Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2011 11:34 - Миметата
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 7438 Коментари: 24 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Те са много сладки и страшно обичат да се възторгват от теб. Това навярно се дължи и на техните мили и амбициозни майчета, които искат да видят семката си финансово реализирана в онзи чуден и приказен град София.

Всъщност Миметата са на различна възраст и въобще не е задължително да се казват именно по този начин, но аз съм си ги кръстил така и така ще си останат в моя разказ. Обикновено това са красиви много млади, или вече по средата между двадесет и тридесет годишни момичета, които търсят нещо "по-така"...

Когато се запознаете, Мимето те гледа с открито възхищение на селско дете пред сергията със захарен памук на годишния панаир, а зад погледа й наднича едно очакване, че ти може би си онзи Дейвид Копърфилд, който ще преобрази живота й с магическа пръчка. Има и страшен хъс, който в крайна сметка изяжда главата на Мимето.

Та седите си вие с Мимето и си разговаряте едно такова мило и приятно и ти се кефиш на обожанието, което сладкото същество ти засвидетелства. От дума на дума се стига и до това, къде аджеба да се отиде на вечеря.

Ти, понеже си видял доста Мимета и си преценил, че и това е от категорията, уж случайно изтърваш, че може да вечеряте в Уно.

Мимето е във възторг и сияе! Боже! Уно!!! Бо монд, чичковци с пари, светски личности, клуб на избраните! Очите на Мимето приличат на светофари....

Паркирате пред Уно и се качвате по стълбите.

И тук започва интересното. Мимето влиза първа, а насреща й се изправя портиерът-гардеробиер, който се опитва да й кавалерства и да й вземе горната дреха.

Мимето е потресена! Не знае, какво да прави и в очите й се чете обърканост и безпомощност, докато те търси с поглед... Ти се усмихваш извинително и портиерът те поглежда разбиращо. Помагаш й да се съблече и оставяте дрехата на гардероба. Тръгвате нагоре по стълбите, а ти вървиш и съзерцаваш приятно полюшващата се красива задница на Мимето и си мислиш за съвсем други неща.

На площадката ви поема сервитьорът и прави с Мимето Tour d`honeur, та да се уверят другите мъже, какъв точно екземпляр се е появил, предвид факта, че екземплярът е нов.

Мимето съвсем не изглежда вече нафукана, а по-скоро притеснена, защото е наблюдавана и от мъжете, но и от жените по техните маси, а това е много тежко състезание, защото онези са с няколко бутика и козметични салона напред.

Накрая сядате, като се опитваш да задържиш стола на Мимето, а то милото съвсем е изгубило ума и дума.... Но страшното тепърва предстои...

Идва менюто и съответният избор, който накрая се оказва твое задължение...

Идва и виното и сервитьорът искрено се забавлява да предложи дегустацията на Мимето, което вече е почти готово да ревне.... Е, това също минава някак си.

Слдва отдих с приборите и яденето. Разговори и известно успокоение на Мимето. Междувременно се учите, че кавалерът пали цигарата, долива чашата и ред други такива мили неща...

Накрая плащаш и се наканвате да ставате.

Следва кратка борба между сервитьора, Мимето и стола на Мимето. Тя печели, защото е по-млада, бърза и силна и сама си издърпва стола. Гледа почти победоносно....

Докато ти станеш тя вече стърчи на стълбите, та се налага да и прошушнеш, че дамата и кавалерът се движат en bloc.

Преодолявате портиера, излизате, сядате в колата и Мимето те пита - "Нали бях страхотна?!!"




Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. despinida - Хах, ти си садист...
18.06.2011 11:44
униженията, които описваш, са достойни за брутален клип, на фона на чалга-парче... и ше скършат брояча от посещаемост в тубата :)))
цитирай
2. turb04 - Е, чак пък толкоз и на мен ще ми дойде ...
18.06.2011 11:46
Е, чак пък толкоз и на мен ще ми дойде башкъ` :))))
цитирай
3. joysii - На такова Миме, такова преживяване ...
18.06.2011 12:03
На такова Миме, такова преживяване се полага.
Ама на теб какво ти пука, нали...разни други мисли се въртяли в главата ти.
На всички в Уно, и най-вече -на теб, е ясно всичко за Мимето.
То да си му мисли нататък в живота.
цитирай
4. turb04 - Съвсем правилно - на каквото си п...
18.06.2011 12:05
Съвсем правилно - на каквото си постелеш, на такова ще легнеш :)
цитирай
5. elinora - Хахаха,
18.06.2011 15:45
понякога едно младо и пъргаво Миме е за предпочитане пред обиграна и стара Мара, нали? :)
цитирай
6. cecka1504 - И ти кво й викаш на Мимето - О, да, с...
18.06.2011 15:49
И ти кво й викаш на Мимето - О, да, страхотна беше :)!?
цитирай
7. turb04 - понякога едно младо и пъргаво Миме е ...
18.06.2011 16:08
elinora написа:
понякога едно младо и пъргаво Миме е за предпочитане пред обиграна и стара Мара, нали? :)


Без да се замисля казвам "ДААААААААААААААААААААА" :)))))
цитирай
8. turb04 - И ти кво й викаш на Мимето - О, да, с...
18.06.2011 16:09
cecka1504 написа:
И ти кво й викаш на Мимето - О, да, страхотна беше :)!?


