Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2014 15:18 - Бандата на "справедливите"
Автор: turb04 Категория: Други   
Прочетен: 12340 Коментари: 49 Гласове:
8



 Много я харесвам тази типично българска черта да клепаш и да очерняш. За да е ясно, говоря за Пискова и нейните палачи.
Да, зная, че е смешно да ти наричам така, но те самите се изживяват като такива.
Добре, бе. Какво искате от тази жена, че я плюете с такава настървена радост?
Тя е журналист в БНР, нали?
Дали са й трибуна да пише и да говори, значи не е да няма качества?
А вие, да ме прощавате, какво сте постигнали? Да седите и да клепате тук?
Ами, като сте такива "велики" съдници и умове, че кандидатствайте някъде, нека ви предоставят трибуна, пък тогава си го мерете с нея!
Да ви иде на ума, че отстрани изглеждате жалки и дребни и че само вие се опивате от "острото си перо"?
Тя не ви цепи басма, а?! Лелеее... как смее! Та вие сте елита на нацията, ако не и на планетата, а тя да не ви лази на колене! Ти да видиш какво незачитане!
Като сте такива мозъци, напънене се и измислете нещо сериозно, а не само да тороотделяте през пет минути!
Влизам одеве да прочета един неин постинг, който е на политическа тема и какво да видя - 13 минуса... Защо? Защото това е интервю и някой друг е изказал становище?
Или защото сте деградирали комплексари, обсебени от желанието да уязвявате другите, само и само да се почувствате значими?!
Е, няма що! Много сте справедливи и принципни! Още повече сте и толерантни и обичате ближния, нали? Или обичането се прави с разни захаросани и сополиви постове на съответния празник?
Пичове, вземете и излезте за малко от блог.бг, бийте си два шамара и се погледнете в огледалото! Нали не искате да заприличате на оня откачения -  Полигор ли беше, Правогор ли - и аз не мога да им запомня никовете.
Ако пък целта ви е да се доказвате тук и единствено - действайте... Ще бъдете Титани... в собствените ви очи, пък навън - пак шматки...

 



Гласувай:
13



1. анонимен - Благодаря ти, Марине.
05.03.2014 15:27
Виж сега, причините за клепането са много прости и, както си забелязал, много "принципни":
- Тази госпожа преди време ме помоли от другия си ник да й отразявам някакво квартално събитие. Отклоних учтиво.
- Другите са за изтрити коментари. Съжалявам, това е мое пространство, модерацията е въпрос на избор и аз избирам да я прилагам.

