Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2011 22:56 - Човек без сянка - с продължения
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1801 Коментари: 8 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Замисляли ли сте се, какво би станало, ако нямате сянка? Ако вашата сянка спре някъде и остане там, без дори да ви попита и да се интересува как се чувствате?

Странно е да нямаш сянка...

Старите хора казват, че само мъртвите и върколаците нямат сянка, а аз не съм нито едното, нито другото. Поне не и в буквалния смисъл на думата.

А моята сянка ме изостави. Просто спря преди три години и отказа да мръдне оттам, където за последно видях усмивката на моята голяма обич...

Нещата продължиха своя естествен ход, Земята се въртеше, слънцето изгряваше и залязваше, хора умираха и се раждаха, а тя стоеше сиротна и чакаше....

Колко пъти ходих да й обяснявам, че всичко е свършило, че няма никакъв смисъл да стои и да чака, но – уви! Тя ме поглеждаше с бездънните си очи, поклащаше глава и през сълзи ми се усмихваше...

А, питате как живях и живея без сянка?

Как... На празен ход... Всичко преминава покрай мен, отбелязвам го, дори участвам, но е далечно и сякаш не се случва на мен, а на някой друг...

Вървя по плажовете и все се надявам, че изведнъж ще видя моята сянка да крачи усмихнато до мен.

Зиме спирам и се ослушвам, дали няма да доловя скърцането на стъпките й в снега....

През есента се опитвам да я примамя в закътаната просека на някоя гора и да я накарам да ми изплаче болката си...

Болката...

Господи, нима заради моята болка стои там и чака?! Или защото моята сянка е станала част и от самата нея и сега се разкъсва, накъде да хване....

Само да можех, с най-голяма радост бих й я дарил... Така, или иначе ми е все едно – моята сянка няма да се върне при мен, защото се плаши от тъгата ми....

 

Написах това преди известно време, не много отдавна. Бях в Сатурнова дупка и си виках - Хайде, от дупката е. Не може да ти е толкова празно и пусто.
Не може, ама може.
Днес излязох от съответната дупка, но вместо да се почувствам някак по-ведър и свеж (дори слънцето не бе декемврийско), усещам същата празнота, ако не и по-голяма...
Тези дни осъзнах едно - увредил съм се емоционално. В смисъл, относно връзките ми... Не мога да престана да Я търся и да сравнявам, а това е пагубно!
Разбирам, че започвам да Я идеализирам и фетишизирам в голяма степен, а това няма да доведе до нищо добро...
Лоша работа... Започвам да Я превръщам в някакво божество, а както знаете, хората изобщо не щат да се срещат с божествата си, а и последните не правят опити по въпроса...
И знаете ли кое е най-страшното? Не мога да харесам жена, а това никога не е било...
Мамка й и любов!
Моята работа стана като в оня виц с мравката и слоницата, където слоницата умряла по време на първата брачна нощ, а мравката си казала - Е, и какво сега? Една нощ кеф, цял живот копане!
Та и аз така се докарах...
Слушай какво, сянко! Я си дигай дърмите и се връщай, че да си заживея като нормален средностатистически мъж и да не ходя като ампе и ни жив, ни умрял!
ТЯ, Нейна Светлост Най-Обичаната си пита путката и сигурно и не се сеща, че ни се ебава майката и че ти дремеш и чакаш Годо не само да дойде, ами и да си иде пак и да дойде...
Ако си сянка на място ще се върнеш и ще се влачиш подире ми, а няма да кесиш на майната си и да лееш призрачни и сенчести сълзи...
Аз заради теб не мога да си хвана жена, така да знаеш!
Че коя нормална жена ще дойде при мъж без сянка! То мъж без сянка си е напарво като младоженек без хуй!
Много си гадна и не зная с какво да те залъжа...
Ако ми повъртиш още малко такива номера, аз ще те зарежа, пък тогава върви на майната си и си реви и точи сополи!
Не мога повече! Не разбираш ли?!
Три години и кусур ходя без сянка! Бях стигнал почти до оня свят, ама издрапах, та се върнах...
Живее ми се, Сянко! Още ми се живее, ама нямам радост...
Гледам хората из улиците и се чудя, дали не съм се превърнал в някакъв бездушен предмет....
Ужасно е!
Хайде, аз пак ще ида си легна, Тя сигурно пак ще дойде в съня ми да си мълчи, на сутринта пак ще съм ни жив, ни умрял, ама поне се надявам, че когато изляза на светло ще видя теб...

