Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2011 07:27 - Теория за цената на жената
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 8142 Коментари: 27 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Започвам с уговорката, че това е моя теория и няма нищо общо с никакви други подобни, а и не е подкрепена от специални анкети и проучвания. Всичко е плод на лични наблюдения и разсъждения и не претендирам за някаква научна, или псевдонаучна достоверност.

И така. Започваме с момента, в който момичето се събужда една хубава утрин и установява, че се е превърнало в нещо ново и различно – в жена.

Като с магическа пръчка се променят и мирогледа и поведението и на сцената на живота стъпва Новата Актриса!

Колкото и ново да е състоянието и колкото и чудни и необичайно нови неща да разкрива то, Жената бързо-бързо се ориентира и почти на минутата си определя Цената!

Та точно за тази Цена ще си говорим в следващите редове (по-точно – аз ще говоря).

Поставянето на Цената е акт, който обхваща 100% от жените!

Само че... Само че, както и навсякъде другаде в живота, успеваемостта и получаването на ликвидност за Цената са безумно непропорционални спрямо реалността! От всички 100% само 2-3% успяват да осребрят набелязаното!

Защо е така ли?

Може би вината е на най-атавистичния механизъм – прокреацията, или с прости думи – продължаване на рода, посредством собствените гени!

Тук Майката Природа доста е ощетила жените, защото за разлика от мъжкия индивид, който може да се възпроизведе на практика неограничено в рамките на една календарна година, женският може да го стори едва два пъти и то при супер благоприятни стечения на обстоятелствата.

Този механизъм кара нашата новоизлюпена Жена да търси най-доброто – ерго, да си постави висока цена.

Но тук е скрит и препъни-камъка, защото Цената е диспропорционална! Диспропорционална спрямо предлаганото!

Много пъти съм си говорил с жени с претенции и съм ги питал – Добре де, искаш най-доброто! Ама не просто най-доброто, а на доброто най-доброто! А ти, какво даваш насреща?

И тук става интересно, защото отговорите са объркани и несигурни, пълни с извъртания и изплъзване...

Като се замисля не мога да стигна до някаква Бог знае каква разлика между една и друга жена, освен в собствената им маркетингова и PR политика.

Има и изключения, естествено, но те са точно онези 2-3%, за които стана въпрос още в началото и с които няма да се занимаваме.

И какво става по-нататък?

Годинките започват да се натрупват, новоизлюпената жена навлиза в двадесетилетието си, но Цената е поставена на видно място и изписана с огромни цифри!

Да, ама потенциалните потребители преминават, гледат продукта, гледат цената и с известни раздвоени чувства си тръгват.

Тук-там някой прави и опити да се пазари, но нашият търговец и дума не дава да се издума и потенциалният потребител продължава към съседната витрина, цъкайки с език и дивейки се на скъпотията на продукта, в чиито качества не е докрай убеден.

Времето минава, все по-често се налага да се чисти витрината и да се лустросва продукта, все повече техники и приспособления се използват, ама не кълве гадта и това си е.....

Двадесетте превалят и насреща се издига нелицеприятната стена на тридесетилетието... Нашата Жена започва да се чеше не само там, където я сърби и някаква глуха угроза ровичка в съзнанието й, нашепвайки й, че графикът на влаковете започва да се разрежда...

Тук на момата за пръв път й просветва, че може би е допуснала някаква грешка в ценообразуването, но решава с рекламни трикове и малко разкрасяване да се пробва, още повече, че вече е понатрупала и известен опит, опознавайки достатъчно идиотично-несмислените черти най-вече на мъжката логика, когато става въпрос за п..ка, с извинение....

Сега пластичната хирургия носи нови цици, устни и скули, които в повечето случаи превръщат нашата героиня в нещо с излъчването на войнствен павиан...

Героинята започва да отправя взор и към презрения доскоро сектор на мъжете с дебели кореми, талии и портфейли, но пък тези свине се оглеждат в далеч по-млади и свежи гадженца, чиято възраст, спрямо възрастта на нашата героиня е почти кратна на две...

Нашата започва да прозрява, че Цената е или девалвирала, или никога не е била реална, но закостенелите механизми на съзнанието й продължават да я карат да се надява...

И тогава настъпва Възрастта Х!

Тя се появява на Сцената между 36-тата и 39-тата година на Героинята и вероятно се дължи на някакво ново разбъркване на хормоните, които решават да се подредят за последен парад...

Настъпва Ужасът на Истината....

Розовите филтри на розовите мечти изчезнат толкова магически, колкото са се появили преди двадесетина лазарника и грозната, сива и нелицеприятна истина лъсва като цицата на Андреа на детско парти в Русе...