И при теб да кажа - познавам добре тези похвати, прилагани са на мои близки. Доносите и плюенето под анонимност не са измислени от плюещите в момента:)
цитирай
2. анонимен - ПП
05.03.2014 15:33
Да не забравя да добавя за подписката на Путинофилите в блог.бг, която разбуни духовете. Мисля, че има 86 харесвания във ФаЦата дотук:)
Целта ми беше да покажа как червените троли действат според опорните точки и под анонимност, с което мисля, че се справих добре.
А останалите, които имате честта и достойнството да излезете с лицето и името си, сами си правете изводите. Изборите наближават:)
цитирай
3. turb04 - Какво да ти кажа. . . Не ме кефи тази ...
05.03.2014 15:34
Какво да ти кажа... Не ме кефи тази настървеност и храчене - като искаш да си оправяш отношенията с някой - срещате се и ги уточнявате.
Ама, не искал да ти пуска коментарите... И какво? Не е и длъжен. Има си модерация и баста.
Да, ама на говняра му е вътрешно, ако не му се публикува мнението...
Майната му.
Просто влизах да чета чат-пат и ми направи впечатление. Грозно впечатление.
цитирай
4. axlaxl - Когато някой ме пита, защо така се ...
05.03.2014 15:36
Когато някой ме пита, защо така се разбирам с теб Марине, ей сега си обяснявам защо! Имам същото мнение като теб по отношение на блоговите изтепосвания на публични личности. Взели да си дават мнението за Путин, за политиката, за "оправянето" на държавата...Как не се осъзнаха , че наложеното мнение не се брои. Пискова им виновна на жалките драскачи от леле какъв сайт- блогбг...:)
Да се смея ли , да плача ли? То драма, то искри хвърчат...Прилича ми на рев на малко бебе, което впечатлява само майка си, която за да млъкне му казва каквото иска да чуе..така един друг блоговите мрънкалници си чешат болното незадоволено Его!
Пискова си е с много добра позиция, не се е опитвала да ми внушава какво да харесвам и какво не. Не е като оня дебил рустам Цъгов, който не търпи друго мнение освен своето психарско мислене..типичен дебил. АКо му противоречиш ставаш враг №1 и се почват едни малоумни колажчета;-)
Пискова дава становища и иска диалог, рядко срещано явление в този сайт. Рядко има публикации в които можеш да спориш...Повечето наболели теми са разрешени за дискутиране от т.н. блогови приятели, които си ближат дебелите задници в чат-коментари и изпитват истинско щастие от тази дейност!
цитирай
5. turb04 - За мен всеки има право на някаква ...
05.03.2014 15:38
За мен всеки има право на някаква политическа позиция. Може да я споделям, а може и да съм против. Това не променя отношението ми към дадения човек.
Защитавам моите виждания, той неговите, но нещата не трябва да деградират до личностни нападки и обиди.
Атеист съм, не точа сополи за всяко куче (обичам животните, но не и преиграването), имам си своите виждания за политиката и държавата, но нима това е повод някой да ме напада, или аз него?!
А даже са ме и трили във фейса, защото не мисля като някои хора...
Тъпня...
цитирай
6. turb04 - Али, това е една от причините и аз да ...
05.03.2014 15:41
Али, това е една от причините и аз да не се мотая много наоколо. В края на краищата един спор трябва да е градивен и да научиш нещо, а от плюенето и изхвърлянето нищо не можеш да научиш.
Нещата тук ми приличат на един ритуал от древния Египет, когато мъжете излизали да мастурбират публично, заради някакъв там бог, който се грижел за половата мощ на фараона...
Изхвърляне на публично място с цел чесане на чуждо его... Цирк.
цитирай
7. анонимен - ПП
05.03.2014 15:49
До този момент извадката от последното ми интервю във "Вести" има 35 хиляди прочита и близо 250 коментара.
Някой нещо по въпроса?
цитирай
8. turb04 - Щом не е в блог. бг-то, не се брои :) :) ...
05.03.2014 15:51
Щом не е в блог.бг-то, не се брои :) :) :)
цитирай
9. vmir - "Справедливи" ли?
05.03.2014 15:59
Да даваш негативни оценки за професия, с която нямаш нищо общо, си е явна простотия.
цитирай
10. blackpredator - Виж ся,
05.03.2014 15:59
Това "палачи" ми напомня оня епизод от "Тримата мускетари", дето лилския палач, казнил милейди.
Героите май са по-обичаните.

Може да "Много я харесвам тази типично българска черта да клепаш и да очерняш."
Ами харесвай я тая черта. Ние пък не я харесваме, също и набедената "БНР милейди", дебела щриха от тая черта.
В последния си постинг, съм писал за нейната черта. Можеш да питаш, Алексалекс, а и Виши май си спомни.
Мога да ти пиша много по темата, най-вече за тороотделянето...
Ама се погледнах в огледалото установих, че има още свестни хора...
цитирай
11. turb04 - Да даваш негативни оценки за про...
05.03.2014 16:04
vmir написа:
Да даваш негативни оценки за професия, с която нямаш нищо общо, си е явна простотия.


Всеки има право на мнение, но мнение е едно, а нападки е нещо съвсем различно.
цитирай
12. axlaxl - Именно! :-)
05.03.2014 16:05
turb04 написа:
Али, това е една от причините и аз да не се мотая много наоколо. В края на краищата един спор трябва да е градивен и да научиш нещо, а от плюенето и изхвърлянето нищо не можеш да научиш.
Нещата тук ми приличат на един ритуал от древния Египет, когато мъжете излизали да мастурбират публично, заради някакъв там бог, който се грижел за половата мощ на фараона...
Изхвърляне на публично място с цел чесане на чуждо его... Цирк.


Тук е единствената трибуна за такива Велики е*ачи, умници, богаташи....в живота си са мишки!
Един блогър каза, някой друг го бил казал- махам се от блогбг, за да не си трупам грях , аз бих казала махам се защото не ми трябва излишна съвест / грях...
Тя не била ТЯ, той не бил ДЕБИЛ, тя не била ПСИХИЧНО БОЛНА....а бе дреме ми кой какво отрича или твърди... Пълни нещастници са само тези които не приемат чуждо мнение!
цитирай
13. turb04 - Това "палачи" ми нап...
05.03.2014 16:06
blackpredator написа:
Това "палачи" ми напомня оня епизод от "Тримата мускетари", дето лилския палач, казнил милейди.
Героите май са по-обичаните.

