Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2011 13:32 - Симбиозата, наречена блог.бг
Автор: turb04 Категория: Изкуство   
Прочетен: 6869 Коментари: 29 Гласове:
16

Последна промяна: 12.06.2011 16:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди време ми писна от блог.бг и се преместих във фейса, където прекарах три години, а и все още съм там.
Около година изобщо не се бях вясвал тук и ми беше интересно, как ли пък аджеба са се променили нещата.
Установих, че на практика не са се променили освен в частта, че количеството потребители бе намаляло.
Пак се махнах и ето ме сега тук с моята си регистрация.
Не, че аз самият съм много наясно защо пак се домъкнах, ама то това не е от особено значение. Ще си стоя тук, докато пак ми писне и така.
Всъщност, защо пиша сега?
Провокира ме постингът на Валсодар.
Напълно го разбирам и подкрепям, ама неговата борба е малко като пълненето на кацата от страна на Данаидите...
Големият проблем не е в хората, които се подвизават из блог пространството, а в самото пространство.
Не мога да разбера, каква е причината да не се въведат ясни правила и възможност за реална модерация от страна на потребителите? В нормалните социални мрежи, ако някой не ти допада го блокираш и го пускаш да пасе.
Като го блокират Н брой потребители, като някой се оплаче и въпросната конска муха е аут! Там няма и анонимни!
Да, ама блог.бг-то не дава подобна възможност. Защо ли?
Преди си мислех, че го правят с цел да ври и кипи и броячът да се върти като перка на хеликоптир и тогава имаше смисъл.
А сега?
В момента положението е много различно от едно време.
Блог.бг е загубл много от потребителите си, които просто в един момент не са издържали на простотиите и са му теглили една, или пък влизат от дъжд на вятър, колкото да не е без хич.
Въпросните кореноплодни, наречени кой знае защо тролове, също са се поизнесли и на местна почва са останали най-тъпо упоритите - онези, които другаде ще витаят около абсолютната нула!
Естествено, най-тъпо упоритите са и упорито тъпи и празните им кратуни не могат да родят нещо ново и интересно и я карат по стария модел, от който дори хлебарките се прозяват...
Е, защо тогава блог.бг-то не предприеме все пак нещо? Не, че не са изпуснали общо взето всички влакове, ама така, от кумова срама да вземат и да въдворят някакъв ред, а не да го вадят голям на обикновените потребители, които с право недоволстват от тях! Някак си не е особено редно овластени да спекулират и се възползват от положението си.
Според мен връзката се къса на ниво админи, модератори - ръководно тяло на инвестор.бг!
Или онези отгоре и хабер си нямат как вървят нещата (което би било недопустима управленска грешка), или им е все тая, което ми се вижда слабо вероятно, предвид факта, че са дружество със стопанска цел.
И аз като Радослав съм се разправял, ходил в онази сграда на Стамболийски, занимавал съм КРС и Асоциацията на потребителите, но всуе! Имал съм някакави палиативни успехи, но нищо повече, защото законовата рамка изобщо е отебала интернет пространството и в частност правата за защита на потребителите му....
В крайна сметка у мен за сетен път се затвърждава убеждението, че блог.бг е избрал да живее в симбиоза с паразитите, нищо че вижда, как те постепенно го поразяват и омаломощават! Странно, но то пък какво ли е наред, та и това...






Гласувай:
17



1. turb04 - Дреме ми! Да му мислят анонимк...
12.06.2011 13:55
Дреме ми!
Да му мислят анонимките, които другаде нямат никакъв тираж :)
цитирай
2. turb04 - Я, анонимката се самоизтри :) Ти да ...
12.06.2011 13:57
Я, анонимката се самоизтри :) Ти да видиш :) Откога има такава опция?
цитирай
3. анонимен - лъска6 ли бастуна?
12.06.2011 14:01
лъска6 ли бастуна?
цитирай
4. yotovava - Мисля, че когато в един момент човек се изчерпи,
12.06.2011 14:01
просто губи интерес да присъства в някакво пространство. Това е във всички сайтове. Поради тази причина сайтовете реално са направили една преценка фифт-фифти и това е. Имам профилр във фейса, но в интерес на истината почти не влизам там, а дори не ме вълнува, същото е и с майспейса, където имах един интересен опит за зарибяване да взема да пратя едни пари, ама не се вързах.
Хайде, гледай по-весело.
Както влиза човек във виртуала, така излиза - всъщност паметта е къса.

