Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2011 18:46 - По Панталеев
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 11213 Коментари: 42 Гласове:
18

Последна промяна: 17.06.2011 18:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 Одеве прочетох постинга на Панталеев за френдс.бг, троловете и техните бели и черни кахъри и се позамислих.
Не е тайна, че недолюбвам въпросните тролове, а и има защо. Въпрос на мислене, на възпитание, на разбиране за живота.
Не, че тук троловете бяха стока, дори може да се каже, че като изключим Ламята Спаска, когото накрая самите тролове взимаха на прицел, тукашните бяха направо отблъскващо противни!
Не може да си мъж и да се държиш като пъпчив чекиджия и да се чудиш как да се направиш на интересен.
Първия път те гледат като нещо интересно, втория с насмешка, а при третия ставаш Нищо.
Не мога да разбера, как зрели хора могат да се обединяват в група и да ходят да нападат други, които с нищо не са ги предизвикали.
Не, не е да не разбирам. Разбирам го и то много добре - тези хора имат потиснато его и най-вероятно още някъде в детството са били подтискани, натрупали са агресия и желания на всяка цена да бъдат ФАКТОР!
И понеже са претърпели своего рода насилие, те го копират и го пренасят първоначално върху по-слаби индивиди, а в последствие се опиват и започват да нападат наред.
Е, да, но тук се поражда един друг проблем - по-слабите са лесна плячка, но силните и по-умните? Точно там е заровено кучето.
Понеже вече са си повярвали и са "надраснали" комплекса си, те държат на всяка цена да бъдат авторитет. Безапелационно! И когато някой по-устат, или умен им го зачука, в безсилието си започват да говорят простотии и да навлизат в територии, където по принцип никой не пипа.
Естествено, на тях започва да се гледа като на мършояди и хората ги презират.
Те уж се гордеят с това, но на практика поведението им е само поза, защото пак не са успели.
Добри, или лоши, те са се превърнали в лузъри и не могат да избягат от това по една много проста причина - поели са по най-грешния път.
Сега на Злика му било гадно.
Ами, няма как да не му е гадно.
Не може да се правиш на задник и накрая да не се превърнеш в такъв.
Ако се държиш като пубер и някоя мома те харесва, то това е само моментно, защото момите бързо растат (доста по-бързо от нас), и много бързо се угаждат, кое е перспективно и кое не. За тях, естествено.
Един мъж трябва да излъчва стабилност и тежест.
Трябва да има дума, на която държи.
Трябва да се държи като мъжкар, а не като лабилна продавачка на сергия на Женския пазар!
Това е!
Ако непрекъснато се правиш на клоун, накрая никой не те взима насериозно и ти олекваш!
За Злика са ми казвали, че е добро момче.
Казвала ми го е Кроти, която е голям пич и която много уважавам.
Каза го една вечер и едно друго момче.
Сигурно е пич, ама ако е така, не е много умен.
Един пич не си разрешава някои неща, само и само да се направи на интересен.
Обществена тайна е, че бях се заканил да го пребия като куче, защото си разреши да говори за отношенията ми с детето ми.
Бях му намерил и телефони и адреси, но го видях какво представлява и ми дожаля.
Дори това, че му бях бесен и ми дожаля, също е знаково.
Де да знам... Някои хора цял живот бягат от сянката на бащи и майки, но умните хора в един момент разбират как да се оправят.
Френдс.бг беше интересно място и вероятно още щеше да съществува, ако политиката му бе различна от политиката (досегашната, защото вчера за пръв път видях наченки на диалог модератор/админ - потребител) на блог.бг.
Троловете по същество са като опасните паразити - те превземат организма, изсмукват го и умират с него. Просто и ясно.
Това беше и съдбата на френдс.бг, сходна е и съдбата на блог.бг.
Тук имаше страшно много интересни хора, но те в един момент си тръгнаха. Кой от огорчение, кой от обида, кой от досада!
На този свят и в човешките общества има едно нещо, което се нарича лично пространство! То е НЕПРИКОСНОВЕНО!
В другите социални мрежи хората са взели мерки и са го защитили!
Ако не се случи и тук, ако някакви плиткоумни кореноплодни комплексари могат да си разрешават, а и да им се разрешава, да ти вземат снимката, тази на любимия ти човек, детето ти и да се гаврят по най-малоумния начин, рано, или късно, блог.бг ще хлопне кепенците, или ще крета, макар да ми е чудно, дали може да има още по-низша степен...
Преди две години на минута излизаха по 4-5 постинга, а сега?!
Умряла работа...
Тук са останали хора, които имат сантимент към сайта, но и те са далеч по-вяли, отколкото преди.
Тролове, тролици, караконджули, тасманийски дяволи и всякаква друга гад....
Нека ги има, но да имаме и защита!
Нека да можем да блокираме онези, които не са ни приятни.
И намерете някакъв статут на анонимните!
Ще е добре да се помисли, човек, имащ регистрация да не може да влиза като анонимен. Тогава нещата ще си дойдат на мястото.
Две прости опции! Нима е невъзможно?
Както и да е.
Лека му пръст на френдс.бг
Амин