Може да "Много я харесвам тази типично българска черта да клепаш и да очерняш."
Ами харесвай я тая черта. Ние пък не я харесваме, също и набедената "БНР милейди", дебела щриха от тая черта.
В последния си постинг, съм писал за нейната черта. Можеш да питаш, Алексалекс, а и Виши май си спомни.
Мога да ти пиша много по темата, най-вече за тороотделянето...
Ама се погледнах в огледалото установих, че има още свестни хора...


Очевидно и огледалото ти е като възприятието ти - някак изкривено.
Ти си велик и неповторим и освен това си безгрешен. А, да... и си журналист, предполагам и то поне с национална известност?
Дай някой и друг линк да прочета нещо от журналистическите ти постижения.
цитирай
14. axlaxl - 10. blackpredator
05.03.2014 16:10
Ти наистина ли си въобразяваш, че мислиш трезво? Да можеше да се погледнеш странично би видял: ЕДНО НИЩО БЕЗ САМОЛИЧНОСТ, НО С ОГРОМНИ ПРЕТЕНЦИИ!
Смешник;-)
Един от мрънкалниците, които нямат нищо освен ЩАСТИЕТО ДА НАПИШАТ МНЕНИЕТО СИ В БЛОГБГ! Това автоматично те прави реален Нещастник! Наравно с другите като теб...знаете кои сте!
Мнение в блогбг, приятели които не знаеш кои са освен това, че се ближете взаимно по г*зовете, липса на личен живот, липса на любов...и това ми било живот?!?! Жалко, аз Ви съжалявам! А вие си мислете колко сте яки, а аз колко съм зле;-)
цитирай
15. tit - разбирам позицията ти и те поздравявам за нея...
05.03.2014 16:16
Но не си прав...питай Цвети

Но това е без значение, нали?;)
цитирай
16. turb04 - Ти наистина ли си въобразяваш, че ...
05.03.2014 16:19
axlaxl написа:
Ти наистина ли си въобразяваш, че мислиш трезво? Да можеше да се погледнеш странично би видял: ЕДНО НИЩО БЕЗ САМОЛИЧНОСТ, НО С ОГРОМНИ ПРЕТЕНЦИИ!
Смешник;-)
Един от мрънкалниците, които нямат нищо освен ЩАСТИЕТО ДА НАПИШАТ МНЕНИЕТО СИ В БЛОГБГ! Това автоматично те прави реален Нещастник! Наравно с другите като теб...знаете кои сте!
Мнение в блогбг, приятели които не знаеш кои са освен това, че се ближете взаимно по г*зовете, липса на личен живот, липса на любов...и това ми било живот?!?! Жалко, аз Ви съжалявам! А вие си мислете колко сте яки, а аз колко съм зле;-)


Какво говориш... Тук е мозъчният тръст на България...
цитирай
17. turb04 - tit, позицията ми е принципна, а не ...
05.03.2014 16:22
tit, позицията ми е принципна, а не се дължи на някакви лични отношения, нито обсъжда чуждите.
Затова и написах, че който има да си урежда отношения, да го прави на четири очи.
Лично познавам Цеко (сеска1504), Али и съпруга на Пискова и имам чудесни впечатления от всеки един от тях и никога не съм имал пререкания и конфликти.
Това идиотско сатанизиране, което се прави в блог.бг не ме кефи.
цитирай
18. анонимен - Тъй, тъй...
05.03.2014 16:36
на Предатора му изтрих един коментар, който ми прати от другия си ник - на Бексловер. Затова побесня и избълва постинг срещу мен.
Пък и отказвам да му връщам гласовете, които ми дава от другия ник - не обичам объркани глави:)
цитирай
19. blackpredator - Абсолютно!
05.03.2014 16:38
turb04 написа:
Очевидно и огледалото ти е като възприятието ти - някак изкривено.

Ако продължа алегорията си, мислел съм че коментирам при мускетар, а то Планше...
Дай Боже да си ме разбрал, ма надали...