Изведнъж пред очите й минава лентата на постепенно оредяваща с годините опашка от потенциални потребители, включая и пазарящите си, и с изненада открива, че във високомерието и глупостта си е пропуснала много интересни и качествени индивиди, но както се казва – Късно е чадо, мандалото хлопна...

Оттук сценариите са няколко – една част хукват да компенсират пропуснатото и го удрят яко през просото, друга кротко се депресират, трети презрително се превръщат в дисхормонални съсели и стари моми, пиещи на закуска по шише оцет, а една малка част дори успява да завърши периода успешно – разбирай да намери подходящ....

А екологичната възраст започва да потропва по вратата...

                                                 

Защо написах това ли?

Защото отдавна ми е назряло в главата, ама все ме мързеше да седна и да го направя. А и снощи за пореден път си говорих по темата с една мома и най-накрая се засрамих...

За да успокоя евентуалните женски войнствени брожения ще спомена, че и при мъжете има едни странни периоди, ама те настъпват с няколко години по-късно, предвид факта, че мъжете сме по-бавноразвиващи се от дамската част в някои отношения, но за това друг път.
image




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Нахправо си звучи цинично ,но
15.06.2011 07:42
за съжаление има доста истина!
цитирай
2. turb04 - Ами, то е "от живота", да ...
15.06.2011 07:45
Ами, то е "от живота", да ти кажа, ама младите моми като го прочетат и викат "Ауууууу!!! Не е вярно! Не е за мен!", ама като минат няколко петилетки и им идва друг акъл :)))
цитирай
3. janav - Чудничко четиво за добро утро...
15.06.2011 08:31
захласнах се, чак :)
Според теб, излиза, че пазарната цена на жената е обратнопропорционална на възрастта и, така ли...а защо, тогава само снимката Ми и то черно-бяла, кара мъжете да се вълнуват...пък аз, отдавна съм преминала всички възрасти, за които споменаваш...дет`се вика, станала съм мумия...:)
Царицата
цитирай
4. panazea - Добре е жената да си държи на цената !
15.06.2011 08:48
Иначе ще бъде мостра без стойност. Ей така , за развлечение. Като парче месо , изложено на показ ,барем хване око .
С какъвто аршин се мериш , с такъв ще те премерят . Ха ха !
Значи от тебе си зависи.
И винаги си поставай големи цели . Независимо дали можеш да ги прескочиш . Важното е да опиташ . Току виж си успяла.
А защо най-най-доброто по собствената преценка?
Ами това е заложено в природата . Ти на този мъж деца ще раждаш ! Какво искаш да ти се народят? Чукундурчета ?
Аз не искам много - искам ВСИЧКО !
Ха ха !
цитирай
5. turb04 - захласнах се, чак :) Според теб, ...
15.06.2011 09:00
janav написа:
захласнах се, чак :)
Според теб, излиза, че пазарната цена на жената е обратнопропорционална на възрастта и, така ли...а защо, тогава само снимката Ми и то черно-бяла, кара мъжете да се вълнуват...пък аз, отдавна съм преминала всички възрасти, за които споменаваш...дет`се вика, станала съм мумия...:)
Царицата

Цената е емпирична и не е свързана с възрастта, а защо ти налитат мъжете ще прочетеш утре, когато постна Теорията за (не)порасването на мъжа ;)))
цитирай
6. turb04 - Иначе ще бъде мостра без стойност. ...
15.06.2011 09:01
panazea написа:
Иначе ще бъде мостра без стойност. Ей така , за развлечение. Като парче месо , изложено на показ ,барем хване око .
С какъвто аршин се мериш , с такъв ще те премерят . Ха ха !
Значи от тебе си зависи.
И винаги си поставай големи цели . Независимо дали можеш да ги прескочиш . Важното е да опиташ . Току виж си успяла.
А защо най-най-доброто по собствената преценка?
Ами това е заложено в природата . Ти на този мъж деца ще раждаш ! Какво искаш да ти се народят? Чукундурчета ?
Аз не искам много - искам ВСИЧКО !
Ха ха !

Абе, като гледам некои убави момета с какви едри сеслкостопански елементи си лягат, чукундурчетата са направо песен ;)))
цитирай
7. smile999 - Уважавам твоите мисли и разсъжд...
15.06.2011 11:45
Уважавам твоите мисли и разсъждения, но защо ми се струва, че има лек полъх на женомразене?!;-)
А и нещо да попитам, не мислиш ли, че абсолютно същите проблеми ги имат и някои мъжки индивиди? И всъщност, заключението от всичко това е, че всичко зависи от личните качества и степента на интелигентност.
цитирай
8. turb04 - направо говориш за соухат Аз съм ...
15.06.2011 11:49
анонимен написа:
направо говориш за соухат

Аз съм докаазан безсрамник и циник и се гордея с това ;)
цитирай
9. turb04 - Уважавам твоите мисли и разсъжд...
15.06.2011 11:51
smile999 написа:
Уважавам твоите мисли и разсъждения, но защо ми се струва, че има лек полъх на женомразене?!;-)
А и нещо да попитам, не мислиш ли, че абсолютно същите проблеми ги имат и някои мъжки индивиди? И всъщност, заключението от всичко това е, че всичко зависи от личните качества и степента на интелигентност.