Не, не й виках... Говорих й спокойно и с мноооого любов ;)):РР
цитирай
9. smile999 - Доста пресилено ми звучи. . . Нап...
18.06.2011 16:10
Доста пресилено ми звучи...Напротив, мисля, пък и имам подобни познати образи, които са напористи, пробивни и с невероятно самочувствие още с идването си в големия град, пък с годините, няма да ти кажа къде стигнаха...и депутатки има (че и по-горе).Пък ние, да им се посмеем!:-)
цитирай
10. turb04 - Е, не всички стават депутатки. П...
18.06.2011 16:14
Е, не всички стават депутатки. Повечето си остават Мимета ;)
цитирай
11. smile999 - И като депутатки, пак са си Мимета. . ...
18.06.2011 20:28
И като депутатки, пак са си Мимета...
Вари го, печи го, картофа си е картоФ, не става пържола.:-)))))))))))))))
цитирай
12. turb04 - Ааа, не си права ;) Със съвременните ...
18.06.2011 20:30
Ааа, не си права ;) Със съвременните технологии, от стар цървул се получава торта гараш :)))))
цитирай
13. diamant1965 - На мен пък са ми еднакво смешни и ж...
18.06.2011 22:04
На мен пък са ми еднакво смешни и жалки както Миметата, така и т.нар. "салонни лъвове и лъвици" с техните нелепи "етикети" и самочувствие до небесата :))) А да категоризираш хората и да им лепиш етикети, означава да ограничаваш сам себе си, което вече говори нещо...
цитирай
14. turb04 - Е, всеки с правото си на избор, Оф...
18.06.2011 22:06
Е, всеки с правото си на избор, Офелия ;)
цитирай
15. eksplozia - я дай сега едно текстче
19.06.2011 11:46
за остарялото Миме защото то даже ще е по интересно и от това! :))))
цитирай
16. turb04 - Е, трябва някой да го напише ;)
19.06.2011 12:04
Е, трябва някой да го напише ;)
цитирай
17. eksplozia - че напиши го де.......
19.06.2011 13:15
или там в тази тематика не си толкова опитен!:)))))))
цитирай
18. turb04 - Не, по-скоро съм жалостив :)))
19.06.2011 13:48
Не, по-скоро съм жалостив :)))
цитирай
19. eksplozia - ех, това общуване в нета!
19.06.2011 15:29
връщам се отново тук за да ти обясня какво имах предвид с горния си коментар.Исках да те подтикна да продължиш да пишеш по темата защото и тя и начина по който си писал ми харесват всъшност:)))) Освен това в твоя текст има две много важни неща - въпроса за девойчетата които са изпълнили София защото според тях тук вали манната небесна и втория за мен даже още по важен въпрос - за етикета! Само едно нещо не трябваше да правиш да ме нападаш на лична основа в мойта страница , а да зададеш два три въпроса и всичките тези неща които написах по горе веднага щяха да ти се изяснят.За да ме нападнеш там явно не си ме разбрал.Пиша ти тук защото ми се иска да продължим темата за протоколния етикет.Той е измислен от много умни хора за да ни е удобно и комфортно дори тогава когато се намираме на непознато място и сред непознати хора защото ако го познаваш ти ставаш предсказуем за околните а също така и те за тебе.Това улеснява общуването и премахва възможността да се получат конфузни положения.С течение на времето етикета се е усъвершенствал като всяко едно друго нещо и сега дори е по лесно да го усвои човек.Той не е създаден с цел да се направиш на велик, а за да те улесни в обществото!:)))))))))
цитирай
20. turb04 - Аз съм изключително разкрепостен ...
19.06.2011 18:18
Аз съм изключително разкрепостен човек, но познавам и етикета, та го прилагам при случай, но самият аз предпочитам нормалната и естествена комуникация :)
А за каките няма да пиша, защото ще има драми ;)
цитирай
21. eksplozia - прав си
19.06.2011 23:21
не пиши! :))))))))) и поздрави от мен за последния ти пост!
цитирай
22. turb04 - Мерси, ама що не го каза там? :)
19.06.2011 23:30
Мерси, ама що не го каза там? :)
цитирай
23. eksplozia - абе ей сега отивам
20.06.2011 11:12
да го кажа там! :( :))))))))
цитирай
24. turb04 - Браво ;) Всяко нещо на местото му ...
20.06.2011 11:24
Браво ;)
Всяко нещо на местото му ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2660700
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930