Алке, в блога има няколко готвачки. Баш теб да наебе екипажа, малко се съмнявам.
По-скоро някой готвач би бил предпочитан...
цитирай
20. axlaxl - Марине, добре че влязох в този сайт ...
05.03.2014 16:39
Марине, добре че влязох в този сайт за да разбера основните принципи на човешкия прогрес:
1. Приятелите на моите приятели са и мои приятели (независимо, че може да са дебили)!
2. Враговете на моите Врагове са и мои врагове (независимо, че са едни добри хора)!
При такива принципи на блоговите секти, какво очакваш..
Пискова им била проблема.....а бе проблема е в огледалото им...ама с тези криви разбирания, няма как да си решат проблема;-)
цитирай
21. axlaxl - Дай да осъдим Пискова и да я линчувме:)
05.03.2014 16:43
tit написа:
Но не си прав...питай Цвети

Но това е без значение, нали?;)


Искаш ли? Ти ли ще хвърлиш първа камъка по "грешницата", като една истинска светица без "грехове"! Твоята позиция е правилна и сега ще ида да оперирам моята представа за хората и поведението им за да си имплантирам твоето мнение...за да съм яка като теб и обичана..и уважавана ...в (ха ха ха ха) блогбг:-)
цитирай
22. axlaxl - Има хора подлежат на развитие, о...
05.03.2014 16:51
Има хора подлежат на развитие, осъзнават си грешките и ги признават!
Но има такива, които са "Закона на нета" и мнението им не подлежи на спор !
Щом тит-ка казва, че Марин греши, значи Марин трябва да се съобрази и да си промени мнението като попита Цвети за по-убедително;-)
А бе хора, вие сте 40+, 50+ и 60+ годишни, що за изказвания правите...? Не злобата е Вашата най-лоша черта, а закоравялото мислене...
1000 човека- 1000 мнения! Това, че има 1000 мнения не е причина за Война!
Играйте в нета игри, за да избивате агресията и убивате скуката...не играйте с/у Пискова, с/у мен или някой друг, който не иска да играе дебилни игрички!
цитирай
23. turb04 - Очевидно и огледалото ти е като в...
05.03.2014 17:01
blackpredator написа:
turb04 написа:
Очевидно и огледалото ти е като възприятието ти - някак изкривено.

Ако продължа алегорията си, мислел съм че коментирам при мускетар, а то Планше...
Дай Боже да си ме разбрал, ма надали...

Алке, в блога има няколко готвачки. Баш теб да наебе екипажа, малко се съмнявам.
По-скоро някой готвач би бил предпочитан...


Като си цитираме френска литература, ти да не би да си Кандид?
И си дръж простотията някъде по-далеч от моя блог и приятелите ми, ако искаш да пишеш и да публикуваш.
Али ми е приятел и читав човек. Познавам я лично. Ти познаваш ли я, за да говориш такива простотии по неин адрес?
цитирай
24. turb04 - Марине, добре че влязох в този сайт ...
05.03.2014 17:05
axlaxl написа:
Марине, добре че влязох в този сайт за да разбера основните принципи на човешкия прогрес:
1. Приятелите на моите приятели са и мои приятели (независимо, че може да са дебили)!
2. Враговете на моите Врагове са и мои врагове (независимо, че са едни добри хора)!
При такива принципи на блоговите секти, какво очакваш..
Пискова им била проблема.....а бе проблема е в огледалото им...ама с тези криви разбирания, няма как да си решат проблема;-)


Не ме кефи, че така скачат на глутница... Това е.
цитирай
25. axlaxl - Ебачите не са драскачи...ти май беше драскач:-)
05.03.2014 17:05
blackpredator написа:
turb04 написа:
Очевидно и огледалото ти е като възприятието ти - някак изкривено.

Ако продължа алегорията си, мислел съм че коментирам при мускетар, а то Планше...
Дай Боже да си ме разбрал, ма надали...

Алке, в блога има няколко готвачки. Баш теб да наебе екипажа, малко се съмнявам.
По-скоро някой готвач би бил предпочитан...



Кефи ме параноята ти и искам да ми посветиш мислите си за готвачки и ебачи...
Толкова си далече от истинският живот, че се чудя дали да те съжалявам повече отколкото е нужно...Драскач, който се мисли за пич - ха ха.....моля ти се, та ти си легенда и мит...От кога не си виждал жена? Или мъж? де да те знам, може да си обратен...щом в 90 кг баба виждаш жена, а в жена, която те намира за дебил готвачка...Странни еротични фантазии имаш...сменяй "готвачките" - лява, дясна за да не ти изтръпнат ръцете....все пак не си в първа младост и не знам защо постоянно го натрапваш!
цитирай
26. axlaxl - 21. turb04
05.03.2014 17:08
Знаеш всичко за мен;-) Не ти ли е смешно когато някой пише за мен тук? Аз мога да се смея само...да ме засегне не може...блоговите умници и ебачи са такива само в собствените си огледала, но огледалата преди 50-60 години бяха доста некачествени. Нужно е да се огледа в съвременно огледало за да види истината - право в очите;-)
цитирай
27. анонимен - Вижте сега,
05.03.2014 17:09
и мои коментари са изтривани от други блогове. Никога не съм си позволила да търся сметка на тези, които са го правили - това е тяхното пространство, имат пълното право да го стопанисват, както пожелаят. И повече не съм си позволила да им досаждам. А има блогове, в които просто не пиша.
Преди малко изтрих 5-6 коментара на един истерясал Костадин. Някой /или по-точно някои/ забравя /забравят/, че аз също имам правото да списвам блога си, както намеря за добре.
цитирай
28. turb04 - Призовавам всички да се ограничат ...
05.03.2014 17:09
Призовавам всички да се ограничат по сексуалната тема, за да водим някакъв що-годе смислен диалог!
цитирай
29. turb04 - Знаеш всичко за мен;-) Не ти ли е с...
05.03.2014 17:22
axlaxl написа:
Знаеш всичко за мен;-) Не ти ли е смешно когато някой пише за мен тук? Аз мога да се смея само...да ме засегне не може...блоговите умници и ебачи са такива само в собствените си огледала, но огледалата преди 50-60 години бяха доста некачествени. Нужно е да се огледа в съвременно огледало за да види истината - право в очите;-)