 

А това вече е от днес....

Много са интересни писанията с продължения, нали?!

А ако скоро Сянката ми се окаже по-далновидна от мен?

Ако моята смотана Сянка е вярвала повече от мен, ако тя е ЗНАЕЛА, че нищо не се губи, тогава?

Тогава е може би далеч по-разумно не Сянката да ходи подир мен, а аз да се движа и да я следвам...

Ще поживеем, ще видим...

Само се чудя, с какъв шрифт ще дописвам следващия път....

 

Е, скъпа моя Сянка, следва да призная, че тъпата ти упоритост е била необходима.

Успяхме да се съберем тримата пак там, на същото място.

Всъщност, ти си стояла непрекъснато там и всеки ден си я виждала,

Може да си й говорила, но нали си сянка и само аз те виждам, Тя надали изобщо те е чула...

А сега?

Ти не си се върнала окончателно при мен, но и не е да не те виждам чат-пат наоколо.

Чудя се, какво ли си намислила...




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kite333 - Бездушен не си ясно е
17.06.2011 13:55
Абе що не и таковаш таковатото на тази твоята сянка :))
цитирай
2. turb04 - А, де. . . Ама тя взе, че се оказа по...
17.06.2011 17:49
А, де... Ама тя взе, че се оказа по-умна от мен...
цитирай
3. feq - И аз така ... на времето взех че повярвах на "Бялата сянка"...
18.06.2011 08:03
ПЪК ТО ИЗЛЕЗЕ, ЧЕ ТЯ /СЯНКАТА/ БИЛА АГЕНТ ПОД ПРИКРИТИЕ :)

И СЪВСЕМ НЕ Е БЯЛА...
ТОЕСТ, ИСКА Й СЕ ДА БЪДЕ "БЯЛА И ДОБРА", КАКТО В ПЕСЕНТА -
НО УВИ...
ДО БЕЛОТАТА И ЧИСТОТАТА ИМА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ...
цитирай
4. turb04 - Ето това вече е интересно, макар ...
18.06.2011 14:10
Ето това вече е интересно, макар нищо да не разбрах :)))
цитирай
5. feq - Просто споделих нещо с теб за "Бялата сянка"...
18.06.2011 17:49
И не е нужно да го разбереш, защото ТИ не съм АЗ ;)))
цитирай
6. turb04 - Да де, ама като не си АЗ не съм ТИ и като ...
18.06.2011 18:02
Да де, ама като не си АЗ не съм ТИ и като не трябва да го разбирам, защо ми го пишеш в такъв случай?
цитирай
7. feq - ...
19.06.2011 11:07
turb04 написа:
Да де, ама като не си АЗ не съм ТИ и като не трябва да го разбирам, защо ми го пишеш в такъв случай?


... ЗАЩО ЛИ?
ЗАЩОТО - НИТО СЪМ МИМЕТО, НИТО СЪМ МАРА ...
И ЗАЩОТО НЕ Е НЕОБХОДИМО ДА РАЗБИРАШ И ДА ЗНАЕШ ВСИЧКО В ТОЗИ ЖИВОТ!
"КОЙТО МНОГО ЗНАЕ, БЪРЗО ОСТАРЯВА"- народна поговорка
:) ;)
цитирай
8. turb04 - Да де, ама като не си АЗ не съм ТИ и като ...
19.06.2011 23:31
feq написа:
turb04 написа:
Да де, ама като не си АЗ не съм ТИ и като не трябва да го разбирам, защо ми го пишеш в такъв случай?


... ЗАЩО ЛИ?
ЗАЩОТО - НИТО СЪМ МИМЕТО, НИТО СЪМ МАРА ...
И ЗАЩОТО НЕ Е НЕОБХОДИМО ДА РАЗБИРАШ И ДА ЗНАЕШ ВСИЧКО В ТОЗИ ЖИВОТ!
"КОЙТО МНОГО ЗНАЕ, БЪРЗО ОСТАРЯВА"- народна поговорка
:) ;)

Ами, добре
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2656743
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930