Е, ако аз съм женомразец, другите трябва да ви гонят с брадви :)))
Утре ще публикувам за мъжете - имай търпение ;)
цитирай
10. turb04 - направо говориш за соухат Аз съм ...
15.06.2011 13:13
turb04 написа:
анонимен написа:
направо говориш за соухат

Аз съм докаазан безсрамник и циник и се гордея с това ;)

;)))
цитирай
11. panazea - Дойдохме ли си на думата :
15.06.2011 13:20
"Абе, като гледам некои убави момета с какви едри сеслкостопански елементи си лягат, чукундурчетата са направо песен ;)))"
Тези , които вървят срещу природните закони , рано или късно си получават заслуженото . Всичко се връща .
цитирай
12. turb04 - Да бе, ама тук теорията е генерална, ...
15.06.2011 13:33
Да бе, ама тук теорията е генерална, а не в частност ;)))
цитирай
13. turb04 - Не, аз съм с тристранна лоботомия, ...
15.06.2011 14:08
Не, аз съм с тристранна лоботомия, но живея с вуйна си.
А ти излекува ли хемороидите, че се притеснявам?
цитирай
14. turb04 - Ся, понеже анонимката (дето я знам ...
15.06.2011 14:09
Ся, понеже анонимката (дето я знам коя е), ще си тръкна коментарчето, аз го поствам тук, та да не се загуби крилатата сила на мисълта...

"зарежи я опаковката и най-добрата се скапва с времето
14:01
важно е съдържанието и "вървят ли двама" обичайки се, защото животът е обич
за обич, всичко друго е една глупост и дъвка за окото
можеш да живееш с баба си и да ти е по-хубаво на душата отколкото с кюрпе, което
ще ти скъса нервите. ти умен ли си?"
цитирай
15. turb04 - Коментар 14 да се чете преди коме...
15.06.2011 14:16
Коментар 14 да се чете преди коментар 13 ;)
цитирай
16. turb04 - И нищо не каза за ххемороидите от ...
15.06.2011 14:17
И нищо не каза за ххемороидите от Германия....
цитирай
17. cecka1504 - Виж ся, Марински,
15.06.2011 14:34
тва с осъзнаването, че си станала жена, не става ей така - със събуждането някоя хубава сутрин. И това осъзнаване и ориентиране също не става така "бързо-бързо". А някъде бях чела една мисъл, че ако една жена започне да казва, че си знае цената, то това означава, че й.се налага често да я казва.
Та, такива ми ти работи.
Знаеш на колко съм, аз подобни притеснения нямам :)))))))
цитирай
18. turb04 - Абе, аз знам, ама рекох, да не те е ...
15.06.2011 14:55
Абе, аз знам, ама рекох, да не те е фанала оная частична амнезия ;))
А за Цената - можем да поспорим, щото се познаваме :))))
цитирай
19. cecka1504 - Ми давай да спорим. И без това съм ...
15.06.2011 15:20
Ми давай да спорим. И без това съм подпалила :))))))
цитирай
20. turb04 - Щооо, кой те накара да яхнеш метг...
15.06.2011 15:43
Щооо, кой те накара да яхнеш метглата ;)
цитирай
21. cecka1504 - Кой ли не, даже и на черешата се качих ...
15.06.2011 18:33
Кой ли не, даже и на черешата се качих :)))))
цитирай
22. turb04 - Ехаааа ;) ся ше правиш сладко от ч...
15.06.2011 22:38
Ехаааа ;) ся ше правиш сладко от череши ;)
цитирай
23. cecka1504 - Не, ше прая компот :)))))
16.06.2011 06:44
Не, ше прая компот :)))))
цитирай
24. turb04 - Е, то убаво, ама не е ли по-добре в ...
16.06.2011 08:56
Е, то убаво, ама не е ли по-добре в твоя случай да е от сливи? ;))
цитирай
25. turb04 - Е, то убаво, ама не е ли по-добре в ...
16.06.2011 09:17
Е, то убаво, ама не е ли по-добре в твоя случай да е от сливи? ;))
цитирай
26. cecka1504 - Ми нали съм на черешата, какви сливи ...
16.06.2011 10:11
Ми нали съм на черешата, какви сливи :))))))))))))?
цитирай
27. turb04 - Ами, то дет череша, там и слива. . . ...
16.06.2011 13:11
Ами, то дет череша, там и слива... Все овошки...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2649786
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031