Да, аз те познавам лично и зная съвсем точно що за човек си!
цитирай
30. axlaxl - Секса е хубаво нещо, но когато го ...
05.03.2014 17:26
Секса е хубаво нещо, но когато го пишат не-практикуващи наистина е по-добре да спрем;-)
Сори , интересно ми беше, но сега спирам, бях ясна, няма нужда да се повтарям...
Не на глутниците в блогбг- ПОДКРЕПЯМ!
цитирай
31. turb04 - Така, хищника, помолих те да не о...
05.03.2014 17:26
Така, хищника, помолих те да не обиждаш. Имаш ли спомен някога да съм коментирал при теб и да съм наричал твоите приятели "крава"?
Оправи си коментара и ще го пусна.
цитирай
32. turb04 - Благодаря за разбирането, Али! ...
05.03.2014 17:28
Благодаря за разбирането, Али! :)
А и Пискова не отправяла обидни квалификации.
За турб04 не говоря :D :D :D
цитирай
33. beckslover - турбо
05.03.2014 17:34
айде бъди малко почтен и ми пусни коментара за пискова
той тъй или иначе ще види бял свят, защо да е и с твоето име?
цитирай
34. turb04 - blackpredator или как беше другото нещо с lover
05.03.2014 17:40
Виж, аз ти написах, ама може и да не си го прочел - чакам да махнеш обидната квалификация и на секундата го пускам.
цитирай
35. turb04 - Виж сега, не зная за какъв се имаш, но ...
05.03.2014 17:44
Виж сега, не зная за какъв се имаш, но пиша за трети и последен път - премахни си обидната квалификация и го пускам.
А това, да ми пишеш тъпотии, че съм щял да си видя и моето име - грам не ми дреме. Блогът ми е тук, постингът ми е тук и всеки може да чете.
Казах и повтарям - няма да допусна някой да обижда. Да напада мен не е проблем, но не е етично да се обиждат жени и няма да го позволя.
Тъй че си оправи коментара и го пускам.
цитирай
36. apostapostoloff - Ама пък предете кукувича прежда, та
05.03.2014 17:51
се пушек вдига! Мам си джейс, буря в чаша вода...

Ела, па ме ритни. Мека ти глава. На корема дръжката.
цитирай
37. turb04 - Ами, ела да те ритна, щом ти е толкова ...
05.03.2014 17:53
Ами, ела да те ритна, щом ти е толкова кеф :) :) :)
Какво да ти кажа :)
цитирай
38. turb04 - Айдеееее :) :) :) Армията на &q...
05.03.2014 18:01
Айдеееее :) :) :)
Армията на "Неуловимите комплексари" се юрна да бичи минуси :)
По-смело, де :)
цитирай
39. vmir - 31. turb04,
05.03.2014 18:14
turb04 написа:
Така, хищника, помолих те да не обиждаш. Имаш ли спомен някога да съм коментирал при теб и да съм наричал твоите приятели "крава"?
Оправи си коментара и ще го пусна.


Извинявам се за намесата, но човекът е отрастнал в тясна връзка с множество домашни животни, на които гледа като на приятели и не познава смисъла на имената им в градски условия. Например, преди около час същият ме нарече "катър" и аз не вложих градския смисъл в думата, защото съм забелязал, че той смята подобни думи за изящно словесно изразяване на чувствата, с които е отрастнал. Даже му се зарадвах на мечтата да впрягал съгражданите ми в дядовата си катърска каручка, и ми стана мило заради смелостта на трогателните му мечтания.