 




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. turb04 - Гаргата Спасов ли е?
17.06.2011 18:56
Гаргата Спасов ли е?
цитирай
2. cecka1504 - Това е добро предложение - човек с ...
17.06.2011 19:00
Това е добро предложение - човек с регистрация да няма възможност да влиза и да коментира като анонимен. Е, вярно - злонамерените ще коментират с други регистрации вероятно, но все пак.
цитирай
3. turb04 - Е, то само този беше. . . При другите ...
17.06.2011 19:01
Е, то само този беше...
При другите имаше някаква умереност.
Ако въпросната Гарга се беше преселил малко по-рано в блог.бг, щешеда си намери ешовете - същите човекомразни боклуци като него!
Тук имаше откровени хейтъри!
Едно е да вземеш някого на мезе и да си правиш кирията, съвсем друго е да си гнусняр!
цитирай
4. turb04 - Цеко, ако има регистрация и се въ...
17.06.2011 19:04
Цеко, ако има регистрация и се въведе модерация като тази във фейса, проблемът е решен! Дори най-тъпия и смотан трол в един момент ще бъде озаптен - ще му писне да прави по 20-30 регистрации на ден за да пусне по един коментар.
Ако си спомняш имах сайт и доста неща осмислих и от страната на админ и модератор.
цитирай
5. cecka1504 - Сигурна съм, че има начини, Марински,
17.06.2011 19:07
въпросът е има ли желание да се направи нещо в тая връзка :)
цитирай
6. turb04 - Вчера при Хамстера се включи про...
17.06.2011 19:10
Вчера при Хамстера се включи профилът на блог.бг.
Можеш да идеш и да погледнеш.
Първите десет минути си търках очите и се чудих, дали някой не е хакнал, или дублирал профила им, но явно не е!
Не зная кой беше човекът, който писа, но за пръв път, повтарям - ЗА ПРЪВ ПЪТ, управлението на блог.бг имаше напълно адекватна реакция!
Дано нещата потръгнат и дано се върнат предишните интересни хора, макар да имам сериозни съмнения за това.
цитирай
7. cecka1504 - Ами дано са се взели в ръце, дет се ...
17.06.2011 19:15
Ами дано са се взели в ръце, дет се вика. Ще видим :)
цитирай
8. turb04 - Дано! Мен ако питаш е доста закъс...
17.06.2011 19:19
Дано! Мен ако питаш е доста закъсняло, но все пак е нещо.
цитирай
9. анонимен - Уцелил си в 10-ката :-))
17.06.2011 19:31
Точно някакво глупаво чувство на сантименталност ме държи още в този сайт .
Нещо като игра , която ти е омръзнала до смърт , но понеже ти е била любимата навремето , продължаваш понякога да си я пускаш и да поцъкаш малко .
Модераторите няма да оправят нищо . Току се случи някой по-разбран да е на смяна и отговаря на запитванията . Иначе , останалите те пишат на оная си работа .
Леко пък да не почна сега да им се моля да ми махнат бана .
Но платформата на блог.бг има предимството , че е май най-добре направената от всички подобни сайтове . Сигурен съм ,че сегашните модератори ще успеят да я прецакат и тогава това наистина ще бъде началото на края за този сайт .
цитирай
10. turb04 - Началото на края е настъпило и по ...
