирам за това, к...
23.06.2011 13:16
Абсолютно те разбирам за това, което казваш. Аз по същия начин се чувствам обаче на скайп. Написала съм си възрастта и не съм сложила никакви предизвикателни снимки, обаче като ми се накачат някакви пиклювци дето си търсели каки да им преподадяли някой урок на живо ...ей , казвам ти голям смях пада. Веднъж едно такова голяма кандарма ми дръпна . Викам, Бе момче, ако имаш проблем с домашното мога да ти обясня задачите по математика и химия, там съм много добра, ама да те науча на други работи не си ми по вкуса бе дете. А пък то взе че си сложи за аватар пишката да ми я покажело. И голям напън на телефона да му вдигам. Така че явно интернет разпуска страстите на необузданите.
Между другото към мъжете една забележка, не всеки член е лицеприятен за гледане, така че имайте предвид като си цъкате кафевите топки с лилавите пръчки . Някой път ще си повърна червата....
цитирай
72. turb04 - Аааа, това беше добро :))))))))...
23.06.2011 13:26
Аааа, това беше добро :))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2659383
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930