Толкова ми е мило да го слушам тоя човек, че отдавна съм си го кръстил галено Шареното Пиле.
цитирай
40. ok3223 - Какви са тези ... защити
05.03.2014 18:51
НА ПАТКА, ПА БАЛА И ДЖУРНАЛИСТКА СЪС СВЕТОВНА ИЗВЕСТНОСТ. С кой акъл си позволи да изтипосва тук съставен от нея списък с "путинисти", да приканва други да го попълват и пр.Това фашистки жест с цел сплашване на друго мислещи,познат отдавна.
Това, че не пееш хорово с тези герберасти, а днес по команда русофоби и анти путинисти, не значи, че си по-малко българин.
Да си на страната на Русия, когато виждаш, че тя е права, не значи, че си путинист или русофил, а и в двете няма нищо лошо. Въпрос на гледна точка, на интелект и култура.
В България, по понятни причини, русофилите са милиони, а русофобите стотици, и често слуги на чужди интереси, като тази г-жа, която и с тази постъпка ни го показва.
Със списъци с отворен край няма да ни уплаши, защото много от нас не са лит мари, и слуги по занаят на собственици на медии. А стабилни хора със стабилно положение, зависещи единствено от себе си, не подвластни на чужди интереси, а на интересите на българският народ и България.
Може да стресне единици, но стотици хилядите, милионите няма да уплаши и най-малкото хора като нас.
Една журналистическа надничарка не може да се мери с независещи от никой, а само то себе си.
Журналистическата професия е слугинска професия. Това е ясно на всеки.
Какво да се прави, и те трябва да живеят. Такава е структурата на обществото, но не бива да се прекалява.
НИЩО ПРЕКАЛЕНО ... още Сократ го е казал навремето.
цитирай
41. ok3223 - Гледам ... модерации
05.03.2014 18:54
Попаднах случайно на този блог. И да го пуснеш и не пуснеш все тая.Жалко за изгубеното време само. Ок
цитирай
42. valsodar - Няма да коментирам как един мой п...
05.03.2014 19:36
Няма да коментирам как един мой познат се направи на неизличимо болен, за да разрита гугутките в един сайт. Няма.