17.06.2011 19:37
Началото на края е настъпило и по този въпрос няма две мнения.
Въпросът е, дали може да се овладеят нещата и сайта да бъде реанимиран.
Аз пък се върнах, защото фейсът ми омръзна.
Гледам, че някои от фейковете са изтрити и са се утаили.
Дано им вдигнат мерника, но решението е само и единствено в статута на анонимните и в пълната модерация.
цитирай
11. анонимен - Сложих един
17.06.2011 19:55
плюс и наистина съжалявам, че не мога да сложа повечко:)
цитирай
12. turb04 - Не можеш, защото нямаш 10-20 про...
17.06.2011 20:01
Не можеш, защото нямаш 10-20 профила :)))
цитирай
13. milamam - Хубаво беше, когато дойдох, въп...
17.06.2011 20:09
Хубаво беше, когато дойдох, въпреки че и тогава четох постинги от този род, относно взаимоотношенията тук. Имаше и кавги, въпреки, че в началото не знаех, какво означава изобщо да имаш блог и не разбирах неговият смисъл. Случайно попаднах, но ми хареса. Тогава ми хареса.
Сега вече...знам ли. Вече познавам доста хора, те ме познават...Не е като да си работник, да си вдигнеш шапката и да кажеш - напускам работа. Някак, става ти мило.
Взирам се във всеки, който би могъл да даде идея, как да може да е хубаво да продължиш да си тук, като не бъдеш унизяван от случайно или не попаднали елементи.
Харесва ми идеята ти!
цитирай
14. turb04 - Аз помня, кога се появи :)
17.06.2011 20:18
Аз помня, кога се появи :)
цитирай
15. panazea - Когато дойдох тук преди две години
17.06.2011 20:19
бях много ентусиазирана . Публикувах лични снимки . Радвах се .
Сега вече нямам желание нищо да кажа . Ще ми изкривят смисъла на думите . Ще ме обвиняват, че съм откраднала някому "мислите" . Опитват се да съдят за човек , без да го познават . Сега хората си ги търся във фейса или по пощата , за да не ги загубя във Вселената. Не може постоянно да срещаш стена срещу себе си и да се чувстваш перфектно. Тук сме да изразяваме себе си , да се радваме , а не да водим битките на народите. Никого не искам да убеждавам , да правят каквото си щат . Това вече не е моят сайт.
Радвам се , че намерих много стабилни хора , но вече стоенето тук не ме кефи .
цитирай
16. turb04 - Уви, твоето мнение е споделяно от ...
17.06.2011 20:21
Уви, твоето мнение е споделяно от много от присъстващите и от онези, които си отидоха!
Наистина се иска голяма воля да откажеш хората от нещо, което харесват и тук не става въпрос за троловете, а за администрацията на сайта.
цитирай
17. turb04 - Така, писна ми един и същи човек да ...
17.06.2011 20:23
Така, писна ми един и същи човек да влиза анонимно, да поства и да трие.
Дотук с анонимните - пускам модерацията.
цитирай
18. turb04 - Така, вече няма анонимни :)
17.06.2011 20:24
Така, вече няма анонимни :)
цитирай
19. анонимен - педофил!
17.06.2011 20:31
бели грехове, а? знаем как си ебал детето си.
цитирай
20. анонимен - хахаххахахааааааааа
17.06.2011 20:32
turb04 написа:
Така, вече няма анонимни :)