Валя
цитирай
5. yotovava - П.С.
12.06.2011 14:02
Анонимните коментари от доста време се изтриват, не се допускат.
Валя
цитирай
6. turb04 - А, това е новост :)
12.06.2011 14:03
А, това е новост :)
цитирай
7. turb04 - лъска6 ли бастуна? Да, за да лъ...
12.06.2011 14:04
cekupata написа:
лъска6 ли бастуна?

Да, за да лъскаш бастуна, трябва да го имаш и да не е от пластелин ;)
Дано това не те възбужда особено :)))
цитирай
8. turb04 - просто губи интерес да присъства в ...
12.06.2011 14:06
yotovava написа:
просто губи интерес да присъства в някакво пространство. Това е във всички сайтове. Поради тази причина сайтовете реално са направили една преценка фифт-фифти и това е. Имам профилр във фейса, но в интерес на истината почти не влизам там, а дори не ме вълнува, същото е и с майспейса, където имах един интересен опит за зарибяване да взема да пратя едни пари, ама не се вързах.
Хайде, гледай по-весело.
Както влиза човек във виртуала, така излиза - всъщност паметта е къса.

Валя

Не мисля, че е толкова до изчерпване, колко то загуба на интерес и скука - дори ти самият да се изчерпиш, което е повече от нормално в определени периоди, ако ти е интересно няма да се махнеш :)
Аз във фейса съм добре, но имам нужда и от нещо различно и разнообразно, защото монотонността ме отегчава :)
цитирай
9. turb04 - Анонимка,
12.06.2011 14:08
имам една молба - хайде да увеличиш бройката на коментарите (няма значение какво ще пишеш в тях), а и да извикаш още няколко мислителя, че да видим, дали пък ще се качи на първа, а?
цитирай
10. pantaleev - Силно завръщане
12.06.2011 14:20
Винаги съм казвал че си една от легендите на blog.bg. Ще става интересно :)
цитирай
11. bovari - Марине, тук сме докато се измисли нещо по-добро!
12.06.2011 14:27
А това почти е сигурно! Доказано е от ...времето!
Премълчи колко много сме остарели тук присъстващите. Бръчките не са видими в мислите ни...или поне така се лъжем:)))
цитирай
12. turb04 - Много, тъжно. . . Таман помолих а...
12.06.2011 14:28
Много, тъжно... Таман помолих анонимчо да пише, пък то взеха, че му зачезнаха коментарите :)))) Язък! :)))
цитирай
13. turb04 - Винаги съм казвал че си една от ле...
12.06.2011 14:29
pantaleev написа:
Винаги съм казвал че си една от легендите на blog.bg. Ще става интересно :)

Абе, благодарско, ама чак пък легенда :))
Не, че ми е неприятно да го чуя, де :)))
цитирай
14. turb04 - А това почти е сигурно! Доказано е ...
12.06.2011 14:36
bovari написа:
А това почти е сигурно! Доказано е от ...времето!
Премълчи колко много сме остарели тук присъстващите. Бръчките не са видими в мислите ни...или поне така се лъжем:)))

Ааа, сакън, не думай! :)))
Не сме остарели и туй то! Само сме станали по-мъдри, нали ;)
цитирай
15. turb04 - Я, колко било лесно да разкараш а...
12.06.2011 14:44
Я, колко било лесно да разкараш анонимките - молиш ги да ти помогнат да излезеш на първа и те палят гумите ;) Че и коментарите си трият даже ;)
цитирай
16. turb04 - Анонимчоооооо,
12.06.2011 14:52
що се изпари като пръдня из гащи?
Да не те засегнах с нещо, а?
Мама му стара, тук са останали най-сбутаните тролове и тролици... За нищо те стават, само одат като лалугери и се завират като глист у ... а, да не казвам къде...
Тъга... Няма ги вече смелите и надъхани тролчовци...
цитирай
17. анонимен - Винаги съм казвал че си една от ле...
12.06.2011 14:53
pantaleev написа:
Винаги съм казвал че си една от легендите на blog.bg. Ще става интересно :)