Наместо това, само ще ти кажа Марине, че от година на година нивото ти тук пада.
цитирай
43. axlaxl - Ох боже:) Тоя още ли се пънка. . . не ...
05.03.2014 19:56
Ох боже:) Тоя още ли се пънка...не може да ме обиди г-н Никой!
А Пискова точно затова я харесвам, защото си владее нервите и не пише цинично!
Сега разбичкаме бунището и ще се смърди с месеци...;-)
Сега Баба Сюлейман Лудалис ни е дала 24 часа да се изнесем с Ангелина, иначе ще си отвори устата...леле чакам и тръпна да я отвори тая уста...само да не и падне ченето :-)
цитирай
44. анонимен - А тъй:)
05.03.2014 21:00
Както се казва, диагнозите сами се обаждат.
Ние само можем да ги потвърдим:)
Още веднъж благодаря и приятна вечер, Марине:)
цитирай
45. tit - Марински,
05.03.2014 23:19
няма лоши хора, има лоши дела.
Ние всички пишем в свободен сайт, нечия собственост. Регистрацията изисква юзърнейм, мейл и парола, която гарантира неприкосновеност на блога ни. Това е...
И всеки регистриран е равноправен по отношение на на останалите, съгласно правилата на сайта.
Английската кралица, или Джоан Роулинг да се регистрират тук – все тая, те са блогъри. И пишат на български. Пак съгласно правилата... Знам, че знаеш.
Само напомням!:)
Аз не знам Пискова, нито останалите ти приятели и не ме интересува какви са като хора.
Тук, в това киберпространство всички сме проекция. Хора аматьори. В сайт за свободно време, кой колкото има...
Сред нас има безспорно талантливи творци, повечето сме зевзеци, четци, писачи...чат/пат!:))
Тук всеки влиза виртуално гол, като нетмладенец. Как ще се „облече” зависи от него. Тук не върви – „Ама аз съм голяма работа вън, вий що не ме уважавате?!”
Като си голям – докажи го!
Скачай тук!
Може Ангелина Пискова да е добър журналист, аз не съм компетентна да преценя.
Надявам се, че Ангелина Пискова е чудесен човек, както твърдиш, но това не ме интересува, защото аз не съм тук за запознанства. /С Цецка се запознахме след дълго блог общуване,и то по неприятен повод и оттогава твърдя, че е неоценим приятел, както знаеш/
Ангелина Пискова е добре изглеждаща жена, бих казала.
Но Турбо – Ангелина Пискова, която твърди, че стои зад никнейма angpiskova е кофти блогър!
Достойнството на блогъра и уважението се добива с материали и коментари, а не с приказки каква голяма работа е някъде.
Тъй като в голяяяяямата си част сме аматьори, грешките и гафовете са допустими и се приемат, като правило, с разбиране от останалата блогобщност. Но не и греховете...
Пискова има съществен принос в затриването на блог на колега, което си е виртуално убийство отвсякъде, но обвинява, без всякакви доказателства, колегата Рустам във физическо убийство на човек, притежавал блог в нашия сайт. Това е цяла сага.
Всеки тук, колкото и да е некадърен,си цени писаниците и драсканиците. И когато някой, та бил той и известен журналист му ги отнеме, за да му затвори устата, се засяга, да ти кажа... Свидетелите на тези събития помнят и не забравят. Криви ли са, че презират виртуалната блогоубийка? Завиждат? Избиват комплекси?
Айде, моля те!
Не ме разсмивай по този начин!:))
Раздаването на квалификации няма да коментирам, прегледай си коментарите.
Ангелина Пискова има неприятния навик да деактивира постинги, в които са се развихряли гнусни и нецензурни коментари от нейни „приятели”. Скандални постинги и коментари. После което твърди, че никога не напада първа. Това не е само неин навик, въпрос на избор е, аз не го осъждам. Но осъждам претенциите за непорочност . Те са фалшиви!
Както фалшиви са и прочитите на постингите й. Същите, като шестотинте, с които се сдоби за секунди твоя пост. Това е масово явление, не отскоро и впечатлява само новаците. Същевременно дразни. С парадността си, но това е друга тема.
Кадърността и сериозността на блогърката Пискова лъсна снощи с последния й пост, който е застопорен на първа в момента. Той е показателен и за качествата й на журналист...
Ето какво представляваше обявата на интервюто на Пискова в момента на публикуването му:
http://prikachi.com/images.php?images/943/7128943f.png
Обещанията за интервю с генерал се сведоха до общуване с капитан. Лошо няма – капитан, капитан, но кому са нужни големите приказки? На троловете, разбира се!:))
Без да съм трол ще кажа, че Пискова е несериозен и небрежен блогър...
Мисълта ми е, че тук пишат журналисти, чиито постинги са четени...четени от 30-40 човека, толкова са прочитите, толкоз са и четящите в тоя сайт!:)) Постинги – искуство, Марине и авторите им не претендират за друго, освен разбиране.
Получават го заедно с признателността на четящите. На нас, които набеждаваш за глутница!:)
Претенциозността на дамата Пискова по темата прочити обаче е помпозна, и поради това смешна. Чудно ли ти е, че троловете я обгрижват? Че те за това съществуват! Познаваш ли трол-комплексар? Аз не!:Р:)
Та блогър, презиран и осмиван да качи списък с двайсетина имена на свои колеги...Като на стълба на позора! Да го засили с 600 насочени прочита на Първа и да продължи аутодафето в коментарите, без да дава възможност на обвинените да се защитят...такъв блогър, Турбо просто си вика палачите.
Това е блогово самоубийство, откъдето и да го погледнеш!

цитирай
46. turb04 - Няма да коментирам как един мой п...
06.03.2014 06:40
valsodar написа:
Няма да коментирам как един мой познат се направи на неизличимо болен, за да разрита гугутките в един сайт. Няма.

Наместо това, само ще ти кажа Марине, че от година на година нивото ти тук пада.


Аз пък познавам едни, дето се чудеше накъде да си завърти гъза преди няколко години - дали да стане част от смешната "Наказателна сила" или да бъде част от другите. Толкова се чудеше, че дори не можа да вземе решение дали да дойде на една сбирка, макар до последно да твърдеше, че идва.
След това същият взе някаква разумно-неутрална позиция и се правеше на балансьор, но явно с времето е решил, че тролстването и хейта са неговото призвание.
Радославе, аз съм атеист и не вярвам в глупости като възмездие и тем подобни, но понякога нещата се случват така, че да ти очукат главата. Гледай да не преживееш мнимите неизлечими болести ти или някой близък до теб човек.
Колкото до приказките ти за ниво - аз нямам и не търся ниво. Особено тук и мисля, че това си личи от посещаемостта ми и публикациите ми в блог.бг. Просто пиша от време на време.
Ще ти кажа и друго - темата на постинга ми е съвсем различна, но ти изобщо не я засегна, заради което те поздравявам - превърнал си се в трол! Скучен и глуповат в изказванията си.
Да ти е честито!
цитирай
47. turb04 - няма лоши хора, има лоши дела. Ние ...
06.03.2014 06:45
[quote=tit]няма лоши хора, има лоши дела.
Ние всички пишем в свободен сайт, нечия собственост. Регистрацията изисква юзърнейм, мейл и парола, която гарантира неприкосновеност на блога ни. Това е...