цитирай
21. panazea - Понякога анонимните пишеха интересни коментари и
17.06.2011 20:34
аз ги бях оставила.
После обаче от тях почна да капе отрова , а аз съм чувствителна и затова пуснах резето. Ако някой не се чувства комфортно , трябва ли да прехвърля това на другите. Те какво са му виновни?
Има и хора , с които се разбирам и без думи . Никога не тълкуват погрешно думите ми и никога не се съмняват в мен . И аз не се съмнявам в тях . Ако някой ме излъже , това си е за него . Това не е мой грях. Нищо че изглеждам глупава и наивна. Аз ще продължавам да вярвам в хората.
цитирай
22. turb04 - Толкова работи блог. бг ;) Мога - ...
17.06.2011 20:34
Толкова работи блог.бг ;)
Мога - еба ;)
Ти обаче не ставаш ;)
Давай сега, че ми се ходи на първа :)))
цитирай
23. turb04 - Язък ;) Два коментара на вятъра ...
17.06.2011 20:36
Язък ;)
Два коментара на вятъра :)))
цитирай
24. turb04 - аз ги бях оставила. После обаче от ...
17.06.2011 20:38
panazea написа:
аз ги бях оставила.
После обаче от тях почна да капе отрова , а аз съм чувствителна и затова пуснах резето. Ако някой не се чувства комфортно , трябва ли да прехвърля това на другите. Те какво са му виновни?
Има и хора , с които се разбирам и без думи . Никога не тълкуват погрешно думите ми и никога не се съмняват в мен . И аз не се съмнявам в тях . Ако някой ме излъже , това си е за него . Това не е мой грях. Нищо че изглеждам глупава и наивна. Аз ще продължавам да вярвам в хората.

Аз уж пуснах някаква модерация, ама не работи :)))
За да се яви Педя човек и да пуска анонимно, значи много съм му бръкнал в задника :))))
Целта на постинга беше друга, но анонимните коментари са абсолютно доказателство за написаното от мен :)
цитирай
25. panazea - В други сайтове има дисциплина
17.06.2011 20:52
и там направо отказват достъп на досадници .
цитирай
26. turb04 - Е, аз точно за това и говоря. Тук и...
17.06.2011 20:55
Е, аз точно за това и говоря.
Тук имаше моменти, в които се толерираха свинщините.
Между другото проверих - модерацията вече работи :))
Ще оставя двете коментарчета на Педя човек за да ми носят точки :)))
цитирай
27. turb04 - Някой много се е притеснил от моя ...
17.06.2011 22:10
Някой много се е притеснил от моя постинг, макар в него да няма нищо необичайно, обидно, или засягащо когото и да е.
Вчера от профила на блог.бг се написа, че няма фаворизиране.
Съдбата на този ми постинг доказва, че нещата са избирателни.
Ерго, между модераторите има човек, който е с отношение към мен.
Лично към мен.
Не го зная кой е, но е много дребна душа.
От какво съдя, че постингът ми е изваден ли?
Ами, много просто - по-стари мои постинги ги има в предпочитани, или както там се водят, а този, макар да е с повече гласове, коментари и посещения, не се вижда никакъв.
Все тая ми е, дали моя публикация ще е между първите няколко, но въпросът е принципен!
Одеве с Цеко си говорихме и изразихме някакви плахи надежди, че нещо може да се оправи!
Май сме били наивни оптимисти :)))
цитирай
28. beckslover - Ти като Пискова ли се изживяваш?
17.06.2011 22:14
Да бъдеш агроном на блога? Стерилно, подредено, равно. С ГМО субекти, ала слънчогледи, следящи Слънцата арендатори и модератори, определящи и мисленето, и емоциите, и...
Тоя ОФ мурафет, сме го слушали през годините, но чудно, все още има активисти.

Красивата природа е такава, заради плевелите, тролове и лузъри в нея. Те са цветята. Красивият букет е винаги от плевели.

Не знам за другите, аз посещавам и се възхищавам на деретата в блога, където няма епистоларни и модераторски пестициди, и птичките, и плевелите не са рисувани.

А там на равното...си е равно...
цитирай
29. turb04 - Ами, някои обичат да им е равно, д...
17.06.2011 22:21
Ами, някои обичат да им е равно, други обичат чукари. Място има и за двете категории, но ти пишеш без да си чел.
Моето предложение е да има възможност да се блокира - не ти допадам, дразня те - блокираш ме. Не ми допадаш, дразниш ме - блокирам те.
Или държиш на всяка цена някой да дразни другия?
В края на краищата, като обичаш природата, стой си в нея, но ако някой има желание да не стои с теб, не му пречи.
Просто и ясно.
цитирай
30. turb04 - :-D Че са глупости е факт, ама тук ...
18.06.2011 09:37
zlika написа:
:-D