Педофилската легенда на блог.бг :)))
цитирай
18. turb04 - Ами, баце, кой с квото може ;) Пед...
12.06.2011 14:57
Ами, баце, кой с квото може ;) Педофилията е за предпочитане пред герантофилията и некрофилията ;)
Наскоро една ми разправяше, че самолетът ти последвал съдбата на оня френски Боинг, дето се цопна в Атлантика преди години... Мацката сподели тогава, че е много по-вероятно да намерят Боинга, отколкото твоя авион и се оказа права, шъ знайш ;)
Ама, то на теб не ти е за пръв път да те разнасят на тема отвес ;)
цитирай
19. turb04 - Секирчо,
12.06.2011 15:03
да те светнем и друго - ти си просто земеделско сечиво и не ти тича да се мериш с напреднали технологии, като турбо, например ;)
Най-готин е античния ти алгоритъм, който си мислиш, че е връо на сладоледа:
1. Крадеш снимка и правиш профил
2. Пишеш едно и също, независимо чия снимка си гепил и чий профил си дублирал (въпрос на възможности, все пак и не се напиняй за нещо ново, да те не тресне дамла от зор)
3. Правят те на гъз
4. Започни от 1

Е, те това го гледам от три години и единствено ме избива на жал, ама то е така - алкохолът е коварно нещо, нали...
цитирай
20. valsodar - Има си начини да се реши проблема, ...
12.06.2011 16:37
Има си начини да се реши проблема, стига да има желание от страна на собственика на сайта. Натам, накъдето е поел сега - сайта си върви към своят логичен залез.
Това, което е било като идея за блогърски сайт, е на път да стане напълно неприложимо, по-скоро се очертава тенденцията тук преобладаващи да са потребители неграмотни, невежни и безкултурни. Скоро ще си е живо постижение ако видиш две изречения грамотно написани на кръст.

Това е переспективата, ако нещата продължават така - както са сега.

А начините за оправия са много.
- опция "игнорирай" потребител
- глас за постинг само с аргумент в "за" или в "против"
- еднократно гласуване за профил ( безсмилено е това според мене)
- нулиране на всички прочити на блогове, на постинги и спиране на тая абсурдна статистика
- опция "нов отговор на мой коментар"
- опция "нов коментар по моя тема"

Никой не иска някой да открива отново топлата вода, а просто да прецени кои от добрите практики на други сайтове са приложими тук и да ги задейства.

Към тях може да добавим:
- списък на модераторски екип
- онлайн модератор в момента
- конкретно и точно формулирани правила за поведение в сайта
- конкретно и точно формулирани наказания за неспазването им
- възможност за визуализация на това, какви наказания, по каква причина и за какъв срок са наложени

И още и още - желание само да има, сайта може да стане най-добрият в страната.
цитирай
21. turb04 - Аз им бях предложил 90% от тези неща ...
12.06.2011 16:49
Аз им бях предложил 90% от тези неща преди три години, но както виждаш - резултат нулев.
Искам да ти кажа, че още преди да дойдеш ти, тук имаше много интересни личности, от които можеш да "купиш" винаги нещо - хора с интелект и ерудиция, хора с чувство за хумор, хора с литературен талант.
Постепенно простотията и модераторските недомислици ги отказаха, а от това кой губи?
Губят нормалните хора, губи и сайтът.
Едно не мога да си обясня - защо умишлено се върви по път, противен на всякаква предприемаческа логика?
Нали Инвестор.бг е сдружение със стопанска цел, а всяко такова иска да генерира печалби и търси най-добрите търговски средства?
цитирай
22. turb04 - Като се замисля, само две неща биха ...
12.06.2011 17:07
Като се замисля, само две неща биха решили към 80% от проблема - задължителна регистрация за да коментираш и функция за блокиране на юзъри.
цитирай
23. bizcocho - Единственото хубаво на блога е, че ...
12.06.2011 17:13
Единственото хубаво на блога е, че има различни категории/не е в рамките на точно определена/, но е вече с твърде малко качествено по тях.
Множат се прототипите на главната ми героиня от "Чужденката", а линейки няма - криза откъм хигиенно заинтересовани.
Троловете направо станаха вече "бял кахър".:)))
цитирай
24. turb04 - Да бе, и аз това дочувам, че троло...
12.06.2011 17:16
Да бе, и аз това дочувам, че троловете нещо им поомекнали :)))
Нищо де, ще го възродим, а пък тогава и те ще се понадигнат от масите за аутопсия ;)
цитирай
25. bizcocho - Да бе, и аз това дочувам, че троло...
12.06.2011 17:23
turb04 написа:
Да бе, и аз това дочувам, че троловете нещо им поомекнали :)))
Нищо де, ще го възродим, а пък тогава и те ще се понадигнат от масите за аутопсия ;)