И всичко това е повод една група хора да сипят постинг след постинг и да нападат един човек???
Вчера на първа имаше поне четири постинга против Пискова. За теб това нормално ли е?
Като не ви харесва защо я четете? Тук има хора, които за мен са пълни тъпаци и изобщо и не ходя да ги чета, ако ще да имат по 10 постинга на първа.
Нещо не ми се връзва - не ти харесва някой, пък ходиш да му четеш всичко и го коментираш на юруш...
Нали се сещаш на какви мисли навежда това?
цитирай
48. анонимен - Добро утро!
06.03.2014 08:54
С този коментар приключвам изказванията си.
Казвам съвсем отговорно, че нямам нищо, ама абсолютно нищо общо с триенето на блогове на когото и да било! Ако съм имала оплаквания от някой, съм го казвала на висок глас, така че да чуят всички.
Колкото до интригите на една госпожа - първо, Фараонът ме помпаше. Сега него го няма. Кой е тогава този, който ми надува прочитите?
Разбира се, госпожата не може да допусне, че интерес към материалите ми има и трябва да се намери следващият помпиер:) Сигурно говори от личен опит - очевидно тя използва такива похвати, за да се катери нагоре. При това винаги за чужда сметка.
Колкото до списъка - да, ще стои. Като илюстрация как действат привържениците на диктатурата на Путин - анонимно в огромната си част и с психически тормоз спрямо несъгласните.
Още веднъж благодаря.
цитирай
49. ok3223 - Много е нагла тази
13.03.2014 08:37
Паак попаднах тук случайно.НЯКОЛКО ПОСТИНГА ПОНАГОРЕ теткатаТВЪРДИ,ЧЕ ИМА ПРАВО ДА ТРИЕ.Разбира се,че има.Тук казва, че нямала общо с триенето?
И ТУК Я ПОМПАТ СЪС СТОТИЦИ,С ХИЛЯДИ ФАЛШИВИ ПРОЧИТИ.Кой? Доскоро беше един с ник Фараона.Изобличаваха ги стотици пъти,и този се чупи на ужким, но само си е сменил ника и паак е тук,и пак и помпа постингите й.Фактите са налице;тези прочити,които тетката набира за секунди,за минути.
Тези са ПЛАТЕНИ групи,вече има такива,това се знае и се усеща навсякъде в НЕТА.САЩ, и сигурно не само те,отпускат на тези групи,като на протестерите, стотици милиони по целият свят за издръжка,обучение и поддръжка,за да обработват общественото мнение,блогарите,теб и мен,в подкрепа на тяхната политика,на гадостите, които ни сервират по света и у нас.
Та тази е главатар на такава група и се знае от всички.
Както пише много точно и разумно tit в постинга.Тази е на работа тук,плаща и се,прави и защитава политики,не само тук,но навсякъде,където се появи.Довчера,за изборите с всички средства,с истини и лъжи,агитираше отчаяно заедно с няколко като нея,за ГЕРБ,като сега се е преустроила като върла русофобка и анти Путинистка.
Това се вижда и знае, (затова е обект на нападки,често невъздържани на много хора тук несъгласни с тезите,с лъжите и внушенията,които се опитва да ни пробута тук.Хубаво е тона и думите да са по деликатни и културни,но тази тетка е толкова нагла,както е със списъка,че изкарва хората от нетърпение.
Както пише TIT,за болшинството от нас БЛОГ.БГ е място да споделиш нещо,да чуеш нещо,да научиш нещо от хора непознати,но някои с интересни разбирания и виждания,с големи знания в дадени области,като сте поставени на равна нога.
Тук всички са блогъри, равни по права и задължения.Вън може да си журналист,адвокат или лекар,полицай или военен,строител или мед.сестра, или шивачка, генерал или редник,беден или милионер,тук всички сме равни.
В това е и прелестното,хубавото на тези блогове,за това се харесват на разни хора, с разни идеали ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: turb04
Категория: Спорт
Прочетен: 2649946
Постинги: 623
Коментари: 6144
Гласове: 16000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031