Че са глупости е факт, ама тук май друго и няма ;)
цитирай
31. анонимен - Тук решително възразявам.
18.06.2011 11:19
Прав е един изказал се по-горе, бексловър.
Трябва истинска картинка, с плевели, а не напудрено и фризирано
Тия, дето реват, че сайтът умирал, са много смешни.
Що не идеш в някой литераКурен сайт да видиш каква е отврат?
В Откроввния само се ближат взаимно драскачите и ако критикуваш някое протеже, те трият.
Слагат ти вечен бан и не те пускат да влезеш.
В Откровения и ХуЛите такива като мен и Чудовището са лишени от достъп, а тук, ако ти изтрият блога, ще си направиш друг.
Скандалите, екшънът тук ги има - не е блато като другаде.
цитирай
32. turb04 - Това е твоето мнение. Искаш ли да го ...
18.06.2011 11:22
Това е твоето мнение.
Искаш ли да го уважавам?
Тогава и ти уважавай моето.
А в литературни сайтове съм бил и бяха пощръклели от едно мое стихотворение, защото не мислели като мен.
Изкуството да приемаш другите е сложно нещо. Всъщност, това е изкуството на живота.
цитирай
33. анонимен - Аз го уважавам,
18.06.2011 11:29
затова изказвам своето съвсем коректно. Акцентирам върху фашистката природа на тия два сайта, които забраняват на потребители да пишат в тях, нещо, което тук го няма.Точно постинги като твоя, които пораждат сблъсък на мнения, са истинските, а не тия, под които се изреждат банда клакьори да облизват.
цитирай
34. turb04 - Благодаря. Аз прекарах общо във ...
18.06.2011 11:37
Благодаря.
Аз прекарах общо във всички литературни сайтове между 5 и 7 дни :))
Там пък има други особеност...
Има ударна група, която обикаля и хвали, ама то хвалбите, все едно ги е писал Румен Петков след ареста пред фонтана...
И не дай си Боже, да напишеш какво мислиш (защото две трети от стиховете не ставата за нищо...), ще те изядат с парцалите...
цитирай
35. turb04 - Вярно ли? Колко странно, наис...
18.06.2011 11:47
Вярно ли?
Колко странно, наистина...
цитирай
36. turb04 - Много съм поласкан от пернатото ...
18.06.2011 11:48
Много съм поласкан от пернатото присъствие - патиците и пуйките са ми приоритет
цитирай
37. despinida - Йеее, ква следобедна раздумка сте подхванали...
18.06.2011 16:42
може ли да поседна за малко и аз тук...добре, мерсиии :)))
Ай, са вземете ми разкажете за този труп - frends.bg, изглежда съм била много малка, когато него го е имало .... щом не съм имала там регистрация :))
Но, гледам между бифшите Френдове, все още пламтят истински и непреходни чувства...дет`се вика, стара любов, ръжда на фаща...
цитирай
38. turb04 - Абе, беше интересен сайт, да ти к...
18.06.2011 16:49
Абе, беше интересен сайт, да ти кажа.
Споминал се е в недалечно минало - може би в рамките на година, знам ли... Не съм влизал там от сума ти време.
По едно време нашите тролища се замъкнаха там, пък после доведоха техните и така. Това е вкратце :)
А какво там си ровят из троловите отверстия - идея си нямам :)
цитирай
39. despinida - Оставам с впечатление, че сайтчето е било яко,
18.06.2011 17:03
щото моите приятелчета от тук, които са бишфи френдета, пишат с изумителен сантимент за онези времена...едните били от отбор Черешка, другите - от отбор Ябълка, по между си се ритат по топките, но стане ли дума за сайта, и едните и другите, се изправят на крака...:))
цитирай
40. turb04 - Е, то като умре кравата, после вс...
18.06.2011 18:01
Е, то като умре кравата, после всички разправят, че млякото й било амброзия...
Хубаво беше сайтчето, ама малко на клубен принцип - нямаше такава активност като блог.бг-то.
Беше по-камерно и поради това на моменти по-параноично :)
цитирай
41. turb04 - Лузъри дал Господ...
18.06.2011 18:15
Лузъри дал Господ...
цитирай
42. turb04 - Аман от изчезващи анонимни коме...
18.06.2011 23:00
Аман от изчезващи анонимни коментари и то при модерация да не ми пишат анонимни :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2655895
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930