Това не знам. Нямам поглед. В друг смисъл го казах, че са "бял кахър", но... всеки рано или късно се ориентира...освен ако не е вманиачен да излъсква на каквато и да е цена единствено аза си.
цитирай
26. pegas08 - ТУРБО, СМЯТАМ ЧЕ Е ВРЕМЕ САМО ЗА ЕДНО:
12.06.2011 17:30
РЕВОЛЮЦИЯ!
ВИЖ КАКВО НАПРАВИХА С РАЗКАЗВАЧКА.
БАННАТА...ЗАЩО?
ЗАЩОТО Е СПЕЦИАЛИЗАНТ ОТ ОКСФОРД, МОЖЕ БИ,
А ТУКАШНИТЕ ТИКВИ ОСВЕН ЗА 'ПУТКА' ПЕРНИШКИ , ЕДВА ЛИ СА ЧУЛИ...

ОСВЕН ТОВА , САМО С МОАБЕТИ НЯМА ДА СТАНЕ, ЗАЩОТО СА ДИМ ПО ВОДАТА.
НАСРЕЩА СЪМ , АКО ИЗМИСЛИШ НЕЩО ПРАКТИЧНО, ДА СЕ СЪБЕРЕ ГРУПА ЗА РЕАКЦИЯ, ДА СЕ ОРГАНИЗИРАМЕ И ДА УДАРИМ КЪДЕТО И КАКТО ТРЯБВА.
ИМАШЕ ПОМНЯ ЕДИН ГОТИН ДИГАТОР...И НЕГО БАНВАХА И ТОРМОЬЕХА И ТОЙ СЕ БОРЕШЕ,НО...НЯМА С КАКВО....
ПЪЛНО СЪС ЗАГУБЕНЯЦИ И БЛОНДИНКИ!

ЕКШЪН ТРЯБВА, ЕКШЪН.
КАТО НАЧАЛО, ДА ПУСНАТ РАЗКАЗВАЧКАТА ОТ БАНА!
цитирай
27. turb04 - Да бе, и аз това дочувам, че троло...
12.06.2011 17:31
bizcocho написа:
turb04 написа:
Да бе, и аз това дочувам, че троловете нещо им поомекнали :)))
Нищо де, ще го възродим, а пък тогава и те ще се понадигнат от масите за аутопсия ;)


Това не знам. Нямам поглед. В друг смисъл го казах, че са "бял кахър", но... всеки рано или късно се ориентира...освен ако не е вманиачен да излъсква на каквато и да е цена единствено аза си.

Е, то се знае, че прост човек и вятър не можеш да спреш :)))
цитирай
28. turb04 - РЕВОЛЮЦИЯ! ВИЖ КАКВО НАПРАВИХА С ...
12.06.2011 17:33
pegas08 написа:
РЕВОЛЮЦИЯ!
ВИЖ КАКВО НАПРАВИХА С РАЗКАЗВАЧКА.
БАННАТА...ЗАЩО?
ЗАЩОТО Е СПЕЦИАЛИЗАНТ ОТ ОКСФОРД, МОЖЕ БИ,
А ТУКАШНИТЕ ТИКВИ ОСВЕН ЗА 'ПУТКА' ПЕРНИШКИ , ЕДВА ЛИ СА ЧУЛИ...

ОСВЕН ТОВА , САМО С МОАБЕТИ НЯМА ДА СТАНЕ, ЗАЩОТО СА ДИМ ПО ВОДАТА.
НАСРЕЩА СЪМ , АКО ИЗМИСЛИШ НЕЩО ПРАКТИЧНО, ДА СЕ СЪБЕРЕ ГРУПА ЗА РЕАКЦИЯ, ДА СЕ ОРГАНИЗИРАМЕ И ДА УДАРИМ КЪДЕТО И КАКТО ТРЯБВА.
ИМАШЕ ПОМНЯ ЕДИН ГОТИН ДИГАТОР...И НЕГО БАНВАХА И ТОРМОЬЕХА И ТОЙ СЕ БОРЕШЕ,НО...НЯМА С КАКВО....
ПЪЛНО СЪС ЗАГУБЕНЯЦИ И БЛОНДИНКИ!

ЕКШЪН ТРЯБВА, ЕКШЪН.
КАТО НАЧАЛО, ДА ПУСНАТ РАЗКАЗВАЧКАТА ОТ БАНА!

Ами, щом трябва екшън, ще го организираме ;) Сефте :)))
цитирай
29. turb04 - А смелото тролче се покри като мишка ...
12.06.2011 19:33
А смелото тролче се покри като мишка ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2658461
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930